Upozornujem ze niesom nestranny. Ale udivuje ma ak dokaze niekto nie uplne neskuseny porovnavat motorky vyvinute s rozdielom 20rokov, s vykonovym rozdielom 40% a o cene, ci uz nadobudacej, alebo za servis sa radsej ani nebudeme bavit.
Jediny problem u obidvoch pripadov je kupa nalestenej haraburdy o ktoru sa predchadzajuci majitelia asi moc nestarali a terajsi majitelia si to nechcu priznat.
bacaono napsal:
Upozornujem ze niesom nestranny. Ale udivuje ma ak dokaze niekto nie uplne neskuseny porovnavat motorky vyvinute s rozdielom 20rokov, s vykonovym rozdielom 40% a o cene, ci uz nadobudacej, alebo za servis sa radsej ani nebudeme bavit.
Jediny problem u obidvoch pripadov je kupa nalestenej haraburdy o ktoru sa predchadzajuci majitelia asi moc nestarali a terajsi majitelia si to nechcu priznat.
Ježišmarjá další.Jak víš,že se o ni majitelé starali nebo nestarali?Znáš je?Já myslím že nevíš nic,jenom vyrábíš argument.A pokud jde o výkon.Psal jsem to už uživateli HU.Svez se na NTV650.Má prakticky stejný motor s 60k,ale menší objem a je ze stejné doby.Kdyby takhle jela AT,tak neřeknu ani popel.Jenže nejede a to je kámen úrazu.
Jo a haraburdí to je,O tom žádná.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Pavle toto téma je pro mě jedno z vůbec nejzajímavějších vůbec.
Myslím si že jsi dal plno námitek k motorce, které se snaží majitelé vyvrátit, případně poradit jak odstranit neduhy. Myslím že pro zájemce o koupi Afričanky je to velice přínosné vlákno.
Každý rozumný člověk ví, že se ta motorka nedá s 950 srovnat a věděl jsi to i Ty, jen jsi podle mě nemyslel, že ten pád bude tak brutální.
Napadlo mě, co kdyby jsi ještě hodil srovnání Afra vs 1150. Myslím že by to mohlo být přínosné, pro lidi, kteří se rozhodují o koupi staršího cestovního endura.
Peripetie se servisem Tvé bývalé 1150 se tu dají dohledat, ale porovnání kladů a záporů, by nemuselo být špatné.
PS: Zajímalo by mě, jestli Honza vyřešil ty problémy s 1150 a je spokojenej, nebo se to furt sype.
S Rablenkou cestou necestou
jencekgs napsal:
Pavle toto téma je pro mě jedno z vůbec nejzajímavějších vůbec.
Myslím si že jsi dal plno námitek k motorce, které se snaží majitelé vyvrátit, případně poradit jak odstranit neduhy. Myslím že pro zájemce o koupi Afričanky je to velice přínosné vlákno.
Každý rozumný člověk ví, že se ta motorka nedá s 950 srovnat a věděl jsi to i Ty, jen jsi podle mě nemyslel, že ten pád bude tak brutální.
Napadlo mě, co kdyby jsi ještě hodil srovnání Afra vs 1150. Myslím že by to mohlo být přínosné, pro lidi, kteří se rozhodují o koupi staršího cestovního endura.
Peripetie se servisem Tvé bývalé 1150 se tu dají dohledat, ale porovnání kladů a záporů, by nemuselo být špatné.
PS: Zajímalo by mě, jestli Honza vyřešil ty problémy s 1150 a je spokojenej, nebo se to furt sype.
Sláva ti,Jako jeden z mála si to pochopil.
Vezmu to odzadu.Honza to GS,pokud vím,prodal a koupil Caponorda.
Každý,ale opravdu každý člověk bude po koupi srovnávat aktuální motorku s tou předchozí.Kdo říká že ne ,kecá sám sobě.Ano,že půjdu dolů jsem věděl a jak píšeš,šok nastal z hloubky toho pádu.Někde výše jsme to popsal spíš jako pád na držku,jenže některým afričanům se z toho oči zalily krví jak španělskému býkovi a ztratili schopnost číst...To je pak těžké.
A srovnání s GS1150?No chlape,to si musím promyslet,abych se tady zase nedotknul něčího jemnocitu.Teď na to není čas,ale večer nad tím v klidu posedím a něco napíšu.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
bacaono napsal:
Ja myslim ze argumenty si vyrabas sam, aby si si ospravedlnil svoj spatny vyber alebo krok vedla.
Špatný výběr a krok vedle jedno jest,ale to je jedno. Napsal jsem hned na začátku že to nebyla dobrá volba,takže nemám co omlouvat.Zbytek vyplynul z diskuze s lidma....
Chápu že to bolí,když ti někdo rozbíjí modlu,ale na klanění jsem byl vždycky tuhý v kolenou,takže je mi líto,ale padat na prdel nebudu ani v tomto případě.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Ja myslím, že Pavel už je pevně rozhodnut a Afra jde z domu.
Že mu nesedla ať z takovýho nebo makovýho důvodu.
Že už nemá cenu ho lakat na to ať zkusí jinou, zda ta jeho je v cajku.
Většína lidi co si koupí tuhle motorku (jakožto i já) je do ní "zamilovaná". A ví co od ní může čekat.
Pak to dopada jako tady, na každý záporný argument máme 10 (ať už více či méně smysluplných) argumentů na vyvrácení.
Ale pokud se někdo snaží zaplnit místo po takovém stroji jako je 950 ADV a vylučovací metodou dojde k Africe, tak si myslím, že v tomto případě tě Afra uspokojit nemůže...
Život je pes, ale žít je psina!
Myslim ze nikto sudny by necakal ze padnes na prdel po prechode z kaceny na afriku. Skor sa dal dopredu predpokladat viacmenej isty pad na drzku. A to by clovek s tvojimi skusenostami mal predpokladat s urcitostou a nie sa tu rozcarovane cudovat.
Mne modlu nerozbijas, a tvoje tuhe kolena su mi suma fuk.
Tiez som mal moznost zbavit sa afriky a zadovazit si naozaj krasnu a tebou ospevovanu 950S po celkom znamom majitelovi. Ale zistil som ze nemam sportove srdce ako ta masina, takze by mi bola uplne zbytocna. Nehovoriac o tom ze servisne naklady som nebol ochotny akceptovat vobec. Proste som nechcel mat doma luxusnu ale drahu stetku, ktoru aj tak nevyuzijem. Urcite ale existuju ludia co ju vyuziju a za tie naklady im to stoji.
Jediny rozdiel vidim v tom ze ja som si nechal to co splna moje poziadavky a nekupil to co nepotrebujem, a ty si to urobil presne naopak.
Je pravda, že Pavel má svérázné vyjadřování, ale myslím že nikoho zde neurazil a konec konců ani Afričanku.
Budu trochu spekulovat, ale myslím, že Pavel koupil Afru, jelikož chtěl trochu zklidnit jízdní styl.
A možná i slevnit provoz. Přeci jen je kačena skoro závodní stroj a nároky na údržbu jsou vyšší ( nemyslím tím poruchovost).
To že zde založil toto téma a sdělil zde své názory beru jako pozitivum jak jsem psal výše.
Pro potenciálního kupujícího je zde několik užitečných informací. Pro mě třeba to že ve 100km/h točí 5000ot. To bych třeba já, jako milovník nízkých otáček nezkousl a to většinou jezdím do 100km/h.
Myslím si že "protiargumenty" od Petra týkající se ceny za údržbu a možnosti náhrady origo dílů jsou taky velmi přínosné.
A jak píše Wiktor, že většina kupujích je do motorky zamilovaná předem, je pravda a mám to tak i já, ale to neznamená, že racionální kupující nemůže říct svůj názor, který zamilovaný majitel přehlíží.
Já si myslím že mám nejlepší motorku na světě, ale né obecně, ale pro mě. Pro můj styl ježdění. Vyhovuje mi, i když už dávno není nejmodernější, nejvýkonější, nejpohodlnější...
Ale když se mě někdo zeptá na postřehy k 11tce, vyjmenuji nejen pozitiva, ale i negativa, jako že je na hovno origo plexo, když hrubě přidáš mlátí motor, sedlo není pohodlné....
A říct i negativa, je pro člověka možná někdy těžké, protože si musí přiznat, že vynaložil hodně peněz za něco co má chyby.
Nerad bych to už víc rozváděl. Myslím, že každý si na tom najde své. Někomu se to líbí, někomu ne.
Pavle těším se na porovnání GS a afry. A pamatuj, že jsem se Tě tu zastával, tak ať vyhraje GS
Teď jsem si byl na chvíli zapopojíždět autem v kolonách a celou dobu jsem uvažoval nad tím,proč mi ta motorka nesedí.Přestal jsem uvažovat nad technickýma datama,podvozkem,atd. a zaměřil se na pocity.Nakonec došlo k osvícení,když se mi jeden **** nacpal před auto bez blinkru (někdy se člověk musí vytočit,aby na něco přišel) a bingo.Myslím že to mám.
Vždycky,když jsem si kupoval motoru,kupoval jsem ji srdcem.Nikdy ne rozumem.U afry jsem to poprvé udělal obráceně.Takže poučení zní.NIKDY ale opravdu NIKDY nekupovat motorku rozumem,ale srdcem..Proto ty rozpaky při první jízdě....
..a co dál?Zatím nic.Ještě jsem ani nenamontoval nové číslo,protože ani nemám chuť chodit do garáže.Maximálně tak půjdu uklidit tu hromadu dílů,které jsem k motorce dostal (dvě vrchovaté přepravky )
...a v sobotu se půjdu projít s brašnou a prutem kolem řeky.Tohle je spolehlivý lék na všecky splíny.....
Upravil xx4 dne 20-03-2013 11:40
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Možná vás pošle do p......e když ho budete vytáčet víc..
Ne to už ne.Včera jsem od oběda nedělal nic jiného,než posílal lidi do zadele,takže příděl pro tento měsíc je už vyčerpán. Ale zůstaly mi v zásobě jiné místa,taky hezké,takže případní zájemci se mohou hlásit buď tady,nebo formou PM.Všem rád vyhovím
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Nejde srovnávat AT vs. LC
Podvozek, brzdy ... to je zkrátka u LC jiná liga
Motor má úplně jiný charakter (AT snese kochací podtáčení, LC to nemá ráda ...)
Ale podle toho co popsal Pavel mi přijde, že ta motorka potřebuje oservisovat