EICMA 2015
|
qwert |
Přidané 20-11-2015 14:55
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
A proč není adv 1290 na adventure cestování? |
|
|
|
PetrAT |
EICMA 2015
Přidané 20-11-2015 15:04
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Od šusplechu jsem čekal, že bude více zakrývat motor a svody
Tak jak to bylo na staré Africe
Možná je jen z festovnějšího matroše než originál z fabriky
Mimochodem týpek na fotce čistý jak by ho vyprali v pervolu a motorka zastříkaná
A nebo ten šusplech fakt tak dobře kryje ..
'' |
|
|
|
TomasTT |
EICMA 2015
Přidané 20-11-2015 15:09
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
PetrAT napsal:
Od šusplechu jsem čekal, že bude více zakrývat motor a svody
Tak jak to bylo na staré Africe
Možná je jen z festovnějšího matroše než originál z fabriky
Mimochodem týpek na fotce čistý jak by ho vyprali v pervolu a motorka zastříkaná
A nebo ten šusplech fakt tak dobře kryje ..
' '
Šusplech bude ještě do stran širší a vpředu vyšší.
Ten týpek je můj kolega Paul, od kterého mám ty fotky. Fotilo se to hodinu před odjezdem na výstavu - kousek za fabrikou a ty hadry jsou prototyp nového Companera a boty taky a jelo to všechno na výstavu. Fotili se tam ve dvou oblečeních - tam kde jezdí ve vodě atd - má staré Companero, tady to je pár fotek kde má ty nové věci které nechtěli zamazat. Motorka na stánku stála zašpiněná úmyslně, tam to nevadilo ale to oblečení nebylo další..
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
EICMA 2015
Přidané 20-11-2015 15:22
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
qwert napsal:
A proč není adv 1290 na adventure cestování?
Pro běžného uživatele motorka na mlácení v terénu za půl milionu?
Ale dobře - pominu cenu tak:
250kg
19"+17"
160 koní
200mm přední i zadní zdvih tlumičů
Je to asi tak "adventure" jako R1200GSA LC...
Určitě s tím jde nějakou dobrodružnější cestu jet a není to motorka pro běžné cestovatele a už vůbec ne do terénu a ani to tak KTM neprezentuje. Je to luxusní a komfortní motorka na dlouhé cesty ale především po silnici.
AT má 228kg, vyšší světlou výšku, 230mm zdvih a 21"+18"
Já bych chtěl třeba aby to mělo spíš 200kg a zdvihy 250mm ale pořád je AT blíž k tomu ideálu než superadventure. O tom není fakt sporu.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
qwert |
EICMA 2015
Přidané 20-11-2015 15:31
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
To jsou jen papírová čísla,v praxi je to jinak.Letos jsem jel jednu soutěž na Šumavě a byli tam dva kluci s adv 1290 a celkem mi padala brada co všechno projeli.Ta motorka je v terénu daleko schopnější než vypadá a srovnávat ji gs1200 je srandovní.Doporučuji se na te kačeně nejdřív svézt a pak dělat závěry.Cena to už je jiný příběh.. |
|
|
|
HonzaH |
EICMA 2015
Přidané 20-11-2015 15:41
|
Člen
Příspěvek: 712
Založený: 24.05.10
|
Qwerte - tady ssuhlasíms Tomášem - v této kategorii nic nového není, díky aspon za afriku, vypadá pěkně a i ta kombinace je slušná co se moc nevidí - skzečný terénní rozměr kol 21/18, dvouválec atd.
ale taky bych viděl taději 200kg a lepší zdvihy 250mm - ale to už je jen sen, nic takového není
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009 |
|
|
|
qwert |
EICMA 2015
Přidané 20-11-2015 15:52
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Že v téhle kategorii nic nového není to souhlasím taky.Jen jsme odbočili k teréním schopnostem adv1290 a ty prostě má. |
|
|
|
qwert |
EICMA 2015
Přidané 20-11-2015 16:02
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Honzo když ti žáden výrobce neplní sen tak si ho musíš splnit sám a něco si postavit jako to ted dělám já.. |
|
|
|
TomasTT |
EICMA 2015
Přidané 20-11-2015 16:13
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
qwert napsal:
To jsou jen papírová čísla,v praxi je to jinak.Letos jsem jel jednu soutěž na Šumavě a byli tam dva kluci s adv 1290 a celkem mi padala brada co všechno projeli.Ta motorka je v terénu daleko schopnější než vypadá a srovnávat ji gs1200 je srandovní.Doporučuji se na te kačeně nejdřív svézt a pak dělat závěry.Cena to už je jiný příběh..
Já vůbec nepochybuju o tom, že ta motorka je schopná v rukách skvělého jezdce. Ale říkal jsem tam "adventure motorka pro běžné lidi" a většina běžných lidí s ní takhle jezdit nebude.
Oni se lidi taky diví, jak se dá jezdit se starou těžkou 1150GSA když s ní jede někdo, kdo to fakt umí. A tak to je se vším. Ale nezlob se na mě - ta motorka skutečně jako stroj na cestování kolem světa koncipovaná není.
Afriku považuju skutečně v téhle kategorii za ojedinělou.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
qwert |
EICMA 2015
Přidané 20-11-2015 20:02
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Já se nezlobím,diplomat by řekl o pravdivosti tvých slov by se dalo uspěšně pochybovat. Jinak máš pravdu.i na gs1150 se dá zajet v terénu,dva takové znám.. |
|
|
|
TomasTT |
EICMA 2015
Přidané 20-11-2015 22:43
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Vyměnil jsem video s ježděním na AT za novou verzi...
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
Ludvais |
EICMA 2015
Přidané 21-11-2015 20:02
|
Člen
Příspěvek: 15
Založený: 24.05.10
|
Jen bych chtěl podotknou, že kluci měli na Šumavě 1190 adv R a to je sakra jiná motorka než 1290 Superadventure.
Upravil Ludvais dne 21-11-2015 20:11 |
|
|
|
qwert |
EICMA 2015
Přidané 21-11-2015 21:07
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Máš pravdu,tohle mělo vpředu 21 kolo.Na to jaká je to obluda s tím jeli užasně..
'' |
|
|
|
Pardal |
EICMA 2015
Přidané 22-11-2015 10:02
|
Člen
Příspěvek: 1138
Založený: 04.06.10
|
To je Martin z RaceTool , letost jeli i EW600... teda kousek :-D . 1290 je opravdu přímý konkurent GS LC , ani vyrobce ho nijak nepresentuje jako moc do terenu, spise jako komfortní cestak, s možností odbočit na polní cestu, ale silničky a přesuny třeba do Španělska na tom musí byt parada. To 1190 a pokud provedení R je už uplně jiny vercajk, nějací myslim anglani nebo amici, delali porovnaní práve nove 1190 a stare LC8 990 v offroudu a ta 1190 bylo dokonce o kousek lepší. Mě osobně to úplně tak nepřijde, protože když ty motorky vidím někde jet na stejné trati ak vždy dal dojede 950/990. Jenže mě se třeba 1190 uplně nelíbí, je to hezka motorka, ale něco mě na tom vadí.. to nová Afra v provedení lehkych uprav.. ted nemyslím to co jsem videl na stanku TT, padaky, kufry, šusplech ale to co jsem videl na stanku Hondy, tak ta mě bere hodně... ale nejel jsem na tom, ale na pohodlné cestovaní ve dvou a s bagaží, a opravdu dobré terení schopnosti to mít jistě bude.. jsme rad že se nehonili za koňma, zdvihy, byt co nejlehčí , ja spíše preferuji, odolnost, pohodlnost, spolehlivost.. a to by Honda mohla mít.
''
Upravil Pardal dne 22-11-2015 10:05
cestovaní na moto - to je vášeň |
|
|
|
qwert |
EICMA 2015
Přidané 22-11-2015 10:30
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Mě se taky nové kačeny moc nelíbí i když ta jeho díky tomu že sundal ten origo ropovod byla přece jen koukatelná.Řekl mi že ta jeho váží plná 200kg ale to se mi nějak nezdá..
'' |
|
|
|
HonzaCBX |
EICMA 2015
Přidané 22-11-2015 13:23
|
Člen
Příspěvek: 36
Založený: 30.05.11
|
V tom videu se říká, že to je jediný současný adventure motocykl koncipovaný pro normální uživatele... Naprosto rozumím tomu, že to vyvolalo určitou polemiku :-) Je otázkou, co je vlastně adventure (většina majitelů stejně natočí maximum po silnici a adventure styl je pouze otázku image), ale myslím, že třeba současná KTM 1190, zvlášť ve verzi R je taky s přehledem použitelná, i když AT je mi zatím tak nějak sympatičtější. Jsem zvědav na první zkušenosti z provozu. |
|
|
|
TomasTT |
EICMA 2015
Přidané 22-11-2015 15:04
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Jo, v tom videu jsem řekl co jsem řekl ale den předtim v podrobné zprávě o novinkách jsem to napsal docela podrobné a někdy člověk mysli ze říká jasně co mysli a nevyzní to tak. Ze půjde o novinky na stánku na EICMA jsem říkal v úvodu a tak 80% tam je vystřiženo, takže asi ani není jasné, že mluvím o výstavě a ne o trhu obecně.
Každopádně myslím velká cestovní endura s myslím novinky na veletrhu.
Pochopitelně ze 1190 tam patři ale není to novinka na EICMA.
Nečekal bych, že zrovna tohle vzbudí nějaký velký ohlas, když upřímně řečeno, to opravdu jediná velká novinka v kategorii byla.
Upravil TomasTT dne 22-11-2015 15:48
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
TomasTT |
EICMA 2015
Přidané 22-11-2015 15:13
|
Člen
Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11
|
Jinak sportovní úpravy je jedna věc a adventure cestování druha. Zrovna ta martinova 1190 je pěkný příklad - úprava podvozku je za polovinu ceny nové AT...
Sport je sport a cestování (i když ne po silnici) ma jiné nároky. Spis se mi líbí ze kdo chce, muže si z toho udělat sportovní verzi a kdo chce, tak muže cestovat. Třeba z té 701 na vedlejším stánku moc cestovatelský stroj asi moc snadno udělat nepůjde.
Nemá smysl se ale hádat - je to dobrý počin a na trhu neco takového chybělo. BMW jde úplně jinam (i když jsem viděl neco co ... je tajné), Yamaha uz vůbec ne.. KTM ma možná trosku moc výkonu a ty ostatní nejsou asi koncipované tímhle směrem. Tak zplatpanbu za hondu.
''
Upravil TomasTT dne 22-11-2015 15:45
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz |
|
|
|
PetrAT |
EICMA 2015
Přidané 22-11-2015 17:43
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
''[/quote]
to vypadá dobře
hnusně černou kyvku konečně stříkli stříbrnou
rám
jednodílné sedlo ..
pořádný šusplech |
|
|
|
Pardal |
EICMA 2015
Přidané 22-11-2015 18:00
|
Člen
Příspěvek: 1138
Založený: 04.06.10
|
přesně to bych si od toho sliboval.. pokud se tohle chytne, tak samozřejmě to nenechá v klidu i další výrobce... a konkurence je zdravá..
cestovaní na moto - to je vášeň |
|
|