Doplnění: Jenom pro upřesnění, toto je test té méně teréní verze,
ta do terénu má přídomek XC (ale to už jste si asi sami někde načetli).
Upravil Darek dne 08-09-2011 13:09
moc pěkné video.. má tam pár keců a je mu dobře rozumět - opět pro ty co umí trošku anglicky
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3oxSI9Y_MVY[/youtube]
If you see the flash, it's already too late
k videu:
- ktovie ake upravy mal- Predne tlmice boli isto Ohlinsy, uz len podla sponzora
- tie pneu- vo vela pripadoch co jazdili na TKC mohli mat aj ine obutie by presli viac
-k vystroji- sa mi zdalo ale mal Kapucnu?
A vychytavky ako motorova pila pod sedlom je dobraa
Ale inak, som cumel na video a na jazdcov co to vedeli a super ,,film/reklamu"
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/
Tu pření vidli je občas vidět v záběru a vypadalo to jako origoš z fabriky
V každém případě zvolili správné prostředí kde je chladno a vlhko
Protože nejvíce si majitelé stěžují na rozhajcovaný rám a uvařené koleno od motoru a větráku chladiče
Další problém je chladič, který je velký jako kráva, trčí do boků a při pádu na bok dostane ránu (řeší to vyšší padáky)
Místo pod sedlem je prabídné, ale jestli tam vlezla motorovka, tak není až tak špatné
Přesto je tygřík zajímavá alternativa ke GS800 a čas ukáže jestli to bude držák a nebo se to bude sypat jako vrtulka