tonybeny napsal:
chlapi klíííd, já vám nechci hanit lc8, mně jenom pobavila věta Radosti(zkráceně- nikdy sem na tom nejel, ale určitě to nemá lepší podvozek než mám já)
Osobně sem nejel ani na jedný, takže je mi to fuk
Tak jsem to nemyslel, ale ve výsledku je to pravda
tonybeny napsal:
chlapi klíííd, já vám nechci hanit lc8, mně jenom pobavila věta Radosti(zkráceně- nikdy sem na tom nejel, ale určitě to nemá lepší podvozek než mám já)
Osobně sem nejel ani na jedný, takže je mi to fuk
Tak jsem to nemyslel, ale ve výsledku je to pravda
PetrAT napsal: Vlada-adv napsal:
.... i teď nerad jezdím v terénu ve stoje právě proto že si nejsem úplně jistý kontrolou plynu
problém stříkačky ?
Spíš bych řekl že to bude "problém" jednotlivce. U 990 je reakce na plynovou rukojeť bezprostřední a někomu nemusí vyhovovat. Pozná se to když o ní napíše že je necitlivá ucukaná a jiná moudra. Musí se postupně zvyknout a dát čas tomu přijít na chuť, po pár kilometrech jezdec cítí jen negativa a místo aby cukání připisoval sobě je jednodušší pohanit vstřikování. Měl jsem s tím také malé trápení, stačí se jen otrkat nemyslet na těch 100koní pod prdelí a nedržet se řidítek jako klíště nýbrž je jen lehce laskat
Upravil lobo6 dne 27-10-2012 19:43
PetrAT napsal: Vlada-adv napsal:
.... i teď nerad jezdím v terénu ve stoje právě proto že si nejsem úplně jistý kontrolou plynu
problém stříkačky ?
Spíš bych řekl že to bude "problém" jednotlivce. U 990 je reakce na plynovou rukojeť bezprostřední a někomu nemusí vyhovovat. Pozná se to když o ní napíše že je necitlivá ucukaná a jiná moudra. Musí se postupně zvyknout a dát čas tomu přijít na chuť, po pár kilometrech jezdec cítí jen negativa a místo aby cukání připisoval sobě je jednodušší pohanit vstřikování. Měl jsem s tím také malé trápení, stačí se jen otrkat nemyslet na těch 100koní pod prdelí a nedržet se řidítek jako klíště nýbrž je jen lehce laskat
Nedávno jsem jel na ,,ucukaném,, 115 koňovém eRku a přišlo mi to velmi zábavné ale v terénu při svižné jízdě bych si nedovolil řidítka jen laskat..
No něco pravdy na tom bude.
S bramborou tehle vjem není cítit ...je totiž "tupá na plyn" A stříkačka u capa má jiný odezvy
....buď jede nebo hrabe ...rozdíl cca 2 mm plynem ve stoje to ani nepoznáš. Ale proč to sem psát když je to motka k h.ounu no .
Jen pro znalce jízdy v terénu při výjezdech jedete ve stupačkách.... já se ptám proč? Jde o efekt jak hrabe zadní kolo nebo to má význam? Pro zajímavost výjezdy jezdím v sedle....( svou vahou zatěžuju zadní kolo) moto celkem nehrabe a když tak jen přidám plyn není to sice efektní pro kameru aní foto ...ale dle mého názoru to celkem funguje
Ono taky není výjezd jako výjezd.Takové co jezdíš ty,ty se odsedět dají ale zkus si nějaký plný kořenů nebo kamenů.Když se nepostavíš tak tě sedlo vykopne do světa..A navíc když stojíš tak máš těžiště níž,u stupaček..
No nechci se hádat ..jen že jsem tak nějak koukal na motokros ...a když jedou kopec tak sedějí v sedle no spíše nad sedlem ,ale vahou těla na zadku, když jsou nahoře tak vstávají ....ale je to motokros no
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3e919db0ylQ[/youtube]
Upravil xx2 dne 27-10-2012 21:25