Na odpis po 4000km. Asi nemám na tyto věci štěstí.
''
''
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
fungl nový výfuk - vydržel 55 dní (a to jsem moc nejezdil) - jestli bylo potřeba měnit vatu dřív - třeba po 3tis. km - tak to k tomu výfuku měli napsat - to bych měnil vatu 10× za sezónu, což by bylo na palici a někdy i 2× někde na cestách mimo republiku - a asi bych si ho ani nepořídil.
byl k tomu montážní návod a takový ofocený homologační papír - na výfuku chybí EU cedulka - ale to dovozce dodá na vyžádání, pošle prodejci nýtovací homologační cedulku
dnes jim to vrátím - reklamace - ale jestli to znamená, že dostanu nový výfuk, vydrží měsíc a pak další reklamace a peníze mně vrátí až poté, co po čtvrté budu reklamovat stejnou závadu... tak to raději ať vrátí peníze hned a ušetří obě strany.
kupoval jsem to v kamenném obchodě, tak ať se prodejce snaží
Tohle nevypadá na vadný kus...
Upravil tyfoza dne 23-06-2015 14:20
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
Je to zajímavý. Měl jsi na výfuk motor seřízený? Nemůže jít o chudou směs, která vytváří větší teploty? I když je otázkou jestli se teplo díky chudé směsi projevuje i ve svodech nebo jen ve spalovacím prostoru....
worezprut napsal:
Je to zajímavý. Měl jsi na výfuk motor seřízený? Nemůže jít o chudou směs, která vytváří větší teploty? I když je otázkou jestli se teplo díky chudé směsi projevuje i ve svodech nebo jen ve spalovacím prostoru....
IXIL OS 8059 VCG
podle výrobce netřeba pro V-Strom DL 650 nic nastavovat
motor mám čerstvě po servise, výměna válců/pístní sada/rozvoďáky - takže nevěřím, že je problém v motoru
Dneska jsem to vrátil a požádal jsem, že nechci nový výfuk, ale vrátit peníze. Tož uvidíme, jak to dopadne...
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
Homologovaný chápu jako že ho vyzkoušeli na daném typu motorku a musí to být v pohodě - namontovat a jezdit, žádné ladění.
Upravil Barney dne 23-06-2015 19:52
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“ DR 350 S
Obecně ano (resp marketing to bude tvrdit)
Jel jsem na Africe s laďákem, která nebyla poladěná
Mělo to horší průběh než origo
Jediné plus byla nižší hmotnost laďáku
Topíš doma uhlím ?
Pokud ano tak víš, že když změníš průchod komínem, tak musíš k tomu poladit i sání vzduchu pod uhlím
Prostě to "vyvážit"
barney napsal:
Výrobci to nenavrhují a neladí přímo na daný typ motorky - motoru? Proč tomu říkají laděná koncovka a za co chcou tolik peněz?
Možná jsem žil v omylu.
''
Nemáš úplně pravdu,Akrapovič vyráběl odladěné výfuky přímo na lc8 adv 950.Ač byly titanové stály neuvěřitelných 48000kč.Zřejmě ten vývoj něco stál.Ale po nasazení klesla spotřeba asi o půl litru a jelo to líp od spodu..
Ty pásky, které drží ten výfuk jsou origo přibalené k výfukům ?
Podle fotek se to propálilo kolem nich
Ano, přibaleno v montážní sadě. Kovová objímka s gumovým vnitřkem.
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
Tyfe já být tebou raději bych se ho zbavil.Do terénu raději hliník nebo titan.Carbonový výfuk při blbém pádu celkem snadno zlomíš.Stalo se to i mé ženě,musel jsem ho pak o 10cm zkrátit aby se mohl dál používat..
A vzpomínám si, že před drahnými lety se na 2V cestovní stroje karbony moc nedávaly. 2V motory víc "vyhazují" vatu a pálí pláště. Stejně spálené výfuky jsem viděl na Hondě VTR SP-1. Taky dvouválec.
Ale od té už hodně vody uteklo a carbony vidím na každé Dukně.
Tak babo raď. :-)
Upravil cibus dne 24-06-2015 11:07
To dáš. No nic, tak to zkus ještě jednou.
Včera jsem měl zajímavou debatu s maníkem co se ve výrobě karbonu trošku pohybuje a dozvěděl jsem se že není karbon jako karbon. Spousta tkanin prý ani uhlík neviděla používají se tak zvané pohledové tkaniny v černé barvě, je to na bázi sklolaminátu a od uhlíkového vlákna je prostě pohledově nepoznáš. Můžou být odolné vyšším teplotám a proto se používají jako náhražka i na výrobu levnějších výfukových koncovek. Je toho spousta druhů a kvality čím kvalitnější tím tomu i odpovídá cena. Může to být i Tyfův příklad a nemusí. Říkal že hodně je to o tom jak je vlákno spletené, závisí i na tloušťce a vrstvení. Asi taková malá alchymie.
Jinak kvalitně pletený karbon je na výrobu výfuků ideální materiál. Největší výhodou kromě váhy je oproti hliníku a nerezu deformovatelnost, pokud spadnete výfukem na nerovnost měl by se kvalitní kevlar prohnout a opět vrátit. Přímo specializovaný český výrobce karbonových výfuků pro motokros je DVR exhaust z Vojkovic u Brna, dříve známá pod značkou Raas. Kevlarovou tkaninu pro ně speciálně vyrábí a vyvinula česká firma Technofiber ze Slavkova. Na videu je ukázka odolnosti tkaniny používané v DVR od Technofiberu.
Tohle se svým výfukem z hliníku - nerezu nezkoušejte.
[youtube]CUydF_c27Ig[/youtube]
Upravil kysin dne 12-07-2015 11:20
http://kysin.rajce.idnes.cz/
tak jestli ti vrati love..... to je asi pak z emerickyho filmu.... priprav se na devastaci nervoveho systemu, co se tyce carbonu, zavolej si tu:http://www.havel-...tacts.html
zde dojdes k vysvetleni a i rade, moc dobry pristup technika a vubec cele firmy.
At dobre vyridis, za me za 4rku neveril ani nahodou a bude to fligna a ne carbon a vubec cela technologie za 4tis. Tot za me.
blejdamintxr650r