Peacemaker napsal:
Romane, tusim se mu nekde v Africe rozstrelil motor, motorka skoncila na Gibraltaru. Ve Faru mel Jarda velkou radost, ze mu ji nekdo stahne domu. Tak by me zajimalo jak to dopadlo.
jo aha, to jsem nevěděl
jinak motor odešel nějakým přičiněním, nebo sám od sebe?
tak, ještě jsem z té besedy dostříhal video, to je ještě myslím lepší, než ty fotky
[youtube]sBLCXFkBZzc[/youtube]
PS:
doufám že se mi to video podaří vložit, když je tu takový nelogický systém.... člověk musí nejdříve jít na seznam for, pak vše okolo webu, pak kliknout na "NÁVOD: Videa z YouTube", aby si byl jistý, že to viděo fakt vkládá dobře.... fakt je to prezi nutné se takto komplikovaně? Je to jako se škrábat na levém rameni pravou rukou přes levé koleno.... Navíc ani náhled nefunguje, abych si zkusil, jestli jsem to dal dobře.... hmmm....
Roman2bk napsal:
PS: doufám že se mi to video podaří vložit, když je tu takový nelogický systém.... člověk musí nejdříve jít na seznam for, pak vše okolo webu, pak kliknout na "NÁVOD: Videa z YouTube", aby si byl jistý, že to viděo fakt vkládá dobře.... fakt je to prezi nutné se takto komplikovaně? Je to jako se škrábat na levém rameni pravou rukou přes levé koleno.... Navíc ani náhled nefunguje, abych si zkusil, jestli jsem to dal dobře.... hmmm....
...díky za připomínku ...ať tu nezaplevelíme vlákno, pokusím se na tvůj technický dotaz odpovědět zde: http://www.cendur...post_22177
Peacemaker napsal:
pozdravujte ho od faraku a vyzvedte od nej, jak dopadl s 800 gs a jestli ji teda opravdu stahl z gibraltaru domu (nebo kde ji mel "zaparkovanou"
Ahoj, to byla co za akce a co se stalo, že ji musel někde nechat?
Romane, tusim se mu nekde v Africe rozstrelil motor, motorka skoncila na Gibraltaru. Ve Faru mel Jarda velkou radost, ze mu ji nekdo stahne domu. Tak by me zajimalo jak to dopadlo.
Jarda tam neuvedl co se montálně děje s GS a ani nezmínil že motorka "klekla"
Jen řekl, že využil mezeru v testu GS a vzal za vděk Jawou
Jen jsem zcela nepochopil, když se vyjádřil k dalšímu ježdění. Osobně mi to připadlo, jakoby už s GS skončil a chystal se testovat něco jiného
Tak snad to někdo z přítomných upřesní
Na cestě do Vladisvostoku překonal s GS 100tkm
PetrAT napsal:
Jarda tam neuvedl co se montálně děje s GS a ani nezmínil že motorka "klekla"
Jen řekl, že využil mezeru v testu GS a vzal za vděk Jawou
Jen jsem zcela nepochopil, když se vyjádřil k dalšímu ježdění. Osobně mi to připadlo, jakoby už s GS skončil a chystal se testovat něco jiného
Tak snad to někdo z přítomných upřesní
Na cestě do Vladisvostoku překonal s GS 100tkm
Jo, neřekl to, ale zase u těch fotek s 99999 a 100000 km řekl, že je to jen polovina toho, co by tam rád viděl, takže si myslím že na 800GS bude jezdit dál. Aspoň mi to tak přišlo....
Hele Jarda toho o osmičce neřekl víc, a i na mé konkrétní otazky nejprve odpověděl že nebylo nic. Když jsem kontroval, že kluci z BMW servisu psali o těch mouchách s kterými tam byl a co potkaly i nás- řekl jo ale to se nepočítá, to jsou takové počáteční mouchy. Takže nečekej, že ti bude na sezeních vyprávět o problémoch s zapůjčenou motorkou. Byt´by to měl být test. trochu to z určitého pohledu chápu, ale víc nechápu.
Bohužel si memůže dovoli co renomovaný německý časopis, tedy doufám že bohužel.
Tím nesnižuji jeho výkony Co jsem to jenom chtěl....?
Nepřijde mi nic výkoného na motorce za 350 že bylo třeba měnit palivoměr s čerpadlem, měnit tekoucí hadice chlazení, měnit řetězovou sadu, měnit přední osu, a nakonec tedy měnit i motor
Tedy pokud už mezi tím nevyměnili 3X i Jardu.
Co jsem to jenom chtěl....?
aha... o těch poruchách jsem nevěděl....
i když čerpadlo se mění i na Africe a jak ji vychvalují, řetěz je na motorkách s řetězem spotřebák (i když zlatý kardan), no a ten zbytek.... pokud to jsou časté závady, tak pak je to blbé. Pokud se to vyskytlo jen u pár kousků a navíc u prvním nebo prvních dvou vyráběných ročnících, tak je to zas něco jiného.
Takže nevím co si o tom mám myslet.
a vůbec, jestli mě někdy všechny endura naštvou, tak furt se mám k čemu vrátit :-)
Roman2bk napsal:
aha... o těch poruchách jsem nevěděl....
i když čerpadlo se mění i na Africe a jak ji vychvalují, řetěz je na motorkách s řetězem spotřebák (i když zlatý kardan), no a ten zbytek.... pokud to jsou časté závady, tak pak je to blbé. Pokud se to vyskytlo jen u pár kousků a navíc u prvním nebo prvních dvou vyráběných ročnících, tak je to zas něco jiného.
Takže nevím co si o tom mám myslet.
a vůbec, jestli mě někdy všechny endura naštvou, tak furt se mám k čemu vrátit :-)