Pár záběrů z víkendu. Na videu to bohužel není moc vidět, ale ta trať je tam děsně rozbitá a místy je tam docela hodně písku. I tak to ale V-Strom zvládnul v pohodě. Ano, vím že to není motorka na motokros. Video je spíš pro ty co si myslí že je to čistě silniční motorka a že limitem je pro ní suchá polní cesta :-)
Meli napsal:
Zajimave pokoukani... co to melo obuto za gumy?
Díky, mám Mitas E-07. Zatím na nich mám najeto jen 1tis km, takže brzo hodnotit, ale na asfaltu se chovají skoro stejně jako ty sériové a mimo silnici je to výrazné zlepšení.
Jinak poprvé jsem seděl na motorce před 3 měsícema a tohle je moje první, takže limity zatím nejsou ve stroji, ale u mně :-)
Meli napsal:
Zajimave pokoukani... co to melo obuto za gumy?
Díky, mám Mitas E-07. Zatím na nich mám najeto jen 1tis km, takže brzo hodnotit, ale na asfaltu se chovají skoro stejně jako ty sériové a mimo silnici je to výrazné zlepšení.
Jinak poprvé jsem seděl na motorce před 3 měsícema a tohle je moje první, takže limity zatím nejsou ve stroji, ale u mně :-)
no ked vidim tie tvoje videa, tak hybaj dat dozadu E09 a dopredu Karoo T,,
ja mam tiez teraz E07, na suchu dobre, ale ta trakcia v offiku je u E09 na stroma asi to naj..
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/
Sergej napsal:
no ked vidim tie tvoje videa, tak hybaj dat dozadu E09 a dopredu Karoo T,,
ja mam tiez teraz E07, na suchu dobre, ale ta trakcia v offiku je u E09 na stroma asi to naj..
Když já toho pořád ještě najedu daleko víc na asfaltu a po dálnicích. Fakt je že 07 na mokru kloužou, ale nic co by se nedalo ustát. Když se zalepí vzorek na zadním kole, tak tomu stačí trochu naložit a ono to odlítá. Jsem s těma gumama zatím moc spokojenej. V sobotu odjížďím do Chorvatska, hodně asfaltu a trocha suchého offroadu, tak uvidím jak budou fungovat.
marvy napsal:
Tenhle týpek má zajímavej názor na malýho Stroma.
By mě zajímalo, co je na tom pravdy? recenze majitele na m.cz
Veľmi zaujímavý článok. To písal človek, ktorý jazdí iba na strojoch nad 150 HP?? Tak mi to totiž pripadá
Asi by som s ním vedel na túto tému dlho polemizovať....
Ale pri jeho vyhranenom (podľa mňa vôbec nie objektívnom) názore by sme asi skončili menšou roztržkou
Ty vole, normálne ma na-sral Iba ten záver je OK
Upravil Marek_T dne 07-09-2012 13:14
pěknej článek.. vemte si že na TDM seikos pěl jen vždy chválu.. otázka k zamyšlení...
že by dost let stará TDM byla lepší než strom ?
If you see the flash, it's already too late
"Během roku 2011 jsem zajel na několik testovacích dní, půjčil jsem si celkem 6 aktuálně nových cestovních endur a vyhrála to tato kráska.
SuperTenere je přespříliš dokonalá. Multistrada 1200 je plná kompromisů, Aprilie (Dorsoduro 1200) nebyla příliš cestovní, nic z Hondy mě neoslovilo (Crossruner hrůza a Crosstourer je vizuálně fórově zpracovaný a jediná jeho přednost je možná jen ten motor). BMW máme v rodině dvě a nechci motorku nudnou a bez emocí. Čekal jsem ještě na Triumph Explorer, ale když jsem se na něj posadil, působil na mě jako strašná hranatá obluda bez kousku elegance, o velikosti GS Adventure. Navíc adventure doplňky měly na sobě napsáno "not for road use, only for offroad", takže vzhledem k homologaci by stejnak musely dolů."
docela se totožním s jeho názorem.. třebas tej ST1200 nebo ty hondy. BMW, k tomu už asi není co dodat toho je všude plno
If you see the flash, it's already too late
marvy napsal:
Tenhle týpek má zajímavej názor na malýho Stroma.
By mě zajímalo, co je na tom pravdy? recenze majitele na m.cz
Veľmi zaujímavý článok. To písal človek, ktorý jazdí iba na strojoch nad 150 HP?? Tak mi to totiž pripadá
Asi by som s ním vedel na túto tému dlho polemizovať....
Ale pri jeho vyhranenom (podľa mňa vôbec nie objektívnom) názore by sme asi skončili menšou roztržkou
Ty vole, normálne ma na-sral Iba ten záver je OK
:-) Tomu jsem se taky zasmál. Asi nepochopil k jakým zážitkům za těmi říditky je tato motorka určená. Znám taky pár takových co mají třeba R1 a pod ten výkon by nešli , ale jediné co znají je tahat za plyn a nejdále jeli z Ostarvy do Brna a pak se sejdou u Motohanky :-). Pokud se mu ta motorka zdála v zatáčkách nudná tak to měl pujčit někomu kdo na tom trošku umí jezdit a vzal ho dozadu . Pak by si možná při pohledu do zrdcadla řekl "co to mám s tou štítnou žlázou "
www.marselus.com
Výroba motodoplňků
:-) Tomu jsem se taky zasmál. Asi nepochopil k jakým zážitkům za těmi říditky je tato motorka určená. Znám taky pár takových co mají třeba R1 a pod ten výkon by nešli , ale jediné co znají je tahat za plyn a nejdále jeli z Ostarvy do Brna a pak se sejdou u Motohanky :-). Pokud se mu ta motorka zdála v zatáčkách nudná tak to měl pujčit někomu kdo na tom trošku umí jezdit a vzal ho dozadu . Pak by si možná při pohledu do zrdcadla řekl "co to mám s tou štítnou žlázou "
kokos .. dobry komentar, som sa nasmial, tolko hluposti som dokopy este nezazil
Ale to Stelvio ma krasne chalan, sa musi uznať
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/
Pánové, musím se Seikose zastat
S většinou jeho postřehů musím souhlasit. Neznám V-Strom 650 jen 1000. Zato znám SV650. Pro jednoho, pro holky, jako první moto a nebo pokud někdo nemůže živit litra.
Že je Strom rozpočtovka, o tom může pochybovat jen technický ignorant, který se nikdy nesvezl na ničem se slušným podvozkem. Ale to už je zase za jiné peníze.
Že byla TDM ve své době svělé a spolehlivé cestovní náčiní je také fakt. Samozřejmě po asfaltu.
A nevím, kolik z vás si zkusilo Stelvio NTX ? Všechny tyhle V-Stromy,Varadera a Crosstourery strčí do kapsy levou zadní... Z mého pohledu dokonce i Supertenerku1200.
Bohužel, na ST1200 ani na NTX nejde prakticky nic vymyslet z podvozkem. Obě jsou nízké ..
No jestli sem můžu něco napsat .
Na stromoj jsem nejel ...ale na stelviu jsem seděl....pocity naprosto ale naprosto otřesná ergonomie motorky ......psáno jazykem časopisu čtivích no prostě sedíš na tom jak na .....a je tam toaletní papír
smazak73 napsal:
No jestli sem můžu něco napsat .
Na stromoj jsem nejel ...ale na stelviu jsem seděl....pocity naprosto ale naprosto otřesná ergonomie motorky ......psáno jazykem časopisu čtivích no prostě sedíš na tom jak na .....a je tam toaletní papír
No vidíš, každej jsme narostlej nějak jinak
Když jsem jezdil na NTX šlo mi to hned, zatím co na ST1200 i V-Stroma jsem si musel zvykat. Já bych si je nastavil jinak. To třeba LC8 mi padne do ruky hned a kterákoliv.
Je také fakt, že pozici kterou mám nastavenou na Caponordovi zkousne málokdo
Upravil PavelETV dne 07-09-2012 15:35
PavelETV napsal:
Pánové, musím se Seikose zastat
S většinou jeho postřehů musím souhlasit. Neznám V-Strom 650 jen 1000. Zato znám SV650. Pro jednoho, pro holky, jako první moto a nebo pokud někdo nemůže živit litra.
Že je Strom rozpočtovka, o tom může pochybovat jen technický ignorant, který se nikdy nesvezl na ničem se slušným podvozkem. Ale to už je zase za jiné peníze.
Že byla TDM ve své době svělé a spolehlivé cestovní náčiní je také fakt. Samozřejmě po asfaltu.
A nevím, kolik z vás si zkusilo Stelvio NTX ? Všechny tyhle V-Stromy,Varadera a Crosstourery strčí do kapsy levou zadní... Z mého pohledu dokonce i Supertenerku1200.
Bohužel, na ST1200 ani na NTX nejde prakticky nic vymyslet z podvozkem. Obě jsou nízké ..
Nikto tu nespochybňuje kvalitu iných strojov (teda aspoň ja nie).Nedá sa ani tvrdiť, že Strom nie je "rozpočtovka"....
Ale tá motorka je určená na trošku niečo iné, nie na to, čo ten majster rieši........ mieša jablká s hruškami....
Čo od toho akože čaká? Motor z Hayabusy a podvozok z LC8? Stromček nie je dokonalý, ale za tie prachy Ti dá oveľa viac ako iné stroje.....
Mám na ňom cez 82 tis. a ide stále ako hodinky, žiadne investície.
Ktoré ďalšie motorky s takými parametrami to bežne dajú?
Vidím to jako Marselus.Mě panáček Seikos pobavil spojením pojmů Metzeler Tourance , OFFROAD,šotolinové a lesní cesty v testu Stelvia.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
PavelETV napsal:
Pánové, musím se Seikose zastat
S většinou jeho postřehů musím souhlasit. Neznám V-Strom 650 jen 1000. Zato znám SV650. Pro jednoho, pro holky, jako první moto a nebo pokud někdo nemůže živit litra.
Že je Strom rozpočtovka, o tom může pochybovat jen technický ignorant, který se nikdy nesvezl na ničem se slušným podvozkem. Ale to už je zase za jiné peníze.
Že byla TDM ve své době svělé a spolehlivé cestovní náčiní je také fakt. Samozřejmě po asfaltu.
A nevím, kolik z vás si zkusilo Stelvio NTX ? Všechny tyhle V-Stromy,Varadera a Crosstourery strčí do kapsy levou zadní... Z mého pohledu dokonce i Supertenerku1200.
Bohužel, na ST1200 ani na NTX nejde prakticky nic vymyslet z podvozkem. Obě jsou nízké ..
Nikto tu nespochybňuje kvalitu iných strojov (teda aspoň ja nie).Nedá sa ani tvrdiť, že Strom nie je "rozpočtovka"....
Ale tá motorka je určená na trošku niečo iné, nie na to, čo ten majster rieši........ mieša jablká s hruškami....
Čo od toho akože čaká? Motor z Hayabusy a podvozok z LC8? Stromček nie je dokonalý, ale za tie prachy Ti dá oveľa viac ako iné stroje.....
Mám na ňom cez 82 tis. a ide stále ako hodinky, žiadne investície.
Ktoré ďalšie motorky s takými parametrami to bežne dajú?
Myslím, že od toho nečeká nic víc, než co to může vzhledem k objemu a konstrukci dát
Je skvělé, že se dá taková motorka za tak malé peníze koupit. Ale každý má hranice vnímání nastavené jinak. Pro někoho je to splněný sen, pro jiného věrný sluha a pro dalšího překonaná věc. Proto se dělá tolik různých motorek, aby si každý mohl vybrat. Pokud jsi nadšený ze svého stromka, nelze ti přát nic jiného, než aby ti to nadšení vydrželo co nejdéle
Upravil PavelETV dne 07-09-2012 16:43