prezi napsal:
[quote]vaclav valasek napsal:
...na asfaltu mi GS přijde jako trochu lepší traktor.
Ono ta traktorovitost nebude ani tak chybou 11- 12tek BMW ale ovladačema, zkus se zeptat kdy na bavoru nejčasteji řadí nahoru. Ve 3tis max a pak to teda moc nejede, pulmotorova Suza tomu v pohode stačí.
A s terenem je to podobne na V-smrku projedu to same co 12
Jo ale za jak dlouho se ti pak ten V-smrk rozsype
A kolik jsi toho najezdil společne se Smrkem v terenu? Mam cerstve zkusenoste z minuleho tydne z Albanie a nic jsem neopravoval jen za naramneho smíchu BMWaku mazal řetez
Nevim ,ale myslim si ze pri dlouhodobem pouzivani smrka v terenu ti pujde brzo do duchodu ,ale jak psal Pavelgs neni teren jako teren ze?
Doteď jsem neveděl , teď jsem tě prokoukl Yeoupe huš odsud zpátky na motorkáře.cz !
Šlerine> s tebou si to řekneme v sobotu , hlavně že sis na BMW mlaskal , za zády haníš byt já o svém zážitku taktně mlčel - ale musím pod tíhou argumentů odkrýt že to bylo peklo, vyměn stroj !
Upravil cizak dne 28-10-2010 21:17
prezi napsal:
[quote]vaclav valasek napsal:
...na asfaltu mi GS přijde jako trochu lepší traktor.
Ono ta traktorovitost nebude ani tak chybou 11- 12tek BMW ale ovladačema, zkus se zeptat kdy na bavoru nejčasteji řadí nahoru. Ve 3tis max a pak to teda moc nejede, pulmotorova Suza tomu v pohode stačí.
A s terenem je to podobne na V-smrku projedu to same co 12
Jo ale za jak dlouho se ti pak ten V-smrk rozsype
A kolik jsi toho najezdil společne se Smrkem v terenu? Mam cerstve zkusenoste z minuleho tydne z Albanie a nic jsem neopravoval jen za naramneho smíchu BMWaku mazal řetez
On taky není terén jako terén
On taky není jezdec jako jezdec
To bez pochyb.Ovšem jsou hranice kde prostě stromek končí,jezdec nejezdec.
Co si budem namlouvat.
Stromek do terénu není.Je to motorka z kategorie Varadero (..a to nemyslím nijak zle) a jízda s ním v terénu je jen hraní si na enduro.Dlouhodobě to ta motorka nedá.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Jsem rád že má první motka byla GS1200 , aspoň jsem před tím nemusel nic řešit. Udělal jsem řidičák,koupil moto a teď jezdím a nemůžu si jí vynachválit.
komu by nestačily vlastnosti BMW GS " Gelände/Straße "má možnost pořídit daleko radikálnější model na kterém se dá i dobře cestovat
[youtube]K6wkjOo90Kg[/youtube]
Upravil milos dne 29-10-2010 14:47
BMW není dobré..je to hrozný stroj jako moje baba..ale už bych bez nich nebyl
Upravil czunik dne 29-10-2010 15:19
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné....
Meli napsal:
A uz BMW konecne vychytali problemy s elektrikoum nebo proad nevis kdy te to nekde necha?
už dávno, BMW jsou bezporuchové od té doby, co dali V-Stromu mezi motor a zadní kolo řetěz, aby se řidič nemusel odrážet
NO ja to myslim vazne... jeden muj nejmenovany znamy (ciste nahodou byvaly sefredaktor casopisu motoraj) mel funglovku BMW 1200 GS a kdyz tak nejak po case koukam co ma za stroj tak starou Afriku... divim se co to a pry problemovy stroj. Tak jsem se divil ze nesel do noveho 800GS a pry u toho jsou problemy s "pocitacem" :-D uplne stejny...
Asi nahoda - rikam si kdyz jedu pres alpy a vidim tam stovky enderaku na BMW - ale (bohuzel to video nemuzu ted najit) i na youtube je 800gs co jede - chcipne - nastartuje jede chcipne atd atd. MOzna je to jen male procento "nepovedenych" stroju ktere je u ostatnich znacek mnohem vetsi- fakt nevim ;-)
Bvízka se k bvízce naklání