| 
 AJP PR7 600 Adventure 
 | 
| Barney | 
 Přidané 04-10-2014 21:25 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1102 
Založený: 02.05.10 
  | 
AJP představil prototyp nového modelu PR7. 
- Vidlice Marzocchi  
- Motor Minarelli 660 (stejný jako v Yamaha XT 660 R/X/Z), navíc s hydraulicky ovládanou spojkou 
- Suchá hmotnost méně než 155 kg 
 
Líbí se? 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' '
 
Upravil Barney dne 15-11-2015 09:09
 „Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ 
DR 350 S | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Milanek | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 04-10-2014 21:45 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 179 
Založený: 18.04.14 
  | 
Ze je to hezky - ted ještě cenovka ......... | 
|   | 
 | 
 | 
| PetrAT | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 04-10-2014 22:21 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 2286 
Založený: 27.05.10 
  | 
  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Palo7 | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 05-10-2014 09:35 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 263 
Založený: 31.12.13 
  | 
AJP PR5 extreme  250 (čínský motor) stojí 175.000, takže rozumnou cenovku bych nečekal | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Barney | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 05-10-2014 09:57 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1102 
Založený: 02.05.10 
  | 
Palo7> Stejně si většina lidí koupí spíš PR5 Enduro na podvozku Sachs za 137 900,- 
 
Myslím že ten rozdíl není tak velký, aby se příplatek 37 tisíc Kč za vidle Marzocchi, výfuk DOMA a pár detailů navíc vyplatil... 
 
 „Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ 
DR 350 S | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Palo7 | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 05-10-2014 16:53 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 263 
Založený: 31.12.13 
  | 
já tedy radši ojetýho japonce, myslím že motka s čínským motorem by neměla být nad 100.000 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| PetrAT | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 05-10-2014 18:35 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 2286 
Založený: 27.05.10 
  | 
Mě se to líbí 
Motor myslím nemá žádný problém 
Je sice výkonově slabší, ale asi bude držák 
Osazené to je slušně 
Ještě dodělat podsedlovku, tak aby bylo možné přidělat nějaké kufry a hurá na Balkán  
 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Sergej | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 05-10-2014 21:31 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 274 
Založený: 14.07.11 
  | 
A já som si myslel, že je to iba dáka 450tka...a ono to je pekná 660  ...super..už len na cenu a možno raz mi zaparkuje v garáži..  
 Sergej 
http://sergejdesign.blogspot.sk/ 
https://www.facebook.com/sergejdesign/ 
eshop: http://www.sergejdesign.com/ | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| snelcuk | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 06-10-2014 13:00 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1283 
Založený: 20.10.11 
  | 
barney napsal:
AJP představil prototyp nového modelu PR7. 
- Vidlice Marzocchi  
- Motor Minarelli 660 (stejný jako v Yamaha XT 660 R/X/Z), navíc s hydraulicky ovládanou spojkou 
- Suchá hmotnost méně než 155 kg
 
Líbí se?
 
'  '   
Jo!   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| maraXRV | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 06-10-2014 15:28 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 290 
Založený: 25.10.11 
  | 
Klidně bych jí postavil do garáže  
 Enduro musí bejt apoň trochu od bahna | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Milanek | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 06-10-2014 21:45 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 179 
Založený: 18.04.14 
  | 
jediny co se mi trosku ekluje je ta "prusvitna" kyvka kouskek za tlumicem - uplne zbytecne snižovat tuhost kvůli pochybnymu prinosu dyzajnu ? nebo je to trhaci spojka ?:-)  | 
|   | 
 | 
 | 
| hobr | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 07-10-2014 17:36 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 820 
Založený: 03.01.11 
  | 
 barney napsal: 
AJP představil prototyp nového modelu PR7. 
- Vidlice Marzocchi  
- Motor Minarelli 660 (stejný jako v Yamaha XT 660 R/X/Z), navíc s hydraulicky ovládanou spojkou 
- Suchá hmotnost méně než 155 kg 
 
Líbí se?  
Ovládání spojky hydraulické?  Děkuji, nemusím.... Lanko je lanko. Utrhneš, vyměníš, jedeš! Jak chceš opravovat někde v Tramtárii hydrauliku? 
Jinak se mi to líbí ...
 Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..." 
(Mark Twain) | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| petrOV | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 07-10-2014 20:56 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 222 
Založený: 14.11.12 
  | 
hobr napsal:
barney napsal: 
AJP představil prototyp nového modelu PR7. 
- Vidlice Marzocchi  
- Motor Minarelli 660 (stejný jako v Yamaha XT 660 R/X/Z), navíc s hydraulicky ovládanou spojkou 
- Suchá hmotnost méně než 155 kg 
 
Líbí se? 
Ovládání spojky hydraulické?   Děkuji, nemusím.... Lanko je lanko. Utrhneš, vyměníš, jedeš! Jak chceš opravovat někde v Tramtárii hydrauliku? 
Jinak se mi to líbí  ...   
 
tak to by brzdy měly bý taky lankové, ne...   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| PetrAT | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 08-10-2014 06:05 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 2286 
Založený: 27.05.10 
  | 
petrov napsal:
hobr napsal:
barney napsal: 
AJP představil prototyp nového modelu PR7. 
- Vidlice Marzocchi  
- Motor Minarelli 660 (stejný jako v Yamaha XT 660 R/X/Z), navíc s hydraulicky ovládanou spojkou 
- Suchá hmotnost méně než 155 kg 
 
Líbí se? 
Ovládání spojky hydraulické?   Děkuji, nemusím.... Lanko je lanko. Utrhneš, vyměníš, jedeš! Jak chceš opravovat někde v Tramtárii hydrauliku? 
Jinak se mi to líbí  ...  
tak to by brzdy měly bý taky lankové, ne...     
 
každé má své výhody i nevýhody  
(majitelé LC8 by mohli vyprávět kolikrát tlačili když jim vychcala hydraulika) 
mě by to lanko taky zcela stačilo , ostatně yamaha tam má myslím lanko | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| HonzaH | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 08-10-2014 09:42 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 712 
Založený: 24.05.10 
  | 
Rozumní majitelé LC8, co se na cesty připravují, hydraulickou spojku uržují nebo ji vymění podle roku výroby za jiný propracovanější model 
 
jinak hydraulické systémy obecně jsou docela spolehlivé a má je dost motorek ...nebo u drzd se taky bojíte hydraliky? 
 
jinak PR7 se mi líbí - je to přesně ten koncept co výrobci opomíjejí, on pro to asi nemí moc trh, ale pro blázny na cesty je to super, nízká hmotnost je v těžších podmínkách veliké plus 
ostaně dost lidí si upravuje 690 na cestovatelský stroj
 ------------------------------------------ 
Kač Kač 950 2004 - už je pryč 
Kač Kač 690 2009 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| hobr | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 08-10-2014 18:05 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 820 
Založený: 03.01.11 
  | 
petrov napsal:
tak to by brzdy měly bý taky lankové, ne...     
To byla "blbá" připomínka... 
 
Upravil hobr dne 08-10-2014 18:06
 Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..." 
(Mark Twain) | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Barney | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 08-10-2014 18:30 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1102 
Založený: 02.05.10 
  | 
Když je ten motor stejný jako XT 660, tak nebude problem sehnat součástky a předělat si to na lanko...
 „Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ 
DR 350 S | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| PetrAT | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 08-10-2014 19:34 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 2286 
Založený: 27.05.10 
  | 
už bych to asi nepředělával 
ale chce to trochu péče 
holt když je člověk zvyklý, že lanko mění po 100 000 km a 10ti letech, tak hydraulika si žádá častější péči   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Barney | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 15-11-2015 09:02 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1102 
Založený: 02.05.10 
  | 
AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016 
 
Oproti prototypu ktorý poháňal motor Minarelli 660 (Yamaha 660) je produkčná verzia poháňaná motorom SWM 600. Tento motor je známy z modelov Husqvarna TE630 do roku 2011. (Značka SWM odkúpila technológiu Husqvarna po predaji značky KTM.) Okrem toho nastali zmeny aj v podvozku. Prototyp mal vidlicu Marzocchi ale ako vieme táto značka končí. Na produkčnom AJP teda nájdeme USD vidlicu s priemerom klzákov 48mm a zdvihom 300mm. Vzadu potom centrálny tlmič Sachs (prototyp mal Ohlins). 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' ' 
 
' '
 
Upravil Barney dne 15-11-2015 09:15
 „Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ 
DR 350 S | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| PetrAT | 
 AJP PR7 600 Adventure 
Přidané 15-11-2015 09:34 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 2286 
Založený: 27.05.10 
  | 
v tuto chvíli to asi nemá na trhu konkurenci  
 | 
|   | 
 
 
 |