Asi tomu nerozumim, ale člověk, který chce od endura hodně elektroniky podle mě není tester na správném místě.. Ukazatel paliva by se ale hodil
Prej že když to není R ková verze tak je to v terénu neschopný.. Dle mě je to dle pilota.
Ono taky divit se, že ta neostrá verze není úplně nej v terénu, je divný.. Když chci testovat terén vemu ostrou verzi. Na enduro závod si taky nevemu krosku a pak nebudu nadávat, že jsem těm ostatním endurám nestačil na rovinkách, chjo..
Upravil radost dne 26-10-2012 00:24
Asi tomu nerozumim, ale člověk, který chce od endura hodně elektroniky podle mě není tester na správném místě.. Ukazatel paliva by se ale hodil
Prej že když to není R ková verze tak je to v terénu neschopný.. Dle mě je to dle pilota.
Ono taky divit se, že ta neostrá verze není úplně nej v terénu, je divný.. Když chci testovat terén vemu ostrou verzi. Na enduro závod si taky nevemu krosku a pak nebudu nadávat, že jsem těm ostatním endurám nestačil na rovinkách, chjo..
Nesmíš brát vážně testy takového vola který napíše že nevýhodou lc8 je že často hrabe..
Upravil qwert dne 26-10-2012 07:40
Asi tomu nerozumim, ale člověk, který chce od endura hodně elektroniky podle mě není tester na správném místě.. Ukazatel paliva by se ale hodil
Prej že když to není R ková verze tak je to v terénu neschopný.. Dle mě je to dle pilota.
Ono taky divit se, že ta neostrá verze není úplně nej v terénu, je divný.. Když chci testovat terén vemu ostrou verzi. Na enduro závod si taky nevemu krosku a pak nebudu nadávat, že jsem těm ostatním endurám nestačil na rovinkách, chjo..
Nesmíš brát vážně testy takového vola který napíše že nevýhodou lc8 je že často hrabe..
..Jak říkáš Qwerte, když jsem začínal s motorkařením, tak jsem kupoval všechny moto-časopisy a hltal právě tyto testy. Časem jsem zjistil, že je to všechno na jedno brdo, že to od sebe nejspíš opisují, takže jsem ty plky přestal sledovat. Podle mne jim jde jen o to, aby nějak naplnili ty své čísla, a aby to někdo koupil. A taky je podezřívám, že je to komerční záležitost, viz. třeba Šíma. Nikdy jsem neslyšel, že by něco haněl, bo to fasuje zdarma a moc se mu to pro jeho zálibu hodí.
Nikdy nemůže jedna motorka vyhovovat všem, to je jasné. Teď už věřím jen tomu, co si vyzkouším sám....
BMW R1200GSA, 2012
BMW R1100GS, 1998
BMW F650GS, 2005
YAMAHA XT600Z TÉNÉRÉ, 1990
Bejvávalo: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Nesmíš brát vážně testy takového vola který napíše že nevýhodou lc8 je že často hrabe..
To jsem rád, že v tom nejsem sám
LiborJ napsal:
A taky je podezřívám, že je to komerční záležitost, viz. třeba Šíma. Nikdy jsem neslyšel, že by něco haněl, bo to fasuje zdarma a moc se mu to pro jeho zálibu hodí.
Nikdy nemůže jedna motorka vyhovovat všem, to je jasné. Teď už věřím jen tomu, co si vyzkouším sám....
Přesně takový jsem měl pocit po přečtení toho testu. Nechci Tigra hanit, nikdy jsem na něm nejel, ale jestli má něco lepší podvozek než adventure, tak tiger to nejni
Upravil radost dne 26-10-2012 09:52
a jak to víš, když si na něm nikdy nejel
Hele kluci s KTM, nechci vám sahat do svědomí, ale začínáte se chovat jako majitelé GS. Když se někdo zmíní, že je jiná moto lepší v něčěm, tak je oheň na střěše
Asi tomu nerozumim, ale člověk, který chce od endura hodně elektroniky podle mě není tester na správném místě.. Ukazatel paliva by se ale hodil
Prej že když to není R ková verze tak je to v terénu neschopný.. Dle mě je to dle pilota.
Ono taky divit se, že ta neostrá verze není úplně nej v terénu, je divný.. Když chci testovat terén vemu ostrou verzi. Na enduro závod si taky nevemu krosku a pak nebudu nadávat, že jsem těm ostatním endurám nestačil na rovinkách, chjo..
Nesmíš brát vážně testy takového vola který napíše že nevýhodou lc8 je že často hrabe..
..Jak říkáš Qwerte, když jsem začínal s motorkařením, tak jsem kupoval všechny moto-časopisy a hltal právě tyto testy. Časem jsem zjistil, že je to všechno na jedno brdo, že to od sebe nejspíš opisují, takže jsem ty plky přestal sledovat. Podle mne jim jde jen o to, aby nějak naplnili ty své čísla, a aby to někdo koupil. A taky je podezřívám, že je to komerční záležitost, viz. třeba Šíma. Nikdy jsem neslyšel, že by něco haněl, bo to fasuje zdarma a moc se mu to pro jeho zálibu hodí.
Nikdy nemůže jedna motorka vyhovovat všem, to je jasné. Teď už věřím jen tomu, co si vyzkouším sám....
Je to přesně jak říkáš pane kolego..
tonybeny mám na lc8mičkách najeto přes 150 tisíc takže už o nich něco vím a můžu zodpovědně říct že ten pán co napsal ten test,ví o lc8 úplný hovno.A kdo bere tyhle testy vážně je zvíře co se pase na louce a není to lev..
tonybeny napsal:
a jak to víš, když si na něm nikdy nejel
Hele kluci s KTM, nechci vám sahat do svědomí, ale začínáte se chovat jako majitelé GS. Když se někdo zmíní, že je jiná moto lepší v něčěm, tak je oheň na střěše
tonybeny napsal:
a jak to víš, když si na něm nikdy nejel
Hele kluci s KTM, nechci vám sahat do svědomí, ale začínáte se chovat jako majitelé GS. Když se někdo zmíní, že je jiná moto lepší v něčěm, tak je oheň na střěše
Dovolím si citovat kamaráda Hara který nového Tigra testoval a on to v terénu opravdu umí: Pre náročnejšie nasadenie do terénu treba ale aj Tigra poupravovať. A to lc8 opravdu nemusíš..
tonybeny napsal:
a jak to víš, když si na něm nikdy nejel
Hele kluci s KTM, nechci vám sahat do svědomí, ale začínáte se chovat jako majitelé GS. Když se někdo zmíní, že je jiná moto lepší v něčěm, tak je oheň na střěše
No spíš vadí,když se lidem kteří mají na své motorce najeto řádově desítky tisíc kilometrů,snaží někdo namluvit,že jejich zkušenosti jsou nic,proti pocitům člověka,který se na ní povozí jedno odpoledne.Podle toho, co ten panáček psal,bych řekl,že si jaksi pozapomenul nastavit podvozek.Asi zrovna přesedl z Triumphu,který jej nastavitelný nemá .
Ad spotřeba.Nevím kde to pobral,když zkušenost majitelů je jiná a naopak ve všech testech Triumphu jej kritizují za spotřebu-divné.
Ad tzv hrabání v terénu... No nevím.Je fakt že Lc8 má hodně rychlý náběh výkonu,ale je to jen o tom,že je potřeba se naučit pracovat s pravou rukojetí a to chce čas.Po koupi Lc8 jsem se taky chvíli musel učit a vzhledem k tomu,že pan redaktor prý sedlá Afru,bych si tipl,že je prostě zvyklý kroutit heftem jak magor,protože Afra to stádo koníků má při vší úctě krapet poslabší.Tříválec Triumphu má logicky jemnější motor,který si dá víc líbit a neklade na pilota takové požadavky na práci s plynem.Není to klad ani zápor,je to vlastnost..
Když si tak shrnu,dělá na mě celý článek dojem PR produktu....
...aby nedošlo k mýlce.Nový Tiger bude na 100% pecka a já patřím mezi velké fandy trimpháckých tříválců,ale o Lc8 je tam napsáno spoustu nesmyslů až hovadin a to majitele LC8 dráždí.Myslím že je to i pro Triumph nedůstojné,pokud se takovým způsobem snaží o nějaké body u veřejnosti .Doufám že se mýlím a jde jen o pitomost redaktora
...jo a Lc8 už nemám.
Upravil xx4 dne 26-10-2012 21:37
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
chlapi klíííd, já vám nechci hanit lc8, mně jenom pobavila věta Radosti(zkráceně- nikdy sem na tom nejel, ale určitě to nemá lepší podvozek než mám já)
Osobně sem nejel ani na jedný, takže je mi to fuk
Ono by možná ještě chtělo srovnat LC 950 a 990
Už jenom to, že majitelé karbcových 950 si je hýčkají bude něco znamenat
Když porovnám cena/osazené komponenty, tak LC8 mi připadne jako dobrá koupě
Navíc když jsem si na ni na výstavě sedl a nebo se postavil do stupaček, tak vše padlo ro ruky, nikde nic nepřekáželo
Přesto mi Tigr připadne jako zajímavá alternativa k Africe
Vláno o ničem, články z ČMN už vůbec. K čemu je schraňování PR článků o motorkách. Vůbec je nejlepší číst články lidí "redaktorů" co dostanou půjčenou motorku na den dva tři a píší o ní recenze. Ještě lepší je když vysomrují dvě a ve stejném časovém horizontu je pak srovnávají.
U cestovního endura mě zajímají úplně jiné věci než elektronika a ukazatel paliva. Zajímá mě servis, četnost poruch, cestovní pohodlí až pak a úplně na konec elektronické fičury. I přestoto pořadí mám a nehodlám měnit LC8.
Můžu srovnávat s BMW 1200 GSA.
- Spotřeba BMW 5,7-6 KTM 6,5-7 při stejném stylu jízdy papká KTM o 0,5-0,7 litru víc než BMW.
- Počet poruch které mi odstavily moto na cestě BMW 1x KTM 0x
- Pohodlí a ochrana před počasím BMW je jasně lepší v oblasti od pasu nahoru. U nohou dole cáká stejně u obou.
- Brzdy na silnici lepší BMW v terénu je to vlastně jedno
- Podvozek na slinici vede BMW ty tele a para levery fakt fungují ve spojení s ABS a integrálem na brzdách je to super na KTM nikdy nebudu před zatáčkou brzdit tak pozdě jako u báva.
- Podvozek v terénu jasně vede KTM světlá výška a dobře nastitelný podvozek dělá svoje, jen je potřeba jet rychleji - ověřeno před měsícem v tunisu. Přes rolety na ujeté pistě se prostě musí letět. Než jsem to pochopil málem sem vytřás duši jak se přidá začne to jak kouzlem fungovat.
- Ovladatelnost v malé ryhlosti vede KTM jinde těžiště vše co něco váží je co nejníž s BMW je to horší kila navíc dělají dost.
- Motoricky je to plichta u BMW je řízení motoru výborné chodí pěkně od spodu když něco nevyjde a člověk nestihne zařadit tak si při podtočení chvilku zaklepu ventily a furt to jede, jen tam tomu všechno tak nějak trvá. LC8 je jinde potřebuje víc otáček s laďáky se to zlepšilo ale tak dole jako BMW to jezdit nebude, jenže v mírně vyšších otáčkách nastává u LC8 radost všechno jde tak nějak samo a rychleji vrk a je to tam. Musel jsem si na to zvyknout trvalo to skoro rok i teď nerad jezdím v terénu ve stoje právě proto že si nejsem úplně jistý kontrolou plynu bude to chvíli ještě chtít.
Obecně shrnuto BMW GSA 1200 je víc cesťák na dlouhé tratě LC8 je blíž enduru. Obě projedou totéž (teda pokud tam bávo procpe válce :-) ) ale každá tak nějak po svém. Na obou jsem zatím najel cca 30tisíc/kus
Upravil Vlada-adv dne 26-10-2012 23:54
tonybeny napsal:
a jak to víš, když si na něm nikdy nejel
Hele kluci s KTM, nechci vám sahat do svědomí, ale začínáte se chovat jako majitelé GS. Když se někdo zmíní, že je jiná moto lepší v něčěm, tak je oheň na střěše
A ona snad je nějaká lepčí než GS?
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...