22.11. 2024 15:13
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· Test
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
Reklama
Kalendář akcí
<< Listopad 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Narozeniny Narozeniny:
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Motoservis HP2MOTO, e-shop
· Yamaha Ténéré 700
· Royal Enfield Himalayan
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· CFMOTO
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [976]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: JAPONSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
Afrika bude!!!
vilemx
Přidané 15-02-2016 09:40
Člen

Příspěvek: 69
Založený: 19.05.15

TomasTT: Protože nevidím pod pokličku, tak nevím, jestli pořádně bytelné padáky TT nenavrhlo, protože nechce (vzhled, složitost výroby, dopad do Hondy na normohodiny oprav při nutnosti jejich demontáže, atd.) nebo třeba ani nesmí. Opravdu si nemyslím, že tam máte lamy, co by to vymyslet a vyrobit neuměly. Samozřejmě, že s tebou souhlasím, co se týče administrativy kolem doplňků od domácího kutila přes druhovýrobu až po dodavatele originálů. To ale nic nemění na tom, že tyhle letmo uchycené laloky jsou určené spíš jako designový doplněk na cenduro, než jako pracovní nástroj na enduro. O to víc mě to zaráží, když Honda novou AT svým marketingem tlačí spíš k tomu pracovnímu nástroji - přestože je jasné, že drtivá většina kupců funglovek AT si ji nekupuje, aby s ní denně mlátili o zem. Tahle etapa přijde tak za pět let. Před dvaceti lety na tom byla AT úplně stejně. Drtivá většina byly leštěnky bez padáků nebo s jejich imitací od Givi.
 
abbe Faria
Afrika bude!!!
Přidané 15-02-2016 09:56
Člen

Příspěvek: 109
Založený: 23.03.15

TomasTT napsal:
abbe Faria napsal:
To: Tomas TT
Mě nic nesejří pouze diskutuji ohledně padacího rámu to je vše.Rám si nekoupím,počkám na jiný výrobce s čím přídou.
Mě se zdá,že spíše než funkčnost a smysl padáků se v dnešní době více dbá desing a snahu s enduro motorek dělat jakési enduročopery s naleštěnými rámy.



Upřímně řečeno - největší výtku právě u horního rámu máme za to, že částečně zakrývá slovo Twin na samolepce na kapotáži. Je to slyšet ze všech zemí. Takže povídej něco o funkčnosti, když lidi neřeší to, že když bude zbytečně větší, tak je to v pořádku, protože bude vidět samolepka pod ním. Jde jim jen o design. Tomek (Holan) zrovna prezentoval svoje padáky na AT. Nikdy nekomentoval jejich tvar ale lavina komentářů - že jsou bílý a že bílá je hnusná...

Co se týká leštěného nerezu, tak upřímně řečeno, nic lepšího neznám. Nejsou na tom téměř vidět stopy po pádech, nerezne to. Kdo chce, může je mít přestříkané práškovou barvou na černo. Ale po pádech ten kov logicky bude svítit a bude to vypadat hůř. Typicky rámy na kufry. Jak se na to kufry nasazují, tak se barva dřív nebo později odře. U leštěné nerezi to nehrozí. Dělá se to takhle spoustu let, já měl první věc z leštěné nerezi od Tomáše Padevíta na 1150GSA před 13 lety a originální padáky BMW na tuhle motorku byly ze saténované nerezi ve stejné době. Předtím nevím.

Každopádně si myslím, že se málokdo zajímá o funkčnost a proč třeba je na trubce tenhle ohyb a proč není rovná a zajímají se, proč to nejde udělat v barvě lakování motoru apod.

Opět nesouhlasím padací rám je od slova padati.Konstrukce padacího rámu má být taková ,že dejme tomu při pádu na bok zachytí největší sílu působící na motocykl při pádu s co nejmenší měrou poškození ostatních částí.
Váš padací rám tohle nezvládne ani omylem.Umístit ho cca 2 cm od kapotáže tak vidím co to udělá při větším pádu a jestli to Vaši konstruktéři pod světlem ještě uchtili za lešení tak to je vůbec to nejhorší. Proboha kde máte deformační zóny?
Co se týče použití nerezu
A: drahá výroba a náklady
B:Špatná opravitelnost padacího rámu při poškození náklady
C:Hezký desing
Co je to saténovaná nerez ?
Upravil abbe Faria dne 15-02-2016 10:09
 
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 15-02-2016 11:04
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

blejdamint napsal:
je to jedno jaky ram, kdyz vidime ze to nefunguje a motorka je na kasu, proc hodil zada na rovne ceste? usnul?


Kochal se...
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 15-02-2016 11:53
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

abbe Faria napsal:
Opět nesouhlasím padací rám je od slova padati.Konstrukce padacího rámu má být taková ,že dejme tomu při pádu na bok zachytí největší sílu působící na motocykl při pádu s co nejmenší měrou poškození ostatních částí.
Váš padací rám tohle nezvládne ani omylem.Umístit ho cca 2 cm od kapotáže tak vidím co to udělá při větším pádu a jestli to Vaši konstruktéři pod světlem ještě uchtili za lešení tak to je vůbec to nejhorší. Proboha kde máte deformační zóny?
Co se týče použití nerezu
A: drahá výroba a náklady
B:Špatná opravitelnost padacího rámu při poškození náklady
C:Hezký desing
Co je to saténovaná nerez ?


Nejsem konstruktér, nemám v úmyslu s tebou diskutovat o tom, jestli je uchycení dobré nebo ne, moc možností, kde to uchytit, zrovna na téhle motorce není. Nejsem prostě konstruktér a tyhle informace nevím.
Když se ale podíváš do návodu, tak uvidíš, jak je to pomocné "T" pod světlem uchycené do rámu před krkem řízení (2x M8x30 + 2x M6x20) a dole do rámu (M10x100, M8x110). Rána podle mě půjde do rámu, ne do "lešení" světla. Je to jasně vidět z montážního nákresu.
Pochopitelně že vidíš na první pohled na obrázku, jak to nebude fungovat. Je fuk, jak to bylo testované, kolik energie ta konstrukce vydrží podle výpočtu a podle testů - ty to vidíš na první pohled. OK.
Já můžu zjistit ve vývoji, jestli by uvolnili informace o testech, proč má horní rám na každé polovině deset ohybů, jakou sílu vydrží atd. Vidím třeba, že v případě spodního rámu design změnili a docela podstatně - jiný tvar, jiný průměry, další rameno...

Saténový povrch - možná to překládám špatně ale moje Zippo má taky "saténový povrch", takže to asi tak divný termín nebude. Prostě to není ani leštěný ani broušený. Je to elektrochemická metoda leštění a říkají tomu "satin".
Vzal jsem tady v prodejně pár příkladů různých úprav nerezové oceli...


'https://touratech.smugmug.com/photos/i-Rjdn5pZ/0/X3/i-Rjdn5pZ-X3.jpg'
Upravil TomasTT dne 15-02-2016 12:08
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
Xpat
Afrika bude!!!
Přidané 15-02-2016 12:08
Člen

Příspěvek: 124
Založený: 20.02.15

blejdamint napsal:
XPAT, duvod volby KTM a jeste tak barevna jak u KOcky na pouti v Praglu, je jedno na cem clovek jede, hlavne ze jede

http://www.kolama...olivie.jpg


toto je dobra volbathumbs up


Tomuhle prispevku nerozumim, ale mam paradoxne pocit ze ses to ty kdo ma problem s porozumenim psaneho slova. Tak ti to skusim vysvetlit vic po lopate:

Ja sem svym prispevkem reagoval na poznamku Tomase ze se neda vyrobit mala lehka adventure motorka, pricemz Tomas reagoval zase na tvou poznamku ze je AT moc tezka. Takze sem na vlastnim prikladu, aby to nebyla jen teorie, ukazal ze to jde a kdyby KTM chtela tak ten kit na tu bez problemu 690 udela. Jinymi slovy jsem potvrdil ze jde udelat to po cem sam volas - evidentne znackou, ktera st ti nelibi, nicmene to je tvuj problem a pokud dovedes z Hondy vykopat novou XR650R se starterem a vetsi olejovou vanou a rozumnou hmotnosti, tak ti jen zatleskam a sam si ji koupim.

A kdyz uz to tady zasiram, tak chci rict ze plne souhlasim s Tomasovou odpovedi ze je AT to nejuniverzalnejsi momentalne na trhu a kdybych si kupoval velkou motorku na kochani tak si ji sam koupim, nicmene to jsem ja nespochybnoval, pouze jsem ukazal ze urcite mala adventure motorka je realna a lepsi nastroj na offroad cestovani, nez tezkotonazni cestovni motorky.

Co se tyce tve poznamky ze se da jet kolem sveta na cemkoliv - alespon tak jak to mam rad ja, tzn. vetsinou po hodne zapadlych trekech, ktere ale mistni porad normalne jezdi - tak se samozrejme pletes. Na te Pavlove Jawe by to slo, na nejake Cinske mrdce, nebo Indickem Bajaj by to slo, na XT660R/DR650/XR650/690R by to slo, ale uz Tenere XT660 (kterou mam) je na hrane - ten pisek v Mozambiku (cca 600 km) bych na ni dal tak minimalne za 10 dnu, spis vubec. Roznodne by to neslo na GS (800 a vic), Tigrovi, SuperTenere, 1190, VStrom, atd. Ale pokud ti nevadi ze se nedostanes to nekterych skutecne exkluzivnich lokaci (treba ten Kaokoland co Tomas zminoval, nebo pojedes ten Mozambik po asfaltu a kazdych cca 50 km z tebe budou loudit floydi uplatek), tak jo - pak to de jet na cemkoliv.

Co se tyce mych polepu, tak souhlasim ze jsou jak od Kocky a je na nich dokonce jmeno, inicialy a datum narozeni predesleho majitele - koupil jsem tu motorku s cca 2000 km uz s polepy, a pre tripem jsem resil dulezitejsi veci, nez jak to vypada. Nicmene, kdyz uz se tady bavime jak maly deti - tahle poznamka od nekoho kdo narval na BRP plechovy bedny je skutecne legracni.

Hezky den preju.
 
blejdamint
Afrika bude!!!
Přidané 15-02-2016 13:02
Člen

Příspěvek: 774
Založený: 23.01.11

Xpat napsal:
blejdamint napsal:
XPAT, duvod volby KTM a jeste tak barevna jak u KOcky na pouti v Praglu, je jedno na cem clovek jede, hlavne ze jede

http://www.kolama...olivie.jpg


toto je dobra volbathumbs up


Tomuhle prispevku nerozumim, ale mam paradoxne pocit ze ses to ty kdo ma problem s porozumenim psaneho slova. Tak ti to skusim vysvetlit vic po lopate:

Ja sem svym prispevkem reagoval na poznamku Tomase ze se neda vyrobit mala lehka adventure motorka, pricemz Tomas reagoval zase na tvou poznamku ze je AT moc tezka. Takze sem na vlastnim prikladu, aby to nebyla jen teorie, ukazal ze to jde a kdyby KTM chtela tak ten kit na tu bez problemu 690 udela. Jinymi slovy jsem potvrdil ze jde udelat to po cem sam volas - evidentne znackou, ktera st ti nelibi, nicmene to je tvuj problem a pokud dovedes z Hondy vykopat novou XR650R se starterem a vetsi olejovou vanou a rozumnou hmotnosti, tak ti jen zatleskam a sam si ji koupim.

A kdyz uz to tady zasiram, tak chci rict ze plne souhlasim s Tomasovou odpovedi ze je AT to nejuniverzalnejsi momentalne na trhu a kdybych si kupoval velkou motorku na kochani tak si ji sam koupim, nicmene to jsem ja nespochybnoval, pouze jsem ukazal ze urcite mala adventure motorka je realna a lepsi nastroj na offroad cestovani, nez tezkotonazni cestovni motorky.

Co se tyce tve poznamky ze se da jet kolem sveta na cemkoliv - alespon tak jak to mam rad ja, tzn. vetsinou po hodne zapadlych trekech, ktere ale mistni porad normalne jezdi - tak se samozrejme pletes. Na te Pavlove Jawe by to slo, na nejake Cinske mrdce, nebo Indickem Bajaj by to slo, na XT660R/DR650/XR650/690R by to slo, ale uz Tenere XT660 (kterou mam) je na hrane - ten pisek v Mozambiku (cca 600 km) bych na ni dal tak minimalne za 10 dnu, spis vubec. Roznodne by to neslo na GS (800 a vic), Tigrovi, SuperTenere, 1190, VStrom, atd. Ale pokud ti nevadi ze se nedostanes to nekterych skutecne exkluzivnich lokaci (treba ten Kaokoland co Tomas zminoval, nebo pojedes ten Mozambik po asfaltu a kazdych cca 50 km z tebe budou loudit floydi uplatek), tak jo - pak to de jet na cemkoliv.

Co se tyce mych polepu, tak souhlasim ze jsou jak od Kocky a je na nich dokonce jmeno, inicialy a datum narozeni predesleho majitele - koupil jsem tu motorku s cca 2000 km uz s polepy, a pre tripem jsem resil dulezitejsi veci, nez jak to vypada. Nicmene, kdyz uz se tady bavime jak maly deti - tahle poznamka od nekoho kdo narval na BRP plechovy bedny je skutecne legracni.

Hezky den preju.


Máš pravdu.thumbs up,připomínás mi mojeho syna........holt uz jsem starej a drzej. A myslím si že mužů říct co chci.
Bahnu zdar.
Upravil blejdamint dne 15-02-2016 13:20
blejdamintxr650r
 
qwert
Afrika bude!!!
Přidané 15-02-2016 13:23
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Blejdo koho tím myslíš když říkáš každému?
 
blejdamint
Afrika bude!!!
Přidané 15-02-2016 14:05
Člen

Příspěvek: 774
Založený: 23.01.11

qwert napsal:
Blejdo koho tím myslíš když říkáš každému?


jak se do teho zamocu tak se z teho nevymocuFrown

to jsem nekde videl, tak jsem to pouzil, ja tak chytrej nejsublushing

samozrejme jak za komancu, citim jen kolektivni vinupray

mmj ten praso*pes cos zrobil vypada pekne, jeste tu kyvku doladit a je to krasna cestovni offmotorka
Upravil blejdamint dne 15-02-2016 15:36
blejdamintxr650r
 
qwert
Afrika bude!!!
Přidané 15-02-2016 14:19
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Nevím co přesně myslíš,vidím jen 4 hvězdičky..
 
abbe Faria
Afrika bude!!!
Přidané 15-02-2016 19:12
Člen

Příspěvek: 109
Založený: 23.03.15

TomasTT napsal:
abbe Faria napsal:
Opět nesouhlasím padací rám je od slova padati.Konstrukce padacího rámu má být taková ,že dejme tomu při pádu na bok zachytí největší sílu působící na motocykl při pádu s co nejmenší měrou poškození ostatních částí.
Váš padací rám tohle nezvládne ani omylem.Umístit ho cca 2 cm od kapotáže tak vidím co to udělá při větším pádu a jestli to Vaši konstruktéři pod světlem ještě uchtili za lešení tak to je vůbec to nejhorší. Proboha kde máte deformační zóny?
Co se týče použití nerezu
A: drahá výroba a náklady
B:Špatná opravitelnost padacího rámu při poškození náklady
C:Hezký desing
Co je to saténovaná nerez ?


Nejsem konstruktér, nemám v úmyslu s tebou diskutovat o tom, jestli je uchycení dobré nebo ne, moc možností, kde to uchytit, zrovna na téhle motorce není. Nejsem prostě konstruktér a tyhle informace nevím.
Když se ale podíváš do návodu, tak uvidíš, jak je to pomocné "T" pod světlem uchycené do rámu před krkem řízení (2x M8x30 + 2x M6x20) a dole do rámu (M10x100, M8x110). Rána podle mě půjde do rámu, ne do "lešení" světla. Je to jasně vidět z montážního nákresu.
Pochopitelně že vidíš na první pohled na obrázku, jak to nebude fungovat. Je fuk, jak to bylo testované, kolik energie ta konstrukce vydrží podle výpočtu a podle testů - ty to vidíš na první pohled. OK.
Já můžu zjistit ve vývoji, jestli by uvolnili informace o testech, proč má horní rám na každé polovině deset ohybů, jakou sílu vydrží atd. Vidím třeba, že v případě spodního rámu design změnili a docela podstatně - jiný tvar, jiný průměry, další rameno...

Saténový povrch - možná to překládám špatně ale moje Zippo má taky "saténový povrch", takže to asi tak divný termín nebude. Prostě to není ani leštěný ani broušený. Je to elektrochemická metoda leštění a říkají tomu "satin".
Vzal jsem tady v prodejně pár příkladů různých úprav nerezové oceli...


'https://touratech.smugmug.com/photos/i-Rjdn5pZ/0/X3/i-Rjdn5pZ-X3.jpg'

Ja také nemám
chuť ti vysvětlovat věci který jsi nikdy nevyzkoušel jsi akorát distributor věcí.
 
TomasTT
Afrika bude!!!
Přidané 15-02-2016 22:31
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 560
Založený: 28.03.11

abbe Faria: pochopitelně, jsem jen distributor věcí... Wink
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz
www.touratech.cz
 
www.touratech.cz
snelcuk
Afrika bude!!!
Přidané 16-02-2016 09:20
Člen

Příspěvek: 1281
Založený: 20.10.11

Zajímavý doplněk k Africe Wink
http://www.motork...33429.html
Trochu přifouknutá umělina (asi kvůli homologaci) ale na cestách by se mohla hodit Grin
 
Josef
Afrika bude!!!
Přidané 16-02-2016 11:37
Člen

Příspěvek: 142
Založený: 26.05.14

Nemají je v jiné barvě ?
 
Medved 77
Afrika bude!!!
Přidané 16-02-2016 19:05
Člen

Příspěvek: 1014
Založený: 13.12.11

Dnes jsem se na ni byl podívat ve sousední vesnici mají jí tam v motoshopu a přijde mě taková malá to snad i Transalp má delší a větší sedlohelpless
Neper se,život ti dá do držky sám.
 
http://loskutak77.rajce.idnes.cz/
qwert
Afrika bude!!!
Přidané 16-02-2016 19:16
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Jestli si tam přijel na hrochovi tak se nedivím že se ti zdála malá..Grin
 
mardock
Afrika bude!!!
Přidané 17-02-2016 09:50
Člen

Příspěvek: 32
Založený: 14.10.10

snelcuk napsal:
Zajímavý doplněk k Africe Wink
http://www.motork...33429.html
Trochu přifouknutá umělina (asi kvůli homologaci) ale na cestách by se mohla hodit Grin


to bude hérečka
 
blejdamint
Afrika bude!!!
Přidané 17-02-2016 12:03
Člen

Příspěvek: 774
Založený: 23.01.11

pekna....
blejdamint přiložený následující obrázek:


[50.19Kb]
blejdamintxr650r
 
PetrAT
Afrika bude!!!
Přidané 17-02-2016 13:33
Člen

Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10

blejdamint
Supr !!!!
Skrembleristi budou nadšeni !
Čím více výfuků, tím více adidas Grin Grin
 
qwert
Afrika bude!!!
Přidané 17-02-2016 18:24
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Někdo na motorkáříchGrinnes jsem se zastavil v Hondě okouknout krasavici v plné polní. Řeknu vám, ty origo padáky mne vůbec nepotešili. Pouhou rukou jsem byl schopný padák zmáčknout tak, že se šroub co drží přídavná světla dotýkal kapotáže. Nechtěl jsem to budoucímu majiteli poškrábat ale o moc víc síly bych do toho dát nemusel aby se tak stalo. Předpokládám že pouhé položení motky na bok a padák je na kapotáži.

Takže malé doplnění. Padáky nejsou padáky ale cituji "Hliníkový eloxovaný rám, dodávající motocyklu
robustnější vzhled a současně sloužíci pro upevnění LED mlhových světel."
 
Wan-Chuan
Afrika bude!!!
Přidané 17-02-2016 18:46
Člen

Příspěvek: 59
Založený: 21.10.15

takže
Drahé a těžké Těžítko ?

jen se ptám...
Sám padáky na své Gasai Yuno mám a nedám na ně dopustit....
Co ty už toho pochytali...

Wan-Chuan
KRLESS!!!
KRLESS!!!
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 124

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,345
· Nejnovější člen: Marklar
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.38 sekund 402,385,233 návštěv