Pvle máš pravdu s tou poruchou abs. Ale to jsem si zavinil sám nedodržením intervalu výměny brzdovky mi začal utíkat tlak s přední brzdy, ale únik kapaliny nikde nebyl. Tak to petr rozdělal, opravil,tak že to tlak drží ale nespíná. Bylo to narychlo před alpama a ještě jsme se k tomu nedostali. Budu to řešit až ze servisem. Jen pro info Rabla má najeto 95tis, takže si myslím že na nějakou závadu má nárok. Je zase pravda, že tvoje kačena nemá ABS ne??
A jestli jsi si všiml, tak jsem tě zmínil že jsi měl s GS starosti a dost si přeji, a myslím že né sám, aby ti Kačena sloužila bez závad a k tvé velké spokojenosti.
Osobně si myslím že KTM je bližší tvému jízdnímu stylu. S Rablenkou cestou necestou
jencekgs napsal:
Pvle máš pravdu s tou poruchou abs. Ale to jsem si zavinil sám nedodržením intervalu výměny brzdovky mi začal utíkat tlak s přední brzdy, ale únik kapaliny nikde nebyl. Tak to petr rozdělal, opravil,tak že to tlak drží ale nespíná. Bylo to narychlo před alpama a ještě jsme se k tomu nedostali. Budu to řešit až ze servisem. Jen pro info Rabla má najeto 95tis, takže si myslím že na nějakou závadu má nárok. Je zase pravda, že tvoje kačena nemá ABS ne??
A jestli jsi si všiml, tak jsem tě zmínil že jsi měl s GS starosti a dost si přeji, a myslím že né sám, aby ti Kačena sloužila bez závad a k tvé velké spokojenosti.
Osobně si myslím že KTM je bližší tvému jízdnímu stylu.
100 tis na krku,tak to už má nárok zlobit .
ABS opravdu nemám a i když jsem z toho byl zpočátku trošičku nesvůj,tak teď už mi nechybí.Kačena má výborně dávkovatelné brzdy,takže zatím (´tukám na dřevo) jsem vždycky ubrzdil co bylo potřeba.
Můj jízdní styl záleží na náladě.Někdy jedu jen tak na kochačku a čumím po krajině a jindy zase bouchnou saze a tahám za to jak zvoník u Matky Boží
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
To PavelGS -KTM:Třeba se ještě letos potkáme a dáš mi ochutnat kousek KTM.
Já zase ABS potřebuju, protože jsem tvor lekavý tak chci vědět že když za to vezmu tak nelehnu.
S Rablenkou cestou necestou
Mel jsem 1150 GS,pak chvilku 12GS-nemam ji rad,pak jsem zkusil LC8 a pak se vratil na bmw 1150 tentokrat GSA
A reknu Vam,ze je to jen o tom co cloveku vyhovuje a ne ktera je lepsi,nebo horsi.
Jsou lidi co si mysli,ze jejich bmw je nejlepsi motorka a naopak jsou jini,co si mysli,ze jejich LC8 je nejlepsi motorka na vsechno a nedaji si to vymluvit. Dokonce i majitele intruderu a harleyu si mysli,ze maji nejlepsi masiny Proste slepota.
Kdyz reknu,ze na LC8 je spatna ochrana proti vetru a desti,tam mi majitele budou rikat,ze je to preci enduro...
Dojezd 200-300km taky nic moc,ale majitelum to nevadi,benzinek je preci vsude dost
Ze tam neni palivomer,ukazatel rychlosti,vyhrivane hefty taky nema zadnou vahu asi...
Narocnejsi udrzba tam proste je a hur se servisuje.
Netahne odspoda,vrsek ujde,ale supesport to taky neni
V terenu neprekonatelnej podvozek,to je asi nejvetsi deviza tyhle masiny. Stale ji mam o dost radsi nez 12GS.
BMW je zas tezka mrcha,v tezsim terenu neobratna a tam proste moc nepatri,ideal sucha sotolina.
Vrsek nema zadnej,spodek ale dost dobrej
Spotrebu mam nizsi na GS,ale asi je to tim, ze na KTM te to nuti za to vic tahat,proste motor se musi tocit. Ale spotrebu stejne neresim. Nalozena se spolujezdcem se mi lip ovlada a to je jeden z duvodu proc ji ted mam. Velka nadrz,FID,kardan to jsou jen dalsi drobnosti,co jsou plus pro bmw.
Jen ta vaha,ta vaha
Na GS jsem celkem najel skoro 80 tis.km a zadny problem,na LC8 asi 15 tis. a taky zadny problem.
Osobne mi na cestovani vic vyhoduje bawo,samozrejme jsem zaslepen takeproste na cestach stejne nevyhledavam hardcore teren a ty cesty co vsude jsou to zmakne levou zadni.
Do terenu bych bral KTM,ale 690 nebo 950SE a mel bych to vyreseny nejlip a za cenu mensi nez nove GS12 nebo LC8.
Co clovek to nazor
Hlavne ze je na cem jezdit a mit jakoukoliv z nich doma,je stesti co si kazdy nemuze dovolit,tak budme radi ze mame co mame a nehadejme se,ktera je lepsi. Vsechny jsou totiz dobre.
xxxdevil napsal:
Mel jsem 1150 GS,pak chvilku 12GS-nemam ji rad,pak jsem zkusil LC8 a pak se vratil na bmw 1150 tentokrat GSA
A reknu Vam,ze je to jen o tom co cloveku vyhovuje a ne ktera je lepsi,nebo horsi.
Jsou lidi co si mysli,ze jejich bmw je nejlepsi motorka a naopak jsou jini,co si mysli,ze jejich LC8 je nejlepsi motorka na vsechno a nedaji si to vymluvit. Dokonce i majitele intruderu a harleyu si mysli,ze maji nejlepsi masiny Proste slepota.
Kdyz reknu,ze na LC8 je spatna ochrana proti vetru a desti,tam mi majitele budou rikat,ze je to preci enduro...
Dojezd 200-300km taky nic moc,ale majitelum to nevadi,benzinek je preci vsude dost
Ze tam neni palivomer,ukazatel rychlosti,vyhrivane hefty taky nema zadnou vahu asi...
Narocnejsi udrzba tam proste je a hur se servisuje.
Netahne odspoda,vrsek ujde,ale supesport to taky neni
V terenu neprekonatelnej podvozek,to je asi nejvetsi deviza tyhle masiny. Stale ji mam o dost radsi nez 12GS.
BMW je zas tezka mrcha,v tezsim terenu neobratna a tam proste moc nepatri,ideal sucha sotolina.
Vrsek nema zadnej,spodek ale dost dobrej
Spotrebu mam nizsi na GS,ale asi je to tim, ze na KTM te to nuti za to vic tahat,proste motor se musi tocit. Ale spotrebu stejne neresim. Nalozena se spolujezdcem se mi lip ovlada a to je jeden z duvodu proc ji ted mam. Velka nadrz,FID,kardan to jsou jen dalsi drobnosti,co jsou plus pro bmw.
Jen ta vaha,ta vaha
Na GS jsem celkem najel skoro 80 tis.km a zadny problem,na LC8 asi 15 tis. a taky zadny problem.
Osobne mi na cestovani vic vyhoduje bawo,samozrejme jsem zaslepen takeproste na cestach stejne nevyhledavam hardcore teren a ty cesty co vsude jsou to zmakne levou zadni.
Do terenu bych bral KTM,ale 690 nebo 950SE a mel bych to vyreseny nejlip a za cenu mensi nez nove GS12 nebo LC8.
Co clovek to nazor
Hlavne ze je na cem jezdit a mit jakoukoliv z nich doma,je stesti co si kazdy nemuze dovolit,tak budme radi ze mame co mame a nehadejme se,ktera je lepsi. Vsechny jsou totiz dobre.
Ty hloupé kecy o lc8 mě fakt pobavily pane odborník..
K věci qwerte. Co je loupost? Má to palivoměr, ukazatel rychlosti, hefty?
Já ji nikdy na ni nejel, ale zdá se mi tenhle popis rozumný. A hlavně zpočátku se píše ,,A reknu Vam,ze je to jen o tom co cloveku vyhovuje a ne ktera je lepsi,nebo horsi.
Jsou lidi co si mysli,ze jejich bmw je nejlepsi motorka a naopak jsou jini,co si mysli,ze jejich LC8 je nejlepsi motorka na vsechno a nedaji si to vymluvit"
Příjdeš mi trošku hystericky reagující
Co jsem to jenom chtěl....?
Waltr napsal:
K věci qwerte. Co je loupost? Má to palivoměr, ukazatel rychlosti, hefty?
Já ji nikdy na ni nejel, ale zdá se mi tenhle popis rozumný. A hlavně zpočátku se píše ,,A reknu Vam,ze je to jen o tom co cloveku vyhovuje a ne ktera je lepsi,nebo horsi.
Jsou lidi co si mysli,ze jejich bmw je nejlepsi motorka a naopak jsou jini,co si mysli,ze jejich LC8 je nejlepsi motorka na vsechno a nedaji si to vymluvit"
Příjdeš mi trošku hystericky reagující
Ukazatel rychlosti je tak dobrý pro holky,vyhřívané hefty jsou v nabídce KTM,a na co mám stále čumět na ukazatel paliva když vím že po rozsvícení kontrolky rezervy ujedu ještě přes 50km?
Nevím, pro mě je třeba palivoměr hodně dobrá věc. Ukazatel rychlosti bych oželel, ale jsem rád že ho mám. Jinak mi ten popis od xxxdevila příjde dost objektivní. Všichni víme že BMW na KTM nemá v terénu to je jasné. Jsem asi jiný, ale nepotřebuju být všude a vždy nejrychlejší. Proto mi vyhovuje mé staré BMW a ani 12ka me nějak neoslovila i když má silnější motor. Prostě více síly nepotřebuju a proto mám bmw. A kdybych chtěl jezdit těžký off asi bych koupil něco lehčího.
Tím opět netvrdím že LC8 je špatná. Dokonce kdybych se měl rozhodnout mezi 12ko nebo LC8 tak by se hodně dlouho rozhodoval. Ale naštěstí mi 11ka vydrží do důchodu
S Rablenkou cestou necestou
jencekgs napsal:
... Ale naštěstí mi 11ka vydrží do důchodu
tak to bacha na stromy, to by ani brambora nedala
ale k tématu myslím, že to xxxdevil napsal ze svého pohledu relativně dobře i když se s tím dá hodně polemizovat ostatně jako u všeho zvlášť když některé věci evidentně nesedí - např. vyhřívané hefty jen v nabídce KTM jsou 2 typy o nabídce montáže jiných heftů u dealerů nebo doma ani nemluvě - takže dávat hefty jako nevýhodu lc8 mi přijde úsměvné
ale jinak sto lidí sto chutí - se třeba divím že tam nedal jako nevýhodu malý rejd lc8 což je věc která např. sere mě
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
Já si myslím že nemít téma BMW versus KTM tak se přes zimu unudíme.
Tak když honza přiznal co ho sere na KTM tak já napíšu že mě na BMW sere to cvrlikání (jak když hodíš matky do plechovýho kýbla) když hodně přidám plyn. Je to asi omezovač rychlosti.
To Honza: No to doufám že žádný strom netrafím.
S Rablenkou cestou necestou