2.4. 2025 00:03
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Duben 2025 >>
Po Út St Čt So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
PF ko tu žádné není tak teď jen ten koment...
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· BMW R 12 G/S
· Polepy a samolepky nejen na Tvoje moto
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· CENDURO VÍTANIE JARI 2025
· Zamykací držáky pro smartphony a...ZUMO XT
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3191]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Dakar [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: EVROPSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
Tak trochu jiné GS
Joe
#21 Vytisknout diskuzi
Přidané 20-02-2015 18:57
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

qwert napsal:
Joe napsal:
Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo.


A máš vrchní pístek a brzdič z jednokotoučové brzdy? SERko mi brzdí dobře ale když jsem z advíka sundal kotouč taky to brzdilo slaběji.Kouzlo bude asi v průměrech těch pístků nahoře i dole..

Pumpu mám původní BMW. Ne, že by to nebrzdilo vůbec, ale proti origo brzdám na BMW. Problém bude v průměrech pístku nahoře a dole. Origo pumpa je stavěná na osm pístků a teď jsou jen čtyři.
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
qwert
#22 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 19:12
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Já vidím že máš 2 pístky..
 
Joe
#23 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 19:28
Člen

Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10

qwert napsal:
Já vidím že máš 2 pístky..

4 pístky
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podržíGrin
 
qwert
#24 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 19:32
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Z čeho to je brzdič?
 
mira1150
#25 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 20:53
Člen

Příspěvek: 20
Založený: 03.06.14

qwert napsal:
Z čeho to je brzdič?

660 SMC mělo 4 pístek myslím že ten třmen byl dokonce stejné jako 4 pístek na gs od 2003. teď tam jde vlastně 2x tolik kapaliny než by bylo potřeba.
 
qwert
#26 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 22:53
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Máš recht tahle KTM měla 4pístek..
 
prezi
#27 Vytisknout diskuzi
Tak trochu jiné GS
Přidané 23-02-2015 07:19
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Příspěvek: 4053
Založený: 20.04.10

Joe napsal:
qwert napsal:
Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce..
'http://i62.tinypic.com/2j5s3d.jpg'

...pěkné to máš, Rudo clap
 
www.CENDURO.cz
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 94

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,347
· Nejnovější člen: BranoSVK
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.04 sekund 431,524,159 návštěv