a v čem jako bude spočívat to pohodlí ? že bude motor vytočenej už v kile a na dálnici do mrtva ? nebo že na tom budeš jak vosa na bonbóně ?:-) když si koupíš za 45ˇpěknýho freewinda kterej bere 4,5 a váží stejně jako tyhle šulky nebo za 55 pěknýho trandáka 600ku co bere 5,5 a váži sice o něco víc ale zase má super motor a pohodovej podvozek za max. 20ku je dáš do 1+ stavu a můžes spolehlivé s oběma jen za ušetřený prachy objet svět - oba dají v klidu 100000km a ne od nova ale až od tvý koupě :-)
Proboha vždyť já jsem nepsal že je to pohodlné.Napsal jsem pouze že se mi to "zdá" pohodlnější než Honda CRF.Koupě nějaké 650tky je pro nme zbytečná neboť mám doma tři Tenerky a R100 GS.Prostě bych chtěl koupit malou,rozumíte MALOU motorku na které bych pomalu objel např.skoro celou Asii.Byl jsem např.na sportce 250 na Sicílii v Bulharsku,Rumunsku a jiných destinacích.Myslím že ta sportka je ještě menší než stroje o kterých se tu jedná a necítil jsem se nikdy jako vosa na bonbóně.Myslím že není nic divného že by velký člověk jel na malém stroji.Podle mne je mnohem horší když si ti kteří mají těžce pod míru kupují z prestiže stroje ze kterých pak mají potíže dosáhnout na zem nebo to hodit na stojan....
akorát ze 300ky který vážej 170 kilo se za malý motorky povazovat moc nedaj - teda jo motor je nahovno to je v poradku :-) a vaha jako u 20let stary 600ky to zabije definitivne :-D když uz tak třeba hondu cb500x - to vicemene splnuje podmínky maly motorky ale pujde s tim predjet kamion, ale ty se stejne spis nudíš a natahuješ vabnicky aby s tebou někdo diskutoval o čemkoliv a ja blbec se chytl :-D
PS: Teď jsem zjistil že ten malej strom ma pohotovostní dokonce 188kilo :-D malá motorka jak vyšitá, to ma snad trubky vylity olovem
Upravil Milanek dne 14-02-2019 07:59
Tak 170 kilo pohotovostní není úplně tragický... Lehčí cenduro dvouválec si nevybavuju a to ani historicky (když nepočítám dvácy)... Pořád je to o 35 kilo míň, než má TA600 a to mi nepříjde málo... Mě se ten Versys 300 taky docela líbí. Za moje současný 23 let starý TA bych ho ale skrz off vlastnosti asi nevyměnil...
Wenca24 napsal:
Tak 170 kilo pohotovostní není úplně tragický... Lehčí cenduro dvouválec si nevybavuju a to ani historicky (když nepočítám dvácy)... Pořád je to o 35 kilo míň, než má TA600 a to mi nepříjde málo... Mě se ten Versys 300 taky docela líbí. Za moje současný 23 let starý TA bych ho ale skrz off vlastnosti asi nevyměnil...
bacha 2V vstromma 188kilo 170 ma to bmw - ted se koukam na techničáky : TA600 starej s bubnem ma dokonce jen 194 , novejší 2kotouč 202 , freewind ma 186 a muj favorit DR650SE 166 :-) - ani tyhle motorky nejsou źadny rakety ale dá se s něma důstojně jet ,
kdyby ty motorky vážily pod 160 nejlépe 150kg tak nereknu půl slova byla by to lehká , levná motorka ale uz docela dobrý crf250 má nadváhu a rally ještě o dost víc tak co vlastně nabízí ? …….. barevnej display :-D ta CB500X se mi líbí střízlivá pohodová 2V 500ka - buch 198 kilo - přesný vlastnosti KLE500 kterou koupíš za 35 :-) ale dobrý s 35kw/43Nm se to rozjede a bude to nový ale Vstrom 250 jen o 10kilo lehčí a s 18kw/24Nm ???
Upravil Milanek dne 14-02-2019 09:28
Myslel jsem toho Versyse (170 kilo) Strom 250 je úplně mimo
CRF 250 L bude pro normálně rostlýho jedince zoufale slabý (měl jsem KLX250). 202 kg má ještě jednokotouč, toho mám. DR 650 SE je sympatická motorka, taky ji mám pořád jako možnou variantu.. Míval jsem XT 600 E, ale jet s tím někde dlouho rovně konstantní rychlostí bylo za trest...zlatá jawa:-D Věřím, že SE na tom bude o facku líp, potom co jsem se svezl na Freewindu, ale pořád je to jednobuch...
Jak říkám,lehčí cenduro dvouválec než je ten Versys si nevybavuju...
Palo7 napsal:
ta CB500X se bude prý (snad letos) vyrábět nově v adventure verzi. Kola 17-19 ........
A Honda X-ADV (jasné, že edvenčr) má 17-15.
Vedeli ste, že aj Babeta je vlastne edvenčr? Tá má 16-tky.
A vlastne môj bycikel je viac edvenčr jak Honda Afrika.
No když to tak vezmeš, tak většina "edvenčr" motorek má dnes rozměry i posvátné GS/GSA od BMW má 19"/17" dokonce i advík 1050, 1090, 1190 od KTM má 19/17" a eRkové verze mají 21/18" stejně tak staré verze advíků od KTM, Afrika má pro změnu 21/18" Takže není edvenčr jako edvenčr
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní :-)