Nevím jestli někomu vadí, ale toto je jejich blbost. Co já o tom vím, tak jezdili 2-3 roky na vyjímku z pravidel a mysleli si že to tak bude navždy. Letos už je zkrouhli, no. To je podobné jako měl Macháček se 4-kolkou.
Problém je prý ta jejich atypická kabina.........
BMW R1200GSA, 2012
BMW R1100GS, 1998
BMW F650GS, 2005
YAMAHA XT600Z TÉNÉRÉ, 1990
Bejvávalo: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Gerard De Rooy má taky atypickou kabinu a startuje dál s ivecem
[img]http://vkphotoprovider2.vk-cdn.nl/photoprovider/artikel/4/3/12/186e5c4d5b79e53ad896ef2f5d5ec305/1481757/664x374xDIMENSION_664x374/1481757.jpeg[/img]
Ono je to celé trochu složitější, kdyby někdo chtěl o problematice vědět něco více, doporučuji: http://www.liaz.c...m.php?f=26
Upravil tra dne 23-10-2014 20:27
17.10.-1.11.2014 proběhla v Tunisu Sahara Rallye El Chott 2014
[youtube]kpWvY1eZNKI#t=86[/youtube]
Jan Veselý potrénoval na Dakar a přiváží medaili za absolutní 1. místo v 9. etapě rallye a dále cenu za celkové 1. místo v kategorii MOTO v celém seriálu rallye a za celkové 1. místo v kategorii MOTO v dílčím seriálu Power week.
maraXRV napsal:
Nechápu co vadí na tom že má čumák. Podle mě je to bezpečnější
Nevadí čumák, vadí, že je ta kabina s čumákem splácaná ze dvou různých typů aut (Jamal a hasičská verze) a nikdy se takto seriově nedodávala, tudíž nemůže být takovéto auto ani homologováno. Jasně, z fanouškovského pohledu je to stupidita, odporuje to základnímu mottu Dakaru "vem co máš a dojeď do cíle", ale rozrostlo se to dnes do až obludných rozměrů svázaných předpisy a ty by se asi měly dodržovat.
To je jakokdyby Břeťa jednou podlehl stařecko-alkoholické demenci jako náš pan prezident a vypsal na CENDURO sraz podmínku, že tam může jen motorka s kardanem, tak bude většina lidí nas.r.a.ných, buď tam nepojede, nebo tam přijede a bude záležet na síle organizátora, jestli bude účastník bez kardanu na akci vpuštěn, nebo mu bude udělena vyjímka, nebo pojede dom.
Lopraisovi byla loni udělena ta vyjímka, letos už bohužel nikoli.
Aspoň letos uvidíme jestli je tak dobrý pilot a brzdí jej technika, nebo naopak. Vše zlé k něčemu dobré jest...
Capisci?
BMW R1200GSA, 2012
BMW R1100GS, 1998
BMW F650GS, 2005
YAMAHA XT600Z TÉNÉRÉ, 1990
Bejvávalo: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
maraXRV napsal:
Nechápu co vadí na tom že má čumák. Podle mě je to bezpečnější
Nevadí čumák, vadí, že je ta kabina s čumákem splácaná ze dvou různých typů aut (Jamal a hasičská verze) a nikdy se takto seriově nedodávala, tudíž nemůže být takovéto auto ani homologováno. Jasně, z fanouškovského pohledu je to stupidita, odporuje to základnímu mottu Dakaru "vem co máš a dojeď do cíle", ale rozrostlo se to dnes do až obludných rozměrů svázaných předpisy a ty by se asi měly dodržovat.
To je jakokdyby Břeťa jednou podlehl stařecko-alkoholické demenci jako náš pan prezident a vypsal na CENDURO sraz podmínku, že tam může jen motorka s kardanem, tak bude většina lidí nas.r.a.ných, buď tam nepojede, nebo tam přijede a bude záležet na síle organizátora, jestli bude účastník bez kardanu na akci vpuštěn, nebo mu bude udělena vyjímka, nebo pojede dom.
Lopraisovi byla loni udělena ta vyjímka, letos už bohužel nikoli.
Aspoň letos uvidíme jestli je tak dobrý pilot a brzdí jej technika, nebo naopak. Vše zlé k něčemu dobré jest...
Capisci?
Břeťa trpí zmíněnou diagnózou již dlouho,demence je už tak pokročilá že jej naštěstí něco takového ani nenapadne.