pavelgs- zaujímavé o tom počujem prvý krát, i keď o tlakovom liati AL zliatin, resp. s nimi som sa nestretol. Vždy to boli do kokýl, alebo do piesku- aj väčšie odliatky..
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/
Srovnejte světlou výšku KTM 990 Adventure a Suzuki V-Strom DL 650 R.
Myslím, že si to "R" zaslouží
[youtube]wuMZm_1uLdQ[/youtube]
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
Konečně mám kokpit jak jsem si přál. Původně jsem chtěl celý předek dát pryč, ale nedokážu se vzdát pohodlí které ta plastová bublina nabízí... Zvlášť teď, když je venku kolem nuly. Pravda, ve stupačkách je to fuk, ale tam se člověk zahřeje tak nějak sám...
''
Roadbook bude u hrazdy řídítek.
Víc fotek viz. https://picasaweb...directlink
Upravil tyfoza dne 06-02-2014 17:53
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
zdravím cenduráky. Můj rodinný příslušník shání pěkného litrového stromka, tedy DL1000 V-strom.
Kdyby něko o něčem pěkném na prodej věděl, prosím dejte mi vědět.
Zn. Spěchá !
If you see the flash, it's already too late
Mě přijde, že Suza ty věci měla takto udělat, ale už před 4-5rokama
Fejzlift Stromu
Dát to na dráty
To už tu mělo dávno být
A navíc na rozdíl od Evropy nepřinášejí žádnou novou myšlenku
Nic na co by člověk čuměl se spadlou bradou
Ano, je to spolehlivá motorka a je pravda, že i to je důležité ..
nic proti, ale dráty z toho enduro neudělají, né pokud se to bude plazit. Jinak motor je držák, o tom žádná, ale myslím, že designér by měl změnit drogy. Buď kvalitu a nebo množství....