Našel jsem tento servis, který mám asi 60 km od baráku: http://www.ktm-tr... . Máte s nimi někdo nějakou zkušenost a doporučili by jste mi je?
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure
daliss napsal:
Libor77> ty seš rozmlsanej z TDM fora.. to je to
Něco na tom asi bude .. Tam se více diskutuje, ikdyž občas z toho žádný kloudný závěr taky nejni .
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure
Libor 77 napsal:
Nezlob se, ale od odborníka na slovo vzatého jsem čekal alespoň něco víc.. To že ji odvezu do servisu jsem psal sám, na to nepotřebuju radu. Občas se něco vys*re a nakonec je z toho jen prkotina, kterou po přednesení ostatním zažili i jiní z poslouchajících..a další se poučí, či někoho napadne jiné řešení jak daný problém vyřešit.
Jasný že nemůžeš dělat diagnostiku na dálku a přesně určit závadu, ale aspoň nějakou diskusi typu zkus to či ono..a k něčemu se dostaneš.., pak bych to tak černě neviděl, nebo pokud tam je to a to, tak seš v háji a sám do toho nešťourej - to jsem čekal .
Fórum je od toho, aby se diskutovalo, spekulovalo, ne?
Drnčení jsem odstranil - byla volnější spojka na výfuku, dva volné šrouby na levém padáku a plechová mřížka na chladiči měla volné uložení - plech do trubičky bez jakéhokoli vymezení vůle gumou, nebo něčím co nedrnčí. Taky pikačovina, ale jek mě to při jízdě rozčilovalo..teď sem spokojenej .
Chtěl jsem i radu nebo doporučení nějakého ověřeného servisu v mém okolí..ale ani tu jsem nedostal, tak mě to trochu nakrklo..toť vše .
Velice se ti omlouvám že nesplnuji tvé představy a nejmenoval jsem ti aspoň 100 věcí které se ti mohly uvolnit a třepat,nevím ani odkud jsi natož abych ti doporučoval dobrý servis ve tvém okolí.Tu hrubou gumu které se vysmíváš jsem si nevymyslel já ale je součást te kapotáže přímo s fabriky.Samozřejmě asi nevíš že ti pánové co to vyrábějí mají stejné motorky s touhle kapotáží a jezdí s něma off soutěže.Jestli máš lepší nápad aby ta kapotáž nezničila otřesy nádrž tak jim napiš..
Já se nevysmívám! Vím že se o ní psalo než jsi do této kapotáže šel a právě ta guma ti tam neseděla, taky že jste řešili jak ji udělat jinak a jak si s tím poradíš.. Jen jsem napsal svůj názor, nikoho jsem nemínil urážet.. Každý má jiné představy a psát jak je krásná, přitom za zády kecat o tom co se mi nelíbí..tož radši hned vypustím z huby co si myslím.. Tak se též velice omlouvám a slibuji, že už to vícekráte neudělám !
Už to nebudu řešit po netu, bylo to ode mne hloupé..sorry!
Po MZ150, Aprilii Tuareg 600, BMW 650 F a paní TDM 850 vysněná černá KTM 950 Adventure
Zdravím, vždy jsem jezdil silnice a teď se stavem našich silnic koukám po nějakém větším enduru. Teď mám Triumpha Sprint ST 1050, silniční cesťák.Začal jsem koukat po KTM 990 Adventure, BMW má dnes každý jouda a stala se z této značky dle mého modní záležitost. Tak proto se potřebuji informovat kolik km najede KTM 990 Adventure, zda s natočenými 70000 km je to mrtvý nebo zda má ještě nějaký nájezd km před sebou. Díky Franta
nemyslím si že po 70 000km to bude ,,mrtve", pri normál jazdení je to po zábehu...ale presne ti povedať neviem, o KTM len snívam, lebo je len v oblakoch pre mna ..
ale pre inspiraciu kým ti napíše niekto kto má skusenost riadnu: http://suchen.mob...res=EXPORT
Upravil prezi dne 29-10-2013 09:23
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/
Noggin napsal:
Zdravím, vždy jsem jezdil silnice a teď se stavem našich silnic koukám po nějakém větším enduru. Teď mám Triumpha Sprint ST 1050, silniční cesťák.Začal jsem koukat po KTM 990 Adventure, BMW má dnes každý jouda a stala se z této značky dle mého modní záležitost. Tak proto se potřebuji informovat kolik km najede KTM 990 Adventure, zda s natočenými 70000 km je to mrtvý nebo zda má ještě nějaký nájezd km před sebou. Díky Franta
Přijde na to,za kolik taková motorka je,protože kolem 70tis km se pomalu,ale jistě zvyšuje pravděpodobnost,že se něco vysere a budeš platit.
Moje ex LC8 šla z domu se 74 tis km a bylo v plánu zimního servisu repase vodního čerpadla a kontrola rozvodů.Jak jsem se později dozvěděl,byla těsně před smrtí volnoběžka.Zhruba v 64 tis km se měnila spojka-podpis předchozího majitele a jeho spojkovací mánie..
Takže pokud je dobrá cena a motorka má nějakou dohledatelnou historii,běž do ní a po těch našich tankodromech se svezeš tak,že se z toho posereš.Vyšší cenu se pokus stáhnout,nebo hledat dál.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Na webu je několik rozebraných LC8 co mají najeto přes 100kkm a všechny základní díly jsou stál eještě v toleranci, co to bud echtít zkouknout apro klid duše vyměnit budou díly kde je opotřebení součástí funkce nebo ta co mají vliv dál - tj. spojka, regulátor tlaku oleje, repase vodní pumpy atd.
jinak bych se toho nebál
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009