OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 22-02-2014 20:40
Člen
Příspěvek: 130 Založený: 04.08.11
Tak jak to u mně pokračuje?
BLBĚ !
Kamarád auto-moto mekanik se mi kouknul na ten šroub výpuštáku u motorky a konstatoval cosi o dámském přirození a nas*aně odjel.
Druhý den volal že se poptal a že prý by mněla existovat jakási vložka co se zařízne do motorku na místo bývalého závitu a bude suplovat jeho funkci.
V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .
Takže závěr číslo jedna motorka půjde do servisu kde proběhne jakási oprava ( rozhodit motor a vyříznout nový závit )
Závěr číslo dvě nevěřte bývalému majiteli když o sobě říká že opravuje motorky a ta jeho je top stav a že se nemusíte znepokojovat. Aprilia Pegaso 650
"největším problémem italských motorek jsou zlatý český ručičky"
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 22-02-2014 23:21
Člen
Příspěvek: 54 Založený: 22.10.13
A co tam máš za závit ? Já když jsem po tom pátral tak v sadách V-Coil nebo Helicoil bylo hodně závitů viz katalog helicoil http://www.helico...stazeni/11
Upravil prezi dne 23-02-2014 09:23
Honda XL 650 V Transalp (2000)
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 23-02-2014 10:24
Člen
Příspěvek: 1660 Založený: 02.05.10
Tomas Woky Vokurka napsal:
Tak jak to u mně pokračuje?
BLBĚ !
Kamarád auto-moto mekanik se mi kouknul na ten šroub výpuštáku u motorky a konstatoval cosi o dámském přirození a nas*aně odjel.
Druhý den volal že se poptal a že prý by mněla existovat jakási vložka co se zařízne do motorku na místo bývalého závitu a bude suplovat jeho funkci.
V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .
Takže závěr číslo jedna motorka půjde do servisu kde proběhne jakási oprava ( rozhodit motor a vyříznout nový závit )
Závěr číslo dvě nevěřte bývalému majiteli když o sobě říká že opravuje motorky a ta jeho je top stav a že se nemusíte znepokojovat.
Ještě neházej flintu do žita.U některých motorů se dá nový závit vyříznout i bez půlení.Sundej víko spojky a koukni,jestli je vidět ta díra od výpušťáku.Pokud jo,řeknu ti co a jak dál.Něco do toho budeš muset investovat,ale ve srovnání s nákladama na půlení motoru, to bude pakatel...
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 23-02-2014 17:28
Člen
Příspěvek: 1660 Založený: 02.05.10
Tomas Woky Vokurka napsal:
Díky pánové, v průběhu týdne na to kouknu. ted jsem z toho tak nasranej že se mi na to nechce ani šahat.
Jo tak tohle znám. Mi teď přestal fungovat tachometr.Původní diagnóza lanko se nepotvrdila a po rozebrání jsem zjistil,že některý z původních majitelů tam narouboval duralový "šnek",místo původně plastového.Ten se vydřel,zasekl a zničil náhon z kola (plechový).To je tak,když si kdejaký **** myslí,že když nahradí plastovou součástku kovem,vyzrál nad celým Japonskem.Že to použití plastu má taky další souvislosti už někomu nedošlo...Zítra dorazí nový.Plastový.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 23-02-2014 19:04
Člen
Příspěvek: 263 Založený: 26.03.11
Pavle pozor na tu výměnu. Já jsem po 100 tis km řešil nefunkční tachometr také jen výměnou silonového kolečka, ale to mě vydrželo asi jen 600 km a vydřelo se znovu. Příčinu jsem našel v vymletém uložení toho šnekového dílu na jehož konci je přichycené lanko. Moje finální řešení byl celý nový náhon tachometru a doufám, že vydrží taky, jak ten původní (100 tis km). Jinak výměna silonového prstence za kovový bývá ještě spojena s výměnou i toho šroubovicivého protikusu. Celá výměná sada se skládá s kovového prstence, šnekového dílu a kuličky, která se dává do spodního uchycení šroubovice. Při této úpravě se musí provrtat "domeček" náhonu tachometru, aby bylo možné vyrazit původní šnekovou část a pak se s novým dílem zajistí dodávanou kuličkou a šroubkem. Takže ještě může vzniknout možné poškození díky zdeformované kulišce, která udělá vůli na šneku a ten pak přesně nezapadá do ozubení prstence. Snad jsem to moc složitě nepopsal a dá se to pochopit. Pořádně ten náhon prohlédni, ať neutrácíš za silonový prstenec zbytečně.
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 23-02-2014 20:42
Člen
Příspěvek: 1660 Založený: 02.05.10
John:Jo, někdo do toho rýpal.Některým lidem by se fakt patřilo urazit klepeta až u krku... Bohužel jsem "šnek" objednal hned a to že je to celé jakési poku.vené si všiml až posléze.Uvidíme, jak se mi to podaří poskládat.Ještě si pohrávám s myšlenkou,že bych tachometr předělal do podoby,jakou má LC8,čili magnet a čidlo.Lanka už jsou stejně z módy
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 23-02-2014 21:16
Člen
Příspěvek: 263 Založený: 26.03.11
Zkus se na ten snímač zeptat Tyfozy, ten už něco takového stvořil. Já jsem taky chvíli laboroval s možností opravy náhonu a nakonec jsem zvolil cestu celkové výměny.
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 00:28
Člen
Příspěvek: 414 Založený: 27.05.12
Kolega teď dával na Afriku naše AST místo origo vadného tripmasteru. Sepsal k tomu i návod, jak to zadrátovat - do tripmasteru na Africe vede ŠEST ! drátů.
Zeptám se ho, jak je to s tím náhonem tachometru. Vůbec nevím, jestli má Afrika tachometr mechanický a pak je převodník na pulsy a tripmaster. Nebo jestli vede lanko do "převodníku na pulsy" a pak je tachometr i tripmaster elektronický - v tomto druhém případě by to šlo pravděpodobně nahradit naším snímačem velmi snadno. To je ten náš snímač: http://goo.gl/tDyUAQ
S modifikací množství pulsů má kolega Anubis bohaté zkušenosti viz. http://goo.gl/r5xER .
Upravil tyfoza dne 24-02-2014 00:30
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 09:28
Člen
Příspěvek: 1660 Založený: 02.05.10
tyfoza napsal:
Kolega teď dával na Afriku naše AST místo origo vadného tripmasteru. Sepsal k tomu i návod, jak to zadrátovat - do tripmasteru na Africe vede ŠEST ! drátů.
Zeptám se ho, jak je to s tím náhonem tachometru. Vůbec nevím, jestli má Afrika tachometr mechanický a pak je převodník na pulsy a tripmaster. Nebo jestli vede lanko do "převodníku na pulsy" a pak je tachometr i tripmaster elektronický - v tomto druhém případě by to šlo pravděpodobně nahradit naším snímačem velmi snadno. To je ten náš snímač: http://goo.gl/tDyUAQ
S modifikací množství pulsů má kolega Anubis bohaté zkušenosti viz. http://goo.gl/r5xER .
Je možné použít AST jako tachometr?Nějak jsem se v dotyčném tématu ztratil Uvažuju,že bych nahradil původní tachometr,tripmaster a kontrolky jediným přístrojem.
...a je už,nebo ještě možné jej objednat?
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 10:00
Člen
Příspěvek: 414 Založený: 27.05.12
John napsal:
Afrika má mechanický náhon tachometru. Tripmástr bere pulsy elektronicky z otáčkoměru.
Takže ten tachometr je mechanický, vede do něj lanko a to hýbe vším. Ok. Tak ten nepůjde krmit pulsy od snímače kola.
Když má člověk víc než potřebuje, neznamená to, že bude šťastnější... mně stačí dvě kola. tyfoza.blogspot.cz
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 10:17
Člen
Příspěvek: 707 Založený: 11.07.10
Tomas Woky Vokurka napsal:
Tak jak to u mně pokračuje?
V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .
Jaký rozměr závitu tam máš? Nějaké vložky mám tady v práci. Já s nima opravoval zničený závit v hlavě válce, nedrželo mi koleno výfuku.
www.bartus.eu - padací rámy a nosiče kufrů na zakázku
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 11:26
Člen
Příspěvek: 1277 Založený: 15.05.10
pavelgs napsal:
Tomas Woky Vokurka napsal:
Tak jak to u mně pokračuje?
BLBĚ !
Kamarád auto-moto mekanik se mi kouknul na ten šroub výpuštáku u motorky a konstatoval cosi o dámském přirození a nas*aně odjel.
Druhý den volal že se poptal a že prý by mněla existovat jakási vložka co se zařízne do motorku na místo bývalého závitu a bude suplovat jeho funkci.
V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .
Takže závěr číslo jedna motorka půjde do servisu kde proběhne jakási oprava ( rozhodit motor a vyříznout nový závit )
Závěr číslo dvě nevěřte bývalému majiteli když o sobě říká že opravuje motorky a ta jeho je top stav a že se nemusíte znepokojovat.
Ještě neházej flintu do žita.U některých motorů se dá nový závit vyříznout i bez půlení.Sundej víko spojky a koukni,jestli je vidět ta díra od výpušťáku.Pokud jo,řeknu ti co a jak dál.Něco do toho budeš muset investovat,ale ve srovnání s nákladama na půlení motoru, to bude pakatel...
Tady se to právě půlit musí jak sem psal výše.Výpušťák je v převodovce,kdyby si chtěl blok klidně ti to rozpůlím a pošlu.Je to sice z BMW,ale kártry jsou pokud se nepletu stejné.
motoblb přiložený následující obrázek:
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 24-02-2014 17:01
Člen
Příspěvek: 130 Založený: 04.08.11
motoblb napsal:
pavelgs napsal:
Tomas Woky Vokurka napsal:
Tak jak to u mně pokračuje?
BLBĚ !
Kamarád auto-moto mekanik se mi kouknul na ten šroub výpuštáku u motorky a konstatoval cosi o dámském přirození a nas*aně odjel.
Druhý den volal že se poptal a že prý by mněla existovat jakási vložka co se zařízne do motorku na místo bývalého závitu a bude suplovat jeho funkci.
V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .
Takže závěr číslo jedna motorka půjde do servisu kde proběhne jakási oprava ( rozhodit motor a vyříznout nový závit )
Závěr číslo dvě nevěřte bývalému majiteli když o sobě říká že opravuje motorky a ta jeho je top stav a že se nemusíte znepokojovat.
Ještě neházej flintu do žita.U některých motorů se dá nový závit vyříznout i bez půlení.Sundej víko spojky a koukni,jestli je vidět ta díra od výpušťáku.Pokud jo,řeknu ti co a jak dál.Něco do toho budeš muset investovat,ale ve srovnání s nákladama na půlení motoru, to bude pakatel...
Tady se to právě půlit musí jak sem psal výše.Výpušťák je v převodovce,kdyby si chtěl blok klidně ti to rozpůlím a pošlu.Je to sice z BMW,ale kártry jsou pokud se nepletu stejné.
Díky kdyžtak bych se ozval
Aprilia Pegaso 650
"největším problémem italských motorek jsou zlatý český ručičky"
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 25-02-2014 12:52
Člen
Příspěvek: 774 Založený: 23.01.11
Tomas Woky Vokurka napsal:
motoblb napsal:
pavelgs napsal:
Tomas Woky Vokurka napsal:
Tak jak to u mně pokračuje?
BLBĚ !
Kamarád auto-moto mekanik se mi kouknul na ten šroub výpuštáku u motorky a konstatoval cosi o dámském přirození a nas*aně odjel.
Druhý den volal že se poptal a že prý by mněla existovat jakási vložka co se zařízne do motorku na místo bývalého závitu a bude suplovat jeho funkci.
V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .
Takže závěr číslo jedna motorka půjde do servisu kde proběhne jakási oprava ( rozhodit motor a vyříznout nový závit )
Závěr číslo dvě nevěřte bývalému majiteli když o sobě říká že opravuje motorky a ta jeho je top stav a že se nemusíte znepokojovat.
Ještě neházej flintu do žita.U některých motorů se dá nový závit vyříznout i bez půlení.Sundej víko spojky a koukni,jestli je vidět ta díra od výpušťáku.Pokud jo,řeknu ti co a jak dál.Něco do toho budeš muset investovat,ale ve srovnání s nákladama na půlení motoru, to bude pakatel...
Tady se to právě půlit musí jak sem psal výše.Výpušťák je v převodovce,kdyby si chtěl blok klidně ti to rozpůlím a pošlu.Je to sice z BMW,ale kártry jsou pokud se nepletu stejné.
Díky kdyžtak bych se ozval
Hej chlape proč půlit, skoro v každém lepším servízu maj zavitové vložku a sadu na opravu. za 5ti bábu na počkání, tady video
OPRAVY A ÚPRAVY NA MOTORKÁCH? ANEB CO PRÁVĚ DĚLÁME?
Přidané 25-02-2014 18:04
Člen
Příspěvek: 1277 Založený: 15.05.10
blejdamint napsal:
Tomas Woky Vokurka napsal:
motoblb napsal:
pavelgs napsal:
Tomas Woky Vokurka napsal:
Tak jak to u mně pokračuje?
BLBĚ !
Kamarád auto-moto mekanik se mi kouknul na ten šroub výpuštáku u motorky a konstatoval cosi o dámském přirození a nas*aně odjel.
Druhý den volal že se poptal a že prý by mněla existovat jakási vložka co se zařízne do motorku na místo bývalého závitu a bude suplovat jeho funkci.
V pátek mi volal že v podobném rozmněru co potřebuju se žel bohu nevyrábí .
Takže závěr číslo jedna motorka půjde do servisu kde proběhne jakási oprava ( rozhodit motor a vyříznout nový závit )
Závěr číslo dvě nevěřte bývalému majiteli když o sobě říká že opravuje motorky a ta jeho je top stav a že se nemusíte znepokojovat.
Ještě neházej flintu do žita.U některých motorů se dá nový závit vyříznout i bez půlení.Sundej víko spojky a koukni,jestli je vidět ta díra od výpušťáku.Pokud jo,řeknu ti co a jak dál.Něco do toho budeš muset investovat,ale ve srovnání s nákladama na půlení motoru, to bude pakatel...
Tady se to právě půlit musí jak sem psal výše.Výpušťák je v převodovce,kdyby si chtěl blok klidně ti to rozpůlím a pošlu.Je to sice z BMW,ale kártry jsou pokud se nepletu stejné.
Díky kdyžtak bych se ozval
Hej chlape proč půlit, skoro v každém lepším servízu maj zavitové vložku a sadu na opravu. za 5ti bábu na počkání, tady video
tak se to přesně dělá , hlavně nepůlit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jak vidíš stále musí lehce protíkat olej ven at se ti dostane do vnútry co nejmín nečistot.
Ano takhle se to běžně dělá u aut které mají ve vaně sací koš se sitkem,ale dá se to udělat i u motrek,kde se popř. sundá boční víko a malé špony pokud se dostanou do motoru vyndáš případně štětečkem,což tady nejde,jelikož ten výpustný šroub je v převodovce.Jak dosáhneš u pegasa,aby ti stále vytékal olej?U tohoto motoru bych to opravu neriskoval,pokud si to uděláš doma sám a něco posereš budeš za ocase chytneš se za hlavu a maximálně se ti budou kámoši u piva smát.Pokud by ti to udělal servis bude toho plný net jací to jsou ču.áci od motorkáři.cz po cenduro Nehledě na to,že tu Tom psal,že ten motor chce přetěsňovat,takže když už tak už.
www.motodilyhavirov.cz