Motor nyní produkuje 42,7 PS při 8500 otáčkách za minutu, ale 35,5 Nm při 6750 otáčkách za minutu více použitelné. Jako konkrétní Bike Adventure tour, bude 400 Adventure přijde s masivním 19L palivovou nádržei, a to množství paliva je dost pro jízdu na dlouhé vzdálenosti, aniž by se zastaviovalo na čerpacích stanicích. Říká se, že převod byl rovněž změněn. To bude vážit kolem 185kgs v suchém stavu a blízkosti 205kgs při plne nadrzi n. přední kolo je 90 / 90-19, zadní 150 / 60-17 Bike Adventure připraven. Vaha manzelcina Dominatora, neco je spatne kdyz 690 ma 130kg, to budou met asi olovene dily:-))
Ty parametry nic moc ale ta cena 110.000 na nase. Urceno jen a pouze pro indicky trh.
Upravil blejdamint dne 05-04-2015 07:58
blejdamintxr650r
zname ale 8tisic liber je trochu mimo tema asi, kdyz 690 ktm koupis za 220tis novou a 130kg, 110 za takovou vranu kolem komina uz bych dal, to by me nesrala ani ta vaha
blejdamintxr650r
Nenašel jsem lepší místo kam tohle umístit https://scontent-...e=5614DB44
Upravil John dne 17-07-2015 07:01
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E
John> není na trénování "kiss of death" nějak moc nízko nad zemí? Tohle se většinou skáče na vysoké rampě . A celkově ta propracovanost toho triku je nějaká divná - špatné prohnutý, je před blatníkem... fakt divný
Tak to dopadá, když je dlouho sucho a překvapí tě rychlý průjezd úsekem s metr hlubokým bahnem. Snad se mě taková příhoda vyhne, protože teď jezdím po totálně suchém a tvrdém povrchu v pískovně.
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E
Je to jako malý presíčko.Je ho míň,ale chutná skvěle.
Zítra na ní vyrážím po ose v plné polní do Albánie a dál do Řecka.
Vesměs je to naplánované off road.Takže doufám že se koník osvědčí.
Tak jsme zpět.CCM zdolala 3800 km.ve všech režimech.V Alpách jsme mokli,na Balkáně se smažili.Motorka vše zvládala s lehkostí
a i nejtěžší úseky vyjela na totálně sjeté zadní silniční pneu.Spotřeba nepřesahovala 4,5l.Nic neupadlo,nic jsem nespravoval.Stroj už má za sebou za necelé 2 měsíce 6800km.testování.Silniční přesuny v rychlosti do 110km/h jsou příjemné a s dostatečnou rezervou pro akceleraci na předjíždění.
V terénu pak i v plné polní vévodí.Všechny nerovnosti žehlí jak má a pokud se dostanete do problémů,hravě je zvládnete díky nízké hmotnosti. djudjapes.rajce.i.../dnes.cz/B
Upravil sadilek dne 03-08-2016 11:51