Název novinky: CENDURO :: ktm 690 enduro prídavná nádrž

Přidal satos dne 18-11-2018 17:29
#16

No tak vidíš. Aj Ty máš dve čerpadlá. A to u takých špeciálov by mala byť spoľahlivosť jaká. Aj keď sa mi zdá, že asi jedno čerpadlo je vpredu a druhé vzadu aby jazdec mohol odľahčovať motorku podľa potreby, povrchu... A to ani nehovorím, že na závode podľa GPS každý vie, kde si. Každopádne, pri väčšine mojich sólo ciest nikto ani len netušil, kde som. Častokrát ani v ktorom štáte, alebo že som vôbec kamsi išiel. Takže môj odpudivý bazmek nevhodne umiestnený ma nijako netrápi a ak niekoho áno, vôbec na neho nemusí reagovať. Ten bazmek funguje a jak som sa vrátil z Gruzínska (len jeden človek zhruba vedel, kde približne som), tak som ho zhodil dole a fungujem s jednou nádržou. A až zas kamsi ďalej pôjdem, bazmek nahodím.
Plne súhlasím s Tvojou filozofickou úvahou o klobásach a motorkách. Tiež by som si radšej kúpil hotovú motorku, ako tento polotovar (690E) a potom na neho lepiť bazmeky. Žiaľ otázka je, čo je na trhu a koľko to stojí. A trh je vlastne prázdny a ak tam aj čosi je, stojí to toľko, jak auto.
Či by bol záujem o pollitrové tupé enduro, na ktoré aj zavesím nejakú bagáž a aj pocestujem? Podľa mňa by záujem bol veľký. Ale znížil by sa predaj predražených (500 ccm predsa nemôže stáť toľko, čo 1000 ccm, aj keď výrobné ceny sú si určite blízke), prekoňovaných superedvenčrov (teraz nenarážam len na KTM). Kto jazdí terén ten vie, že vo dvojici tam ísť je volovina a keď tam ide sám, je mu nanič 100 kW a 100kg železa naviac. Jasné, že nehovorím o asfalťákoch a občasných šotolinároch.
Preto som presvedčený, že pollitrové, cca 35KW kľudné enduro s potenciálom aj na asfalt tak skoro od lídrov vo výrobe motoriek nebude. Ešte veľa potrvá, kým AJP, CCM... zamútia vody tak, že slučku povolí aj KTM, Yamaha... Ak sa to vôbec stane. Kampane na Afriku, T700 či 790ADV jasne ukazujú, že ľudia žerú bludy a nevadí im, že nekupujú to, čo bolo prezentované.