24.4. 2024 12:36
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· CENDURO VÍTANIE JARI 2024
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· BMW F 900 GS
· Suzuki DR 350
· Honda XL750 Transalp
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [975]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
 Tisk diskuze
Heidenau K60
Marik
#21 Vytisknout diskuzi
Přidané 14-06-2013 07:10
Člen

Příspěvek: 9
Založený: 09.06.13

No na 125ccm to právě znát je, protože nemá tolik výkonu. Na silný jestli to jede o něco pomaleji nebo ne, tak to ani nepoznáš, ale na 125 jo. Třeba drapce, nedovolí jet tak rychle a při vyšších rychlostech to plave :-\
 
Humusus
#22 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 30-07-2013 03:30
Člen

Příspěvek: 3
Založený: 30.07.13

Teď tam ty K60 mám (koupil jsem lehce jetý) ale kdybych kupoval funglovky tak nevidim důvod proč nevzít Mitas E-07 který jsou za mnohem lepší cenu a dezén podobnej
 
jencekgs
#23 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 30-07-2013 08:43
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1269
Založený: 03.05.10

Tak dám malé info o mých K60 scout. Mám obuté ty na kterých jsem byl Turecku. Před letošní dovo měli cca 12tis km.
Letošní šotolinové alpy jsem jel já na K60 a Rado na E10. Jediné kde byl obrocský rozdíl, byly bahení úseky od tajícího sněhu, tam mi to párkrát hodně zatancovalo zatím co E10 držely. Na silnici je to zhruba na stejno a u obou gum je limit dost daleko. Suché šotoliny byly naprosto bez problémů.
Veliký rozdíl je v životnosti. Na Radových gumách šel vidět po cca třech tisících velmi značný úbytek kostek. Já dojel na gumách v poho domů a ještě se je nechystám přezout. Takže nyní mají přes 16tis km a jedeme dál.

Shrnutí:
Asfalt - sucho - super
- mokro - vydrží víc než jsem ochoten na dovo riskovat
Šotolina - sucho - super
- mokro - dle mě nevhodné, opravdu dost kloužou (ovšem lepší jak tourance)

- je třeba kontrolovat tlak, celkem se při stání ztrácí.
- v určitém rychlostním pásmu jsou dost hlučné cca 110-120km/h (pouze s otevřenou klapačkou)

Resumé - pokud bych jel přimárně terény bez ohledu na počasí (např rumunsko) asi bych volil TKC nebo E10 i s tím, že je budu mít jen na dovo. Na běžné cestování mohu včetně suché albánie, turecka a alpských šotolin mohu doporučit.

PS: vypadá že n nich 20tkm dám
S Rablenkou cestou necestou
 
Marek_T
#24 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 30-07-2013 08:52
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 590
Založený: 17.03.11

jencekgs napsal:
Tak dám malé info o mých K60 scout. Mám obuté ty na kterých jsem byl Turecku. Před letošní dovo měli cca 12tis km.
Letošní šotolinové alpy jsem jel já na K60 a Rado na E10. Jediné kde byl obrocský rozdíl, byly bahení úseky od tajícího sněhu, tam mi to párkrát hodně zatancovalo zatím co E10 držely. Na silnici je to zhruba na stejno a u obou gum je limit dost daleko. Suché šotoliny byly naprosto bez problémů.
Veliký rozdíl je v životnosti. Na Radových gumách šel vidět po cca třech tisících velmi značný úbytek kostek. Já dojel na gumách v poho domů a ještě se je nechystám přezout. Takže nyní mají přes 16tis km a jedeme dál.

Shrnutí:
Asfalt - sucho - super
- mokro - vydrží víc než jsem ochoten na dovo riskovat
Šotolina - sucho - super
- mokro - dle mě nevhodné, opravdu dost kloužou (ovšem lepší jak tourance)

- je třeba kontrolovat tlak, celkem se při stání ztrácí.
- v určitém rychlostním pásmu jsou dost hlučné cca 110-120km/h (pouze s otevřenou klapačkou)

Resumé - pokud bych jel přimárně terény bez ohledu na počasí (např rumunsko) asi bych volil TKC nebo E10 i s tím, že je budu mít jen na dovo. Na běžné cestování mohu včetně suché albánie, turecka a alpských šotolin mohu doporučit.

PS: vypadá že n nich 20tkm dám


Mám úplne identické skúsenosti thumbs up
Jediný rozdiel je, že tých 20 tkm na nich už nedám. Ladvinku to cestovanie začalo akosi moc baviť helpless Grin
 
Stoun
#25 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 15-08-2013 16:12
Člen

Příspěvek: 24
Založený: 20.01.13

Podle mě je to guma k ničemu, mám ji asi 500km a musím říct že me zklamala, na suchu dost klouže, na šotolině o ničem a na mokru je to katastrofa. Snad to bude tvrdou směsí, kvůli nájezdu, ale já uvažuju o předčasné výměně za něco jiného.
Stoun
 
Marselus
#26 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 15-08-2013 23:10
Člen

Příspěvek: 748
Založený: 11.08.10

Neřekl bych že je na té gumě tvrdá směs . Vysoký nájezd je hlavně kvůli 14mm vrorku to si myslím není běžné. Já třeba se přes 11 tis v zádu nedostanu ,takže je to taky o tom kolik koní a s jakou náloží pobízíš ke zrychlení. Určitě to nejsou gumy pro každého,ale na suchu rozhodně nekloužou . pokud si je nefoukal jako normální cestovní pneu 2.5-2.7 nebo tak. Tuhle je optimum foukat tak na 2.0.
Na těch pneu mám osobně najeto 30 tis a nikdy mě nezklamaly. Určite to není pneu do měkkého terénu a taky není komfortní a tichá jako cestovní typu michelin anakee. Na mokru drží o něco líp než třeba 07 od mitasu (odzkoušeno za deště na harmanci) Štěrk suché polňačky zvládá skvělé + vysoký nájezd a rozumná cena. Často to lidi porovnávají třeba s tkc ,ale to je blbost . Ty pneu jsou dost odlišné a každá z nich má své výhody. Jednou jsem měl trochu problém ,to když v dolomitech klesla v dešti teplota na 7 stupňu ,tak mi to v těch vracákách pěkně zaklouzalo . Měl jsem ji ale právě přefouklou a když jsem ji upustil tak byl klid. Je fakt ,že každému asi sedí něco jiného. Já jsem jezdil anakee a dnes jezdím ty scouty a za mně velká spokojenost.
Upravil Marselus dne 15-08-2013 23:16
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
 
snelcuk
#27 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 09:26
Člen

Příspěvek: 1276
Založený: 20.10.11

14mm vzorek thumbs up
Jízdní vlastnosti kompromisní gumy helpless
Za ty prachy dobrý thumbs up
 
jencekgs
#28 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 09:35
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1269
Založený: 03.05.10

Já tam peru předepsaný tlak 2,/2,5 a spokojenost. Jen ta životnost. Mám na nich jen 16tis a vytadá to že už vydrží jen tak 3-4tis:-)
S Rablenkou cestou necestou
 
Marselus
#29 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 09:43
Člen

Příspěvek: 748
Založený: 11.08.10

To máš určitě pravdu ale co není kompromis ,pokud chceš cestovat a přitom třeba občas vyjet mimo asfalt na dovolené. Já jezdit tkc o které nepochybuji že je dobrá ,tak mi vydrží 14-ti denní dovolenou a můžu ji měnit a taková pneu je mi k ničemu. Tím spíš když bláto nevyhledávám . Pár kluků co znám dá na delší dovči třeba měsíc i 12-13tis a to aby si braly rovnou dvoje náhradní. Na ty dlouhé přejezdy je ta pneu moc dobrá a pak i 07 mitas , Myslím,že jencek to popsal dobře a nejlepší je ,když si to nakonec každý odkouší sám,protože když napíšu,že je jezdím třetí sezonu párkrát jsem s nima jel na stupačky i dost rychle a pneu nikdy nepovolila a v podstatě jsem se nedostal na její limit a další napíše že na suchu kloužou ,tak co si z toho vemeš pokud tu pneu neznáš :-)
Upravil Marselus dne 16-08-2013 10:02
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
 
Marselus
#30 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 09:48
Člen

Příspěvek: 748
Založený: 11.08.10

Ono Honzo hodně záleží jak jezdíš a vím ,že ty jsi pohodář a pokud máš na pneu a to mám fakt dobře odzkoušené 2.5 a jedeš v létě ve vedrech chvili rychleji tak poskočí třeba až na 3,5 . měl jsem měřič tlaku v pneu a při přejezdu dálnice při cca 170km/h (tach) mi to právě takto vyskočilo a pak když sjedeš z dálnice a blbneš v serpentinách tak věřím ,že už to bude lítat.
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
 
jencekgs
#31 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 09:55
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1269
Založený: 03.05.10

No tak to bude tou rychlostí. Já nejezdím přes 120tachometrových tzn asi 110gps. Hold jsem notorický louda a kochač, ale je pravda, že v alpách jsem jel až na hranu gumy (p.o.s.e.r proužek zmizel. Jak jsem psal výše, kdo je turista a né závodník, bude spokojen.
S Rablenkou cestou necestou
 
czunik
#32 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 10:23
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1269
Založený: 15.05.10

guma dobrá jak pro koho,raději sebou náhradní TKC...raději dám více peněz za komfort než kompromi..když jsem hledal babu taky jsem nehledal kompromis ale co mi sedíhilarious
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
 
www.ventobohemia.cz
jencekgs
#33 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 11:35
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1269
Založený: 03.05.10

Ladiku a není TKC větší kompromis než K60?
Každý asi od gumy očekává něco jiného. Vím, že zrovna tvoje K60 klouzali, ale mě osobně se nestalo ani jednou že by mi v alpách na asfaltu klouzla a myslím si že některé úseky jsem nejel úplně pomalu. Jediné kde měl kolega jedoucí na TKC hodně navrch, byly mokré rozbahněné úseky. Tam si dovolím tvrdit, že je K60 nepoužitelná.
Ale souhlasím s Tebou, že TKC jsou pocitově asi nejlepší gumy co jsem jezdil, ale pokud jezdím 95%asfalt, je dle mě zbytečné jezdit špunty. A ono ruku na srdce, když budeš dojíždět dovo na sjetých TKC, tak to taky není žádná hitparáda.
Ale do rumunska nebo Ukrajiny bych volil radši TKC.
S Rablenkou cestou necestou
 
Marselus
#34 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 11:52
Člen

Příspěvek: 748
Založený: 11.08.10

Na druhou stranu vést 4 gumy na hrbu jako náhradní když jedu 90% asfalt mi jako komfort nepřipadá Wink Za předpokladu,že ještě jedeš ve dvou. To už tam hodím ty anakéé . Apropo kolik má špunt na tkc ? jinak jak jsem psal několikrát jsem jel pro mně na krev a limit té gumy jsem se nedostal , to jel přede mnou kámoš ,který mi na nich ještě s přehledem v zatáčkách ujel ,takže mluvíme -li o komfortu tak to beru především na cestování né na závodění. Láďo pokud mluvíš o kompromisu že jej nechceš dělat tak proč sis koupil BMW ??? Není to právě největší kompromis ?? Motorka ,která se nehodí na okruh a ani do terénu ale z každého toho dost zvládne ?? To neber jako rýpání ale myslím si ,že právě velké gs je ten nejlepší kompromis - nebo alespon jeden z nejlepších pokud neřešíme cenu Wink
Upravil Marselus dne 16-08-2013 12:06
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
 
Marselus
#35 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 12:16
Člen

Příspěvek: 748
Založený: 11.08.10

Když jsem se na doroťě bavil s Liborem (trinidadem) ,které ty gumy testoval v jižní americe ,tak jsem se ho ptal co na ně říká a tvrdil ,že je to jedna z nejlepších pneu na takové cestování a to je chlapík,který toho má opravdu dost za sebou a to myslím taky o něčem svědčí. Wink
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
 
czunik
#36 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 12:27
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1269
Založený: 15.05.10

nežerte to tak....Grin a ještě že někdo najel něco hodně není známka toho že je chytrejGrin jen jsem chtěl rozproudit debatu...každému co jeho jest dle každého soudruha..někdo holky někdo vdolky..a neřídím se tím co kde kdo najel ale co si sám vyzkoušímcomfort
Upravil czunik dne 16-08-2013 12:27
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
 
www.ventobohemia.cz
Marselus
#37 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 12:34
Člen

Příspěvek: 748
Založený: 11.08.10

czunik napsal:
nežerte to tak....Grin a ještě že někdo najel něco hodně není známka toho že je chytrejGrin jen jsem chtěl rozproudit debatu...každému co jeho jest dle každého soudruha..někdo holky někdo vdolky..a neřídím se tím co kde kdo najel ale co si sám vyzkoušímcomfort

Tak určitě Grin
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
 
Marselus
#38 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 12:42
Člen

Příspěvek: 748
Založený: 11.08.10

Jinak jak jsem třeba četl ,že to někomu ve vyšších rychlostech plavalo - co je to vyšší rychlost ?? Tak za sebe můžu říct,zě se mi motorka pěkně kolem 160 rozhoupala ,ale zjistil jsem ,že to dělal topcase a navíc jen když jsem jel sám. Pokud jsem měl navíc bočáky tak to nedělalo . A ve dvou ani když jsem svého litrového stroma ždímal na dálnici mi na těch pneu motorka neplavala. A oproti třeba anakééčkam se podstatně hůř chová při prudkém brždění ,ale to je asi vzhledem k vzorku jasné. Jinak původní předek na k60 byl mnohem hrubší a to bylo určitě lepší než teď. Ona se ta k60 přední dělala dost dlouho ve verzi scout i když na ní bylo npsáno jen k 60. Právě kvuli toho uvažuji ,že příště dám předek tkc a zadek opět scout.
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
 
xx4
#39 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 12:57
Člen

Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10

Koukám,že zase platí:Jeden typ gumy,pět motorek,šest různých závěrů....GrinGrin
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 
Marselus
#40 Vytisknout diskuzi
Heidenau K60
Přidané 16-08-2013 12:59
Člen

Příspěvek: 748
Založený: 11.08.10

pavelgs napsal:
Koukám,že zase platí:Jeden typ gumy,pět motorek,šest různých závěrů....GrinGrin

To víš Nároky se různí. Grin
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 33

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,336
· Nejnovější člen: David1983
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.08 sekund 359,722,445 návštěv