Triumph Tiger 1200
|
Radzi |
Přidané 03-02-2012 21:37
|
Člen
Příspěvek: 24
Založený: 17.03.11
|
Taky jsem tam na něj dnes koukal a osobně se mi velice líbil.Ono u Triumphu jsem strávil dost času. |
|
|
|
PetrAT |
Triumph Tiger 1200
Přidané 03-02-2012 21:44
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Nádrž má 20L , tak snad to bude šetrné se spotřebou |
|
|
|
Waltr |
Triumph Tiger 1200
Přidané 03-02-2012 22:23
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
Nemyslím že bude zlý, jen se mi nelíbí ty ostré hray, třeba na nádrži. Jsem zvědav naživo. Ale je fajn že je z čeho vybírat.
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|
|
PetrAT |
Triumph Tiger 1200
Přidané 11-03-2012 22:49
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Včera jsem si 12ku prohlédl v Brně a také se na ni posadil
Pro mě trošku zklamání
Těžký ingot . Nádrž a plasty kolem nádrže mají divné tvary. Na to že má nádrž 20L, tak mi skoro připadla širší než u GSA
Zpracovní vypadá ok |
|
|
|
marvy |
Triumph Tiger 1200
Přidané 12-03-2012 08:31
|
Člen
Příspěvek: 262
Založený: 24.02.11
|
No jo, ale co dnes neni těžkej ingot? Pokud do přeslitrovejch endur zahrneme i LC8, která má určitě lehčí motor, CrMo rám, servisní interval jen 7,5k km a je jako jediná sportovní náčiní, tak jsou všechny velký endura +/- ingoty.
Trh si asi žádá čím dál tím větší objemy a výkony, moderní doba zase z těch motorek dělá neskutečný elektrárny, takže když se ti něco pose.re jsi pytli. Nehledě na to, že 90% lidí chtěj mít motorku, která vypadá ultracestovatelsky a expedičně, ale asfalt nikdy neopustěj.
Takže dnes ideální dvouválec do litru s dobrym podvozkem, váhou okolo 200kg s kterým můžeš celkem do jakýhokoliv terénu je bohužel jen jeden.
A kdo ví kam to v budoucnu soudruzi v rakousku pustěj.
Nicméně všechny ty ingoty jsou primárně na rozbitý cesty + nějaká šotolina a polňačka, nic víc. Do čeho se pustí jezdec nad tento rámec je už jen o jeho šikovnosti, zkušenostech, úvaze a odvaze.
12 GSA 256kg
12 XTZ 261 kg
Crosstourer 275 kg
Stelvio NTX 251 kg
Explorer 259 kg |
|
|
|
PetrAT |
Triumph Tiger 1200
Přidané 12-03-2012 08:50
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
jj, všechno to je hrozně těžké
Je pravda, že jediný Explorer byl na bočáku a tak jsem moh vyzkoušet i jeho váhu
Když jsi zmínil LC8, tak musím říct, že jsem tam vlez na všechny stroje v této kategorii a jediná LC8 mi padla do ruky jak v sedě, tak ve stoje a nikde nic nevadilo |
|
|
|
czunik |
Triumph Tiger 1200
Přidané 12-03-2012 15:12
|
Člen
Příspěvek: 1269
Založený: 15.05.10
|
No byli jsme na výstavě a hold tiger je hezký ale jen hezký,nádrž 20 L,težkej jako varadero a více,hranatý...drahý a rozhodně enduro.Škoda
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné.... |
|
|
|
Medved 77 |
Triumph Tiger 1200
Přidané 12-03-2012 23:05
|
Člen
Příspěvek: 1014
Založený: 13.12.11
|
Jo jo taky jsem se na něj těšil ale docela mě Angláni zklamali dneska už vopravdové cenduro dělá snad jen KTM
Neper se,život ti dá do držky sám. |
|
|
|
HonzaH |
Triumph Tiger 1200
Přidané 13-03-2012 08:48
|
Člen
Příspěvek: 712
Založený: 24.05.10
|
no vidíte to a když to tady Qwert tvrdí furt tak si z něj děláte srandu
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009 |
|
|
|
qwert |
Triumph Tiger 1200
Přidané 13-03-2012 11:15
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Honzíku odpouštím jim,jsou mladí,nezkušení a nevědí co činí.. |
|
|
|
czunik |
Triumph Tiger 1200
Přidané 13-03-2012 14:07
|
Člen
Příspěvek: 1269
Založený: 15.05.10
|
qwert napsal:
Honzíku odpouštím jim,jsou mladí,nezkušení a nevědí co činí..
ale víme
svoboda,svoboda názoru,svoboda myšlení je nezaplatitelné a nezpochybnitelné.... |
|
|
|
buboGS |
Triumph Tiger 1200
Přidané 13-03-2012 15:16
|
Člen
Příspěvek: 234
Založený: 21.02.11
|
Když jsem si v Lipsku oseděl všechna velká Cendura, vždycky, když jsem z toho lezl dolů, tak jsem si říkal, že jsem rád za to, co mám.
Akorát ten Triumph mě trošku oslovil - zpracování kokpitu bylo takové poctivější, než jinde (alespoň na první pohled) - skoro jako u BMW.
A kupodivu mě zaujal i ten litrový Versys. Proč? No jako jeden z mála jde svoji cestou - sice divnou, možná obtížně pochopitelnou, ale svojí - jako kdysi GS.
PS: Jediné opravdové, nefalšované a originální současné ENDURO - tedy KTM - tam neměli
BMW GS = stroj na radost |
|
|
|
PetrAT |
Triumph Tiger 1200
Přidané 14-03-2012 09:11
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Zpracování Exploréra na první pohled vypadá solidně
Škoda, že na Tigrovi 800 už šetřili. Tlumiče bez nastavení, Držák zadních supaček a přední masky napevno přivařený k rámu. Škoda. Jinak vypadá dobře
Ale třeba GS800 trophy nemělo ani přelakovaný polep GS na nádrži. A GS650, tam ty úspory bijou do očí hned a na ceně to zrovna poznat není |
|
|
|
buboGS |
Triumph Tiger 1200
Přidané 14-03-2012 10:00
|
Člen
Příspěvek: 234
Založený: 21.02.11
|
K té GS 650 - měl jsem Dakara (a stýská se mi po něm) - některé věci se mi líbili víc na Dakarovi než na nové GS 650 (myslím teď jednoválec Sertao) - řidítka, kokpit, tuším menší nádrž atd...
ALE: hodně se ozývá volání z lidu: Proč už se nedělají staré jednoduché motorky, spolehlivé, bez elektroniky atd???
No a teď s tím BMW přišlo, oprášilo prověřenou a spolehlivou a relativně kvalitní věc (samozřejmě někde ještě v rámci maximalizace zisku něco ubrali - viz výše napsané) a hned je to o tom, jak se tahaj staré díly ze sklad, že to je neinovativní atd...
Jaké je na trhu jiné jednoválcové cestovní enduro s obdobnou spolehlivostí, kvalitou a spotřebou? Podle mě nemá GS 650 konkurenci (snad jedině Yamaha Ténére).
Na dobrodružné cestování (v jednom, bez spolujezdce) je to možná lepší motorka než GS dvouválec nebo dokonce boxer - jednodušší, lehčí, s lepší průjezdností terénem (oproti boxeru).
Co víc si přát? Snad trochu lepší design, původní velikost nádrže, původní ovladače na řidítka a lepší jméno
PS (EDIT): a ještě o něco nižší cenu, na to jsem zapomněl. Ale je to holt BMW, tak to musí být poznat i na cenovce
Upravil buboGS dne 14-03-2012 10:01
BMW GS = stroj na radost |
|
|
|
frite |
Triumph Tiger 1200
Přidané 14-03-2012 10:45
|
Člen
Příspěvek: 15
Založený: 05.08.10
|
bubo
Myslím že jsi to napsal velice výstižně. Soudím, že koncepce jednoválcových jednoduchých endur má něco do sebe. Ovšem zrovny cena u te 650 je prostě napálená, a ani značka to neomluví. Oproti tenerce absolitní rozpočtovka za vyšší cenu. I jawa sportard má daleko kvalitnější komponenty a o generaci modernější motor..za nižší cenu... Nevím, ale platit na jedné motorce 50 tisíc přirážku za marketing - to by se mi nechtělo... |
|
|
|
buboGS |
Triumph Tiger 1200
Přidané 14-03-2012 13:07
|
Člen
Příspěvek: 234
Založený: 21.02.11
|
Cena je napálená? Možná proti Sportardu...
Yamaha Tenere ABS 209 990 (8390 EUR)
BMW Sertao ABS + hefty 206 000 (8240 EUR) při kurzu 25 Kč/EUR
Myslím si, že Tenerka je úplně stejně rozpočtová motorka, jako Sertao...
O generaci modernějším motoru bych nehovořil - nejsem si jist, ale v Yamaze i Sportardu je 660 Minareli - motor (odhaduji) stejně starý jako Rotax. A i kdyby ne, Rotax prostě považuji za lepší (spotřeba, výkon, životnost)
A Sportard? - nechci zabíhat do detailů, ani komponenty Jawy neznám, ale pochybuji, že by byli schopni za výrazně nižší prodejní cenu než BMW nabízet kvalitnější komponenty, když nemají kupní sílu nakoupit je ve velkém, jako BMW, tudíž se nedostanou na stejnou nákupní cenu.
Ne, Sportard nepovažuji za plnohodnotnou konkurenci k BMW ani k Yamaze - resp.snad k ničemu, co je na trhu dostatečně prověřeno. Malosériová výroba = málo peněz na vývoj, málo výrobků pro objektivní porovnání kvality atd... Ne, Jawa (bohužel) ne...
A navíc - ten design je strašnej... To co leze z Jawy se nedá srovnat snad s ničím, co je na trhu. Obyčejný kluk musel ukázat Jawě, jak lze doma udělat pěknou motorku (mám na mysli 250 Californian). Když v Jawě přišli na to, že by to lidi mohlo zajímat, vytvořili 660 Califa - no to je opět designovej úlet...
Když dva dělají totéž, není to totéž.
EDIT: písmenka, zalomení
Upravil buboGS dne 14-03-2012 13:09
BMW GS = stroj na radost |
|
|
|
HonzaH |
Triumph Tiger 1200
Přidané 14-03-2012 14:02
|
Člen
Příspěvek: 712
Založený: 24.05.10
|
A proto se modlíme aby v KTM nedostali rozum a pořád dělali zajímavé stroje pro nás jako minoritu tedy nejlépe 800 dvouválec z dnešní LC8 (80 koní, pod 200 kg ) nebo alespon z 690 verzi Adventure (nejsilnější jednoválec, tolik už nevibruje, solidní podvozek, větší nádrž)
i malý hraboš byl zajímavý stroj na dobrodružné cestování...a taky se už nedělá
takže i ten "dakar" díky za něj
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009 |
|
|
|
xx4 |
Triumph Tiger 1200
Přidané 14-03-2012 15:55
|
Člen
Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10
|
HonzaH napsal:
A proto se modlíme aby v KTM nedostali rozum a pořád dělali zajímavé stroje pro nás jako minoritu tedy nejlépe 800 dvouválec z dnešní LC8 (80 koní, pod 200 kg ) nebo alespon z 690 verzi Adventure (nejsilnější jednoválec, tolik už nevibruje, solidní podvozek, větší nádrž)
i malý hraboš byl zajímavý stroj na dobrodružné cestování...a taky se už nedělá
takže i ten "dakar" díky za něj
Cituju z rozhovoru s project managerem KTM : .....Rozhodně tě ale můžu ujistit,že do budoucna rozhodně nevyměkneme.Budeme nabízet jak motorky "hodný",tak i řádný kladiva pro hardcore fanoušky.Na tomhle si fabrika zakládá. ........ konec citace.
Takže to vypadá,že pořád bude možnost si koupit něco ulítlého.
PS:Citace z časopisu Motohouse.
Upravil xx4 dne 14-03-2012 15:56
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759) |
|
|
|
PetrAT |
Triumph Tiger 1200
Přidané 14-03-2012 21:35
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Byl jsem překvapený jak je současná LC 8 nízká
Ta loňská bílá s pavučinkou se hodně povedla
|
|
|
|
qwert |
Triumph Tiger 1200
Přidané 14-03-2012 21:41
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
PetrAT napsal:
Byl jsem překvapený jak je současná LC 8 nízká
Ta loňská bílá s pavučinkou se hodně povedla
Protože si seděl na nejnižší verzi.. |
|
|