Četl jsem tady že měl někdo špatné zkušenosti s Nolan shop ja jsem si tam objednal nosič bočnich kufru na Tigera a v pohodě ,velice ochotnej majitel ,sám mi volal že mi posílá posledni nosič v ČR.už nejsou a nebudou ani výhradní dovozce Givi je nemá.Takže za mě Nolan shop
Neper se,život ti dá do držky sám.
Já mám špatnou zkušenost s leteckou společností LOT.Lety zpožděný o 3-6 hodin,alkohol na palubě jen za peníze a hnusný letušky.
Jinak dobrý vlákno,ale někteří si prostě neodpustí ho zaplevelit.
Tak aby se řeklo i ,,B" kupoval jsem u Ži a Ži (Yamaha v lipníku) a na rozdíl od 3X vše proběhlo v naprostém pořádku a rychle.
Co jsem to jenom chtěl....?
konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.
Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.
Jirko dobrej napad s timto vlaknem Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode draž
Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně
konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.
Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.
Jirko dobrej napad s timto vlaknem Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode draž
Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně
Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?
Upravil Efendi dne 10-02-2012 13:00
výrobca doplnkov grave.cz, neskutočne zdĺhavá komunikácia, na odpoveď na mail som čakal 20 dní, na základe odpovede som si tovar objednal, ale napriek ubezpečeniu že výrobok bude sedieť na model 2010 tomu tak vôbec nebolo...podobne kamarát bol z 5 zaslaných výrobkov spokojný len s jedným.
Neviem aké je poštovné za balík na SK, ale 16€ mi príde celkom dosť...
Vaše skúsenosti sú možno úplne opačné
konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.
Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.
Jirko dobrej napad s timto vlaknem Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode draž
Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně
Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?
ani nemusíš dávat osobní odběr, oni ti to zabalí, zanesou na poštu a tebe to vyjde pořád levněji
Waltr napsal:
Tak aby se řeklo i ,,B" kupoval jsem u Ži a Ži (Yamaha v lipníku) a na rozdíl od 3X vše proběhlo v naprostém pořádku a rychle.
kupoval jsi to přímo na prodejně?
Nerozumím, ptal jsi se, odpověděl jsem.
Pokud jde o tvůj první příspěvek, myslím že jsme to někde probírali.
Dívíš se klukovi že reklamuje boty co neplní funkci jak by měli, a sám upozorňuješ na nevhodné chování prodejce-ač se chová v naprostém souladu s obchodními podmínkami na svých stránkách???
Uznávám, že jsem ne tvé straně, že se měli zachovat jinak, ale rozhodně by to byla jen jejich dobrá vůle.
Co jsem to jenom chtěl....?
nech to plavat, byla to reakce na tvé "B". S reklamací něčeho to vůbec nemá souvislost. Šlo o rozdílnost cen a chování obchodníka. Pokud je spokojený, že prodá levněji přes eshop s vyššími náklady, je to jeho boj. Já těch cca 200Kč rozdílu unes a zajel jsem si z dálnice 15km, jen jsem na to upozornil. Asi je lepší se k obchodníkům chovat stejně. Vyzkoušet si to a ošahat u nich na krámě a pak si levněji objednat jinde, popřípadě jim to v zákonné lhůtě bez udání důvodů vrátit.
konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.
Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.
Jirko dobrej napad s timto vlaknem Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode draž
Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně
Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?
Nechtěl jsem, ale musím. Nemůžu se dívat na to jak se tady kritizujou dvě ceny na e-shopu a v kamenném obchodě. Ten kdo o tom nemá ani šajnu ať raději nic nepíše. V našem státě by chtěli všichni nakupovat nejlíp zadarmo a s donáškou až pod nos.To je to samé jako by jste chodili do práce zadarmo.To by se Vám líbilo? Bohužel e-shopy dnes provozujou i lidé kteří dělají na šachtě a e-shopem si přivydělávají. O zboří nemají ani šajnu a nikdy jej ani neviděli, jelikož jimi nabízené zboží ja zasíláno přímo z jiného skladu který jim provozuje e-shop.Shrnuto žádne náklady na balení, poštovné peníze ve zboží, nájem za sklad, pracovní síly a hlavně riziko 14-ti dnů vrácení peněz a zboží mu nezůstane na skladě. Já provozuju i kamenný obchod i e-shop a kdybych měl na kam.obchodě prodávat za e-shop ceny tak to můžu rovnou zavřít.E-shop je jen doplněk a zvýšení obratu u dodavatelů. Aspoň u mě.Omlouvám se že jsem se tak rozepsal ale s tímto názorem se setkávám denně a jsem na něj alergický.CHCI SI KOUPIT TO A TO , ALE NA NETU JSEM TO VIDĚL ZA TOLIK. Má odpověď : Tak si to kupte na netu!!! Když příjdeš k pekaří taký mu neřekneš že v KAUFLANDU prodávají rohlíky za 1,90 a on je má za 2,50. Většina e-shopu má možnost osobního odběru na kam.obchodě. Lepší cena je podmíněná tvou registraci.To znamená že ti může obchodník posílat různé akce, pokud k tomu dáš souhlas, a to si piš že 99% registrovaných chce informace o novinkách i o akcích , které děláš nebo chystáš. Jiném firmy za tyto kontakty musí zaplatit a ty je máš jen za cenu nižší ceny na e-shopu.Samozřejmě ochrana osobních udájů platí i v tomto případě.Ale máš svou databázi s kterou můžeš pracovat a nemusíš ji pracně shánět a nebo kupovat.Tak asi tolik.
konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.
Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.
Jirko dobrej napad s timto vlaknem Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode draž
Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně
Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?
Nechtěl jsem, ale musím. Nemůžu se dívat na to jak se tady kritizujou dvě ceny na e-shopu a v kamenném obchodě. Ten kdo o tom nemá ani šajnu ať raději nic nepíše. V našem státě by chtěli všichni nakupovat nejlíp zadarmo a s donáškou až pod nos.To je to samé jako by jste chodili do práce zadarmo.To by se Vám líbilo? Bohužel e-shopy dnes provozujou i lidé kteří dělají na šachtě a e-shopem si přivydělávají. O zboří nemají ani šajnu a nikdy jej ani neviděli, jelikož jimi nabízené zboží ja zasíláno přímo z jiného skladu který jim provozuje e-shop.Shrnuto žádne náklady na balení, poštovné peníze ve zboží, nájem za sklad, pracovní síly a hlavně riziko 14-ti dnů vrácení peněz a zboží mu nezůstane na skladě. Já provozuju i kamenný obchod i e-shop a kdybych měl na kam.obchodě prodávat za e-shop ceny tak to můžu rovnou zavřít.E-shop je jen doplněk a zvýšení obratu u dodavatelů. Aspoň u mě.Omlouvám se že jsem se tak rozepsal ale s tímto názorem se setkávám denně a jsem na něj alergický.CHCI SI KOUPIT TO A TO , ALE NA NETU JSEM TO VIDĚL ZA TOLIK. Má odpověď : Tak si to kupte na netu!!! Když příjdeš k pekaří taký mu neřekneš že v KAUFLANDU prodávají rohlíky za 1,90 a on je má za 2,50. Většina e-shopu má možnost osobního odběru na kam.obchodě. Lepší cena je podmíněná tvou registraci.To znamená že ti může obchodník posílat různé akce, pokud k tomu dáš souhlas, a to si piš že 99% registrovaných chce informace o novinkách i o akcích , které děláš nebo chystáš. Jiném firmy za tyto kontakty musí zaplatit a ty je máš jen za cenu nižší ceny na e-shopu.Samozřejmě ochrana osobních udájů platí i v tomto případě.Ale máš svou databázi s kterou můžeš pracovat a nemusíš ji pracně shánět a nebo kupovat.Tak asi tolik.
Takže platí co jsem napsal. Přijedu k tobě na krám, vyberu si co potřebuju a objednám před tebou v tvém e-shopu za nižší cenu. V poho. Mně to žíly netrhá.
Hele chlapi, trochu to plevelíme. Měl bych k tomu taky spoustu připomínek, ale je to jaksi mimo mísu. Ať si každý přebere každého komentáře, a když ho to prudí, založme téma pro tuto debatu.
Zvláště ty citace nedivím se že jsou na spoustě for zakazané.
Co jsem to jenom chtěl....?
Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?
Až na to, že VĚTŠINOU máš zboží připravené k vyzvednutí AŽ ZA NĚKOLIK HODIN ( nebo desítek minut ) od doby, kdy si ho objednáš, čili tato metoda není v praxi moc využitelná.
Mně spíš udivuje, jak tady všichni děláte, že jste objevili Ameriku
Upravil stepan dne 12-02-2012 09:38