23.11. 2024 10:17
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Motoservis HP2MOTO, e-shop
· Yamaha Ténéré 700
· Royal Enfield Himalayan
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· CFMOTO
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
 Tisk diskuze
MITAS E-10
qwert
#41 Vytisknout diskuzi
Přidané 19-05-2010 07:05
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

petr_t napsal:
bystricke napsal:
petr_t napsal:
tak asi zezuju Tarabovi stromka a prubnu ty E7,podle mě jsou to gumy na lehčí motorku,dávat to na hrocha a doufat že je to guma na všechno no nevimhmm
než dát 07,to si dej radši anakký


E7 není guma na hrocha ,už od pohledu jde znát že by to bylo jen kolem komína pro rohlíky. A ta boční krana Sad já jdu do 10 po KARO a TKC to musím skusitWink Anake a Touracky můžu nazout kdykoliv, leží a čekají na svůj čas .

Už od pohledu poznáš že to je špatná guma?Grin Kuwa tady je to samý borec a odborník,tady nemám co dělat..
 
petr_t
#42 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 19-05-2010 07:16
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 691
Založený: 15.05.10

qwert napsal:
petr_t napsal:
bystricke napsal:
petr_t napsal:
tak asi zezuju Tarabovi stromka a prubnu ty E7,podle mě jsou to gumy na lehčí motorku,dávat to na hrocha a doufat že je to guma na všechno no nevimhmm
než dát 07,to si dej radši anakký


E7 není guma na hrocha ,už od pohledu jde znát že by to bylo jen kolem komína pro rohlíky. A ta boční krana Sad já jdu do 10 po KARO a TKC to musím skusitWink Anake a Touracky můžu nazout kdykoliv, leží a čekají na svůj čas .

Už od pohledu poznáš že to je špatná guma?Grin Kuwa tady je to samý borec a odborník,tady nemám co dělat..


jsem neřekl že to je špatná guma,jen že 140 nebude na velké GS to pravé ořechové.Mám motrky v garáži každou obutou na jiných gumách a teď tam mám jednu na E7,ty bys to neporovnával?
 
qwert
#43 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 19-05-2010 07:52
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

petr_t napsal:
qwert napsal:
petr_t napsal:
bystricke napsal:
petr_t napsal:
tak asi zezuju Tarabovi stromka a prubnu ty E7,podle mě jsou to gumy na lehčí motorku,dávat to na hrocha a doufat že je to guma na všechno no nevimhmm
než dát 07,to si dej radši anakký


E7 není guma na hrocha ,už od pohledu jde znát že by to bylo jen kolem komína pro rohlíky. A ta boční krana Sad já jdu do 10 po KARO a TKC to musím skusitWink Anake a Touracky můžu nazout kdykoliv, leží a čekají na svůj čas .

Už od pohledu poznáš že to je špatná guma?Grin Kuwa tady je to samý borec a odborník,tady nemám co dělat..


jsem neřekl že to je špatná guma,jen že 140 nebude na velké GS to pravé ořechové.Mám motrky v garáži každou obutou na jiných gumách a teď tam mám jednu na E7,ty bys to neporovnával?

Na lc8 taky origo patří 150 ale dávám stále jen 140,na užších gumách je motocykl ovladatelnější v zatáčkách.Není s tím žádný problém..Co se týče E-07 a TKC už jsem jich na lc8mách ojel několik takže vím o čem mluvím.Zadní 07 dojela přes Turecko až k Iránu a zpět(nejen po asfaltu) a vydržela 18000km.Takže mě trochu vytáčí když někdo pomlouvá gumu o které prd ví..
 
petr_t
#44 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 19-05-2010 08:08
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 691
Založený: 15.05.10

jasně ,je to věc názoru.Někdo preferuje Heidenau že dost vydrží a já už je nechci ani zadarmo.Na 7 jsem jel na lehčích motorkách,jen na bramboru bych je nedal jedině když by je udělai ve 150.Neřeším na gumě kolik najedu ,ale jak se chová při mém ježdění.
 
bystricke
#45 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 19-05-2010 09:12
Člen

Příspěvek: 638
Založený: 02.05.10

qwert napsal:
petr_t napsal:
qwert napsal:
petr_t napsal:
bystricke napsal:
petr_t napsal:
tak asi zezuju Tarabovi stromka a prubnu ty E7,podle mě jsou to gumy na lehčí motorku,dávat to na hrocha a doufat že je to guma na všechno no nevimhmm
než dát 07,to si dej radši anakký


E7 není guma na hrocha ,už od pohledu jde znát že by to bylo jen kolem komína pro rohlíky. A ta boční krana Sad já jdu do 10 po KARO a TKC to musím skusitWink Anake a Touracky můžu nazout kdykoliv, leží a čekají na svůj čas .

Už od pohledu poznáš že to je špatná guma?Grin Kuwa tady je to samý borec a odborník,tady nemám co dělat..


jsem neřekl že to je špatná guma,jen že 140 nebude na velké GS to pravé ořechové.Mám motrky v garáži každou obutou na jiných gumách a teď tam mám jednu na E7,ty bys to neporovnával?

Na lc8 taky origo patří 150 ale dávám stále jen 140,na užších gumách je motocykl ovladatelnější v zatáčkách.Není s tím žádný problém..Co se týče E-07 a TKC už jsem jich na lc8mách ojel několik takže vím o čem mluvím.Zadní 07 dojela přes Turecko až k Iránu a zpět(nejen po asfaltu) a vydržela 18000km.Takže mě trochu vytáčí když někdo pomlouvá gumu o které prd ví..

nejde o pomluvu,taky sem něco na 07 najel a tvrdím že je dobrá na jízdu rovně,což sám potvrzuješ,že vydržela cestu do iránu a zpět,mám je pořád obuté na zadním kole na jedné lehké motorce dodnes,
bystricke přiložený následující obrázek:


[176.38Kb]
Upravil bystricke dne 19-05-2010 09:14
 
www.begr.cz
qwert
#46 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 19-05-2010 13:12
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Když jsem 07 ještě jezdil na alpu tak jsem v zatáčkách brousil stupačkama takže nerozumím co je na nich špatného v zatáčkách..Jestli 220kg těžkou lc8 považuješ za lehkou tak asi máme různe představy o lehké motorce..A jestli si myslíš že jsem jel Tureckem po dálnicích tak se taky pleteš..A tímto debatu o 07 končím..Tobig má asi pravdu že to bude i o jezdci..
 
refi
#47 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 19-05-2010 14:58
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1251
Založený: 22.04.10

na mitas e07 jsem odjezdila sezonu, hodně po asfaltu, v terénu občas a maximální spokojenost. hlavně na tom asfaltu, i v zatáčkách Grin v terénu už to bylo spíše v rukou, že jsem si ustlala kde to jen šlo Smile
a po přezutí na e09 se mi na cestách líbilo ještě víc, do zatáček se to pokládalo samo, akorát toho terénu jsem moc vyzkoušet nestihla ... alpík šel do světa se skoro novou sadou.
ale budu porovnávat, až sjedu sadu tkc a pak uvidím
 
refi.rajce.net
qwert
#48 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 19-05-2010 19:30
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

refi napsal:
na mitas e07 jsem odjezdila sezonu, hodně po asfaltu, v terénu občas a maximální spokojenost. hlavně na tom asfaltu, i v zatáčkách Grin v terénu už to bylo spíše v rukou, že jsem si ustlala kde to jen šlo Smile
a po přezutí na e09 se mi na cestách líbilo ještě víc, do zatáček se to pokládalo samo, akorát toho terénu jsem moc vyzkoušet nestihla ... alpík šel do světa se skoro novou sadou.
ale budu porovnávat, až sjedu sadu tkc a pak uvidím

No pokud to myslíš s terénem vážně,podruhé už prachy za TKC nevyhodíš..
 
refi
#49 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 20-05-2010 10:38
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1251
Založený: 22.04.10

qwert napsal:
refi napsal:
na mitas e07 jsem odjezdila sezonu, hodně po asfaltu, v terénu občas a maximální spokojenost. hlavně na tom asfaltu, i v zatáčkách Grin v terénu už to bylo spíše v rukou, že jsem si ustlala kde to jen šlo Smile
a po přezutí na e09 se mi na cestách líbilo ještě víc, do zatáček se to pokládalo samo, akorát toho terénu jsem moc vyzkoušet nestihla ... alpík šel do světa se skoro novou sadou.
ale budu porovnávat, až sjedu sadu tkc a pak uvidím

No pokud to myslíš s terénem vážně,podruhé už prachy za TKC nevyhodíš..


s terénem to určitě vážně nemyslím, jako ostatně s motorkou vůbec Grintongue
 
refi.rajce.net
qwert
#50 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 20-05-2010 11:13
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

refi napsal:
qwert napsal:
refi napsal:
na mitas e07 jsem odjezdila sezonu, hodně po asfaltu, v terénu občas a maximální spokojenost. hlavně na tom asfaltu, i v zatáčkách Grin v terénu už to bylo spíše v rukou, že jsem si ustlala kde to jen šlo Smile
a po přezutí na e09 se mi na cestách líbilo ještě víc, do zatáček se to pokládalo samo, akorát toho terénu jsem moc vyzkoušet nestihla ... alpík šel do světa se skoro novou sadou.
ale budu porovnávat, až sjedu sadu tkc a pak uvidím

No pokud to myslíš s terénem vážně,podruhé už prachy za TKC nevyhodíš..


s terénem to určitě vážně nemyslím, jako ostatně s motorkou vůbec Grintongue

To je dobře..clap
 
Pardal
#51 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 05-06-2010 20:57
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1138
Založený: 04.06.10

Byt E07 správného rozmeru tak asi nejezdim nic jineho. Ted jezdim E10, a taky spokojenost ale jen tak divne nepravidelne huci...
cestovaní na moto - to je vášeň
 
www.rockway.eu
prezi
#52 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 14-06-2010 16:58
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Příspěvek: 4047
Založený: 20.04.10

...tak ke včerejšku mám na E-10 najeto cca 3000km - své zkušenosti a dojmy si ještě nechám pro sebe a pak to sepíšu do své "uživatelské recenze (testu)
...přihlásil jsem se na exkurzi do Mitasu, tak jsem zvědav co uvidím a uslyším
...však vám potom poreferuji Wink
 
www.CENDURO.cz
HonzaETV
#53 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 24-06-2010 11:55
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 182
Založený: 02.05.10

Tak exkurze jsem se zúčastnil a musím tedy přiznat, že jsem byl velmi příjemně překvapen přístupen lidí z vedení k nám, jakožto prostým uživatelům. Bavily se s náma naprosto na úrovni a vyslyšely každý názor a snažily se najít odpovídající východisko. A co se týče například mé reklamace E-10, na níž se objevily vady, musím říct, že jsem takový přístup nečekal. Naprosto otevřené a rychlé jednání, žádné výmluvy. Prostě vyměnily kus za kus a bylo vyřešeno.
Po dnešku stejně jako bysřa vím, že nejezdíme na žádných šuntech, ale na plnohodnotných pneumatikách.

A můj názor na E-10? Dle mého naprosto univerzální pneumatika se kterou se neztratím ani na asfaltu ani v lehčím terénu. Hned jak jsem dorazil domů, nazul jsem novou pneu a hned ji prubnul. Byl jsem velmi příjemně překvapen. Když jsem brzy z jara nazul E-09 na 650 a vyjel, tak jsem si připadal jako čerstvý absolvent autoškoly. Motorka padala do zatáček a celkově jsem si nebyl moc jistý. U E-10 na 1150 jsem si tohoto efektu nevšiml. Motorka se chovala hned po pár kilometrech naprosto klidně. Zkusil jsem i lehčí šotolinu a také naprosto bez problémů.

Moje rozhodnutí tedy zní: E-10...a to i za cenu menšího kilometrového nájezdu...ikdyž po zhlédnutí pneumatiky J. Šímy se ani tohoto nebojím tak moc...jakmile ohobluju i přední TKC, obuju E-10...proč platit víc, když Mitas dokáže udělat, dle mého názoru, pneumatiku s výborným poměrem ceny a výkonu
Nejde pro mě neexistuje...Cool
 
bystricke
#54 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 24-06-2010 22:18
Člen

Příspěvek: 638
Založený: 02.05.10

fčera jsem se zůčastnil exkurze přímo v Mitasu,sešlo se nás tam cca 10 lidí + Jarda Šíma,je pro mě úžasné,že jsem se tam mohl podívat,něco k E 10 říct a přitom mě lidi odpovědní za výrobu,směs a kvalitu poslouchali a nejenom mě.
jejich přístup ,knám ,k uživatelům je vyjímečný,snaží se proto udělat maximum.
j.šíma tam měl svoji E 10 se kterou najel cca 15000 kmthumbs upcož já tady při jízdách okolo komína nedám
po fčerejšku vím z čeho je guma vyrobená a jak se vyrábí,k čemu je určená,když se nad tím zamyslím co jsem dnes slyšel a viděl,myslím,že jsem od ní chtěl víc než snese špuntová pneumatika s příměsí siliky proto si musím vybrat,buď chci jezdit na asfaltu koleno,nebo chci jezdit na sfaltu svižně stím,že se v lehkém terénu neztratím.
já osobně sem si vybral E 10thumbs up
dík organizátorům za tuhle akcithumbs upthumbs upthumbs up
 
www.begr.cz
PetrAT
#55 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 19-08-2010 22:38
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

Tak jsem dnes přezul opět na E07 a mám pocit, že ta přední má zase nižší vzorek ... Frown
 
bystricke
#56 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 19-08-2010 23:14
Člen

Příspěvek: 638
Založený: 02.05.10

PetrAT napsal:
Tak jsem dnes přezul opět na E07 a mám pocit, že ta přední má zase nižší vzorek ... Frown
a měla by být měkčíthumbs up
 
www.begr.cz
PetrAT
#57 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 20-08-2010 09:13
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

jo, je to měkké až sem se lek Smile
Snad to bude mít i nějakou výdrž
Na poslední sadě jsem dal 12tkm. Předek už stál za ... , ale zadek ještě dost vzorku, akorát, že už šel doplacat, takže výměna
Ostatně za ty prachy /sada 2600,- včetně přezutí/ nemá smysl řešit jinak
Už se těším až tu novou směs vyzkouším Wink
 
Desmo
#58 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 29-09-2010 11:00
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 252
Založený: 29.09.10

Trochu ozivim toto vlakno Smile zvazuji prezout Kacenu na jine pneu nez E 07. Moznosti mam cca 3

Mitas E10 ... az se bude delat v mem rozmeru
Dunlop D908RR
Michelin Desert

na afre i LC4 jsem mel E 09 na zadku a vcelku spokojenost, tak ze me zajima celkove chovani E 10 na tezkejch motorkach Smile)

PS: vy co mate 90 koni a vice a nedate vic nez ctvrt plynu prosim nepiste Grin
KomuTopíMotorka
 
qwert
#59 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 29-09-2010 11:38
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Jestli uvažuješ o E 10 tak si tam zrovna nechej 07 a ušetříš peníze..
 
Desmo
#60 Vytisknout diskuzi
MITAS E-10
Přidané 29-09-2010 11:43
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 252
Založený: 29.09.10

qwerte :-)) E 07 me hrube zklamala v sebemensim bahynku Smile) a ze svy zkusenosti musim rict, ze E 09 byla daleko lepsi Smile)

jde jen o zadek, predek zvazuji bud MT 21 ci Michelin Desert Smile
KomuTopíMotorka
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 157

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.09 sekund 402,591,032 návštěv