| 
 Tak trochu jiné GS 
 | 
| Joe | 
 Přidané 20-02-2015 18:57 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
qwert napsal:
Joe napsal: 
Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo. 
A máš vrchní pístek a brzdič z jednokotoučové brzdy? SERko mi brzdí dobře ale když jsem z advíka sundal kotouč taky to brzdilo slaběji.Kouzlo bude asi v průměrech těch pístků nahoře i dole..   
Pumpu mám původní BMW. Ne, že by to nebrzdilo vůbec, ale proti origo brzdám na BMW. Problém bude v průměrech pístku nahoře a dole. Origo pumpa je stavěná na osm pístků a teď jsou jen čtyři.
 Testovací jezdec firmy Mitas 
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 19:12 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Já vidím že máš 2 pístky.. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Joe | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 19:28 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 285 
Založený: 31.05.10 
  | 
 qwert napsal: 
Já vidím že máš 2 pístky..  
4 pístky
 Testovací jezdec firmy Mitas 
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 19:32 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Z čeho to je brzdič? | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| mira1150 | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 20:53 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 20 
Založený: 03.06.14 
  | 
 qwert napsal: 
Z čeho to je brzdič?  
660 SMC mělo 4 pístek myslím že ten třmen byl dokonce stejné jako 4 pístek na gs od 2003. teď tam jde vlastně 2x tolik kapaliny než by bylo potřeba. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 20-02-2015 22:53 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
Máš recht tahle KTM měla 4pístek.. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| prezi | 
 Tak trochu jiné GS 
Přidané 23-02-2015 07:19 
 | 
 
  
Hlavní Administrátor
  
Příspěvek: 4073 
Založený: 20.04.10 
  | 
Joe napsal:
qwert napsal:
Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce.. 
'  '   
...pěkné to máš, Rudo   | 
|   | 
 |