KTM LC8
|
prezi |
Přidané 30-05-2010 22:27
|
Hlavní Administrátor
Příspěvek: 4047
Založený: 20.04.10
|
leos napsal: ...Prezi, to o té silnici znělo jako rýpanec a nemůžu na něj reagovat, protože jsem ho nečetl.
...
...Leoši, já si jen vždycky vybavím, jak jsi mi říkal, že jsi takový "asfaltový holub" a pak jsme tě ani nějak nepřemlouvali a dal sis s chutí uprášenou polňačku
|
|
|
|
HonzaH |
KTM LC8
Přidané 31-05-2010 13:45
|
Člen
Příspěvek: 712
Založený: 24.05.10
|
pavelgs napsal:
Trošku rozežraná připomínka k ovládání menu na displeji LC8 : Když už je možnost přepínat mezi různýma tripama,celk.kilometráží,rezervou.......,proč to není na řídítkách?Nahánět čudlík na přístrojovce v rukavicích a za jízdy není nic moc.Tady GSA závidím.
Jetli to Leoši čteš,napiš pohled majitele GSA1200 na LC8.
No to přepínání na přístrojovce se mi taky nelíbilo a ještě mi tam navíc překáží navigace a docela mi od Alpa chybí že nevidím hodiny, takže jsem si namotnovat to ovládání tripmastru s přepínáním módu na řidítka že bych z kačeny pomalu dělal BMW |
|
|
|
xx4 |
KTM LC8
Přidané 31-05-2010 15:40
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
HonzaH napsal:
pavelgs napsal:
Trošku rozežraná připomínka k ovládání menu na displeji LC8 : Když už je možnost přepínat mezi různýma tripama,celk.kilometráží,rezervou.......,proč to není na řídítkách?Nahánět čudlík na přístrojovce v rukavicích a za jízdy není nic moc.Tady GSA závidím.
Jetli to Leoši čteš,napiš pohled majitele GSA1200 na LC8.
No to přepínání na přístrojovce se mi taky nelíbilo a ještě mi tam navíc překáží navigace a docela mi od Alpa chybí že nevidím hodiny, takže jsem si namotnovat to ovládání tripmastru s přepínáním módu na řidítka že bych z kačeny pomalu dělal BMW
No vida.Už jsem myslel, že jsem sám komu to vadí |
|
|
|
xx4 |
KTM LC8
Přidané 14-09-2010 16:49
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
Poslední poznatek o KTM LC8 950Adv.Po 270km odjetých většinou terénem,stylem 1-2-3-2-1,věčně s kolem v prokluzu, vyšla spotřeba na nějakých 6,7L.Takže když vám bude nějaký "znalec" tvrdit že to žere i trávu u cesty,můžete ho s klidem poslat tam, kde končí záda.
Myslím že na ten objem a výkony je to parádní výsledek.
PS:Jo a nezapomenu opět a znova pochválit Mitas E07.Je neskutečné co ta guma pobere
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
xx4 |
KTM LC8
Přidané 07-10-2010 18:42
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
Dnes jsem namontoval laďěné laufy Leo Vince a po krátké zkušební jízdě po rychlé šotolině jsem se zmohl jen na: Ty kráááááááááááááááávo,to je mazéééééééééééc Ta proměna je neskutečná.Už tak točivý motor se vytáčí ještě bleskověji,táhne krásně z nízkých otáček a ten zvuk !!!!!!!!!! Nádherný bas Já se asi poseru blahem
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
slerin |
KTM LC8
Přidané 07-10-2010 18:48
|
Člen
Příspěvek: 247
Založený: 06.07.10
|
To ti přeju svezl jsem se na ůplně novým erku od karlose a bylo to boží.těd musím ještě tak tri roky počkat a následuje kačena do mé garáže.Užívejsi to jen jak můžeš.Já pak taky BUDU pa
Upravil slerin dne 07-10-2010 18:49
Moto Šlerin Liberec |
|
|
|
prezi |
KTM LC8
Přidané 07-10-2010 20:19
|
Hlavní Administrátor
Příspěvek: 4047
Založený: 20.04.10
|
to PavelGS: tak gratuluji k "ježíšku"
...zajímal by mne rozdíl v hmotnosti originálních výfuků a nových laďáků ...kolik kg jsi ušetřil? |
|
|
|
xx4 |
KTM LC8
Přidané 07-10-2010 20:57
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
prezi napsal:
to PavelGS: tak gratuluji k "ježíšku"
...zajímal by mne rozdíl v hmotnosti originálních výfuků a nových laďáků ...kolik kg jsi ušetřil?
Jo ježilo se krapet dřív.Taky co s výfukama v prosinci,že jo .
Nevážil jsem to,ale rozdíl mezi koncovkama,když je jen tak vezmeš do ruky je obrovský.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
xx4 |
KTM LC8
Přidané 07-10-2010 20:59
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
slerin napsal:
To ti přeju svezl jsem se na ůplně novým erku od karlose a bylo to boží.těd musím ještě tak tri roky počkat a následuje kačena do mé garáže.Užívejsi to jen jak můžeš.Já pak taky BUDU pa
Máš recht ,je to boží a užívám si to při každé jízdě.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
HonzaH |
KTM LC8
Přidané 10-10-2010 20:28
|
Člen
Příspěvek: 712
Založený: 24.05.10
|
Úspora je hodně znatelná - originál jedna koncovka váží kolem 5 kg (moje s vykuchaným katem váží 4,78 kg) - celý výfuk včetně svodu a dvou koncovek je téměř 11 kg
výměnou za laděné, které jsou lehčí (cca pod 3 kg) ušetříš cca 5kg, další možnost je pak svod 2in1 co tam mám já
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009 |
|
|
|
mardock |
KTM LC8
Přidané 16-10-2010 17:52
|
Člen
Příspěvek: 32
Založený: 14.10.10
|
já nechápu proč se radši bmw gs nesrovnává např. se Stelviem nebo Caponordem a KTM např. s HP2 (nic jinýho mě nenapadlo ) Dneska se mi opět potvrdilo že s mojí 1100 se musí po poli pomali jinak se de na hubu-je to moc těžký a letěl jsem přes řiditka.Je to jak traktor-projede skoro vše ale dlouho to trvá. Když jsem si pouštěl tady to video jak blbne týpek na ktm tak jsem i záviděl.Taky bych ji chtěl.Ale na bawca se mi líp dívá |
|
|
|
qwert |
KTM LC8
Přidané 16-10-2010 19:18
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
HonzaH napsal:
Úspora je hodně znatelná - originál jedna koncovka váží kolem 5 kg (moje s vykuchaným katem váží 4,78 kg) - celý výfuk včetně svodu a dvou koncovek je téměř 11 kg
výměnou za laděné, které jsou lehčí (cca pod 3 kg) ušetříš cca 5kg, další možnost je pak svod 2in1 co tam mám já
Já se svodem 2-1 a Akrapem jsem lehčí o 8kilo.. |
|
|
|
ivan66 |
KTM LC8
Přidané 16-10-2010 19:24
|
Člen
Příspěvek: 1415
Založený: 12.06.10
|
qwert napsal:
HonzaH napsal:
Úspora je hodně znatelná - originál jedna koncovka váží kolem 5 kg (moje s vykuchaným katem váží 4,78 kg) - celý výfuk včetně svodu a dvou koncovek je téměř 11 kg
výměnou za laděné, které jsou lehčí (cca pod 3 kg) ušetříš cca 5kg, další možnost je pak svod 2in1 co tam mám já
Já se svodem 2-1 a Akrapem jsem lehčí o 8kilo..
A pak si dáš guláš s osmi a si tam kde si byl |
|
|
|
qwert |
KTM LC8
Přidané 16-10-2010 19:54
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
To máš pravdu Ivánku..Ale stejně...Tomu nerozumíš.. |
|
|
|
prezi |
KTM LC8
Přidané 08-11-2010 21:34
|
Hlavní Administrátor
Příspěvek: 4047
Založený: 20.04.10
|
KTM 990 Adventure Dakar
''
''
Upravil prezi dne 08-11-2010 21:40 |
|
|
|
ivan66 |
KTM LC8
Přidané 08-11-2010 21:46
|
Člen
Příspěvek: 1415
Založený: 12.06.10
|
pěkná
'' |
|
|
|
PetrAT |
KTM LC8
Přidané 08-11-2010 22:26
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Bílá LC8 je hoodně pěkná
Oranžové padáky vypadjí děsně
|
|
|
|
oldsandal |
KTM LC8
Přidané 11-11-2010 10:06
|
Člen
Příspěvek: 262
Založený: 06.07.10
|
Vím je to obrázek profláknutý ale pokud řešíme KTM barvy tak ho sem dám .
Nejoriginálnější barva KTM všech dob je "žůžo růůůšofáá" !
'' |
|
|
|
nuclearB |
KTM LC8
Přidané 02-02-2011 18:29
|
Člen
Příspěvek: 108
Založený: 30.01.11
|
Nemáte někdo el.schéma na 990 2007- ? Dost by mi to pomohlo.
Triumph Tiger 800 XC |
|
|
|
JT |
KTM LC8
Přidané 02-02-2011 20:00
|
Člen
Příspěvek: 23
Založený: 16.05.10
|
nuclearB napsal:
Nemáte někdo el.schéma na 990 2007- ? Dost by mi to pomohlo.
TADY JE NA 2003-2007http://setthemfre..._LC8_E.pdf
'' |
|
|