Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
|
PetrAT |
Přidané 06-08-2013 22:13
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Ano, směs je měkčí než se dělala dříve
Vlnění bylo kolem 130 kmh, když jsem jel nabalený na dovču
Stejně jsme to pozorovali i u TransAlpa
|
|
|
|
xx4 |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 06-08-2013 22:18
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
PetrAT napsal:
Ano, směs je měkčí než se dělala dříve
Vlnění bylo kolem 130 kmh, když jsem jel nabalený na dovču
Stejně jsme to pozorovali i u TransAlpa
Tak to bych spíš viděl problém na straně tlumičů....
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
Boro9 |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 07-08-2013 06:13
|
Člen
Příspěvek: 575
Založený: 15.04.11
|
qwert napsal:
No přece starou dobrou 07,ta dovču zvládne..
Tak tak, - 07 je držák... za poslední měsíc na ní najeto 6000 převážně po asfaltu a ještě jí tam 2/3 jsou na lítání po QWERTově....,
Honda XL 700V Transalp
Nově CRF 1000A AFRIKA TWIN |
|
|
|
Vlada-adv |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 07-08-2013 21:21
|
Člen
Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11
|
Joe nepřeslechnul, jezdíme E09 vzadu, Army vepředu. Celkem tři sady po sobě. Balkán 4500km, Tunis 5500km, Island 6300km. Army vepředu je na cestovatelské ježdění k nezničitelná. Mám už doma dvě sundané sady na kterých je víc naž půlka vzorku (ExBalkán a ExTunis) jak na přední tak na zadní. 10tis zcela bez obav. Jezdíme 990A a 690E. Nejdůř dopadla letošní sada na 990ce po 6300km je na zadku 4-6mm, což ale nepřičítám směsi ale Islandským cestám. Asfaltem to nazvat nejde je to podrcené cosi prolité čímsi a funguje to jako bruska. Mimochodem hodím sem fotky zbytků ale až o víkendu.
Qwet> svatá pravda s naloženou motorkou se k přední gumě chovám jak k princezně na hrášku. Stačí když vede nic jiného dělat nemusí = brzdí jen v nezbytně nutných případech. Pravda je že i zadní hýčkám většinu cesty mi k brždění stačí motor. Když se chce smete se předek do 1500-2000km stačí je brzda plyn a jeto. |
|
|
|
Vlada-adv |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:36
|
Člen
Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11
|
P.S. zde jsou ty fotky, jinak když už jsme u toho jsou k dispozici á 500,-.
3x E09 140/80/18
1x E09 150/70/18
3x XT644 100/90/21
Doprava dle dohody PHA, SČ. Stav viz fotky níže: |
|
|
|
Vlada-adv |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:38
|
Člen
Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11
|
Foto 1
Vlada-adv přiložený následující obrázek:
[149.28Kb]
|
|
|
|
Vlada-adv |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:38
|
Člen
Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11
|
Foto 2
Vlada-adv přiložený následující obrázek:
[164.84Kb]
|
|
|
|
Vlada-adv |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:39
|
Člen
Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11
|
Foto 3
Vlada-adv přiložený následující obrázek:
[177.35Kb]
|
|
|
|
Vlada-adv |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 14:48
|
Člen
Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11
|
P.S. ještě mi tam leží zánovní Pirelli Scorpion Trail 90/90/21 + 150/70/18 najeto cca 500 stav viz foto vyměním za MT90 nebo MT21 ve obdobném stavu nebo prodám. Tyhle gumy asi v dohledné době potřebovat nebudu.
Vlada-adv přiložený následující obrázek:
[165.69Kb]
|
|
|
|
Sharki |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 12-08-2013 15:36
|
Člen
Příspěvek: 23
Založený: 20.05.10
|
Vlada-adv napsal:
Joe nepřeslechnul, jezdíme E09 vzadu, Army vepředu. Celkem tři sady po sobě. Balkán 4500km, Tunis 5500km, Island 6300km. Army vepředu je na cestovatelské ježdění k nezničitelná. Mám už doma dvě sundané sady na kterých je víc naž půlka vzorku (ExBalkán a ExTunis) jak na přední tak na zadní. 10tis zcela bez obav. Jezdíme 990A a 690E. Nejdůř dopadla letošní sada na 990ce po 6300km je na zadku 4-6mm, což ale nepřičítám směsi ale Islandským cestám. Asfaltem to nazvat nejde je to podrcené cosi prolité čímsi a funguje to jako bruska. Mimochodem hodím sem fotky zbytků ale až o víkendu.
Qwet> svatá pravda s naloženou motorkou se k přední gumě chovám jak k princezně na hrášku. Stačí když vede nic jiného dělat nemusí = brzdí jen v nezbytně nutných případech. Pravda je že i zadní hýčkám většinu cesty mi k brždění stačí motor. Když se chce smete se předek do 1500-2000km stačí je brzda plyn a jeto.
Už 4sezonu jezdím Enduro BMW650 pořád si nemohu zvyknout brzdit předkem,jak mě všichni upozorňujou.Už jsem byl i na motardovém okruhu a byl jsem tak zmatenej kterou bezdou brzdit,že jsem si to vůbec neužil.Teď koukám na tebe,co píšeš a nevěřím vlastním očím.Určitě jsi toho už dost nahrkal a je normální brzdit na enduru zadkem?Když jezdím kládu,po silnici ,tak pouze zadkem dobržďuju.Tak ti nevím.Zdarec Sharki |
|
|
|
will |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 16-08-2013 11:35
|
Člen
Příspěvek: 207
Založený: 14.10.10
|
To je chyba. Na silnici většinou zadek ani nepotřebuješ, jenom stáhneš destičky. Předek má daleko větší účinek. V terénu se to obrací. Zatěžuješ víc zadní brzdu. |
|
|
|
Sergej |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 16-08-2013 16:13
|
Člen
Příspěvek: 274
Založený: 14.07.11
|
ako môžete mať na E09 po 4000 KO na Afre?...keď jazdíš stále off chápem..
ja som dal E09 Dakar 14 000a ešte mala 2-3mm.. to isté z Karoo T bolo po 6000km...
Teraz E07 cel 14 000 a osm v 1/3..no predok vydrží menej keď dávam mu zabrať,,tak po 10 000km...
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/ |
|
|
|
Vlada-adv |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 17-08-2013 19:03
|
Člen
Příspěvek: 113
Založený: 15.02.11
|
Sharki> no jezdit "kladu" a cestovat jsou dve ruzne veci. Pri cestovani jedu na dojezd a navrat bez urazu a skod. Kladu muzu jezdit kolem komina a pak je predek nejlepsi kamos :-). |
|
|
|
PetrAT |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 07:38
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
http://kodi.rajce...3/#054.jpg
Upravil PetrAT dne 20-08-2013 07:39 |
|
|
|
xx6 |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 08:21
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
PetrAT> no tak to je hodně masakrální.. asi si prohlýdnu svoje E07 |
|
|
|
Joe |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 11:19
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
Teď to řeším s f. Mitas v rámci reklamace a nejen jí. |
|
|
|
motoblb |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 13:43
|
Člen
Příspěvek: 1277
Založený: 15.05.10
|
daliss napsal:
PetrAT> no tak to je hodně masakrální.. asi si prohlýdnu svoje E07 Nen, prostě to upadlo
www.motodilyhavirov.cz |
|
|
|
PetrAT |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 15:51
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
[quote]Joe napsal:[quote]
Joe, co je pak pod tím plátnem?
Dá se s tím ještě někam dojet ? |
|
|
|
Joe |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 16:31
|
Člen
Příspěvek: 285
Založený: 31.05.10
|
PetrAT napsal:
[quote]Joe napsal:[quote]
Joe, co je pak pod tím plátnem?
Dá se s tím ještě někam dojet ?
Jo je pod tím ještě asi půl cenťáku materiálu, ale jízda na tomhle ti na klidu nepřidá. Je potřeba zjistit proč se ty figury separovaly. Na přehřátou gumu to nevypadá. |
|
|
|
Pardal |
Mitas E-09 vs. Mitas E-09 DAKAR
Přidané 20-08-2013 16:52
|
Člen
Příspěvek: 1138
Založený: 04.06.10
|
Tak to je vada materiálu, to se muže stat každemu vyrobku, dotaz trochu mimo: jak si vedl v poravnaní s GS Trimph?
cestovaní na moto - to je vášeň |
|
|