| AJP PR7 600 Adventure | 
| Barney | Přidané 04-10-2014 21:25 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 1102
 Založený: 02.05.10
 
 
 | AJP představil prototyp nového modelu PR7. - Vidlice Marzocchi
 - Motor Minarelli 660 (stejný jako v Yamaha XT 660 R/X/Z), navíc s hydraulicky ovládanou spojkou
 - Suchá hmotnost méně než 155 kg
 
 Líbí se?
 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' Upravil Barney dne 15-11-2015 09:09
 „Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
 DR 350 S
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Milanek | AJP PR7 600 Adventure Přidané 04-10-2014 21:45 | 
| Člen 
 Příspěvek: 179
 Založený: 18.04.14
 
 
 | Ze je to hezky - ted ještě cenovka ......... | 
|  |  | 
|  | 
| PetrAT | AJP PR7 600 Adventure Přidané 04-10-2014 22:21 | 
| Člen 
 Příspěvek: 2286
 Založený: 27.05.10
 
 
 |  | 
|  | 
 | 
|  | 
| Palo7 | AJP PR7 600 Adventure Přidané 05-10-2014 09:35 | 
| Člen 
 Příspěvek: 263
 Založený: 31.12.13
 
 
 | AJP PR5 extreme  250 (čínský motor) stojí 175.000, takže rozumnou cenovku bych nečekal | 
|  | 
 | 
|  | 
| Barney | AJP PR7 600 Adventure Přidané 05-10-2014 09:57 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 1102
 Založený: 02.05.10
 
 
 | Palo7> Stejně si většina lidí koupí spíš PR5 Enduro na podvozku Sachs za 137 900,- 
 Myslím že ten rozdíl není tak velký, aby se příplatek 37 tisíc Kč za vidle Marzocchi, výfuk DOMA a pár detailů navíc vyplatil...
 
   „Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
 DR 350 S
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Palo7 | AJP PR7 600 Adventure Přidané 05-10-2014 16:53 | 
| Člen 
 Příspěvek: 263
 Založený: 31.12.13
 
 
 | já tedy radši ojetýho japonce, myslím že motka s čínským motorem by neměla být nad 100.000 | 
|  | 
 | 
|  | 
| PetrAT | AJP PR7 600 Adventure Přidané 05-10-2014 18:35 | 
| Člen 
 Příspěvek: 2286
 Založený: 27.05.10
 
 
 | Mě se to líbí Motor myslím nemá žádný problém
 Je sice výkonově slabší, ale asi bude držák
 Osazené to je slušně
 Ještě dodělat podsedlovku, tak aby bylo možné přidělat nějaké kufry a hurá na Balkán
 
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Sergej | AJP PR7 600 Adventure Přidané 05-10-2014 21:31 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 274
 Založený: 14.07.11
 
 
 | A já som si myslel, že je to iba dáka 450tka...a ono to je pekná 660  ...super..už len na cenu a možno raz mi zaparkuje v garáži..   Sergej
 http://sergejdesign.blogspot.sk/
 https://www.facebook.com/sergejdesign/
 eshop: http://www.sergejdesign.com/
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| snelcuk | AJP PR7 600 Adventure Přidané 06-10-2014 13:00 | 
| Člen 
 Příspěvek: 1283
 Založený: 20.10.11
 
 
 | barney napsal:
AJP představil prototyp nového modelu PR7. 
- Vidlice Marzocchi  
- Motor Minarelli 660 (stejný jako v Yamaha XT 660 R/X/Z), navíc s hydraulicky ovládanou spojkou 
- Suchá hmotnost méně než 155 kg
 
Líbí se?
 
'  ' Jo!
  | 
|  | 
 | 
|  | 
| maraXRV | AJP PR7 600 Adventure Přidané 06-10-2014 15:28 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 290
 Založený: 25.10.11
 
 
 | Klidně bych jí postavil do garáže   Enduro musí bejt apoň trochu od bahna
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Milanek | AJP PR7 600 Adventure Přidané 06-10-2014 21:45 | 
| Člen 
 Příspěvek: 179
 Založený: 18.04.14
 
 
 | jediny co se mi trosku ekluje je ta "prusvitna" kyvka kouskek za tlumicem - uplne zbytecne snižovat tuhost kvůli pochybnymu prinosu dyzajnu ? nebo je to trhaci spojka ?:-) | 
|  |  | 
|  | 
| hobr | AJP PR7 600 Adventure Přidané 07-10-2014 17:36 | 
| Člen 
 Příspěvek: 820
 Založený: 03.01.11
 
 
 | barney napsal:AJP představil prototyp nového modelu PR7.
 - Vidlice Marzocchi
 - Motor Minarelli 660 (stejný jako v Yamaha XT 660 R/X/Z), navíc s hydraulicky ovládanou spojkou
 - Suchá hmotnost méně než 155 kg
 
 Líbí se?
 Ovládání spojky hydraulické?
  Děkuji, nemusím.... Lanko je lanko. Utrhneš, vyměníš, jedeš! Jak chceš opravovat někde v Tramtárii hydrauliku? Jinak se mi to líbí
  ... Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
 (Mark Twain)
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| petrOV | AJP PR7 600 Adventure Přidané 07-10-2014 20:56 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 222
 Založený: 14.11.12
 
 
 | hobr napsal:
barney napsal:AJP představil prototyp nového modelu PR7.
 - Vidlice Marzocchi
 - Motor Minarelli 660 (stejný jako v Yamaha XT 660 R/X/Z), navíc s hydraulicky ovládanou spojkou
 - Suchá hmotnost méně než 155 kg
 
 Líbí se?
 
Ovládání spojky hydraulické?   Děkuji, nemusím.... Lanko je lanko. Utrhneš, vyměníš, jedeš! Jak chceš opravovat někde v Tramtárii hydrauliku? 
Jinak se mi to líbí  ... 
 tak to by brzdy měly bý taky lankové, ne...
   | 
|  | 
 | 
|  | 
| PetrAT | AJP PR7 600 Adventure Přidané 08-10-2014 06:05 | 
| Člen 
 Příspěvek: 2286
 Založený: 27.05.10
 
 
 | petrov napsal:
hobr napsal:
barney napsal:AJP představil prototyp nového modelu PR7.
 - Vidlice Marzocchi
 - Motor Minarelli 660 (stejný jako v Yamaha XT 660 R/X/Z), navíc s hydraulicky ovládanou spojkou
 - Suchá hmotnost méně než 155 kg
 
 Líbí se?
 
Ovládání spojky hydraulické?   Děkuji, nemusím.... Lanko je lanko. Utrhneš, vyměníš, jedeš! Jak chceš opravovat někde v Tramtárii hydrauliku? 
Jinak se mi to líbí  ... 
tak to by brzdy měly bý taky lankové, ne...   
 každé má své výhody i nevýhody
 (majitelé LC8 by mohli vyprávět kolikrát tlačili když jim vychcala hydraulika)
 mě by to lanko taky zcela stačilo , ostatně yamaha tam má myslím lanko
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| HonzaH | AJP PR7 600 Adventure Přidané 08-10-2014 09:42 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 712
 Založený: 24.05.10
 
 
 | Rozumní majitelé LC8, co se na cesty připravují, hydraulickou spojku uržují nebo ji vymění podle roku výroby za jiný propracovanější model 
 jinak hydraulické systémy obecně jsou docela spolehlivé a má je dost motorek ...nebo u drzd se taky bojíte hydraliky?
 
 jinak PR7 se mi líbí - je to přesně ten koncept co výrobci opomíjejí, on pro to asi nemí moc trh, ale pro blázny na cesty je to super, nízká hmotnost je v těžších podmínkách veliké plus
 ostaně dost lidí si upravuje 690 na cestovatelský stroj
 ------------------------------------------
 Kač Kač 950 2004 - už je pryč
 Kač Kač 690 2009
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| hobr | AJP PR7 600 Adventure Přidané 08-10-2014 18:05 | 
| Člen 
 Příspěvek: 820
 Založený: 03.01.11
 
 
 | petrov napsal:
tak to by brzdy měly bý taky lankové, ne...   To byla "blbá" připomínka...
   Upravil hobr dne 08-10-2014 18:06
 Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
 (Mark Twain)
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| Barney | AJP PR7 600 Adventure Přidané 08-10-2014 18:30 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 1102
 Založený: 02.05.10
 
 
 | Když je ten motor stejný jako XT 660, tak nebude problem sehnat součástky a předělat si to na lanko... „Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
 DR 350 S
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| PetrAT | AJP PR7 600 Adventure Přidané 08-10-2014 19:34 | 
| Člen 
 Příspěvek: 2286
 Založený: 27.05.10
 
 
 | už bych to asi nepředělával ale chce to trochu péče
 holt když je člověk zvyklý, že lanko mění po 100 000 km a 10ti letech, tak hydraulika si žádá častější péči
  | 
|  | 
 | 
|  | 
| Barney | AJP PR7 600 Adventure Přidané 15-11-2015 09:02 | 
|  
 Člen
 
 Příspěvek: 1102
 Založený: 02.05.10
 
 
 | AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016 
 Oproti prototypu ktorý poháňal motor Minarelli 660 (Yamaha 660) je produkčná verzia poháňaná motorom SWM 600. Tento motor je známy z modelov Husqvarna TE630 do roku 2011. (Značka SWM odkúpila technológiu Husqvarna po predaji značky KTM.) Okrem toho nastali zmeny aj v podvozku. Prototyp mal vidlicu Marzocchi ale ako vieme táto značka končí. Na produkčnom AJP teda nájdeme USD vidlicu s priemerom klzákov 48mm a zdvihom 300mm. Vzadu potom centrálny tlmič Sachs (prototyp mal Ohlins).
 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' 
 '
  ' Upravil Barney dne 15-11-2015 09:15
 „Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
 DR 350 S
 | 
|  | 
 | 
|  | 
| PetrAT | AJP PR7 600 Adventure Přidané 15-11-2015 09:34 | 
| Člen 
 Příspěvek: 2286
 Založený: 27.05.10
 
 
 | v tuto chvíli to asi nemá na trhu konkurenci 
 | 
|  | 
 |