Po dlouhé době zase na motorce......
Momentka z projížďky oblíbenou lokalitou.
Pro zvědavce-jde o zatopenou štolu kousek od Oder.Hloubka "rybníčku" je pouhopouhých 6m.
''
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
I když dnes vyjížďka v plánu nebyla,nakonec jsem se hecnul a střihnul si kolečko kolem Jeseníků,ale mimo hlavní trasy.Sám a svižně.
Výhled na Praděd
''
Cesta lesem a bez zákazu ...v Jeseníkách.Malý zázrak..
''
...a o pár kilometrů dál další pěkná vlásenka
''
Cestou zpět jsem to střihnul skrz Qwertland a zjistil, že kombinace pneu- TKC vpředu a Pirelli Scorpion vzadu, je velmi,velmi "zábavná"
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Luky1 napsal:
Tak jak vyberem špunty tak se tam s váma taky rádi srazíme. Co za gumy jezdíte nejčastěji?
Zadek Mitas E 09 a předek v tvém případě asi TKC. Ale ted v létě se dá jet na čemkoli, nemusí to být ani špunty. My jezdíme stejně jen tak turisticky, kadla-kadla.
Luky1 napsal:
Tak jak vyberem špunty tak se tam s váma taky rádi srazíme. Co za gumy jezdíte nejčastěji?
Zadek Mitas E 09 a předek v tvém případě asi TKC. Ale ted v létě se dá jet na čemkoli, nemusí to být ani špunty. My jezdíme stejně jen tak turisticky, kadla-kadla.
Mě zdrbali na STK při dovozu v TP pneu. Musím mít od jednoho výrobce a to sadu stejnou :-(
Přemýšlel jsem nad těma Mitaskama 09 nebo Heidenau K60 Scout. Rád bych si nerozbil hubu při ježdění třeba po lese kde bude podklad trošku vlhkej nebo mokrej. Pravda je že 80% jsou silnice a 20% by byl terén. Do teď jezdíme Michelin AnakeeII a ten terén je tak max za sucha ale na asfaltu drží jak přibitý.
Jestli si v terénu jen z 20%, tak se vyprdni na špunty a dej tam ty Heidenau, nebo levnější Mitas E 07. Já na nich jezdím celé léto. Špunty jezdím z jara a na podzim, kdy je v terénu fakt svinstvo.
Luky1 napsal:
Tak jak vyberem špunty tak se tam s váma taky rádi srazíme. Co za gumy jezdíte nejčastěji?
Zadek Mitas E 09 a předek v tvém případě asi TKC. Ale ted v létě se dá jet na čemkoli, nemusí to být ani špunty. My jezdíme stejně jen tak turisticky, kadla-kadla.
Mě zdrbali na STK při dovozu v TP pneu. Musím mít od jednoho výrobce a to sadu stejnou :-(
Přemýšlel jsem nad těma Mitaskama 09 nebo Heidenau K60 Scout. Rád bych si nerozbil hubu při ježdění třeba po lese kde bude podklad trošku vlhkej nebo mokrej. Pravda je že 80% jsou silnice a 20% by byl terén. Do teď jezdíme Michelin AnakeeII a ten terén je tak max za sucha ale na asfaltu drží jak přibitý.
Buď komplet sadu TKC,nebo variantu vpředu TKC a vzadu E09.Trošku divočejší,ale docela dobře funkční je kombinace vpředu TKC a vzadu E07.
Ani jedna z gum v téhle kombinaci neni na nějaké velké kravení v terénu,ale dá se s nimi slušně upalovat,když člověk při jízdě používá hlavu.Všechny kombinace jsou na silnici výborné a třeba s TKC se dá valit po asfaltu tak,že se jiskří od stupaček.To samé v kombinaci s E07.
Edit....jako bonus je mnohem příjemnější jízda po nerovnostech na asfaltu.Anakee jsou výborné gumy,ale jsou jako všechny "hladké" víc udrncané.Konkrétně na TKC pojedeš jako v papučích.Mnohem líp tlumí jemné nerovnosti.
Upravil xx4 dne 17-06-2012 10:09
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Na 11tce jsem mel TKC v predu a v zadu Heidenauku K60. Po snad 1500km byla TKC odskakana a mizela jak blazen. Vim ze s tema kombinacema projdu i u technicke bez problemu ale problem by nastal pri pripadne havarii kdy jdou vsichni hned po gumach. Proc nedat i tu predni E09, klouze na asfaltu nebo je s ni jiny problem? Ty Heidenauky me lakaji ale co tak ctu maji horsi bocni vedeni v mokrem terenu oproti E09.Ty TKC tady a i jinde na forech vsichni popisuji jako nejlepsi spunty na silnici a nejhorsi spunty do terenu. Premyslel jsem i nad E10 ale ty pry mizi stejne rychle jak TKC a nejsou do mokryho terenu.
Pravdou je ze v tom mokrym terenu zas tak casto jezdit nebudu ale kdyz uz tak at k vuli tomu nerozbiju Bramboru
Upravil Luky1 dne 17-06-2012 13:21
Luky1 napsal:
Na 11tce jsem mel TKC v predu a v zadu Heidenauku K60. Po snad 1500km byla TKC odskakana a mizela jak blazen. Vim ze s tema kombinacema projdu i u technicke bez problemu ale problem by nastal pri pripadne havarii kdy jdou vsichni hned po gumach. Proc nedat i tu predni E09, klouze na asfaltu nebo je s ni jiny problem? Ty Heidenauky me lakaji ale co tak ctu maji horsi bocni vedeni v mokrem terenu oproti E09.Ty TKC tady a i jinde na forech vsichni popisuji jako nejlepsi spunty na silnici a nejhorsi spunty do terenu. Premyslel jsem i nad E10 ale ty pry mizi stejne rychle jak TKC a nejsou do mokryho terenu.
Pravdou je ze v tom mokrym terenu zas tak casto jezdit nebudu ale kdyz uz tak at k vuli tomu nerozbiju Bramboru
Jééééžiš,už zase.Co furt s tou havárií všichni máte.Když se nedejbože havárie stane,musí být prokázána příčinná souvislost mezi pneumatikou a havárií..V praxi je to tak,že pokud není guma zjevně po smrti,nebo se havárie nestala z důvodu šusdefektu,nebude se tím nikdo zabývat.
...a ke gumám.Heidenau ne že má horší,ona nemá žádné boční vedení,protože je to taková "SUV guma".Ne že by na tom TKC byla o moc líp,ale nějaká trakce tam je i za mokra.E09 je na tom líp,E07 zase hůř.Musíš si ujasnit,co vlastně chceš jezdit a kde jsi ochoten ubrat ze svých požadavků,jinak se ničeho nedobereš.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Sel bych do tech E09 nebo i E10 jde o to jak na tom je na asfaltu ta predni 09.Proc skoro vsichni co maji vzadu 09 davaji predek neco jinyho.To TKCcko na predek bych nechtel z duvodu toho rychleho ojeti a jeste rychlejsiho odskakani.Uz to ale musim nejak rozseknout bo chci po nedeli uz konecne nejake pryze do terenu koupit