HonzaGS napsal:
No a ještě otázečka. Jaký používáte do Capoušů olej. 15w-50 moc výrobců nedělá :-(
Já tam teď dával Motorex Formula
Pavel ETV doporučuje Motorex Top speed ,ale je drahej jak mrcha
Kámoš jezdí Motul
Výrobce doporučuje Agip
Jestli ho budeš měnit tak má Capo 2 výpustný šrouby jeden na nádržce oleje a jeden na motoru u levé přední stupačky
Olej filtr je jen vložka za pár peněz je z leva pod spojkovým válečkem pozice 5 a 3
xx2 přiložený následující obrázek:
HonzaGS napsal:
Ahojte ve spolek :-) Po delší odmlce způsobené nedostatkem času skrz práci :-( nastala změna:-) Brambora je nenávratně pryč a hlásím se do řad Caponorďáků :-)
To si piš že je:-) Kua už jen vyřešit papíry a vyjet:-) Zítra bych je měl mít...v sobotu snad vyjedu:-) Zatím jsem jen přejel na STk...a zatím pocity vcelku fajn:-) Je to sice kua rozdíl oproti GS...ale pohodlné:-)
Nejde pro mě neexistuje...
HonzaETV napsal:
To si piš že je:-) Kua už jen vyřešit papíry a vyjet:-) Zítra bych je měl mít...v sobotu snad vyjedu:-) Zatím jsem jen přejel na STk...a zatím pocity vcelku fajn:-) Je to sice kua rozdíl oproti GS...ale pohodlné:-)
No tak sem písni první dojmy a zkušenosti ,ať v tom nejedu sám
Jestli tě můžu pozvat:
Pořádá se první ročník Capo srazu více ve vlákně z5 tak když tak doraz
Vypadá to slibně modelové ve stanech vše se domlouvá na místě ..neplatí žadný pravidla
Upravil xx2 dne 17-07-2012 22:16
Tak se mi asi zase sere startovácí relé minule jsem no nenatočil....volnej kontakt na baterce ..asi terén nebo vojebaná příprava. Teď v sobotu to samý kontakt dotaženej zahejbal jsem s kabela a startuje jak za mlada .....no co dodat je to prostě italský
smazak73 napsal:
Tak se mi asi zase sere startovácí relé minule jsem no nenatočil....volnej kontakt na baterce ..asi terén nebo vojebaná příprava. Teď v sobotu to samý kontakt dotaženej zahejbal jsem s kabela a startuje jak za mlada .....no co dodat je to prostě italský
Tak jsem to dneska řešil baterie nabitá na plno ,voltmetr vykazuje hezkejch 14,3V i na nejvyšším ot. Nechal jsem připojenej voltmetr i na start-.......Asi je to problém těch furt rosvícenejch světel.
Než to načte ty nesmysly tak světlo svítí žere baterku jak prokoplý klesá to na voltmetru neuvěřitelným způsobem z 12,8V plný baterky ta kravská elektronika sežere při načítání baterku při svítících světlech na 11,9 V a pak při startu to klesá až někde k 9,8V když motor chytne vyletí to na 14,2.
Tady zřejmě je ta chyba při neustále svítících světlech to prostě má odběr jako kráva a Aprilie udělala chybu.
Každej japonec při stálým zapojení světel má start tlačítko na 2 polohy nejdřív vypne světla a pak staruje.
V Itálii si s tím hlavu nelamali vyhodili vypínač světel zapojili na tvrdo a děj se vůle boží.
A To je všechno tím že žerou ty špagety
Upravil xx2 dne 27-08-2012 22:46