24.11. 2024 16:46
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2023 >>
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Motoservis HP2MOTO, e-shop
· Yamaha Ténéré 700
· Royal Enfield Himalayan
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· CFMOTO
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: EVROPSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
Proč NE! BMW GS
vaclav valasek
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 26-10-2010 22:32
Člen

Příspěvek: 15
Založený: 11.09.10

Chtěl jsem svého Stroma 650 vyměnit.Smile Najeli jsme spolu už 60 tis. km a navíc "změna je život". GéeSo je na pohled nádherná motorka s okouzlujícím charizma a super posudky. Byla jednoznačně první v pořadí možných nástupců. Až do chvíle, kdy mi prvně zavrněla pod zadkem. Nebylo to zklamání. Bylo to potvrzení dávno tušeného faktu, že je tak maximálně mistrem kompromisu. Láká do terénu, pro který je ale moc těžká. Láká i na asfalt, kam se, Bohu žel, hodí ještě ménéně. Třeba Stroma na něm v porovnávacích testech NIKDY neporazila. Sad Je to možné, aby motorka ze skoro nejspodnější cenové příčky, tedy Suzuki Strom DL 650, byl pro cestování Evropou fakt nejlepší?helpless
Upravil vaclav valasek dne 26-10-2010 22:36
 
stepan
#2 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 26-10-2010 23:21
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 209
Založený: 19.05.10

vaclav valasek napsal:
Je to možné, aby motorka ze skoro nejspodnější cenové příčky, tedy Suzuki Strom DL 650, byl pro cestování Evropou fakt nejlepší?helpless


Pro někoho jo, každej jsme jinej a každýmu vyhovuje a vadí něco jiného.
 
PetrAT
#3 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 26-10-2010 23:28
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

Vašku, kolik jsi na GS najel ?
 
bixo
#4 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 26-10-2010 23:29
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1
Založený: 29.09.10

a v akom teste bolo gs horsie ako storm?
 
xxxdevil
#5 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 26-10-2010 23:46
Člen

Příspěvek: 43
Založený: 17.09.10

To chce klid, ja kdyz jsem se poprve projel na GS,tak jsem taky rikal co to je zac,nejede,vibruje,desny pazvuky...a za ty prachy?? (U KTM jsem si rikal skoro to samySmile )
No proste zvyklej ze silnyho japonce...a ted uz mam 3-ti GS a jsem spokojenej. GSu proste musis prijit na chut a pochybuju,ze je malej strom lepsi nez GS na asfaltu.
Nadruhou stranu pro cestovani evropou je mozna malej strom opravdu dost dobra volba a u me je strom v pomeru cena - vykon asi nejlepsi volba,ale jeste nikdy jsem na nem nejelSmile


 
bystricke
#6 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 26-10-2010 23:55
Člen

Příspěvek: 638
Založený: 02.05.10

GSu sem přišel na chuť až po 1000 km,do té doby to byl jen předraženej ohrabek,po 3,5 letech a 70 tkm už nic jinýho nechci,supr univerzál
 
www.begr.cz
Peacemaker
#7 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 03:20
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 180
Založený: 02.05.10

a jakypak GSo jsi zkousel?

nejlepsi motorka co jsem kdy mel bylo bmw r 1100 gs. urcite. dokonce jsem premyslel, ze bych ji koupil znova. ale kdyz jsem si pred prodejem stroma 650 pujcil 11ku od kamarada, tak uz bych se na ni fakt nevratil... ale ja jsem divnej, veskrze nereprezentativni vyber z populace motocyklove.Grin v kazdym pripade treba 12ka '10 je pecka (na jinym rocniku jsem nejel) - to je neco uplne jinyho nez 11x0 GS...

a jestli si zkousel f 650/800 gs, tak tu mlatime prazdnou slamuCool
 
Waltr
#8 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 07:05
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10

Tak Strom test vyhrál dokonce dvakrát za sebou a dokonce ten nejuznávanější Alpský s 33 motorkama...jenže.
Bylo to před 4 lety, počítá se do něj i poměr cena výkon, atd
Prostě to je vážně individuální.
GS je široký pojem, letošní model má značně jiný motor, 12 je o 23 Kg lehčí než 1150 atd.....to je od tebe takový výkřik do tmy a těch už bylo a bude.
Za mě když 12 tak od 07 nahoru, mladší mají moc problému (ano teď majitelé řeknou neGrin) Jestli 1150 bych si rozmyslel po porovnávajicí jízdě. Ale jezdit sám (a mít 60kg) muset dvakrát otočit korunu a vzhledem k tomu že jezdím většinou asfalt klidně bych bral Stromka. Ale dostalo se mi štěstí v podobe vybrat si podle vlastního vkusu- 12pray
Sice jsem zpočátku musel vstřebat hromadu zvuků a pohybů ale zatím jsem nedmíru spokojen.
Nadruhou stranu je Strom nejen pěkná ale určitě ,,Japosnky" kvalitní motorka. Ale vážně je to jen mezistanice. Neříkám že ke GS, protože už se kategorie rozrůstá a tak třeba Tiger je moc krásný, Tenerka....
Co jsem to jenom chtěl....?
 
jencekgs
#9 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 07:27
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1269
Založený: 03.05.10

Já se vezl na malém stromku sice jen kousek, ale myslím si že pro jednoho na asfalt je to dobrá volba. Ale já jako odpůrce plastů, bych 11ku neměnil.
S Rablenkou cestou necestou
 
3X
#10 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 08:19
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1698
Založený: 02.05.10

vaclav valasek napsal:
... Bylo to potvrzení dávno tušeného faktu, že je tak maximálně mistrem kompromisu. Láká do terénu, pro který je ale moc těžká. Láká i na asfalt, kam se, Bohu žel, hodí ještě ménéně. ...


máš recht, jak by řekl Němec. Je to asi to nejhorší, co si může člověk v dané kategorii koupit a když si porovnám cenu, tak máš za BMW GS 2,5 nového VStroma.

GS je těžká, neohrabaná motorka, třepe se, rachotí, je nestabilní

pray a snad není ani hezká

edit: a žere olej
Upravil 3X dne 27-10-2010 09:43
 
Jurek
#11 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 09:31
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 8
Založený: 15.09.10

Někdo má rád holky, jiný zase vdolky. Co uzná jeden, odsoudí druhý, protože proti gustu atd atd...
Moje zkušenosti za čtyři léta s Varaderem na kterém jsem najel necelých 50 000 km, jsou takové, že japonská motorka je skvělá. Lákala mne charismatická GS a proto jsem si jednoho dne 1150 pořídil. Protože jezdím ve dvou a dálky, nemohu si dovolit obsah pod 1000cm/3. GS oproti Varaderu je stabilnější, pevnější a lépe se ovládá. Varadero jsem prodal, protože se naskytla dobrá koupě. Kdybych tak neudělal, šlo by časem GS z domu. Dlouho jsme si na sebe zvykali a já ji říkal Ludra. Klepe v motoru, žere olej, rachotí spojka, což se o japonci říci nikdy nedalo. Hondí motor šlapal jako hodinky a pěkně potichoučku. Na GS jsem jezdil celou sezónu a najel na ni asi deset tisíc. Zhruba až po osmi tisících jsme si nějak sedli a já pochopil její klady. Už byh ji neměnil. Motor se chová stále stejně a věřím že ještě dalších minimálně stopadesát tisíc se chovat stejně bude. Podařilo se mi ji také položit. Naprosto bez problémů. Jen odřený padák. Kdybych takto odložil Varadero, bylo by škody mnohem více. S Varaderem jsem zkoušel i lehčí terén a znal její hranice. S GS jesme někde jinde a i když je těžká, má hranice dál. Varadero je na silnici pohodlnější a méně fouká. GS má pro mne lépe umístěný i tvarovaný štít a i když fouká více, turbulence nejsou. Tohle se dá ale vychytat. Nepochybuji, že V-Strom je skvělá motorka. Oproti GS je to ale taková plastová hračka. Pokud ale jezdíš sám, neřeš to a užívej V-Stromu. Další zkušenost je ta, že motorky do roku výroby cca 2004 jsou poctivě vyrobeny. Spoje, svary, dráty, uchycení atd atd... S takovou motorkou vydržíš jezdit roky a roky. O nových bych se už to bál říci. Sundáš nádrž a oproti staršímu typu který má všechny kable uchyceny a ukotveny na několika místech, u typu novějšího vede jen svazek, stažený izolačkou, uložený volně. Prostě je znát horší dílenské zpracování. Takto je to ve všem. Starý VW transporter najel v pohodě 750 000 Km a jezdí dodnes, nový nemá ještě ani 100 000 a už byl tolikrát na servisce, že to až není snad pravda. No a tento příměr je patrný všude. No a pokud řešíš GS dvanáctku vesrus V-Strom 650, tak to se snad asi porovnat nedá? To je posoudit Pajero s Fábii. S oběma ale dojedeš. Podstatné je ale jezdit, ne? Můj táta jezdil na jawě a projel celou evropu. Závěrem ocituji ještě jednoho klasika: "Není důležité na čem, ale s kým".
tel: 608 822 033
www.bmw-gs.estranky.cz
www.scrc-ostrava.estranky.cz
 
www.bmw-gs.estranky.cz
Sharki
#12 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 10:12
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 23
Založený: 20.05.10

Jo,jo, máš v mnohém pravdu,dědku. Já taky měl Hondu a šel jsem do Bavora. I když je to jiný kafe.Honda 650 Deaunville-BMW f 650gs.Krásnej véčkovej dvojvál a jednobuch. Pro mě je totálně univerzál Géeso a vůbec se mě to japonci nestýská.Už bych zpátky nešel.Mám už raději ty vdolky,že.Smile
 
Flash
#13 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 11:06
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 782
Založený: 02.08.10

já jsem ještě klasik.. vybíral jsem cenduro bohužel s finančním limitem.. volba byla mezi XTZ, XRV, malej strom, 1100 gs.. víceméně podobné ceny za úplně jiné typy strojů. Jezdil jsem na všem z výše jmenovaných a vyhrála srdcová záležitost... stařičká XTZ (koncepce 89).. stará technika, nulová elektrika.
Prostě stroj kterej mě chytil za srdíčko a už nepustil. nádherná, stará, palivožroucí a slabá těžkopádná mrdka! Ale mám ji rád :-D
Jak bylo zmíněno, každý má jiný styl a líbí se něco jiného.
Jsem ještě mlád a líbí se mi staré stroje, ne ty dnešní přeelektrizované, poplastované a pohodlné stroje. Musím si připadat že jedu na motorce a ne v kočáru :-D

jinak srovnávat to nelze (jiná koncepce, jiné ceny, jiné použití.. takže asi tak
If you see the flash, it's already too late hilarious
 
Meli
#14 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 14:04
Člen

Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10

Pravdu rika ten kdo tvrdi, ze aby si se objektivne posoudl tak to chce na jinym stroji neco najet. Ja se pro prechod z PresAlpa na V-Smrka rozhodl az po 70 km - treba po 30ti jsem byl jeste rozhodlej ze ne.. pak ale prisly zatacky...

U auta sem zazil neco podobneho - tam jsem pul roku nadaval na nesmyslnej motor 2,7 V6 benzin... jenze pak jsem si na to zvykl a pristi leto budu nejspis resit jinej problem - jde po tomhle koupit "normalni" auto? Wink Nebude 2litrove TDI slabe?
Bvízka se k bvízce naklání
 
http://meli.cz
HonzaH
#15 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 14:45
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 712
Založený: 24.05.10

jj je to tak, chce to najet co nejvíc v různých podmínkách ideálně v možném přímém porovnání

problém totiž je taky v tom, že na plno věcí si člověk zvyká pomalu a to co mu nejdřív vadilo mu pak naopak přijde ok a na původním stroji se pak zase diví něcemu jinému

škoda že se nedá sestavit motorka z dílů pak by si člověk nakombinoval to co by přesně chtěl
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
 
magoss
#16 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 16:26
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 856
Založený: 26.08.10

já nemohu tedy rovnat GS pač jsem na něm zatím pouze jen seděl..ale měl jsem možnost vyměnit své XL600 V za Varánka..dík bohu že jsme ho nekoupil hned:-D známí byl tak laskav a půjčil mi ho na tři dny dom..první den když jsem ho vezl tak jsem se jen trápil těžká mrcha nejistota..druhý den jsme si udělal vejlet a najezdil cca 450 km prostě jsem si to chtěl zkusit..na váhu jsem si zvyk ale prostě nějak mi nesedla..najezdil jsem za ty tři dny cca 1000 km a zkusil jsem všechny druhy stylu jízdy naprvé mě odradila spotřeba pač pod 7 jsem se nedostal a pak prostě fakt že mi tam chybělo to prvotní zalíbení už jen po sednutí..takže jsem ho nevzal..když jsem si byl sednout u jednoho chlapíka co prodával GSo tak jsem si sednul a prostě ta motorka mi sedla pod zadek měl jsem z toho dobrej pocit..teď už zbývá se svést a uvidí se no. ideální by bylo pro m motorku si půjčit a ozkoušet si jí zas na pár dní a pak se rozhodnout ale to je málo kdy možnost..rád bych si jí ale jednou koupil už jen chybý majinkej detail a to jsou penízky....:-/
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občaneblushingGrin
 
http://www.ffa.vutbr.cz/~xvpokornag/
Daja
#17 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 16:43
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 74
Založený: 02.08.10

Meli napsal:
Pravdu rika ten kdo tvrdi, ze aby si se objektivne posoudl tak to chce na jinym stroji neco najet. Ja se pro prechod z PresAlpa na V-Smrka rozhodl az po 70 km - treba po 30ti jsem byl jeste rozhodlej ze ne.. pak ale prisly zatacky...

U auta sem zazil neco podobneho - tam jsem pul roku nadaval na nesmyslnej motor 2,7 V6 benzin... jenze pak jsem si na to zvykl a pristi leto budu nejspis resit jinej problem - jde po tomhle koupit "normalni" auto? Wink Nebude 2litrove TDI slabe?



bude inlove
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám. annoy
 
JT
#18 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 20:00
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 23
Založený: 16.05.10

Promiň Václave,ale jsem asi natvrdlej.Nějak jsem nepochopil na čem si se svezl.hmm Na 11x0 GS, nebo 1200 GS ,nebo 650 GS, nebo 800 GS, nebo 100 GS.Rozdíly jsou hodně velké.Smile
 
MALI
#19 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 20:27
Člen

Příspěvek: 13
Založený: 25.06.10

Vždyť Ti GS - nikdo nenutí a každýmu vyhovuje něco jinýho. Boxer je hodně specifickej. Asi by bylo vhodný napsat na jakym GS jsi vlastně jezdil. Třeba mě 1150 taky hned nechytla, koupil jsem 12ku, pořádně jsem jí vytunil a už bych neměnil. Co se týká poruchovosti 12ky do roku 07, tak bych se toho vůbec nebál - jedinej rozdíl je v posilovači brzd. To že se to pár lidem posral., ještě neznamená, že je to poruchový. Na silnici ani v terénu strom lepší nebude ani omylem a hlavně pro mě je Strom vyloženě hnusná motorkaSad Sice je to asi hodně muziky za málo peněz, ale nikdy bych si ho nekoupil. Jedinou nevýhodou GS je že na to vyráběji strašně moc nezbytnejch a pěkně drahejch doplňků. Jen to co mám na GS je za cenu jednoho jetýho StromaShock
 
MALI
#20 Vytisknout diskuzi
Proč NE! BMW GS
Přidané 27-10-2010 20:42
Člen

Příspěvek: 13
Založený: 25.06.10

Jinak je asi fuk jestli jezdíš na DL nebo GS, protože cestovat se dá i na JawěWink
Upravil MALI dne 27-10-2010 20:44
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 158

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.12 sekund 402,938,968 návštěv