Palo7 napsal:
mně teda na čínu přijde dost vysoká, to je snad lepší vzít skoro o 100.000 Kč levněji SWM 650
A co konkretne je tam cinskeho, krome teda kapitalu co za tim stoji? Pokud se nepletu tak se SWM (tudiz i motor pro AJP) vyrabi v Italii v stare tovarne Husqvarny. Jinymi slovy bych ocekaval podobnou kvalitu jako stare italske Husqvarny (tzn. ne moc valnou - takovou italskou).
Jo a zalezi kterou SWM mas na mysli. Z meho pohledu pripada do uvahy pouze R650RS (tzn stara Huska 630) a ta nema stit a vetsi nadrz - coz by bylo nutne asi dokoupit pro adv/rally jezdeni, tzn. cenovy rozdil bude mensi.
Pokud mas na mysli tu srandu jmenem Superdual, tak to myslim ze by se s AJP skutecne srovnavat nemelo - to je kockopes vicemene na silnici (zvlaste pokud na to clovek povesi ty plechovy bedny), kde bude stejne stat za prd (ja TE630 - tzn stejny motor - mam a po silnici by me to teda fakt nebavilo).
Taky asi bude záležet jak na tom bude podvozek ve srovnání s KTM 690 nebo co nabídne AJP víc, protože za stejné peníze už člověk koupí novou KTM i s rally maskou a přídavnou nádrží.. http://www.radegarage.com/parts/ktm-690-fairing/
ten podvozek na AJP aspoň dle videa pracuje dobře, na fotkách jsou stavitelné Marzocchi vepředu a vzadu by měl být Sachcs, klasika jak měla ital Huska, což je v pohodě.
o co se trošku bojím je motor, podle mě to bude strašnej vibrátor, já měl Husu TE 450 a vibrace byly jeden z důvodů proč jsem ji vyměnil za TE 310,
XPAT píše že stejný motor HQ 630 má, tak co on na to ?
Jo vypadá dobře, stejně jako jejich nejlepší verze PR5 250 Enduro LC Extreme která má taky marzochi a sachs a je skoro o 100tis levnější tak mi moc nejde do hlavy na čem ta cena tak vylítla
OffroaderTE napsal:
ten podvozek na AJP aspoň dle videa pracuje dobře, na fotkách jsou stavitelné Marzocchi vepředu a vzadu by měl být Sachcs, klasika jak měla ital Huska, což je v pohodě.
o co se trošku bojím je motor, podle mě to bude strašnej vibrátor, já měl Husu TE 450 a vibrace byly jeden z důvodů proč jsem ji vyměnil za TE 310,
XPAT píše že stejný motor HQ 630 má, tak co on na to ?
TE630 jako jednovalec samozrejme vibruje, nicmene mnohem vice civilizovane nez treba predesla verze TE610 - to byl skutecny traktor. TE630 ma DOHC hlavu na rozdil od SOHC v 610 (a o 30cc vetsi objem) a je vic vytaciva, zatimco 610 ma kroutak jak prase dole ale nahore pak zvadne.
Ja bych rekl ze 630 je hladsi nez treba Tenere - tzn ty vibrace jsou s mensi amplitudou ale s vetsi frekvenci. 630 je vibracemi nekde mezi Tenere a 690 (ktera ma vibrace pro me nejhorsi - pac je to nizkozdvihovy vytacivy motor a tudiz jsou ty vibrace fakt hodne vysokofrekvencni (i kdyz mnohem mensi amplitudou nez Tenere).
Za mě je PR7 naprosto skvělý počin a pecka! Něco na co jsem dlouho čekal. Originál cestovní rally-replika. Skvělá sportovní stavba, optimální obsah motoru, komponenty a ta hmotnost! Můžete mi říct, kde k tomu dnes najít konkurenci!?
Mám pouze otazník pro uchycení zavazadel a moc mi nesedí to lcd vpředu. To jsou ale jen drobnosti, přes který bych se dokázal přenést a příp. je doladit.
Začal jsem s přestavbou jiného stroje, ale tohle mi pomalu vnucuje myšlenku, abych to přehodnotil a dostal AJP k sobě do garáže.
Tento týden jsem četl, že ČNB nalila do intervence CZK v září zase nějaký šílený prachy. Údajně by intervence měli skončit cca v polovině příštího roku a pokud bude česká ekonomika v podobné kondici jako letos, tak by kurz CZK vůči Euru mohl dost posílit. Takže příští rok možná bude cenově dost zajímavý si koupit novej stroj jako AJP nebo SWM
Na konec intervence taky trochu čekám. Nákupy z venku jsou šíleně drahý.
Každopádně přeju AJP, ať se najde dost lidí, kteří projekt PR7 podpoří. Je to malá firma a na úspěšných prodejích bude záviset další osud projektu. Po takové moto jsme přece volali.
Je škoda, že s takovou nevyjdou renomovanější firmy, které mají větší zálohu na zadku. Ti zatím jen ser... při zdi a vyrábějí konformní balast, kterým během posledních let totálně zdevastovali kategorii cest.enduro.
V tom smyslu pomalu odkláním svůj zájem a obdiv od tradičně silných japonských výrobců směrem do Evropy, kde se snad blízká na lepší časy.
po konci intervenci se ocekava ze se to ustali nekde okolo 25,- takze, hned po skonceni intervenci bych cekal ze to spadne klidne nekam k 23,-, takze udelat rychlej nakup (y)
Za mě taky palec nahoru pro PR7! Fadím jim. Taková moto by mohla splnit můj dávný sen, svézt se na pravý rallyovce.
Dovolil bych si jen postěžovat, že mi na PR7 chybí podsedlák, resp. viditelný body pro uchycení nosičů. Rád vozím zavazadla na bocích, težiště nízko. Mít velký cest. vak vzadu za sebou je naprd.
Dál nevidím kam píchnout stupačky pro spolujezdce? Přece jen se může najít chvilka, kdy by člověk rád vyvezl polovičku, či synka.
Nedá mi to, abych v této souvisloti nevzpomenou na svou bývalou Tenerku (1vj). Ty motorky měly prostě všechno tak, jak má být.
V mezičase dostavuju cest.enduro z Xchallenge. Ta moto je myslím nedoceněná a škoda ten potenciál nerozvinout. Provozní hmotnost 155 kg/53 ps. Kde to dnes najdete!?
a není PR7 jednomístná ? pořád řešíme proč jsou teď motky tak těžký a když js doma kámošovi dělal něco na Yamaze WR 250 R a viděl jsem ten šílený předimenzovaný rám, tak to bylo naprosto jasné Yam eFko je podle ní lehká štika. eRko je takový těžký dýchavičný krám, F je jednomístné a eRko je pro dva :-(
taky js řešil kam dát na PR7 brašny, určitě to půjde vyřešit nějakým jednoduchým rámem
To druhe video,to jsou ti Poláci. Docela by mě zajimalo,co to bylo za akci. Je to čerstvé,7.unora. Pěkně si to kluci užívali.
Tak doufejme,že první prodejní kusy dorazí brzy i k nám.
To OffroderTE: Jestli tomu dobře rozumím,jdeš do ní?
http://www.ajpmot...em=0#items
Někde jsem četl (myslím na offmotu), že u prodejce (dovozce) AJP v Plzni už je AJP PR7 k vidění.
Upravil Jirik dne 19-02-2017 10:41
FilipTenere napsal:
To druhe video,to jsou ti Poláci. Docela by mě zajimalo,co to bylo za akci. Je to čerstvé,7.unora. Pěkně si to kluci užívali.
Tak doufejme,že první prodejní kusy dorazí brzy i k nám.
To OffroderTE: Jestli tomu dobře rozumím,jdeš do ní?
ZATÍM NE, JE TŘEBA POŠETŘIT FINANC A TAKY BYCH SE NA NÍ NAPŘED RÁD TROCHU SVEZL NEŽ SE ROZHODNU, MÁM DVĚ MOTKY A S TĚMA CCA DVĚ SEZONY JEŠTĚ VYSTAČÍM, ALE AJP PR7 JE PRO MNE HODNĚ HORKÉ ŽELÍZKO V OHNI, CO MNE IRITUJE JSOU NOVÉ EVROPSKÉ PŘEDPISY, NUTNOST ABS U KUBATUR NAD 125 CCM COŽ JE ÚPLNÁ HOJAJINA :-( PR7 MÁ VYJÍMKU, ALE SNAD JEN DO KONCE ROKU 2017 CO BUDE POTOM VÍ BŮH
ondrejcervinka napsal:
po konci intervenci se ocekava ze se to ustali nekde okolo 25,- takze, hned po skonceni intervenci bych cekal ze to spadne klidne nekam k 23,-, takze udelat rychlej nakup (y)
Dnes psali na iDnes.cz že euro brzo zlevní. Možná už příští týden
právě proto, že to všichni píšou, tak bych tomu moc nevěřil kdyby dali v AJP do rámu PR7 tenhle motor, co teď dávaj všude možně mj. i do Jawky, tak by to mohl být zajímavý stroj''