Libor 77 napsal:
Libor 77 napsal:
No jasně a ještě navíc ve vlákně týkajícím se motorky kterou sedláš... Až se někdo ve fóru zeptá na GS, taky to tam budete tak zas´...t nesmyslnými příspěvky jako oni? Věřím že ne..asi když máš nejlepčí mašinu na světě, tak můžeš kecat i dotoho, čemu nerozumíš. Možná jim křivdíme a ty nádory z buků jejich motorek se při dlouhém používaní přenesou i do jejich hlav a pak způsobují to, čím se tu projevují..budiž jim odpuštěno !
Hele, mě trčej nádory z boku motoru a né z buků motoru nedělej mi z toho dřevo na podpal
Nauč se číst..psal jsem z boků motorek - to znamená že na více motorkách je více boků..chápeš Luky1???
Nechápu, co mám chápat na tom že jsi udělal překlep ze kterýho sem si udělal prdel.... doslova si napsal tohle Možná jim křivdíme a ty nádory z buků jejich motorek se při dlouhém používaní přenesou i do jejich hlav a pak způsobují to, čím se tu projevují. je to zkopírováno z tvého příspěvku takže pokud nemám vadnej monitor tak už fakt nevím čím by to mohlo bejt
Upravil Luky1 dne 05-12-2012 16:18
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
Libor 77 napsal:
No jasně a ještě navíc ve vlákně týkajícím se motorky kterou sedláš... Až se někdo ve fóru zeptá na GS, taky to tam budete tak zas´...t nesmyslnými příspěvky jako oni? Věřím že ne..asi když máš nejlepčí mašinu na světě, tak můžeš kecat i dotoho, čemu nerozumíš. Možná jim křivdíme a ty nádory z buků jejich motorek se při dlouhém používaní přenesou i do jejich hlav a pak způsobují to, čím se tu projevují..budiž jim odpuštěno !
Tak jsem slepej nebo nejsem slepej
Text si po sobě skontroluj na předchozí stránce, ještě jsi ho neupravoval
Upravil Luky1 dne 05-12-2012 16:20
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
HonzoH, děkuji za normální odpověď hodnou normálního člověka , už jsem myslel, že se nedočkám.. To samé platí i pro Cibuse .
Po přečtení Vašich odpovědí se spíše přikláním ke karburátorové 950. Nějaké skákání při ostré odezvě na plyn a nebo chcípání když ji zavřu mě docela u 990 odradilo. Nejsem dost dobrý enduro jezdec, spíše se učím, ono taky nebylo pořádně na čem v terénu jezdit..
Chtěl bych podnikat více dovolených na motorce, ale ne po asfaltu, nýbrž na šotolinách a podobně. Jeli jsme letos s klukama Rumunsko ještě na TDM, ale to není ono! Zato jsem vždy ocenil, když jsem mohl při nějaké kolizi dostoupnout na zem. Asi jde o tréning a naučit se motorku pořádně ovládat, pak i nevýhoda krátkých nohou předčí vyžší průjezdnost. Myslím že snížit motorku není takový problém, v předu by šli šavle vysunout výše z brýlí a u zadku nevím, ještě jsem KTM tak podrobně neviděl.
Lákalo mě i ABS, jenže to bych využil jen při přejíždění po silnicích v terénu je asi stejně k ničemu, nebo spíše připraví horké chvilky, ne? Ani nevím jak se u 990 vypíná, jestli je s tím nějaká šílená obštrukce, nebo jestli jednoduše zmáčknete knoflík a je to..
Honzo vyměnit ložiska, to jsi myslel na spojce, či obecně vyměnit je třeba v kolech a podobně? Qwert mi toho mnoho o své motorce nenapsal, spíše co si vezme na svou novou a co by na ADV nechal. Od Tebe jsem se dozvěděl daleko víc, no chtěl bych se do Ostravy vydat a pořádně vše prodrbat s Qwertem živě, pak bude záležet na domluvě..tedy pokud ještě bude k mání..
Co třeba ložiska v krku řízení, ty Vám všem drží?
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure
Libor 77 napsal:
No jasně a ještě navíc ve vlákně týkajícím se motorky kterou sedláš... Až se někdo ve fóru zeptá na GS, taky to tam budete tak zas´...t nesmyslnými příspěvky jako oni? Věřím že ne..asi když máš nejlepčí mašinu na světě, tak můžeš kecat i dotoho, čemu nerozumíš. Možná jim křivdíme a ty nádory z buků jejich motorek se při dlouhém používaní přenesou i do jejich hlav a pak způsobují to, čím se tu projevují..budiž jim odpuštěno !
Tak jsem slepej nebo nejsem slepej
Aha, tak neumím číst spíš já.., omlouvám se..čtu to co jsem myslel že jsem napsal a nevšiml si BUKŮ.. Ty tam fakt nemáte
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure
Libor 77 napsal:
Libor 77 napsal:
No jasně a ještě navíc ve vlákně týkajícím se motorky kterou sedláš... Až se někdo ve fóru zeptá na GS, taky to tam budete tak zas´...t nesmyslnými příspěvky jako oni? Věřím že ne..asi když máš nejlepčí mašinu na světě, tak můžeš kecat i dotoho, čemu nerozumíš. Možná jim křivdíme a ty nádory z buků jejich motorek se při dlouhém používaní přenesou i do jejich hlav a pak způsobují to, čím se tu projevují..budiž jim odpuštěno !
Tak jsem slepej nebo nejsem slepej
Aha, tak neumím číst spíš já.., omlouvám se..čtu to co jsem myslel že jsem napsal a nevšiml si BUKŮ.. Ty tam fakt nemáte
No vidíš ani to nebolelo. A promiň že jsem ti zakidal Tvé vlákno
Upravil Luky1 dne 05-12-2012 16:24
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
Té stříkačky se OPRAVDU netřeba obávat. Obojí má výhody i nevýhody. Ten motor se stříkačkou byl boží, prostě raketa. Karbec se mně občas po pádu ulil, karbce je nutno seřizovat, stříkačka fungovala bezchybně. Většina kluků, co má LC8, má laďáky a menší přední kolečko, čímž se neduhy stříkačky téměř smažou.
Zrovna tak se netřeba obávat Qwertovy motorky. Pokud bude dobrá cena, nejsou ty kilometry problém. Qwert jezdí střední otáčky a ne vysoké, kde to dvouválcům příliš nesvědčí.
ABS se vypíná tlačítkem na palubce a musí se cca 5 vteřin držet. Pak se ABS vypne a tlačítko bliká. Když vypneš motor, ABS se s dalším startem aktivuje. Vypínat ho v offu je otrava. Ale někdo jezdí i off s ABS a chválí si to, což absolutně nechápu.
Zdvihy neřeš!! Jo vlastně řeš, čím výš, tím líp. Je to o zvyku, ničem jiném. Já jsem měl taky nízkou a pak jsem řešil, jak to zvednout.
advík má tři generace - 950/990efi a 990/2009
nevím jestli tady nebo na lc8 jsme to sepisoval čím vším se liší včetně rozdílu ve zdvizích mei jednotlivými ročníky, každý rok měl navíc 2 verze - nižší a vyšší
ABS na cestování proč ne, ale 950 nebylo k dipozici, osobně mám žebříček 950, 990/2009 a až pak 990efi - 990/2009 má zcel anové vstřikování a upravený motor, ale n mě je až moc ostrá, 950 je z tohole hlediska nejpříjemnější - ale je to karburátoroví klasika - takže synchronizace a seřizování k tomu prostě patří
jestli Tě zajímá lc8 zaregistruj se na lc8 fóru a tam si toho počteš dost o tom oc ta motorka umí, kde má slabé místa atd.
ložiska jsme myslel klasicky ložiska v kolech případně řízení, ale to moc neodchází, kola jsou horší pokud člověk nedá moc údržbě tedy výměně gufer a jezdí v terénu, podobně platí za nesjlabší místo vodní pumpa - tu je dobré jednou za čas prevetivně udělat - jde o to aby se nepoškodilo gufero a nezačala prosakovat chladicí kapalina do motoru a oleje
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
Do konce letošní sezony jsem jezdil jen BMW. První byl Dakar 2 roky a pak R1150GS Adventure- 3 roky takže celkem 5 let na BMW. Nedávno jsem prodal báwo a víte do čeho zase půjdu? Do KTM LC8
mandy8 napsal:
Do konce letošní sezony jsem jezdil jen BMW. První byl Dakar 2 roky a pak R1150GS Adventure- 3 roky takže celkem 5 let na BMW. Nedávno jsem prodal báwo a víte do čeho zase půjdu? Do KTM LC8
No já nevím.Na BMW webu říkali,že je to hrozný krám,furt se to kazí,žere to i trávu kolem cesty.....A když to říkají tam,tak to musí být přeci pravda.... Nebo né?
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Jo na BMWGS jeden takový je...Vlastně dva..Vlastně tři,ale jeden lepší exemplář než druhý..
Jden si káknul do trenclí z toho, jak ta motorka jede,druhý by se dal nazvat "pan porucha" a třetí si hrál na servis tak dlouho,až mu motorka přestala jezdit...
Schválně jestli se poznají.MInimálně dva z nich sem na 100% chodí šmírovat..
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Tak ono KTM si koupí pravděpodobně člověk, který ví co chce a co od té motorky čekat (proto většinou nemění), kdežto BMW si dost lidí koupí jen proto, že je to provařená značka a způsob jak ukázat, že mám prachy (snad se ostatní majitelé neurazí) . No a k těm přechodům BMWxKTM. Např. endurista a majitel servisu/e-shopu Trávníček měl LC8 ADV a po ní koupil 1150GS (k tomu má nějakou lehkou KTM), pak třeba Pipo okusil také LC8 ADV a poté koupil HP2 Enduro. Můj známý s nickem Yahaha přešel zase z LC8 superduke na HP2 Megamoto a určitě by se podobných přechodů našlo hodně... Sám za sebe můžu říct, že kdybych uvažoval čistě racionálně, tak koupím raději KTM (SER), než Hapinu na které jezdím...
Upravil Petr-RSV dne 14-12-2012 14:40
mandy8 napsal:
Do konce letošní sezony jsem jezdil jen BMW. První byl Dakar 2 roky a pak R1150GS Adventure- 3 roky takže celkem 5 let na BMW. Nedávno jsem prodal báwo a víte do čeho zase půjdu? Do KTM LC8
No já nevím.Na BMW webu říkali,že je to hrozný krám,furt se to kazí,žere to i trávu kolem cesty.....A když to říkají tam,tak to musí být přeci pravda.... Nebo né?
mandy8 napsal:
Do konce letošní sezony jsem jezdil jen BMW. První byl Dakar 2 roky a pak R1150GS Adventure- 3 roky takže celkem 5 let na BMW. Nedávno jsem prodal báwo a víte do čeho zase půjdu? Do KTM LC8
No já nevím.Na BMW webu říkali,že je to hrozný krám,furt se to kazí,žere to i trávu kolem cesty.....A když to říkají tam,tak to musí být přeci pravda.... Nebo né?
No jasně že to je pravda!!! ale stejně ji chci!
To je správný přístup.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
mandy8 napsal:
Do konce letošní sezony jsem jezdil jen BMW. První byl Dakar 2 roky a pak R1150GS Adventure- 3 roky takže celkem 5 let na BMW. Nedávno jsem prodal báwo a víte do čeho zase půjdu? Do KTM LC8
No já nevím.Na BMW webu říkali,že je to hrozný krám,furt se to kazí,žere to i trávu kolem cesty.....A když to říkají tam,tak to musí být přeci pravda.... Nebo né?
Je přece jasné že KTM nevybíráš pro spotřebu ale pro to co ti motka nabízí. Když koupíš BMW za půl mega chcete snad někdo předhazovat vysokou spotřebu KTM ? Nicméně i kdyby na toto přišlo tak tedy na cestování týden po asfaltu - mám Lc-8 2010 - s plnou polní 6.4l , na Qwertově mini Libce 7.6l a jenom na Pánově 9.5l a poctivě jsem projezdil celou nádrž pouze v písku.
Já bych tyhle "zaručený" zprávy o nějaký značce, které jsou napsány na webu věnujícímu se jiné značce bral s velkou rezervou. Např.mezi ortodoxními příznivci BMW se najde spousta lidí,kteří tak moc milují svou značku, že už ztratili soudnost a to co jim leze z huby o jiných značkách je holá demagogie. Tím nechci nic říct proti BMW. Já proti těmhle motrkám vůbec nic nemám. A tohle je případ většiny ortodoxních příznivců všech značek.
Nicméně spotřebu LC8 bych až tak nebagatelizoval. Nejde o prachy. Ten kdo si kupuje motorku této cenové kategorie a pak by řešil pár korun za benzín je opravdu podivnej. Jde ale o dluhý cesty na konec světa,kde se četnost čerpacích stanic počítá na stovky km. Tam by to skutečně mohlo znamenat jistou komplikaci oproti motorce, která žere málo.
Já sám jsem LC8 moc chtěl a v týhle kategorii je to pro mě absolutní špička. Spotřeba je jistě mínus,ale nebyl to pro mě důvod si jí nekoupit.
Pořídil jsem si Afriku jen z toho důvodu,že 2kola a 2místa na motorce mi prostě nestačí a u KTM není možno v ČR zlegalizovat sidecar. Řešil jsem to v Sette s p.Kuklíkem a nepodařilo se to vyřešit. U sajdy by mě ta spotřeba netrápila vůbec,protože tam je hodně místa na kanystry,ale u sólo motorky při dlouhých expedicích to je trošku komplikace.
Na duhou starnu,kdybych jezdil sám na takový výlety, tak si dneska pořídím něco lehčího. Pravděpodobně novou 690. Je mnohem lehčí a už jsem viděl Anglány kteří jezdí na Sibiř jak je mají upravené. Velká nádrž,vysoká maska atd. V terénu by to určitě bylo lepší.
Lasky napsal:
Já bych tyhle "zaručený" zprávy o nějaký značce, které jsou napsány na webu věnujícímu se jiné značce bral s velkou rezervou. Např.mezi ortodoxními příznivci BMW se najde spousta lidí,kteří tak moc milují svou značku, že už ztratili soudnost a to co jim leze z huby o jiných značkách je holá demagogie. Tím nechci nic říct proti BMW. Já proti těmhle motrkám vůbec nic nemám. A tohle je případ většiny ortodoxních příznivců všech značek.
Nicméně spotřebu LC8 bych až tak nebagatelizoval. Nejde o prachy. Ten kdo si kupuje motorku této cenové kategorie a pak by řešil pár korun za benzín je opravdu podivnej. Jde ale o dluhý cesty na konec světa,kde se četnost čerpacích stanic počítá na stovky km. Tam by to skutečně mohlo znamenat jistou komplikaci oproti motorce, která žere málo.
Já sám jsem LC8 moc chtěl a v týhle kategorii je to pro mě absolutní špička. Spotřeba je jistě mínus,ale nebyl to pro mě důvod si jí nekoupit.
Pořídil jsem si Afriku jen z toho důvodu,že 2kola a 2místa na motorce mi prostě nestačí a u KTM není možno v ČR zlegalizovat sidecar. Řešil jsem to v Sette s p.Kuklíkem a nepodařilo se to vyřešit. U sajdy by mě ta spotřeba netrápila vůbec,protože tam je hodně místa na kanystry,ale u sólo motorky při dlouhých expedicích to je trošku komplikace.
Na duhou starnu,kdybych jezdil sám na takový výlety, tak si dneska pořídím něco lehčího. Pravděpodobně novou 690. Je mnohem lehčí a už jsem viděl Anglány kteří jezdí na Sibiř jak je mají upravené. Velká nádrž,vysoká maska atd. V terénu by to určitě bylo lepší.
Nevím jak ostatní,ale já jezdil s LC8 za plus mínus stejné litry jako s GS,takže spotřebu jsem si kontroloval čistě ze sportu.
Je pravda,že vysloveně hard OFF jsem nikdy nejezdil,protože "trial" s velkou mě nikdy moc neoslovil.
Na delších a mi známých trasách jsem tankoval ve stejných intervalech (stejná benzinka) jako s TDM nebo BMW GS.
Nízké spotřebě dost napomohly laďáky Leo Vince a výměna předního kolečka za menší o jeden zub.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)