cyberzef napsal:
Nevidím jedinej důvod, proč by Caponord nedokázal objet svět... Můj má najeto 70tis a rozhodně neměl žádnou vážnou závadu, která by to znemožnila. Ventily zatím nebylo potřeba štelovat, to mě čeká tak na 150tis :-D a od výměny k výměně oleje není potřeba nic dolejvat...
Asi je těžký smířit se s tím, že existuje i jinej, levnější stroj než BMW kterej mu dokáže minimálně konkurovat a v některých ohledech ho překoná a ještě nabídne slušnou porci zábavy
Toť můj názor
To s tím olejem máš jako výhodu? Nevím, ale já ani do jednoho BMW co jsem měl a mám jsem nedoléval za celejch 10tis. km ani deci. Když dáváš olej Castrol který doporučuje i výrobce tak se pak jen pro kontrolu koukáš na hladinu a nic nedolejváš.
Smiřovat se s ničím nemusím, já jsem se svou motorkou spokojen na 100%. Kdyby ne tak ji prodám a koupím dva Caponordy....z toho jednoho na ND a ještě za ušetřené peníze budu cestovat. Bohu dík mi ale 12ka vyhovuje pro mé potřeby epes rádes a zábavy je taky dost, třeba když utopíš motor
já jen že většina Bawek musí sebou tahat ještě kaňďák oleje a dolejvat což já nemusím...myslim, že i příručka k ge-esu připouští dost velkou spotřebu oleje na 1000km, o tom já tam nemám zmínku...
12ku si třeba taky jednou koupim až budu velkej a budu na ní mít dost zbytečnejch peněz, nemám s ní problém
Jen se snažím zastat jinýho stroje, kterej si myslím neni vůbec špatnej a je značně nedoceněnej...
ETV 1000 Long Way Edition
KTM LC4 ADVENTURE.
Honda CBX 1000 ´81
Aprilia SR50 (70)
cyberzef napsal:
Nevidím jedinej důvod, proč by Caponord nedokázal objet svět... Můj má najeto 70tis a rozhodně neměl žádnou vážnou závadu, která by to znemožnila. Ventily zatím nebylo potřeba štelovat, to mě čeká tak na 150tis :-D a od výměny k výměně oleje není potřeba nic dolejvat...
Asi je těžký smířit se s tím, že existuje i jinej, levnější stroj než BMW kterej mu dokáže minimálně konkurovat a v některých ohledech ho překoná a ještě nabídne slušnou porci zábavy
Toť můj názor
To s tím olejem máš jako výhodu? Nevím, ale já ani do jednoho BMW co jsem měl a mám jsem nedoléval za celejch 10tis. km ani deci. Když dáváš olej Castrol který doporučuje i výrobce tak se pak jen pro kontrolu koukáš na hladinu a nic nedolejváš.
Smiřovat se s ničím nemusím, já jsem se svou motorkou spokojen na 100%. Kdyby ne tak ji prodám a koupím dva Caponordy....z toho jednoho na ND a ještě za ušetřené peníze budu cestovat. Bohu dík mi ale 12ka vyhovuje pro mé potřeby epes rádes a zábavy je taky dost, třeba když utopíš motor
já jen že většina Bawek musí sebou tahat ještě kaňďák oleje a dolejvat což já nemusím...myslim, že i příručka k ge-esu připouští dost velkou spotřebu oleje na 1000km, o tom já tam nemám zmínku...
12ku si třeba taky jednou koupim až budu velkej a budu na ní mít dost zbytečnejch peněz, nemám s ní problém
Jen se snažím zastat jinýho stroje, kterej si myslím neni vůbec špatnej a je značně nedoceněnej...
V manuálu je opravdu až 1L na 1000km ale olej bere jen do zaběhnutí motoru, pak už nikdo skoro nedolejvá. Hodně je to závislé na tom jak motor vytáčíš. Osobně a ani nikdo z mých známých co mají BMW tak na 10000km nedolíváme ani ň.
Je od tebe šlechetné že se zastáváš této motorky ale nemyslím že potřebuje zastání....ten Italskej prcek co je na spoustě vychvalovacích videích jí obhajuje dost i za tebe
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
cyberzef napsal:
Nevidím jedinej důvod, proč by Caponord nedokázal objet svět... Můj má najeto 70tis a rozhodně neměl žádnou vážnou závadu, která by to znemožnila. Ventily zatím nebylo potřeba štelovat, to mě čeká tak na 150tis :-D a od výměny k výměně oleje není potřeba nic dolejvat...
Asi je těžký smířit se s tím, že existuje i jinej, levnější stroj než BMW kterej mu dokáže minimálně konkurovat a v některých ohledech ho překoná a ještě nabídne slušnou porci zábavy
Toť můj názor
To s tím olejem máš jako výhodu? Nevím, ale já ani do jednoho BMW co jsem měl a mám jsem nedoléval za celejch 10tis. km ani deci. Když dáváš olej Castrol který doporučuje i výrobce tak se pak jen pro kontrolu koukáš na hladinu a nic nedolejváš.
Smiřovat se s ničím nemusím, já jsem se svou motorkou spokojen na 100%. Kdyby ne tak ji prodám a koupím dva Caponordy....z toho jednoho na ND a ještě za ušetřené peníze budu cestovat. Bohu dík mi ale 12ka vyhovuje pro mé potřeby epes rádes a zábavy je taky dost, třeba když utopíš motor
Znám spoustů majitelů 12tek i co je maj od nova,jezdí na castrol a všichni dolejvaj,že ty jí tlačíš jako já?
www.motodilyhavirov.cz
cyberzef napsal:
Nevidím jedinej důvod, proč by Caponord nedokázal objet svět... Můj má najeto 70tis a rozhodně neměl žádnou vážnou závadu, která by to znemožnila. Ventily zatím nebylo potřeba štelovat, to mě čeká tak na 150tis :-D a od výměny k výměně oleje není potřeba nic dolejvat...
Asi je těžký smířit se s tím, že existuje i jinej, levnější stroj než BMW kterej mu dokáže minimálně konkurovat a v některých ohledech ho překoná a ještě nabídne slušnou porci zábavy
Toť můj názor
To s tím olejem máš jako výhodu? Nevím, ale já ani do jednoho BMW co jsem měl a mám jsem nedoléval za celejch 10tis. km ani deci. Když dáváš olej Castrol který doporučuje i výrobce tak se pak jen pro kontrolu koukáš na hladinu a nic nedolejváš.
Smiřovat se s ničím nemusím, já jsem se svou motorkou spokojen na 100%. Kdyby ne tak ji prodám a koupím dva Caponordy....z toho jednoho na ND a ještě za ušetřené peníze budu cestovat. Bohu dík mi ale 12ka vyhovuje pro mé potřeby epes rádes a zábavy je taky dost, třeba když utopíš motor
Znám spoustů majitelů 12tek i co je maj od nova,jezdí na castrol a všichni dolejvaj,že ty jí tlačíš jako já?
Néééé, naštěstí mě vždy dovezla v pořádku domů a to i s utopeným motorem na kterým odešly šály na klice
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
cyberzef napsal:
Nevidím jedinej důvod, proč by Caponord nedokázal objet svět... Můj má najeto 70tis a rozhodně neměl žádnou vážnou závadu, která by to znemožnila. Ventily zatím nebylo potřeba štelovat, to mě čeká tak na 150tis :-D a od výměny k výměně oleje není potřeba nic dolejvat...
Asi je těžký smířit se s tím, že existuje i jinej, levnější stroj než BMW kterej mu dokáže minimálně konkurovat a v některých ohledech ho překoná a ještě nabídne slušnou porci zábavy
Toť můj názor
To s tím olejem máš jako výhodu? Nevím, ale já ani do jednoho BMW co jsem měl a mám jsem nedoléval za celejch 10tis. km ani deci. Když dáváš olej Castrol který doporučuje i výrobce tak se pak jen pro kontrolu koukáš na hladinu a nic nedolejváš.
Smiřovat se s ničím nemusím, já jsem se svou motorkou spokojen na 100%. Kdyby ne tak ji prodám a koupím dva Caponordy....z toho jednoho na ND a ještě za ušetřené peníze budu cestovat. Bohu dík mi ale 12ka vyhovuje pro mé potřeby epes rádes a zábavy je taky dost, třeba když utopíš motor
Znám spoustů majitelů 12tek i co je maj od nova,jezdí na castrol a všichni dolejvaj,že ty jí tlačíš jako já?
Néééé, naštěstí mě vždy dovezla v pořádku domů a to i s utopeným motorem na kterým odešly šály na klice
Já to myslel jako z garáže aby mi tam nezavazela při zametáníTaky mně vždy dovezla,ale využiju ji jen na dovolenou max 2x do roka
www.motodilyhavirov.cz
Tak možná u špagetožroutů ček nikdy neví? Ale ten problém se startováním .....měl jsem doost povolený kontakty na start relé doporučuju zkontrlovat !!!!
uvažuji o koupi této motorky. Na silnici to je OK, ale zajímají mě zkušenosti z terénu. Dá se s tím absolvovat třeba enduroškola? Budu jezdit s kámošem co má 1200 GS.
Zajímá mě normální verze. Rally Raid se bohužel nedá sehnat.
S GS je to bez problémů srovnatelné, chce to pár krytů a hlavně dobrého pilota
enduroškola je bez problémů absolvovatelná, stejně jako lesní a polní cesty, problém u všech těhle těžkých potvor je hluboké bahno když je třeba je tahat ven
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
ahoj, mam Caponorda 2007, je to porovnatelne s 1150 gs a povedal by som, ze o dost zabavnejsie po motorickej stranke. 1200 gsko je uplne inde, rozumej negativne, tu ho Capo predci vo vsetkom, ale ako pisu ostatni, zalezi velmi na pilotovi. uz vidim ten flame....
pokojne mozem napisat dovody... priechodnost po stranach - valce, to na Capovi nemas problem, brodenie a vyska sania, zas na capovi nemas problem. blbe reci o problemovej elektrike su vsak pravdive, ale to vyriesis za dve hodky a potom mas s tym pokoj. rovnako je nutne vymenit plastovu spojku na nadrzi. max pohodlie ako na gsku. negativum oproti gsu je zas spotreba, hodne vyssia, cca 1,5 l, ale to je dan za "hravost" tejto masiny. za mna je retaz plus oproti kardanu, ale to je ciste subjektivne.
No koukám jak se debata rozjela a kydání na všechny značky, dyť je to přeci jedno kluci, každý preferujeme něco jiného přece tak proč dohady jestli je motka taková nebo maková, důležité je, že nějakou vlastníme a hlavně, že můžeme jezdit. Capo mám 3 roky a od odstranění avizovaných nedostatků se jen jezdí, ted jsem s ní byl v Albánii nebo na otočku v Ostravě a krásné svezení, design motorky je úžasný a líbí se mi moc i po těch letech, a mít love tak tu cestu taky udělám kolem světa na něm, právě to dobrodružství když se něco posere a seznámí se člověk s jinýma lidma, o tom to přeci je, no a kdo vlastně Capa zná, možná v Itošce, jinak kde jsem byl mysleli, teda venku, že je to BMW, tak chláma byla.Za mě bych ted třeba zkusil KTM superenduro.
Třeba. Ale to bych zas neměl na to někam sem tam vyrazit, takže je to myslím o penězích, jako všechno, kdo má love koupí si BMW, nebo jinou značku......, já Love nemám nějak tak mám Capo nebo je to za půl než BMW a ten zbytek jsem za 3 roky projezdil. Tot můj přispěvek. At to jezdí všem.
blejdamint napsal:
stníme a hlavně, že můžeme jezdit. Capo mám 3 roky a od odstranění avizovaných nedostatků se jen jezdí, ted jsem s ní byl v Albánii nebo na otočku v Ostravě a krásné svezení, design motorky je úžasný
Teda,fakt bych nečekal,že výlet k nám do Ostravy se bude dávat jako příklad daleké cesty,stejně jako výlet do Albánie.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
blejdamint napsal:
No koukám jak se debata rozjela a kydání na všechny značky, dyť je to přeci jedno kluci, každý preferujeme něco jiného přece tak proč dohady jestli je motka taková nebo maková, důležité je, že nějakou vlastníme a hlavně, že můžeme jezdit. Capo mám 3 roky a od odstranění avizovaných nedostatků se jen jezdí, ted jsem s ní byl v Albánii nebo na otočku v Ostravě a krásné svezení, design motorky je úžasný a líbí se mi moc i po těch letech, a mít love tak tu cestu taky udělám kolem světa na něm, právě to dobrodružství když se něco posere a seznámí se člověk s jinýma lidma, o tom to přeci je, no a kdo vlastně Capa zná, možná v Itošce, jinak kde jsem byl mysleli, teda venku, že je to BMW, tak chláma byla.Za mě bych ted třeba zkusil KTM superenduro.
Třeba. Ale to bych zas neměl na to někam sem tam vyrazit, takže je to myslím o penězích, jako všechno, kdo má love koupí si BMW, nebo jinou značku......, já Love nemám nějak tak mám Capo nebo je to za půl než BMW a ten zbytek jsem za 3 roky projezdil. Tot můj přispěvek. At to jezdí všem.
blejdamint napsal:
stníme a hlavně, že můžeme jezdit. Capo mám 3 roky a od odstranění avizovaných nedostatků se jen jezdí, ted jsem s ní byl v Albánii nebo na otočku v Ostravě a krásné svezení, design motorky je úžasný
Teda,fakt bych nečekal,že výlet k nám do Ostravy se bude dávat jako příklad daleké cesty,stejně jako výlet do Albánie.
Pavle co k Tvému příspěvku napsat, nic, nebudu tu řešit co je dlouhá cesta nebo krátká, na delší nemám a až budu mít tak ji dám, tot k tvému popisku. A je mi šumák na čem to dám, třebas i na skutru, hlavně , že pojedu.
blejdamint napsal:
No koukám jak se debata rozjela a kydání na všechny značky, dyť je to přeci jedno kluci, každý preferujeme něco jiného přece tak proč dohady jestli je motka taková nebo maková, důležité je, že nějakou vlastníme a hlavně, že můžeme jezdit. Capo mám 3 roky a od odstranění avizovaných nedostatků se jen jezdí, ted jsem s ní byl v Albánii nebo na otočku v Ostravě a krásné svezení, design motorky je úžasný a líbí se mi moc i po těch letech, a mít love tak tu cestu taky udělám kolem světa na něm, právě to dobrodružství když se něco posere a seznámí se člověk s jinýma lidma, o tom to přeci je, no a kdo vlastně Capa zná, možná v Itošce, jinak kde jsem byl mysleli, teda venku, že je to BMW, tak chláma byla.Za mě bych ted třeba zkusil KTM superenduro.
Třeba. Ale to bych zas neměl na to někam sem tam vyrazit, takže je to myslím o penězích, jako všechno, kdo má love koupí si BMW, nebo jinou značku......, já Love nemám nějak tak mám Capo nebo je to za půl než BMW a ten zbytek jsem za 3 roky projezdil. Tot můj přispěvek. At to jezdí všem.
SuperEnduro nezkoušej,je silně návykové..
a o to tu jde přece, mám to v hledáčku dlouho, nádherná motorka neměl jsem možnost ji ochutnat, taky kdo by to pujčil takové kladivo, každopádně to musí být krásné svezení
blejdamint napsal:
stníme a hlavně, že můžeme jezdit. Capo mám 3 roky a od odstranění avizovaných nedostatků se jen jezdí, ted jsem s ní byl v Albánii nebo na otočku v Ostravě a krásné svezení, design motorky je úžasný
Teda,fakt bych nečekal,že výlet k nám do Ostravy se bude dávat jako příklad daleké cesty,stejně jako výlet do Albánie.
Pavle co k Tvému příspěvku napsat, nic, nebudu tu řešit co je dlouhá cesta nebo krátká, na delší nemám a až budu mít tak ji dám, tot k tvému popisku. A je mi šumák na čem to dám, třebas i na skutru, hlavně , že pojedu.
Šmarjá.Myšleno jako fór......Myslel jsem,že pět vychlámaných smajlů bude stačit.
..a ono je to furt málo..
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
blejdamint napsal:
No koukám jak se debata rozjela a kydání na všechny značky, dyť je to přeci jedno kluci, každý preferujeme něco jiného přece tak proč dohady jestli je motka taková nebo maková, důležité je, že nějakou vlastníme a hlavně, že můžeme jezdit. Capo mám 3 roky a od odstranění avizovaných nedostatků se jen jezdí, ted jsem s ní byl v Albánii nebo na otočku v Ostravě a krásné svezení, design motorky je úžasný a líbí se mi moc i po těch letech, a mít love tak tu cestu taky udělám kolem světa na něm, právě to dobrodružství když se něco posere a seznámí se člověk s jinýma lidma, o tom to přeci je, no a kdo vlastně Capa zná, možná v Itošce, jinak kde jsem byl mysleli, teda venku, že je to BMW, tak chláma byla.Za mě bych ted třeba zkusil KTM superenduro.
Třeba. Ale to bych zas neměl na to někam sem tam vyrazit, takže je to myslím o penězích, jako všechno, kdo má love koupí si BMW, nebo jinou značku......, já Love nemám nějak tak mám Capo nebo je to za půl než BMW a ten zbytek jsem za 3 roky projezdil. Tot můj přispěvek. At to jezdí všem.
SuperEnduro nezkoušej,je silně návykové..
a o to tu jde přece, mám to v hledáčku dlouho, nádherná motorka neměl jsem možnost ji ochutnat, taky kdo by to pujčil takové kladivo, každopádně to musí být krásné svezení
Je to ÚŽASNÉ svezení..V téhle třídě už nic lepšího asi postaveno nebude..
věřím až za hrob, ted pár měsíců bylo na tipmotu ale zatím na něj nemám, ale to přijde a pak se těším jak si z toho cvrknu, moc se mě libí je to vyšperkovaná motorka, plná suprovního materiálu, ted drtím xr650r a to semnou cvičí ale krásné svezení, prostě více endurově zaměřené motorky mě berou.Pak si z dovolením pisnu na pár rad, nebo těch není nikdy dost, mám pocit, že jsem četl na supermoto měl si tam reportáž z Afry a jel si na ní tu cestu nebo se pletu? A nebo to bylo na Adveture, no hltám to vždycky, třeba tak jak to jel Dufino tež počin jak cip a sám, no k tomu se musím propracovat no však cesta je cíl
Upravil blejdamint dne 29-08-2013 20:47
blejdamint napsal:
stníme a hlavně, že můžeme jezdit. Capo mám 3 roky a od odstranění avizovaných nedostatků se jen jezdí, ted jsem s ní byl v Albánii nebo na otočku v Ostravě a krásné svezení, design motorky je úžasný
Teda,fakt bych nečekal,že výlet k nám do Ostravy se bude dávat jako příklad daleké cesty,stejně jako výlet do Albánie.
Pavle co k Tvému příspěvku napsat, nic, nebudu tu řešit co je dlouhá cesta nebo krátká, na delší nemám a až budu mít tak ji dám, tot k tvému popisku. A je mi šumák na čem to dám, třebas i na skutru, hlavně , že pojedu.
Šmarjá.Myšleno jako fór......Myslel jsem,že pět vychlámaných smajlů bude stačit.
..a ono je to furt málo..
však pohoda není vzrušení jsem už starý nevím že 5 smiles je prdel
tak ted jsem poučen