vaclav valasek napsal:
... Takže uvedené zkušenosti jsou trochu mimo mísu. Umí si někdo předsavit, že BMW 535 podlehne 3x po sobě v odborném srovnávacím testu Německého odborného časopisu! Fiatu Cinkvecento??? A slavnému GS se to se Stromkem podařilo. Takže moje potíže s hledáním možného nástupce nejsou až tak vymyšlené.v
to je samozřejmé, že Fiat 500 neustále vyhrává v testech nad BMW535, i přes veškerou snahu Michova o zmenšení BMW535 se jim nedaří dospět k minimalistickým rozměrům Fiatka. O spotřebě 3,5litrového motoru bavoráku ani nemluvím, protože pokud nebude na vodu, tak "činkvečento" nikdy v testu neporazí
Vašku, kup si koloběžku Nechápu, když nechceš BMW, proč zakládáš toto vlákno?
---------------------------------------------------------------------------------------
Člověk, který cestuje s touhou dozvědět se, směřuje přes všechny dálky hlavně k sobě samému. Jan Werich
Pardal napsal:
hele ty testy jsou svym způsobem stale jen testy... ale v tom že 650 je lepší než 1000 V strom naprosto souhlasim, to ze je V strom lepsí než Gs naprosto nesouhlasim. na 650 jsem jezdil rok, na 1000 jen obcas a na GSA 4 roky. Každemu ale vyhovuje neco jineho.
Kucí a v čem je Stromek 650 lepší, než 1000. Já jel jen na 1000, takže nemohu srovnávat, ale podle fotek ty motorky vypadaj stejně, já si vždycky myslel, že 650 má akorát slabší motor
Kdysi jsem cetl nejake srovnani,ze 650 je lehci a v zatackach je to pry znat klepsimu.Ten vyssi vykon pry ta 1000 z velke casti spotrebuje na tu svoji vyssi hmotnost.Takze rozdil v rychlosti a zrychleni neni nijak markantni.Krome motoru by to meli bejt stejny motorky a z tech pomeru vykon hmotnost v tech testech psali,ze ty penize navic za 1000 jsou zbytecne.Takto jsem to cetl.A taky si myslim,ze ten litr ma asi smysl hlavne pro dvojici vetsich rozmeru,jezdici s velkou bagazi.
Pardal napsal:
hele ty testy jsou svym způsobem stale jen testy... ale v tom že 650 je lepší než 1000 V strom naprosto souhlasim, to ze je V strom lepsí než Gs naprosto nesouhlasim. na 650 jsem jezdil rok, na 1000 jen obcas a na GSA 4 roky. Každemu ale vyhovuje neco jineho.
Kucí a v čem je Stromek 650 lepší, než 1000. Já jel jen na 1000, takže nemohu srovnávat, ale podle fotek ty motorky vypadaj stejně, já si vždycky myslel, že 650 má akorát slabší motor
Kdysi jsem cetl nejake srovnani,ze 650 je lehci a v zatackach je to pry znat klepsimu.Ten vyssi vykon pry ta 1000 z velke casti spotrebuje na tu svoji vyssi hmotnost.Takze rozdil v rychlosti a zrychleni neni nijak markantni.Krome motoru by to meli bejt stejny motorky a z tech pomeru vykon hmotnost v tech testech psali,ze ty penize navic za 1000 jsou zbytecne.Takto jsem to cetl.A taky si myslim,ze ten litr ma asi smysl hlavne pro dvojici vetsich rozmeru,jezdici s velkou bagazi.
Píšou tam, že 650 je sice jen o 10kg lehčí, ale pocitově je to o dost víc. Pak, že 650 má lépe odstupňovanou převodovku, což je asi pravda, protože 1000 Strom mohl řadit 6ku až na dálnici a že má jakoby hebčí motor, který tolik neklepe.
Spousta lidí tam je spokojena s 650, ale spousta také říká, že znovu by koupili litr nebo, že jsou rádi, že ten litr nakonec koupili.
Jo a ten rozdíl ve výkonu všichni říkaj, že na dálnici a rozjezd nebo naloženej to je hodně znát, ale samozřejmě, že na cestování stačí i těch 65HP, co má 650
stepan napsal:
Jo a ten rozdíl ve výkonu všichni říkaj, že na dálnici a rozjezd nebo naloženej to je hodně znát, ale samozřejmě, že na cestování stačí i těch 65HP, co má 650
stepan napsal:
Jo a ten rozdíl ve výkonu všichni říkaj, že na dálnici a rozjezd nebo naloženej to je hodně znát, ale samozřejmě, že na cestování stačí i těch 65HP, co má 650
stačí i míň, je to o potřebách a prioritách
Jasně, že stačí i míň.. včera jsem se na jedné besedě dozvěděl, že nějakej maniak dal pěšky Afriku od severu k jihu, běžel prý nonstop 118 dní.
Upravil stepan dne 20-11-2010 12:31
Je to strasne jednoduchy ;o)
Ja mel oba, 650 i 1000. Na 650 jsem projel kanadu a aljasku a na litru jizni a stredni ameriku.
650 je lepsi ve vsech smerech! Proste je to "no brainer", neni se vubec o cem bavit. 650 vstrom je lepsi nez litr, tecka. Mimo jine nejlepsi motorka pod 150 litru na ktere jsem kdy jezdil.
Velke GS-a jsem jezdil dve a uz bych si je nikdy nekoupil. Nerikam ze jsou to spatne motorky, jsou fajn ale uz bych je nidky nechtel!
JO, A TED TO ZASADNI!! Nechapu proc me nikdo za celou dobu nerek ze NEJLEPSI motorky na svete jsou KTM???!!!!! Jako, vazne, proc me to nikdo nerek?!! Proc to vsichni tak tajite?!! Nechapu.
;-))
Ted minulej vikend (14.11.2010) jsem dal maly vylet na 990 Adv z pobrezi Pacifiku v Oregonu pres Washington, Idaho, Montanu do Calgary v Kanade. Cca 2000 kilometru za tri dny v desti, slunci, blate, snehu, ledu, kroupach, zime, vetru, mlze, noci a po prijezdu jsem s ni rovnou zajel do obyvaku protoze si to nejlepsi motorka na svete zaslouzi!
Jen me ted vazne mrzi ze me to trvalo 10 let a 40 motorek nez jsem na to prisel!
vevis napsal:
stepan napsal:
Pardal napsal:
hele ty testy jsou svym způsobem stale jen testy... ale v tom že 650 je lepší než 1000 V strom naprosto souhlasim, to ze je V strom lepsí než Gs naprosto nesouhlasim. na 650 jsem jezdil rok, na 1000 jen obcas a na GSA 4 roky. Každemu ale vyhovuje neco jineho.
Kucí a v čem je Stromek 650 lepší, než 1000. Já jel jen na 1000, takže nemohu srovnávat, ale podle fotek ty motorky vypadaj stejně, já si vždycky myslel, že 650 má akorát slabší motor
Kdysi jsem cetl nejake srovnani,ze 650 je lehci a v zatackach je to pry znat klepsimu.Ten vyssi vykon pry ta 1000 z velke casti spotrebuje na tu svoji vyssi hmotnost.Takze rozdil v rychlosti a zrychleni neni nijak markantni.Krome motoru by to meli bejt stejny motorky a z tech pomeru vykon hmotnost v tech testech psali,ze ty penize navic za 1000 jsou zbytecne.Takto jsem to cetl.A taky si myslim,ze ten litr ma asi smysl hlavne pro dvojici vetsich rozmeru,jezdici s velkou bagazi.
Je to strasne jednoduchy ;o)
Ja mel oba, 650 i 1000. Na 650 jsem projel kanadu a aljasku a na litru jizni a stredni ameriku.
650 je lepsi ve vsech smerech! Proste je to "no brainer", neni se vubec o cem bavit. 650 vstrom je lepsi nez litr, tecka. Mimo jine nejlepsi motorka pod 150 litru na ktere jsem kdy jezdil.
Velke GS-a jsem jezdil dve a uz bych si je nikdy nekoupil. Nerikam ze jsou to spatne motorky, jsou fajn ale uz bych je nidky nechtel!
Díky Filipe za Tvoje zkušenosti. Já jezdím teprve tři roky a stále na jedné motorce. Máme za sebou přes 60 tis.km a já před sebou možná jen pár let, takže jsem toužil po změně. To GS na snímku vypadá tak lákavě ....ale když jsem si ho projel ..-tak nějak mi bylo. Není špatné, ale na asfaltu není zdaleka tak příjemné jako Strom.
KTM je určitě super motorka, zmámý má motobazar a dvrdí, že nad ni není. Já už mám ale křehké kosti a na šotolinu a skoky přes kaluže se raději dívám v televizi Asi m i je Stromek souzený nadosmrti. v
vaclav valasek napsal:
Je to strasne jednoduchy ;o)
Ja mel oba, 650 i 1000. Na 650 jsem projel kanadu a aljasku a na litru jizni a stredni ameriku.
650 je lepsi ve vsech smerech! Proste je to "no brainer", neni se vubec o cem bavit. 650 vstrom je lepsi nez litr, tecka. Mimo jine nejlepsi motorka pod 150 litru na ktere jsem kdy jezdil.
Velke GS-a jsem jezdil dve a uz bych si je nikdy nekoupil. Nerikam ze jsou to spatne motorky, jsou fajn ale uz bych je nidky nechtel!
Díky Filipe za Tvoje zkušenosti. Já jezdím teprve tři roky a stále na jedné motorce. Máme za sebou přes 60 tis.km a já před sebou možná jen pár let, takže jsem toužil po změně. To GS na snímku vypadá tak lákavě ....ale když jsem si ho projel ..-tak nějak mi bylo. Není špatné, ale na asfaltu není zdaleka tak příjemné jako Strom.
KTM je určitě super motorka, zmámý má motobazar a dvrdí, že nad ni není. Já už mám ale křehké kosti a na šotolinu a skoky přes kaluže se raději dívám v televizi Asi m i je Stromek souzený nadosmrti. v
No za mne je GS prave na ceste velice pohodlny,a vydrzel jsem na nem sedet 2000km nonstop tak je skoda ze ti to nesedlo do ruky.Muze v tom byt vice faktoru proc ti ta motorka nesedi treba i tva vyska, je jasne ze mensimu jezdci se na miste s tim hur manipuluje,a take jde o zvyk kardan a retez je rozdil.Myslim ze kdyby si s tim mel moznost jezdit casteji tak si urco zvyknesTa motorka dokaze na asfaltu odpostet jezdcovy chyby a to je pro mnohe prinos.Nevim jestli sis vyzkousel a nebo postrehnul funkci telelevru ,pokud ne tak si to pujc jeste jednou a na delsi dobu a pak uvidis