25.11. 2024 21:10
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Polepy a samolepky nejen na Tvoje moto
· Motoservis HP2MOTO, e-shop
· Yamaha Ténéré 700
· Royal Enfield Himalayan
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: JAPONSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
Afrika bude!!!
Tomas_7
Přidané 12-02-2016 17:45
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 87
Založený: 13.03.13

Jen tak koukám na ty padáky, ochrana nejspíš dobrý, nebudou se ale prát o místo s vysokým blatníkem kdyby ho tam někdo potřeboval dát? Já sice koupi naplánuju, jen je to první věc co mě napadla, neboť pro zalepený kolo už snad ležel každej, obvykle to bývá spojené před plastem pod světlem, tady to vypadá docela nízko, ale možná je to foto z blbého úhlu
 
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 12-02-2016 18:15
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

Tomas_7: myslím že to umístění v přední části je ve stejné výšce jako u OEM a moc jinak to tam vyřešit nejde, v tom místě je úchyt a Honda to vede o kus dopředu, Touratech blíž dozadu ale ve stejné výšce.
Tady je to vidět trošku líp:

'http://shop.touratech.cz/media/catalog/product/0/1/01-402-5095-0_i_01.jpg'
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
Xpat
Afrika bude!!!
Přidané 12-02-2016 20:13
Člen

Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15

@TomasTT: Ale samozrejme ze jde udelat lehkou skutecne offroad schopnou adventure motorku, ale jak pise qwert, zajem se zda byt velice maly. Pro vetsinu lidi je 'aventure' cestovani neco jako vikendova navsteva lunaparku - trochu toho jakoby vzruseni, ale hlavne bezpecne a pohodlne a abych byl v pondeli pripraven do pracovniho procesu.

Z myho subjektivniho pohledu musim byt schopen (jako prumerny jezdec) projet na adventure motorce vsechno co projedou mistni auta vcetne standardnich 4x4 nabalenych na rodinny vylet (zadny extremne upraveny monstra). Motorka pro me v zadnem pripade nesmi byt limitnim faktorem, kvuli kteremu to budu muset otocit i kdyz je jasne ze tam normalne jezdi auta. Takze napriklad 100vky km v hlubokem pisku ktery jezdi auta musim byt schope projet - a ja vetsinou sam.

Ja nic nemam proti velkym motorkam (velke GS s tim para/teleleverem a tema elektronickyma hlidackama povazuju za idealni motorku pro zacatecniky a obcasne jezdce - ne do terenu samozrejme), ale sere me jak v tomto Orwellovskem svete straceji slova vyznam (tento web je toho peknym prikladem): Bezny Evropan uz ani netusi, ze enduro skutecne neni v zadnem pripade GS, nebo LC8, nebo AT, nebo Tigr, ale neco v kubature 125 - 450 (ok mozna 500), jehoz hlavnim ucelem je maximalni vyziti se jizdou offroad i pro velice prumerneho jezdce (vy tomu tam divne rikate krosky) - a ne ze je na tom schopen se stazenou prdeli nejaky ten km mimo cestu projet (a jak vis ja jsem jich takhle projel hodne). A BMW klidne nazve na plakatu 800GS endurem - to si fakt delaji prdel. Neni nic smutnejsiho nez s koukat na dospeleho chlapa, ktery sezral cely ten stupidni life-stylovy tezkotonazni adventure koncept nateseny na zazitky, a pak se nekde klepe jak ratlik u nejakeho vyjezdu/sjezdu (porad na ceste kterou projede auto!) a prosi ostatni aby mu s tim odjeli protoze trochu zaprselo. A pritom ten samy chlap by to na nejakem DR650 klidne dal a i tu cestu tam a zpatky by s otlacenou prdelkou v pohode prezil a mel by vyborne zazitky.

Jak jsem rikal, nemam nic proti cestovnim motorkam se vzprimenym posedem (tak by se presne meli jmenovat), ktere ted na trhu dominuji - naprosto chapu a respektuju, ze vetsine lidi, kteri potrebuji offroadem dojet akorat tak do kempu plne vyhovuji. Ale sere me ze taky diky naprosto zavadejicim marketingu kolem techto motorek, neprosto vymizeli male adv motorky typu KLR, 640 adventure, atd, takze ve vysledku je mnohem mensi vyber - i kdyz chapu ze ten trh je mensi, myslim ze 2-3 motorky by uzivil (tech velkych je na trhu tak 10 - 15?). A nektere lidi kteri tomuto vabeni mylne uveri to muze ve vysledku odradit od adv cestovani, kdyz zjisti, ze skutecne vyhodili penize za neco co je ve vysledku o to nejlepsi z adventure obere.

A samozrejme ze nejlepsi platformou na to je jednovalec (k cemu zbytecna dalsi vaha dvouvalce?) typu 690. Jestli je Euro 4 nevim, ale predpokladam ze ano, pac se vyrabi ve vice verzich, nekterych nove uvedenych (690, Huska 701, Duke). Ano, pohodli bude urcite mensi, nicmene natvrdo je mnohem lepsi zaparena otlacena prdel (nebo dokonce ze mi trosku fouka na helmicku, nebo na kolinko), nez tezky uzeh a vycerpani vyzadujici infuzi uprostred dunoveho pole v poledne (ano, taky o tom neco vim).

Moje hlavni adv motorka (mam jich vic - vsechny jednovalce) momentalne je 690 s rally kitem. A pres Vanoce jsem byl na tradicni vylet tentokrat tri tydny v Mozambiku a Zimbabwe. A bez urazky, pokud by ses treba ty pokusil projet 600 km double trackem v hlubokem pisku podel pobrezi Indickeho oceanu (rekneme za 5 dnu jak jsem to delal ja) na AT, tak bys skoncil na kapackach. A pritom jsou to sice odlehle ale predce jenom double tracky ktere jezdi mistni neudrzovane 30 let stare Nissany, Toyoty, nebo Isuzu, mnohe pouze 2x4. Pokud by si s tim co jsem rekl mel problem, tak je pouze jeden zpusob jak to rozlousknout - prijed, ja ti nejakou to Afriku Twin tady sezenu a vyrazime (10 dnu ti bude stacit) Smile.

Tady je par fotek pro predstavu, a s takhle nabalenou 690 klidne objedu svet:

'https://lh3.googleusercontent.com/-Bim8Qsxq2H0/VpF-sjJRdqI/AAAAAAAAGCs/W3S22tFHyiQ/s1024-Ic42/Favorites%252520-%2525201%252520of%25252084.jpg'

'https://lh3.googleusercontent.com/-85R96ntG2dM/VpF_SdKZQYI/AAAAAAAAGC4/J6IoYUSvcHI/s1024-Ic42/Favorites%252520-%25252012%252520of%25252084.jpg'

'https://lh3.googleusercontent.com/-qoA25rk3VsQ/VpGAKBKd7_I/AAAAAAAAGDQ/1G200zB7eI8/s1024-Ic42/Favorites%252520-%25252015%252520of%25252084.jpg'

'https://lh3.googleusercontent.com/-g1CCNqOK_Ug/VpGPqj1MRQI/AAAAAAAAGMA/DbleQtc1BXE/s1024-Ic42/Favorites%252520-%2525208%252520of%25252084.jpg'

'https://lh3.googleusercontent.com/-F0d74CBkTMk/VpGHTzro3uI/AAAAAAAAGHY/75ISJDPpl1k/s1024-Ic42/Favorites%252520-%25252046%252520of%25252084.jpg'

'https://lh3.googleusercontent.com/-o9pseGEmuAI/VpGIr9aXN6I/AAAAAAAAGIA/4D5n_JKJYSQ/s1024-Ic42/Favorites%252520-%25252050%252520of%25252084.jpg'

'https://lh3.googleusercontent.com/-Ciw9zxbZozY/VpGIUp7wHjI/AAAAAAAAGH4/oais9JS2xBI/s1024-Ic42/Favorites%252520-%2525205%252520of%25252084.jpg'

'https://lh3.googleusercontent.com/-ZG4OecVm1ak/VpGI1tt0cnI/AAAAAAAAGII/EytJoPU_Z-s/s1024-Ic42/Favorites%252520-%25252051%252520of%25252084.jpg'

'https://lh3.googleusercontent.com/-0WjjWJvVSng/VpGOWlEQLjI/AAAAAAAAGLQ/1hCahSyPEFk/s1024-Ic42/Favorites%252520-%25252074%252520of%25252084.jpg'

'https://lh3.googleusercontent.com/-g6Ekzk0EJXk/VpGL-JWHBkI/AAAAAAAAGJ8/eMqqVJa9-w4/s1024-Ic42/Favorites%252520-%25252064%252520of%25252084.jpg'
Upravil Xpat dne 12-02-2016 20:29
 
qwert
Afrika bude!!!
Přidané 12-02-2016 20:29
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Xpat souhlasím s tebou jen mě napadlo,existují nějaké technické parametry aby se mohl nějaký motocykl nazvat enduro? To pochází z francouzského endurance a mělo by to znamenat vytrvalý..
PS: Tvoje ktm se mi moc líbí i to kde s ní jezdíš.Prostě závidím..Smile
 
Xpat
Afrika bude!!!
Přidané 12-02-2016 21:08
Člen

Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15

Qwerte, uprimne receno nevim a myslim ze specificky technicky parametr pro enduro neexistuje. Enduro znamena vytrvalost, nicmene u motorek se pouziva historicky jako specificka disciplina pro offroad jezdeni mimo uzavreny okruh (to je motokros - a jak myslim urcite vis motokrosove a enduro motorky se dost zasadne lisi i kdyz vypadaji stejne). Jakykoliv katalog motocyklovych vyrobcu (krome BMW) myslim tuto kategorii naprosto jasne odlisuje. Rozhodne ta kategorie neznamena ze kdyz na tom dovedu ujet hodne km - tzn mam velkou vytrvalost - tak je ta motorka Enduro. To by pak bylo nejlepsi enduro Goldwing, nebo neco podobneho.

To je jak balet a opera - oboje je to v podstate muzika, ale kazdy vi ze je to neco naprosto jineho. Zda se za v motorkach pojem enduro naprosto stratil smysl coz je skoda, pac pak se da lidem nabulikat cokoliv (napriklad ze je Multistrada cestovni enduro).

Podle me idealni adventure motorka je rally motorka (a tam podle me patri jak moje 690 tak LC8 - GS a jine obludy rozhodne ne), ktera odveze nejakou bagaz.

Jo a zavidet nemusis - HonzaH se sem tento rok chysta, tak prilet s nim a ja vam nejakou stavnatou trasu vyberu.

Nicmene zpatky k AT: Chtel jsem zareagovat na Blejdamit-ovu poznamku o neprodavanejsi AT. Ja osobne si myslim ze se ta motorka bude prodavat prumerne (GSu myslim roznodne moc kolace neukousne - mozna neco 1190R a doufam ze to zabije ten nesmysl zvany SuperTenere) - zadnou velkou hitparadu neocekavam. A to paradoxne proto, ze je zrejme z tech stavajicich velkcyh oblud nejvice schopna v terenu (asi s vyjimkou 1190R). Stavajici zajem hned po vypusteni je myslim logicky vzhledem k legendarnimu jmenu (cemuz uprimne nerozumim pac jsem puvodni AT mel a byla to ma nejnudnejsi motorka) a masivnimu marketingu. Ty velka kola se proste na asfaltu negativne projevi (a ten American v tom videu co jsem sem dnes dal to plne potvrzuje) - vsichni ti recenzenti tvrdili ze je to lepsi nez ocekavali, ale to je proto ze ocekavali ze to bude hrozne, a ono je to asi jen prumerne. A vetsina lidi co si toto kupuje jezdi 99% asfaltu. A navic to nema elektricky podvozek, tempomat, dokonce to ma duse (to bych chtel videt co je to za adventure kam se da jet bez dusi - i kdyz mam bezdusove gumy, co kdyz je rozriznu?), ma to malo vykonu, mamina se mi tam dozadu nevejde a podobny pi...ny. A spousta lidi na advrideru uz breci ze to ma ta velka kola a jak by chteli ty 19.

Takze si myslim ze po pocatecnim zajmu se to ustali a spousta lidi radsi zvoli neco vhodnejsiho pro jejich - v drtive vetsine asfaltove - jezdeni.

A uz to tady prestanu zaplevelovat.
 
qwert
Afrika bude!!!
Přidané 12-02-2016 21:18
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Sákra tomu říkám nabídka.S Honzou o tom pokecám..
 
MatyB
Afrika bude!!!
Přidané 12-02-2016 22:57
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 391
Založený: 06.10.12

Xpat mas to tam moc pekne, jak stroj tak krajinu.
Tise zavidim... :-)
 
abbe Faria
Afrika bude!!!
Přidané 13-02-2016 00:28
Člen

Příspěvek: 109
Založený: 23.03.15

TomasTT napsal:
Tomas_7: myslím že to umístění v přední části je ve stejné výšce jako u OEM a moc jinak to tam vyřešit nejde, v tom místě je úchyt a Honda to vede o kus dopředu, Touratech blíž dozadu ale ve stejné výšce.
Tady je to vidět trošku líp:

'http://shop.touratech.cz/media/catalog/product/0/1/01-402-5095-0_i_01.jpg'

Chránit celou kapotáž při úderu z boku .ptám se proč ?
Tohle řešení už používali jiní výrobci i na staré africe nic méně ochrana 0 a ještě to zohýbá lešení a popraskají kapotáže, používá to snad stará afra ,KTM,
Na to vaši dobře placení konstuktéři už asi nemysleli?
Bartus jen tak dál thumbs up
X pad -podepisuji v celém rozsahuWink
Upravil abbe Faria dne 13-02-2016 01:11
 
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 13-02-2016 02:41
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

abbe Faria: Proč? Protože tam je tenký plast a pod ním chladič. Naši "dobře placení" konstruktéři na těch motorkách jezdí a možná se budeš divit, že najezdí ročně víc, než bys čekal, protože i po 25 letech pořád vývoj a testování doplňků dělají majitelé firmy.
Nevím, proč tě to tak sejří - prostě když se ti ten horní padák nelíbí, tak si ho nekupuj a je to. Ne každý je tak dobrý jezdec, že nikdy nepadá a když už, tak je mu třeba jedno, že oprava bude stát raketu nebo že kvůli rozmlácenýmu chladiči nebude moct jet dál vůbec. A někdo si tam dá trubku a třeba to část té energie chytí a poškození nebude takový, aby nemohl pokračovat. Třeba jo, pak je to fuk. Kdo chce, může si dát jen rám na motor (mimochodem po testování byl oproti prototypům z loňska zvětšený). Kdo chce, může si dát ten horní. Je to každého věc.

'http://shop.touratech.cz/media/catalog/product/0/1/01-402-5157-0_i_03.jpg'

Jestli to má nebo nemá význam, to si asi musí zvážit každý sám. Já jen vím, že kdyby nebylo padacích rámů, tak v posledních třeba třech letech řešíme transport minimálně třech nebo čtyřech motorek lidí, se kterýma jsem někde byl za fůry peněz, protože když jseš daleko v cizině a nemáš jak motorku odvézt, tak musíš akceptovat podmínky, které ti nabídnou místní a nemáš moc prostor vyjednávat.

Tady mám třeba poslední příklad z Mauritánie, cca 450km do nějaké civilizace, odkud by se dal řešit transport někam dál. Jasně, my jsme tam měli kamion, jenže by se musel vyložit plaťák, který byl uvnitř a nedalo by se s tím jet v písku, takže by musel dojet někam ven z pouště, tam ho nechat, vrátit se pro něj, odvézt ho a pak jet po silnici s vlekem vzadu. Strašná časová ztráta a naboření programu cesty.

'https://lh3.googleusercontent.com/-FmPiv-Wr-vg/Vq-EM_bk1HI/AAAAAAABhoo/ZzF4oqt-mLY/s1152-Ic42/SENEGAL-291.JPG'

Padák zafungoval a ránu do skály chytil celkem dobře. Motorka dojela do cíle a to je celý ten smysl. Kdyby tam nebyl, tak to chytila hlava válce a na 99% by to byl konec. To samé předtím F800GS třeba.

KTM nemají rámy přes plasty? Opravdu?
Tak schválně něco, co není od touratechu...

'http://dev1.ktmtwins.com/media/catalog/product/cache/1/image/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/r/u/rumbux_690_copy_4.jpg'

'http://i.ebayimg.com/images/i/181929991369-0-1/s-l1000.jpg'

'http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/v7sAAOSwL7VWlB9X/$_57.JPG'
Upravil TomasTT dne 13-02-2016 02:45
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 13-02-2016 03:15
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

xpat: Martine, víš že se v tomhle neshodneme.. Ono je trošku rozdíl, když máš v dosahu takové možnosti jako máš u vás. Jasně, když pojedu od tebe do Kaokolandu, tak bych ani na vteřinu nepochyboval že nejlepší volba bude třeba 690 enduro apod. Bez diskuze. Jenže většina lidí "tady" nejezdí jen v Africe. A jet se projet na 690 do Alp? Do Francie? Já na tom jel asi 250km po silnici cca stovkou a myslel jsem, že mě budou muset potom sundat. Příšerný. Jednoválec po Evropě když třeba 80% roku jezdíš po silnicích není fakt úplně to nejlepší. Já jsem měl dva roky F650GS Dakar, ten měl alespoň slušný kokpit a nefoukalo na mě (původní černobílá verze, pak to změnili radikálně k horšímu). Ale byl jsem na něm ve Slovinsku, na Slovensku - prostě dál než pár set km a jakmile přišly hory, bylo to příšerný. A to má pohodlný sedlo a ta motorka se prakticky netřese. V Thajsku jsem jezdil 14 dnů na LC4 enduro - peklo. Prostě když je to pohodlný na silnici, je to naprd v terénu a naopak. Mě se nejlíp ze všeho co jsem měl kdy možnost vyzkoušet, jezdilo v písku na starém WR450F s rallye kitem Meca Systems. Neměl jsem možnost jezdit na novějších rallye 450 ale tahle z roku 2007 byla téměř dokonalá. Ale přejezd 2x denně 150km - to bylo šílený. Nevěděl jsem, jak si na to sednout, zadek v ohni i přes italský rallye sedlo. Takže hledám kompromis - dobrý na silnici, dálkové cestování ale i tam, kde jezdím v terénu - což jsou převážně pisty, jednoduchý písek a maximálně fešový pole a horský cesty plný šutrů. Chci motorku se solidním zdvihem podvozku, která dokáže pobrat většinu děr a kamenů, které prostě někdy trefíš. Chci klasický vidle a 21+18". AT má v sérii menší zdvihy než bych chtěl (23+22cm) a větší váhu ale kromě ABS nemá moc ****it a přijde mi ergonomicky naprosto ideální. Asi to taky souvisí s tím, jak je kdo velkej. Vím jak jsi blbě došlapával z 1150. Ale z dvouválců, které jsou teď na trhu, je to fakt nejlepší volba. Souhlasím s tím, že se za rok nebo dva budou masivně prodávat z druhý ruky. Spousta lidí zjistí, že vlastně takovou motorku vůbec nechtějí a že budou chtít 19" předek atd. Jasně. To samý bylo s 1190 - vím o řadě případů, kdy si lidi pořídili KTM a ani ne po roce se vraceli k BMW, protože zjistili, že ten motor vůbec nevyužijí a nebo je to pro ně i nebezpečný. Jsou zvyklí třeba na to, že se předek neponořuje při brždění, že to pak v zatáčce drží stopu a že nástup motoru není tak hroznej atd. Tohle nemá tak brutální motor ale ta koncepce určitě některým lidem po čase nebude vyhovovat, protože celý trh se za posledních třeba 10 let dost změnil. Někteří lidi, kteří si kupují BMW 1200GSA LC si vlastně správně měli koupit RTčko nebo GTL. Jezdí s tím prostě jako s cesťákem. Já osobně jsem ještě LC třeba v Maroku mimo silnici neviděl. Prostě nikdy nikdo. Ale tam, kam vede silnice, tam ti lidi dojedou. Vyfotí se a to je všechno. Před 12 lety to bylo podobný s 1200GS - lidi s tím taky moc do terénu nejezdili - na rozdíl od 1150 a starších. Ale ty motorky nejsou tak rozdílný jako vzducháč a LC. Jet se s tím dá, nepochybně. Ale člověk se nadře. Ale přejet Evropu když se chceš podívat do Portugalska, Skotska nebo za polární kruh? Pojedeš na 500ccm nebo na velkém dvouválci? Já volím dvouválec.
Jinak kdybych nevěděl co s penězma, tak si pořídím na jezdění tam, kde mě to baví (teda severní afrika) asi tu 690ku s kitem Rallye Raid co měl posledně kamarád. Na to je to fakt ideální. A univerzál Hondu a na silniční cestování třeba i ve dvou 1200GS. Ale když chceš jednu univerzální, tak to v některých ohledech bude kompromis.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
abbe Faria
Afrika bude!!!
Přidané 13-02-2016 08:59
Člen

Příspěvek: 109
Založený: 23.03.15

To: Tomas TT
Mě nic nesejří pouze diskutuji ohledně padacího rámu to je vše.Rám si nekoupím,počkám na jiný výrobce s čím přídou.
Mě se zdá,že spíše než funkčnost a smysl padáků se v dnešní době více dbá desing a snahu s enduro motorek dělat jakési enduročopery s naleštěnými rámy.

 
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 13-02-2016 13:05
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

abbe Faria napsal:
To: Tomas TT
Mě nic nesejří pouze diskutuji ohledně padacího rámu to je vše.Rám si nekoupím,počkám na jiný výrobce s čím přídou.
Mě se zdá,že spíše než funkčnost a smysl padáků se v dnešní době více dbá desing a snahu s enduro motorek dělat jakési enduročopery s naleštěnými rámy.



Upřímně řečeno - největší výtku právě u horního rámu máme za to, že částečně zakrývá slovo Twin na samolepce na kapotáži. Je to slyšet ze všech zemí. Takže povídej něco o funkčnosti, když lidi neřeší to, že když bude zbytečně větší, tak je to v pořádku, protože bude vidět samolepka pod ním. Jde jim jen o design. Tomek (Holan) zrovna prezentoval svoje padáky na AT. Nikdy nekomentoval jejich tvar ale lavina komentářů - že jsou bílý a že bílá je hnusná...

Co se týká leštěného nerezu, tak upřímně řečeno, nic lepšího neznám. Nejsou na tom téměř vidět stopy po pádech, nerezne to. Kdo chce, může je mít přestříkané práškovou barvou na černo. Ale po pádech ten kov logicky bude svítit a bude to vypadat hůř. Typicky rámy na kufry. Jak se na to kufry nasazují, tak se barva dřív nebo později odře. U leštěné nerezi to nehrozí. Dělá se to takhle spoustu let, já měl první věc z leštěné nerezi od Tomáše Padevíta na 1150GSA před 13 lety a originální padáky BMW na tuhle motorku byly ze saténované nerezi ve stejné době. Předtím nevím.

Každopádně si myslím, že se málokdo zajímá o funkčnost a proč třeba je na trubce tenhle ohyb a proč není rovná a zajímají se, proč to nejde udělat v barvě lakování motoru apod.
Upravil TomasTT dne 13-02-2016 13:06
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
blejdamint
Afrika bude!!!
Přidané 13-02-2016 14:09
Člen

Příspěvek: 774
Založený: 23.01.11

k polepum, mame tady na foru vyborneho chlapce na polepy nick,,myro,, a ten udela dle prani za par korun a problem s polepem mate vyresen a na padaky si muzete pridelat treba 5 kusu led svetelGrin
blejdamintxr650r
 
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 13-02-2016 14:41
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

jojo, to ale nejde vysvětlit lidem, kteří prostě považují "originál" samolepku za nedotknutelnou a její zakrytí za svatokrádež Wink
Světla se u AT nepřidělávají na padáky - alespoň ne u nás Wink Nicméně nechápu, jak to souvisí.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
blejdamint
Afrika bude!!!
Přidané 13-02-2016 14:50
Člen

Příspěvek: 774
Založený: 23.01.11

Tome, to jsi rovnou odpovedel.......... nic proti nikomuGrin
blejdamintxr650r
 
vilemx
Afrika bude!!!
Přidané 13-02-2016 21:14
Člen

Příspěvek: 69
Založený: 19.05.15

Ohledně padáků na novou AT, ať už TT nebo Honda, tak podle umístění a provedení úchytů mi připadají určené do Alp. Do Karpat nebo Atlasu bych volil jinou konstrukci.
 
blejdamint
Afrika bude!!!
Přidané 13-02-2016 23:02
Člen

Příspěvek: 774
Založený: 23.01.11

https://www.googl...7255757907



A dokonce je videt i ten bohovGrinsky napis
Upravil blejdamint dne 13-02-2016 23:03
blejdamintxr650r
 
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 15-02-2016 00:15
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

vilemx napsal:
Ohledně padáků na novou AT, ať už TT nebo Honda, tak podle umístění a provedení úchytů mi připadají určené do Alp. Do Karpat nebo Atlasu bych volil jinou konstrukci.


To pochopitelně klidně můžeš ale jako ty, ne jako firma. Jde o to, že od většiny výrobců motorek (osobně si myslím úplně od všech) potřebuješ jako firma vyrábějící doplňky schválení tvé navržené konstrukce, že její montáží tví zákazníci neporuší záruční podmínky. Takže ty si třeba vymyslíš něco přimontovaného někde na motoru (příklad) a konstruktéři od výrobce do zprávy řeknou, že to tak být nesmí. Ty to přesto vyrábíš a prodáváš a dojde třeba k tomu, že někde praskne odlitek motoru nebo něco. Pokud výrobce bude chtít, tak to může hodit na tebe a ty budeš prokazovat, že to ten tvůj výrobek nezpůsobil? Bohužel tohle už tady v minulosti bylo a bylo to hustý (jednalo se o zadní blatníčky) a Touratech to stálo docela raketu (slyšel jsem o částce 35 tis. EUR). Takže je snadnější požádat výrobce o schválení konstrukce tvého doplňku a těmhle problémům se vyhnout i za cenu, že ne vždycky můžeš dělat všechno, co tě napadne nebo co by se ti líbilo, pokud chceš s tím výrobcem zůstat v dobrém vztahu a nechceš, aby on dělal pakárnu tvým zákazníkům.
V případě velkých výrobců to takhle funguje vždycky a v případě těch, kteří dělají pro ty fabriky i OEM výrobu, to vůbec bez schvalovaček neexistuje.
Jinak zrovna tady mi na té konstrukci nepřijde nic špatného ani do těch zemí, co píšeš. Na jiných motorkách to funguje naprosto stejně a i letmo uchycený "lalok" při určitém tvaru a z určitého materiálu funguje a ochrání. Pochopitelně vždycky je to do určité rychlosti okolností pádu a při určité rychlosti už je to celkem jedno, jestli tam je nebo není, protože to bude asi fatální. Známý (shodou okolností nejlepší kamarád našeho spolupracovníka - animátora) minulý týden havaroval na jedné z prvních vyjížděk s novým GSA LC, spadnul z asi 15 skalky (vyletěl ze silnice) a bylo jedno, že měl na motorce všechny rámy, protože motorka se o 20° zkroutila celá a je to totálka. Ale při normálních havárkách tyhle typy padáků normálně fungují.

'https://lh3.googleusercontent.com/-86tts62p2K4/UZOYFrX2HjI/AAAAAAAAWcI/FZLSFn6DKkU/s1024-Ic42/TK-MAROC-2013-177.JPG'
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
blejdamint
Afrika bude!!!
Přidané 15-02-2016 09:12
Člen

Příspěvek: 774
Založený: 23.01.11

je to jedno jaky ram, kdyz vidime ze to nefunguje a motorka je na kasu, proc hodil zada na rovne ceste? usnul?
Upravil blejdamint dne 15-02-2016 09:15
blejdamintxr650r
 
blejdamint
Afrika bude!!!
Přidané 15-02-2016 09:18
Člen

Příspěvek: 774
Založený: 23.01.11

XPAT, duvod volby KTM a jeste tak barevna jak u KOcky na pouti v Praglu, je jedno na cem clovek jede, hlavne ze jede

http://www.kolama...olivie.jpg


toto je dobra volbathumbs up
blejdamintxr650r
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 92

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.43 sekund 403,272,716 návštěv