SUZUKI V-Strom
|
PavelETV |
Přidané 07-09-2012 16:50
|
Člen
Příspěvek: 70
Založený: 11.12.10
|
Pravda, každý si pod pojmem offroad představujeme něco...
NTX s hlavním stojanem je asi stejně vysoké (nízké) jako Strom, tak že každá větší mulda a kořen ho nakopnou.
Ale suché šotolinky a lesní cesty jdou projíždět i na těch Touranckách s oběma. O to je to větší zábava, když při každém přidání plynu si jde zadek vlastní cestou...
Jo když příjde bahnitý výjezd, to pak jedou pánové domů
Ale to i spousta ošpuntovaných... |
|
|
|
Lubenko |
SUZUKI V-Strom
Přidané 07-09-2012 16:54
|
Člen
Příspěvek: 151
Založený: 27.05.10
|
marvy napsal:
Tenhle týpek má zajímavej názor na malýho Stroma.
By mě zajímalo, co je na tom pravdy?
recenze majitele na m.cz
"Jet s tím do Alp ve dvou, to snad udělá jen sadomasochista"
No nic tak som kazdorocne sadomasochista. |
|
|
|
PavelETV |
SUZUKI V-Strom
Přidané 07-09-2012 16:56
|
Člen
Příspěvek: 70
Založený: 11.12.10
|
Lubenko napsal:
marvy napsal:
Tenhle týpek má zajímavej názor na malýho Stroma.
By mě zajímalo, co je na tom pravdy?
recenze majitele na m.cz
"Jet s tím do Alp ve dvou, to snad udělá jen sadomasochista"
No nic tak som kazdorocne sadomasochista.
Asi ji jen miluješ |
|
|
|
xx4 |
SUZUKI V-Strom
Přidané 07-09-2012 17:17
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
PavelETV napsal:
Pravda, každý si pod pojmem offroad představujeme něco...
NTX s hlavním stojanem je asi stejně vysoké (nízké) jako Strom, tak že každá větší mulda a kořen ho nakopnou.
Ale suché šotolinky a lesní cesty jdou projíždět i na těch Touranckách s oběma. O to je to větší zábava, když při každém přidání plynu si jde zadek vlastní cestou...
Jo když příjde bahnitý výjezd, to pak jedou pánové domů
Ale to i spousta ošpuntovaných...
No nevím.Nevidím nic rajcovního na prdlání po lesní cestě, se sevřenýma půlkama a vytřeštěným pohledem,lekajíc se každé kaluže,protože v té se obvykle vydá do šprcky obuté přední kolo směrem,který se tak úplně nemusí shodovat s úmysly jezdce.
NTX je vlastně stejná jako Strom,jenom je větší,nákladnější ve všech ohledech a jediné "pozitivum" je určitá atraktivita daná malým počtem prodávaných kusů (vesrovnání s V Stromem).Otázka je,jestli to je vůbec plus.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
PavelETV |
SUZUKI V-Strom
Přidané 07-09-2012 17:26
|
Člen
Příspěvek: 70
Založený: 11.12.10
|
Jo, NTX má se Stromem stejnou "nižku". Je zcela jistě nákladnější na pořízení i na provoz, stejně jako většina nejaponských motorek. Cena je však daná použitím kvalitních komponentů a plnou výbavou. Vlastnosti traktoroidního véčka Guzzi se však dají jen těžko s něčím porovnávat. To musí člověk buď milovat nebo nenávidět. Jiné cesty není.
A že jich není všude jak s..ček? Na to si musí udělat názor každý sám...
Upravil PavelETV dne 07-09-2012 18:01 |
|
|
|
xx2 |
SUZUKI V-Strom
Přidané 07-09-2012 17:36
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
PavelETV napsal:
Jo, NTX má se Stromem stejnou "nižku". Je zcela jistě nákladnější na pořízení i na provoz, stejně jako většina nejaponských motorek. Cena je však daná použitím kvalitních komponentů a plnou výbavou. Vlastnosti traktoroidního véčka Guzzi se však dají jen těžko s něčím porovnávat. To musí člověk buď milovat nebo nenávidět. Jiné cesty není.
A že jich není všude jak s..ček? Na to si musí udělat názor každý sám...
Ty Pavle tak nějak mě s toho vychází, že si na ni myslíš.
Jestli jo tak ti dám recenze.
Kamarád vlastní Brevu 1100 a říkám ti dopředu ta recenze neni hezká |
|
|
|
PavelETV |
SUZUKI V-Strom
Přidané 07-09-2012 18:05
|
Člen
Příspěvek: 70
Založený: 11.12.10
|
smazak73 napsal:
PavelETV napsal:
Jo, NTX má se Stromem stejnou "nižku". Je zcela jistě nákladnější na pořízení i na provoz, stejně jako většina nejaponských motorek. Cena je však daná použitím kvalitních komponentů a plnou výbavou. Vlastnosti traktoroidního véčka Guzzi se však dají jen těžko s něčím porovnávat. To musí člověk buď milovat nebo nenávidět. Jiné cesty není.
A že jich není všude jak s..ček? Na to si musí udělat názor každý sám...
Ty Pavle tak nějak mě s toho vychází, že si na ni myslíš.
Jestli jo tak ti dám recenze.
Kamarád vlastní Brevu 1100 a říkám ti dopředu ta recenze neni hezká
Máš pravdu, líbí se mi strašně a byl jsem si ji vyzkoušet. Ale právě její nízký podvozek a také trochu ucukané vstřikování mne odradilo.
Omluvil jsem se svému Caponordovi, slíbil mu nějaký hezký doplněk a znovu se do něj zamiloval |
|
|
|
Sergej |
SUZUKI V-Strom
Přidané 07-09-2012 20:03
|
Člen
Příspěvek: 274
Založený: 14.07.11
|
len by ma zaujimalo co podla neho je rozpoctovka, ake komponenty su nekvalitne??
- ked niekto najazdi cez 100 000 km a nevymeni ani vypalenu ziarovku??-- to je rozpoctovka?
Ja rozpoctovku beriem ako nieco lacne a prd vyrzdi. Ano na Strome su pouzite komponenty ,,inej nizsej triedy" napr. tlmice taka LC8 ich ma niekde inde.
Plasty--?- su rovnako naprd krehke ano na kazdej inej moto co poznam z tejto kategorie- opat LC8 ich ma ine- ,,nerozbytne" oproti tym co ma Vstrom, TA a ine srandy.
Motor- ten rozpoctovy nieje, 67k s SV natrhe na Sturci (BB v SR) aj takej R6 no problem. A so spotrebou takou ze inym sa sniva o takej. Ten motor je genialny na tom.
Na cestovanie po ceste je to riesene super, na cestovanie po terene treba upravy. Ale staci trochu hladat po googli a su chalani co na nich boli zo Styxu vo Vrabloch tusim az skoro v Cine...
Nehadam sa tu o tom aky je Vstrom, len ma zaujima nazor na ,,rozpoctovku". KAzda moto ma nejaky konstrukterske muchy ktore kazdemu inak vyhovuju, niekomu to nevadi a niekto ani za svet..
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/ |
|
|
|
tra |
SUZUKI V-Strom
Přidané 07-09-2012 20:41
|
Člen
Příspěvek: 47
Založený: 27.08.10
|
Seikos na motorkářích vytrvale stejným stylem hodnotí všechny jiné motorky než Stelvio. Mnoho majitelů jiného Cendura tam odmění nějakou kritikou. Ale což, je to jen jeho názor, na který má samo právo. On si každý chválí hlavně to svoje.
|
|
|
|
PavelETV |
SUZUKI V-Strom
Přidané 08-09-2012 07:56
|
Člen
Příspěvek: 70
Založený: 11.12.10
|
Sergej napsal:
len by ma zaujimalo co podla neho je rozpoctovka, ake komponenty su nekvalitne??
- ked niekto najazdi cez 100 000 km a nevymeni ani vypalenu ziarovku??-- to je rozpoctovka?
Ja rozpoctovku beriem ako nieco lacne a prd vyrzdi. Ano na Strome su pouzite komponenty ,,inej nizsej triedy" napr. tlmice taka LC8 ich ma niekde inde.
Plasty--?- su rovnako naprd krehke ano na kazdej inej moto co poznam z tejto kategorie- opat LC8 ich ma ine- ,,nerozbytne" oproti tym co ma Vstrom, TA a ine srandy.
Motor- ten rozpoctovy nieje, 67k s SV natrhe na Sturci (BB v SR) aj takej R6 no problem. A so spotrebou takou ze inym sa sniva o takej. Ten motor je genialny na tom.
Na cestovanie po ceste je to riesene super, na cestovanie po terene treba upravy. Ale staci trochu hladat po googli a su chalani co na nich boli zo Styxu vo Vrabloch tusim az skoro v Cine...
Nehadam sa tu o tom aky je Vstrom, len ma zaujima nazor na ,,rozpoctovku". KAzda moto ma nejaky konstrukterske muchy ktore kazdemu inak vyhovuju, niekomu to nevadi a niekto ani za svet..
Nízko rozpočtový v žádném případě nemusí znamenat špatný, nebo s omezenou životností. A při správné péči a servisu může vydržet hodně.
Sám jsi to přesně popsal. Použité tlumiče se nedají srovnávat s komponenty WP nebo Marzochi, konstrukce podvozku a použité materiály jdou naproti co nejlevnější sériové produkci v zájmu dosažení nízké finální ceny atd.
Prostě když jsou dva motocykly srovnatelné třídy a rozdíl ceny je 30% i vyšší není to jen o značce a použité barvě. Je to prostě o použitých komponentech a technologiích.
PS: SV650 v dlouhodobém zátěžovém testu časopisu Motorrad vykazovalo nadměrné vnitřní opotřebení motoru již po 50000km. Jednalo se o motocykly z prvních produkčních sérií. Od té doby to snad pánové v Suzuki trochu poléčili.
Upravil PavelETV dne 08-09-2012 07:59 |
|
|
|
xx2 |
SUZUKI V-Strom
Přidané 08-09-2012 09:05
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
No podle mě je rozpočtovka motorka vyrobená motomobilkou tak aby zasytili trh pro větší škálu kupujících tudíš.... vyroben litrový strom a její menší bratříček pro méně náročné zákazniky.
Použité komponenty bych sem netahal protože jap. moto používají vesměs stejný subdodavatele.
Rozpočtová moto není nadávka je to prostě jen označení. teda asi podle mě |
|
|
|
Marselus |
SUZUKI V-Strom
Přidané 08-09-2012 09:56
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
Bylo tam taky psáno ,že 650 je pro ty co neutáhnou náklady litra. Já mám třeba přávě litra a nevím o tom ,že by byly náklady krom trochu vyšší spotřeby vyšší. Ted co jsme se vrátili z alp tak se všema kuframa a bagáží na všech kufrech ve dvou a to jen já mám cca 105 kg po výměně primárního kolečka (o zub míň) při rychlosti do 130 pruměrná spotřeba 5.2 Výkonově je ta motorka ted uz mám na mysli 650 srovnatelná s jinými v tom objemu, takže je blbost ji srovnávat s nějakým stelviem apod. V terénu má své limity, protože tam není určená. I když ja s tím párkrat lítal i na motokrosových tratích. :-) Ale že bych si to nějak užil to asi né. Hlavní výhoda je téměř bezporuchová mašina a nízké provozní náklady. Znám osobně pár lidí kteří s tou mašinou bez jakýkoliv problémů projeli půlku světa. Např.Libor Martínek alias Trinidad viz jeho test stroma http://www.motork...14509.html nebo Roman Baláček Mrkněte na pár fotek zde.
http://www.rajce....j?q=vstrom
A rozhodně to nejsou chlapi co si nemůžou dovolit třeba KTM nebo BMW.
A o tom ta mašina je - jezdit ,jezdit ,jezdit a jezdit.Jezdí jich tu jestli né tisíce tak mnoho set a osobně jsem ještě neslyšel a to jsem na třech v strom-klubech a jezdím i na jejich srazy,že by se někde někomu něco někde v tramtárii rosypalo a musel řešit odvoz apod. Co se týká asi největší slabiny což je její světlá výška ,tak avizují předem ,že už to řeším ve spolupráci s jedním členem v strom klubu. Mám od něj výkresovou dokumentaci na díl který zvedne předek a po přepákování i zadek o 7-10 cm. Testuje to na mašině už nějakou dobu a zatím velká spokojenost. Já na té jeho jen seděl a výška spodku asi jako u gs 1200. Počítám,že do měsíce to budu mít na svém stromu a pak dám i bližší info a cenu za jakou jsem schopen to dodát.Foto dílu.
''
''
Upravil Marselus dne 08-09-2012 20:31
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
Sergej |
SUZUKI V-Strom
Přidané 09-09-2012 20:54
|
Člen
Příspěvek: 274
Založený: 14.07.11
|
uz som sa s Marselusom o tom bavil..
len by som navrhoval kto ma vymenene kosti v zadu, tak ich rozmery a o kolko to zvysilo.
Nechcem aby som mal predok v lufte a zadok by bol o trochu zvyseny.
Stacilo by mi zadok +3-4cm a predok 4-5cm hore. Jazdim len sam tak nech je moto rovno vyvazena ako v origo. A kolko je mozne zvysit zadok aby to vydrzala aj retaz.. ?
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/ |
|
|
|
tra |
SUZUKI V-Strom
Přidané 09-09-2012 21:45
|
Člen
Příspěvek: 47
Založený: 27.08.10
|
Mám kosti od Mareluse, na motoru o cca 1 cm, na sedle vzadu cca o 3 cm. Pocitově motorka při stejném nastavení dost nakloněna dopředu, v solo je nutné dát zadní tlumič na min. Je to výborné ve dvou s plnou zátěží a na delší cesty to používám, výměna kostí cca 5 min. Natrvalo by to chtělo i ten předek.
Jinak tady je o tom hodně: http://tyfoza.blogspot.cz/2012/04/zvyseni-podvozku-v-strom.html |
|
|
|
Marselus |
SUZUKI V-Strom
Přidané 10-09-2012 09:46
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
tra napsal:
Mám kosti od Mareluse, na motoru o cca 1 cm, na sedle vzadu cca o 3 cm. Pocitově motorka při stejném nastavení dost nakloněna dopředu, v solo je nutné dát zadní tlumič na min. Je to výborné ve dvou s plnou zátěží a na delší cesty to používám, výměna kostí cca 5 min. Natrvalo by to chtělo i ten předek.
Jinak tady je o tom hodně: http://tyfoza.blogspot.cz/2012/04/zvyseni-podvozku-v-strom.html
Ano s Broňou /Tyfozou to právě řeším.
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
Meli |
SUZUKI V-Strom
Přidané 10-09-2012 10:26
|
Člen
Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10
|
Já bych to špatné hodnocení Smrka neodsuzoval - pro lovce výkonu tohle nemůže být zajímavá a zábavná motorka... to je prostě fakt. Kamarád ve vsi má R1 a když jsem měl SV650S tak se mnou nechtěl jezdit na výlety, protože prý ho jezdit s "chopperem" nudí...
O víkendu jsme si s kamarády při ježdění po Slovensku pujčovali motorky.
Jel Fazer FZS600, Bulldog, DL1000 a DL650.
Nakonec se všichni shodli že na naše cestování je moje 650 nejlepší...
Výborný dojezd na nádrž, kultiovovaný chod motoru a pohodlí je u malého smrka jednoznačné...
I přes tento výsledek si ale myslim, že stejně ani jeden z nich DL650 nepořídí... a vvo tom to jje...
Bvízka se k bvízce naklání |
|
|
|
Marselus |
SUZUKI V-Strom
Přidané 10-09-2012 12:52
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
Meli napsal:
I přes tento výsledek si ale myslim, že stejně ani jeden z nich DL650 nepořídí... a vvo tom to jje...
Jsně že ne, protože vyhledávají něco jiného. Taky se mnou nechcou známí co mají silnice už jezdit . Né že bych jim krom rovinek nestíhal ale zrovna tak já nechci jezdit s nimi. Co máš z toho že letíš 280 a z cesty si nic nepamatuješ protože chceš zustat naživu . Po nějakém čase to bylo pořád to stejné. Když jsem je ale vzal já na vyjížďku tak jsem na ně pořád čekal,protože se jeli okrsky a při prvních šotolinkách už byli nasr.... Nikdy se nepodívají na hřebeny hor kde už se jede nějaký ten terén aby měli třeba beskydy na dlani a užili si tu krásu . Pro ně je to ale nuda. Proto je blbost srovnávat nesrovnatelné. Holt každý podle svého gusta.
Upravil Marselus dne 10-09-2012 14:03
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
Meli |
SUZUKI V-Strom
Přidané 10-09-2012 18:38
|
Člen
Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10
|
no ale tahle banda (velkej a malej strom, fazer a bulldog) jezdíme spolu a až na fazeristu, kterej raději čistej asfalt se všichni rádi vydáme na nějakou tu prašnou cestu...
Bvízka se k bvízce naklání |
|
|
|
Martin Bong |
SUZUKI V-Strom
Přidané 10-09-2012 20:34
|
Člen
Příspěvek: 37
Založený: 08.01.12
|
Hele Marselusi-by byla prdel pozvat ho na sraz příští týden.Ať nám udělá přednášku,jakej je to střep
Dívali ste se na tu Chipovu kombošku?
Upravil Martin Bong dne 10-09-2012 20:35 |
|
|
|
kysin |
SUZUKI V-Strom
Přidané 10-09-2012 22:22
|
Člen
Příspěvek: 432
Založený: 22.01.11
|
já tady tu redukci na zvednutí stroma mám, už jsem s ní najel 20 000km a projel nejprofláklejší trasy v Albánii a Černé hoře, podle těch tras co má Beba na webu, mám to v kombinaci s progresama od Hyperpro a zadek zvedlej kostma, musím říct že když jsem jel podruhý Albánii a bez kufrů tak jsem si to konečně užil [img]http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=44345#[/img] prototyp za železa mě vyšel myslim na 4000,- , je to fajn celý se to zvedne ale tlumiče bohužel zůstávají pořád nahovno (malej zdvih), takže se stím dá přeletět skoro cokoliv ale motorka dostává furt pecky přes tlumiče, takže nastaly problémy s praskáním šroubů na podsedlovce a povolování šroubů na motorce, no není to prostě stavěný na offroad a musí se jet s citem. Nechápu že ještě nikdo neměl stejnej problém s šroubama od podsedlovky, dole kde je to chycený k rámu mě už 2x praskl, vozil jsem 2 hliník. kufry a 80l bágl a jak jsem jezdil po hrbech a šutrech tak jsem to prostě utřepal
Upravil kysin dne 10-09-2012 23:13 |
|
|