...docela se mi líbí ...ale mám "intercom" z Lídlu (už asi 3 roky leží v regále někde v garáži), tak si raději počkám až to pořídíš, vyzkoušiš a napíšeš recenzi
...když dostane alespoň 9 hvězdiček z deseti zvážím nákup
abys pak nedopadl jaká prezi nebo já.. taky jsem nejdříve pořídil PMRku s interkomem, že to bude levný, ale nakonec to motorka nějak rušila, tak jsem to po dovolený odmontoval a teď mám Interfoun a ten už funguje dobře.
akorát těch 500m se nám s kamarádem taky nějak nepodařilo.. tak 100m a už jsem ho skoro neslyšel, tak nevím, třeba to měl vybitý..
každopádně pak dej vědět, jestli je to použitelný..
Upravil stepan dne 02-08-2010 15:52
Juro máš pocit že mi přišla navigace jen obal, nebo polarizační filtr ze mikrotenového sáčku? Chápu že naštve koupit něco 3X dráž- ale ty už to tak prostě máš
Tady ty řeči mi přijdou ůplně zbytečné, kdo má jinou -má, kdo nemá (ani peníze) koupí.
Určitě mě pak odmítneš připojit s tím že to mám zkažené.
to stepan>přečti si diskuzi, poslední pokec se zdřil na 1300m
3X>to je skoro 3X víc
Upravil Waltr dne 02-08-2010 20:54
Co jsem to jenom chtěl....?
neber to osobně, já mám s čínou jen špatné zkušenosti a věř mi, že jsem kolikrát koupil parádní levnou věc, která během chvíle nedosahovala slibovaných parametrů a to je jejich obecný problém. Polarizační filry se neprodávají jen podle závitu a každá navigace má k dané ceně určité možnosti, ale je vždy na zákaznikovi, jestli splní jeho požadavky a naplní potřeby. O tom je obchod.
k BT z Číny, když opomenu servis, protože vadný kus vyrobí i BMW, by mě jako zákaznika právě zajímala daná kompatibilita s jinými typy těchto komunikačních zařízení (třeba právě ten Interphone, kdyby jsi se nahodou chtěl připojit k někomu jinému), protože spojení nejede na bluetooth, podstatná je výdrž bateriií ve smyslu jejich životnosti, ze začátku možná 7h a po 20 cyklech budeš na polovině a zjistíš, že ve třetině cesty už druhého neslyšíš. Dají se potom vyměnit? Kvalitní aku stojí jako celá tato dvojsada. BT je podle parametrů vybavené, ale třeba k A2DP profilu je potřeba lepší sluchátka, lepší = dražší tenká nebo levnější širší a ne každá přilba má dostatek místa pro zabudování těch širokých. Není nic přijemnějšího než 8hodinový tlak na uši, atd. Ale jak jsem psal, každá věc si najde svého zákazníka.
ale teď z té druhé strany, 3x dražší, je to sice spam v tomto vlákně, ale snad jej sneseš
Takovým příkladem je TT a jejich světové výrobky, které všichni znají. Moje osobní zkušenost s jejich "nezničitelnými" kryty válců . Kdysi při návštěvě TT mě přemluvili, jak jsou bytelně a vše snesou a ukazali mi i zničený origo kryt BMW, takže pro ochranu motorky, nekup to. Po letošním dvojím odložení při téměř nulové rychlosti v Albánii, u kterého jsi byl taky, až v servisu zjistili, že je jeden prasklý a taky mi ukázali, jak ty "bytelné" TT krásně pak dokáží přenést energii do pěkně drahých magneziových hlav oproti těm od BMW, které ji pohltí a deformují se. Měl jsem štěští, u mě díky rychlosti nedošlo k dalšímu poškození, už mám nazpět opět původní a TT půjdou do výkupu, protože je to kvalitní hliník, který nepraská a nekroutí se (podle rad TT)
A když si kolikrát prohlížím fotky motorek, nedovedu pochopit, když si někdo TT kryty strčí pod padáky motoru, které mu ještě kopírují víka. Asi image, či co
tož tak, snad si z toho někdo něco pro sebe vezme. Tak dlouhý článek ode mě zase dlouho neuvidíte a ani jej už po sobě nečtu
Upravil 3X dne 02-08-2010 22:07
mám 6 let tady todlencto http://e-shop.adv...llularline dal sem zato tenkrát cca 4,5,slouží to dodnes,komunikuje to se vším co vlastním,telefon,gps a druhý kus v druhé helmě
netvrdím,že všechno levné musí být zákonitě špatné,ale na druhou stranu nejsem tak bohatý abych si kupoval levné věci
Nevím hošani, zkusím a uvidím. S těmi kryty jsi mě pobavil.
Teď z nějakého kluka na Motorkářích vypadlo to na co se ptal stepan- problémy s vodou. Nechám se prostě překvapit. Nebo počkám co na to Thymal až si je koupí.
Co jsem to jenom chtěl....?
3X napsal:
A když si kolikrát prohlížím fotky motorek, nedovedu pochopit, když si někdo TT kryty strčí pod padáky motoru, které mu ještě kopírují víka. Asi image, či co
To ti klidně mohu vysvětlit, mám to taky tak zkombinované. Smysl to má ale jen v offroadu. Na silnici se ti to opře o ten padák, ale terén není rovnej, takže se ti může stát, že se ti padák opře o zem, ale vedle padáku byl kámen nebo něco a to by ti narazilo do válce, proto tam jsou ještě ty kryty.
Pravda je, že se mne na to kamarádi taky už několikrát ptali, ale oni jezdí jen po silnici.
Obecně (s rezervou ) by se to dalo říct asi takto:
padák je lepší na silnici
kryt hlavy jsou lepší v terénu
když jezdíš obojí, můžeš to zkombinovat
Upravil stepan dne 03-08-2010 09:19
3X napsal:
A když si kolikrát prohlížím fotky motorek, nedovedu pochopit, když si někdo TT kryty strčí pod padáky motoru, které mu ještě kopírují víka. Asi image, či co
To ti klidně mohu vysvětlit, mám to taky tak zkombinované. Smysl to má ale jen v offroadu. Na silnici se ti to opře o ten padák, ale terén není rovnej, takže se ti může stát, že se ti padák opře o zem, ale vedle padáku byl kámen nebo něco a to by ti narazilo do válce, proto tam jsou ještě ty kryty.
Pravda je, že se mne na to kamarádi taky už několikrát ptali, ale oni jezdí jen po silnici.
Obecně (s rezervou ) by se to dalo říct asi takto:
padák je lepší na silnici
kryt hlavy jsou lepší v terénu
když jezdíš obojí, můžeš to zkombinovat
já vím a to, co jsi napsal mi je jasné, prostě obehnat motorku trubkama a plechem
určitě to zesílí i ten čelní kus padáku a rozloží sílu
3X napsal:
A když si kolikrát prohlížím fotky motorek, nedovedu pochopit, když si někdo TT kryty strčí pod padáky motoru, které mu ještě kopírují víka. Asi image, či co
To ti klidně mohu vysvětlit, mám to taky tak zkombinované. Smysl to má ale jen v offroadu. Na silnici se ti to opře o ten padák, ale terén není rovnej, takže se ti může stát, že se ti padák opře o zem, ale vedle padáku byl kámen nebo něco a to by ti narazilo do válce, proto tam jsou ještě ty kryty.
Pravda je, že se mne na to kamarádi taky už několikrát ptali, ale oni jezdí jen po silnici.
Obecně (s rezervou ) by se to dalo říct asi takto:
padák je lepší na silnici
kryt hlavy jsou lepší v terénu
když jezdíš obojí, můžeš to zkombinovat
já vím a to, co jsi napsal mi je jasné, prostě obehnat motorku trubkama a plechem
určitě to zesílí i ten čelní kus padáku a rozloží sílu
a gdyž to uděláš,máš ztoho rázem X3 nebo X5,stačí domontovat jen dvě kola
máme s mojí F 4 a spokojenost..levných věcí obeně bylo dost..a neříkám vše a le 90% je špatných a tak to ani neskoušíme zda a jestli to vydrží na to není čas ani chuť
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....