Tak trochu jiné GS
|
Joe |
Přidané 20-02-2015 18:57
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
qwert napsal:
Joe napsal:
Je fakt, že s jedním kotoučem to brzdí podstatně méně než origo.
A máš vrchní pístek a brzdič z jednokotoučové brzdy? SERko mi brzdí dobře ale když jsem z advíka sundal kotouč taky to brzdilo slaběji.Kouzlo bude asi v průměrech těch pístků nahoře i dole..
Pumpu mám původní BMW. Ne, že by to nebrzdilo vůbec, ale proti origo brzdám na BMW. Problém bude v průměrech pístku nahoře a dole. Origo pumpa je stavěná na osm pístků a teď jsou jen čtyři.
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží |
|
|
|
qwert |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 19:12
|

Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Já vidím že máš 2 pístky.. |
|
|
|
Joe |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 19:28
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
qwert napsal:
Já vidím že máš 2 pístky..
4 pístky
Testovací jezdec firmy Mitas
Když asfalt nedrží Mitas tě podrží |
|
|
|
qwert |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 19:32
|

Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Z čeho to je brzdič? |
|
|
|
mira1150 |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 20:53
|
Člen
Příspěvek: 20
Založený: 03.06.14
|
qwert napsal:
Z čeho to je brzdič?
660 SMC mělo 4 pístek myslím že ten třmen byl dokonce stejné jako 4 pístek na gs od 2003. teď tam jde vlastně 2x tolik kapaliny než by bylo potřeba. |
|
|
|
qwert |
Tak trochu jiné GS
Přidané 20-02-2015 22:53
|

Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Máš recht tahle KTM měla 4pístek.. |
|
|
|
prezi |
Tak trochu jiné GS
Přidané 23-02-2015 07:19
|

Hlavní Administrátor
Příspěvek: 4053
Založený: 20.04.10
|
Joe napsal:
qwert napsal:
Jestli myslíš tohle tak to je pěkná práce..
'  '
...pěkné to máš, Rudo  |
|
|