HONDA XRV Africa Twin
|
hobr |
Přidané 19-05-2015 04:55
|
Člen
Příspěvek: 820
Založený: 03.01.11
|
Lainen napsal:
Já jsem taky jednoznačně pochopil, že Qwert mluvil pouze o těžišti z důvodu konstrukce nádrže. Což se dá z těch obrázků odhadovat. A přes to že je zarytý KTM-ák, nic jiného nehanil. Tak nechápu co někteří tak prudíte. Mimochodem nejlepší těžiště má 800 GS.
Nemohu s Tebou souhlasit, Babeta to hravě překoná...
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain) |
|
|
|
worezprut |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 14:38
|
Člen
Příspěvek: 27
Založený: 07.08.14
|
Jde o to že nemám rád dokazovaní lidí jak jejich moto je ta nejlepší. Je jedno jestli jde o hondomily, kátémáky nebo kohokoliv jiného. Pokud budeš do každýho tématu o jiný moto psát moje moto a to jakákoliv je nepřekonaná protože jí nejvíc svítí světla, protože ujede nejdál na nádrž, protože bůh ví co - tak to postrádá logiku a je to jen machrování se svou motorkou. Navíc to vláknu nemůže nic přidat.
Tvrzení Querta že je LC8 nepřekonaná není a nemůže být pravda u žádný moto. A pokud se to týkalo nepřekonaného těžiště, tak už mu tu někdo odpověděl, že jsou i moto s nižším těžištěm - tedy je to jen machry machy se svým bajkem. Těžiště není vše a nemůže zodpovědět jaká moto bude.
O LC8 mám mimochodem ty nejvyšší mínění, ale tohle číst... |
|
|
|
PetrAT |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 15:05
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
''
''
''
''
''
''
''
''
''
''
Upravil PetrAT dne 19-05-2015 15:09 |
|
|
|
qwert |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 15:14
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Jde spíš o to že se chováš jak mimino kterému vzali hračku.Napsal jsem pouze že jestliže bude mít nová afra benzín tak vysoko bude na tom lc8 líp s těžištěm.Napsal jsem to myslím tak aniž bych tím někoho urazil.Přesto to stačilo aby se pár z vás snažilo mě zesměšnit.Nikde jsem nepsal o mém moto a to čemu ty říkáš machrovaní jsou jen fakta o lc8 které si můžeš lehce najít.Jestli ti jde o to mít poslední slovo tak prosím,já už ti k tomu nemám co říct.. |
|
|
|
PetrAT |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 15:17
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Obavu mám z této hrany na nádrži
A je patrné, že benzín bude hodně vysoko
'' |
|
|
|
worezprut |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 15:25
|
Člen
Příspěvek: 27
Založený: 07.08.14
|
qwert napsal:
Jde spíš o to že se chováš jak mimino kterému vzali hračku.Napsal jsem pouze že jestliže bude mít nová afra benzín tak vysoko bude na tom lc8 líp s těžištěm.Napsal jsem to myslím tak aniž bych tím někoho urazil.Přesto to stačilo aby se pár z vás snažilo mě zesměšnit.Nikde jsem nepsal o mém moto a to čemu ty říkáš machrovaní jsou jen fakta o lc8 které si můžeš lehce najít.Jestli ti jde o to mít poslední slovo tak prosím,já už ti k tomu nemám co říct..
O poslední slovo tu opravdu nejde. Napiš co jsi konkterétně myslel větou
"Prostě se smiřte s tím že lc8 je stále nepřekonaná"
O tom tu píšu. Porovnáváš motorku kterou nikdo neviděl s LC8 a všichni se musí smířit s tím že LC8 je nepřekonaná.
Už laskavě přestaň s tím urážením, neznáš mě... |
|
|
|
PetrAT |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 15:32
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
'' |
|
|
|
qwert |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 15:39
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Když vidím novou afriku tak je patrné že proti te staré se vlastně nic převratného nestalo.Samozřejmě kromě řadového motoru.Ale je vidět že benzít bude dost vysoko.A to je celkem podstatná část váhy.LC8 má benzín po stranách podstatně níž.Dále baterku,regulátor,čerpadlo uplně dole kde je hrana šusplechu.To vše posunuje těžiště níže.Samozřejmě bmw se svým boxerem na tom bude ještě líp.Ale jestli bude mít nová afra uspořádání všeho jak je na fotkách tak tvrdím že na tom bude lc8 líp.. |
|
|
|
worezprut |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 15:52
|
Člen
Příspěvek: 27
Založený: 07.08.14
|
qwert napsal:
Když vidím novou afriku tak je patrné že proti te staré se vlastně nic převratného nestalo.Samozřejmě kromě řadového motoru.Ale je vidět že benzít bude dost vysoko.A to je celkem podstatná část váhy.LC8 má benzín po stranách podstatně níž.Dále baterku,regulátor,čerpadlo uplně dole kde je hrana šusplechu.To vše posunuje těžiště níže.Samozřejmě bmw se svým boxerem na tom bude ještě líp.Ale jestli bude mít nová afra uspořádání všeho jak je na fotkách tak tvrdím že na tom bude lc8 líp..
S tím s tebou souhlasím, vypadá to tak...
I když věřím, že těžiště, tedy to těžiště "nahoru a dolu" je jen jeden z více faktorů.
Mě osobně se ta motorka nelíbí, takže pro mě je mimo. Nicméně jsem na ni hodně zvědavej neboť navazuje na cosi co je kus historie a měla by něco ukázat. |
|
|
|
maraXRV |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 15:53
|
Člen
Příspěvek: 290
Založený: 25.10.11
|
PetrAT napsal:
Obavu mám z této hrany na nádrži
A je patrné, že benzín bude hodně vysoko
' '
Ta by mohla tlačit do stehen, snad to ještě zaoblí. Ale ten vejfuk je hnus, nelíbí se mi na tom. Ale kufry ho schovají
Upravil maraXRV dne 19-05-2015 15:54
Enduro musí bejt apoň trochu od bahna |
|
|
|
mirekTDM |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 16:55
|
Člen
Příspěvek: 151
Založený: 31.01.11
|
Také bych si dovolil napsat svůj názor. Je mi úplně jedno jaké nebo kde má tato motorka těžiště. Tak jak je na těch obrázcích je prostě hnusná. LC 8 je prostě LC 8.
Čus. |
|
|
|
PetrAT |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 17:03
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Srovnávat s LC8 to asi už nemá smysl
Aktuálně to půjde proti KTM 1050 http://www.ktm.co...adventure/
Tigrovi 800 a GS 800
|
|
|
|
PetrAT |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 17:07
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
S benálem hodně vysoko se potýká více mašin
Tigr , Tenere 660
BMW to vyřešilo a čekal jsem to i od Hondy po vzoru NC . Nestalo se |
|
|
|
Cidas |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 21:32
|
Člen
Příspěvek: 235
Založený: 15.05.11
|
Mě se ta motorka celkem líbí, zejména v tom barevném provedení....
"Míra dálky je toulka..." |
|
|
|
lodyha |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 22:04
|
Člen
Příspěvek: 47
Založený: 03.06.10
|
Kde se bere ta nenávist některých ktmkařů vůči Africe ? Opačně jsem takové útoky ze stran afrikářů nezaregistroval. Tím opuštím tuto diskusi , nemá úroveň ,postrádá toleranci k jinému názoru s tím, že jen ten jeden je ten správný. Přeji všem hezký den s jejich motorkami. |
|
|
|
vilemx |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 22:09
|
Člen
Příspěvek: 69
Založený: 19.05.15
|
Doufal jsem, že Honda přijde s nějakou výraznou novinkou v koncepci. Zatím to vypadá, ze se deset let pokoušeli nacpat do Afriky motor z TDM, až se jim to nakonec podařilo. |
|
|
|
Meli |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 19-05-2015 22:22
|
Člen
Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10
|
Jde o to že většina KTM-kařů má KTM jen proto, že Afrika už se nevyrábí - proto maj teď velké nároky aby si mohli odůvodnit návrat ke značce svých snů...
Bvízka se k bvízce naklání |
|
|
|
qwert |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 20-05-2015 06:38
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Ano je to názor k zasmání ale lodyha tě rozhodně předčil.. |
|
|
|
qwert |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 20-05-2015 08:22
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
vilemx napsal:
Doufal jsem, že Honda přijde s nějakou výraznou novinkou v koncepci. Zatím to vypadá, ze se deset let pokoušeli nacpat do Afriky motor z TDM, až se jim to nakonec podařilo.
Asi myslíš to přesazení klikovky ale jezdil jsem na staré Supertenerce a ten motor byl příjemný a táhl pěkně odspoda.. |
|
|
|
vilemx |
HONDA XRV Africa Twin
Přidané 20-05-2015 09:02
|
Člen
Příspěvek: 69
Založený: 19.05.15
|
qwert napsal: Asi myslíš to přesazení klikovky ale jezdil jsem na staré Supertenerce a ten motor byl příjemný a táhl pěkně odspoda..
Přesně tak, XRV má oproti XTZ lepší podvozek, XTZ oproti XRV zase lepší motor. Takže vyzobnout přednosti z obou motorek a zkompilovat je Jenže tohle měla Honda udělat už před patnácti lety.
Nyní mi ale nová AT přijde koncepčně strašně zastaralá Opravdu jsem čekal nějakou konstrukční zajímavost, novinku, nápad. Použití řáďáku si přímo říká o:
- airbox nahoře nad motorem, kdy to pomůže těžisti a zůstane tak bezkonkurenční přístup k filtru před víčkem nádrže,
- nádrž mohla být co nejníž na místě původního zadního válce. Díky tomu mohli poslat do světa klidně verzi s 20 litrovou bandou + prostor pro helmu (NC-čko) či drobnosti (100 GS PD) nebo verzi s 35 litrovou nádrží bez místa pro helmu.
Stejně, jako to má mít stavitelné sedlo, tak konečně mohli udělat i stavitelný konec podsedláku do dvou poloh, aby nosič kufru mohl být buďto běžně v linii sedla (hezké) nebo ve druhé poloze ho mohli poslat klidně o 10 až 15 cm níž a srovnat víc vodorovně (praktické). Motorka určitě nemá motorkrosové zdvihy, takže místa tam je dost.
Za deset let se prokousat k USD vidlím a DCT mi přijde jako promrhaný čas |
|
|