CapoBaba napsal:
V továrně Aprilia se montovala BMW 650. Původní rotax má 4ventilovou hlavu a Aprilia si na pego nechala udělat 5-ti ventilovou. Já Pegaso taky vlastnil rv. 98 najel jsem na něm 30tis km a absolutně bez problému. Albánii se Smažákem zvládlo v pohodě.
CapoBaba napsal:
A není chyba v lidském faktoru??? pego asi za to nemohlo.
Tak já ještě neslyšel od nikoho že by mu Pégo po zimě chytlo a už vůbec né na drc. Najdi si stránky Pegaso clubu a tam si počteš, co jsem měl pegaso tak sem na nich byl pořád.
To BMW mě zatím nikde nenechalo a i s utopeným motorem mě dovezlo domů a pak do servisu. Nechci se této značky zastávat ale je to zatím jediná motorka co jsem měl kde jsem nemusel investovat do toho aby jezdila a do závad a tak můžu investovat do TT doplňků nebo Wunderlich doplňků a tak je to s BMW obecně se všemi. Sou to prostě držáky co najedou hafo kilometrů.
Další věc co se mi na BMW líbí je že nestrácí hodnotu s kilometrama jako ostatní motorky, při 50tis.km se říká že je teprve zajetej motor a u pega už budeš dělat první nikasil
Upravil Luky1 dne 15-11-2012 20:37
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
Tak jestli můžu ..už jsem to tady psal kluci i pegasa byli v pohodě ten kdo měl problém jsem byl já na 1150, věčně přehřátej motor ,spálená spojka a ták dvanáctky soudit nemůžu ,ale na čáře jsme potkali dva francouze na adv byli pěkně vyřízený nadávali na silnice a řádně jim s toho BMW chcal olej jak z motoru tak ze zadku .....samo ,že byli celý zabalený v touratechu samá anténa a satelitní telefony .....no co ti budu povídat... prostě jsem se smál
CapoBaba napsal:
A není chyba v lidském faktoru??? pego asi za to nemohlo.
Tak já ještě neslyšel od nikoho že by mu Pégo po zimě chytlo a už vůbec né na drc. Najdi si stránky Pegaso clubu a tam si počteš, co jsem měl pegaso tak sem na nich byl pořád.
To BMW mě zatím nikde nenechalo a i s utopeným motorem mě dovezlo domů a pak do servisu. Nechci se této značky zastávat ale je to zatím jediná motorka co jsem měl kde jsem nemusel investovat do toho aby jezdila a do závad a tak můžu investovat do TT doplňků nebo Wunderlich doplňků a tak je to s BMW obecně se všemi. Sou to prostě držáky co najedou hafo kilometrů.
Další věc co se mi na BMW líbí je že nestrácí hodnotu s kilometrama jako ostatní motorky, při 50tis.km se říká že je teprve zajetej motor a u pega už budeš dělat první nikasil
No ale tohle jsem nepochopil
Jednobuch a srovnáváš s dvouválem....?? navíc jinej obsah ?
No a zrovna u 1200 ,že napadá hodnota ???? to je taky slovo do pranice???
Upravil xx2 dne 15-11-2012 21:05
CHlapci,tak ted nevim,jestli jsem neudělal chybu.S motorkama teprve začínám a Pegaso se mi zdálo jako dobrá motorka za rozumnou cenu na naučení.Vsázel jsem na to,že v tom je právě ROTAX.No uvidim po zimě,jak se to vyvrbí.
Vaclav napsal:
CHlapci,tak ted nevim,jestli jsem neudělal chybu.S motorkama teprve začínám a Pegaso se mi zdálo jako dobrá motorka za rozumnou cenu na naučení.Vsázel jsem na to,že v tom je právě ROTAX.No uvidim po zimě,jak se to vyvrbí.
Prosím tě nijak. To co se řeší jsou kraviny ....jestli máš vytápěnou garaž tak je to jedno jestli ne tak dej plnou bandu at se tam nesráží voda a vyndej baterku a vem si ji domu
To proč by motorka neměla chytnout po zimě ........voda v benzínu a jestli máš karbec tak to musíš odkalit.... vypustit karbce .....nebo jezdi celoročně a je to .....v podstatě je ten motor držák akorát jsem viděl slušně vydřený vačky ....ale to byla vykopávka z roku raz dva tři bez servisu
Ahoj Václave,dlouho jsem tady nebyl,tak doufám,že ti pegaso slouží.Musím zase trochu obhájit Aprilii,Ty už jsi Luky1 viděl někoho s pegasem aby musel při 50tis.km dělat generálku motoru?Rotax ,jak určitě víte,je made in Austria.Říká se,že je to nesmrtelnej motor,a neznám důvod s tím nesouhlasit.Nejsou totiž ani vyjímky s najetými 200 tis.kilometry bez GO.Když se u pegasa pohlídá dobíjení,nejlepší je to teda předělat,tak je potom baterka v co nejlepší kondici,tím pádem netrpí tolik volnoběžka.No a je taky dobrý tankovat 100 oktanový benzín,nebo aspoň nějakou lepší 98ku.Výrobce přímo uvádí jako palivo 100ku,tak proč to tomu motoru nedopřát.Osobně nemám nikdy problém nastartovat i po delší odstávce,jenom je třeba mít baterku v dobrý kondici,nejlépe jí dobít,když motorka fakt dlouho stála,pak zacpu přívod vzduchu do sání a v pohodě nastartuju.Ta motorka možná potřebuje větší péči něž některé ostatní,ale když jí má,tak šlape.
Aprilia Pegaso 650 1996 http://tabi-rm.ra...idnes.cz/# http://www.youtub...478/videos http://www.rajce....
Tabi napsal:
Ahoj Václave,dlouho jsem tady nebyl,tak doufám,že ti pegaso slouží.Musím zase trochu obhájit Aprilii,Ty už jsi Luky1 viděl někoho s pegasem aby musel při 50tis.km dělat generálku motoru?Rotax ,jak určitě víte,je made in Austria.Říká se,že je to nesmrtelnej motor,a neznám důvod s tím nesouhlasit.Nejsou totiž ani vyjímky s najetými 200 tis.kilometry bez GO.Když se u pegasa pohlídá dobíjení,nejlepší je to teda předělat,tak je potom baterka v co nejlepší kondici,tím pádem netrpí tolik volnoběžka.No a je taky dobrý tankovat 100 oktanový benzín,nebo aspoň nějakou lepší 98ku.Výrobce přímo uvádí jako palivo 100ku,tak proč to tomu motoru nedopřát.Osobně nemám nikdy problém nastartovat i po delší odstávce,jenom je třeba mít baterku v dobrý kondici,nejlépe jí dobít,když motorka fakt dlouho stála,pak zacpu přívod vzduchu do sání a v pohodě nastartuju.Ta motorka možná potřebuje větší péči něž některé ostatní,ale když jí má,tak šlape.
Tak těch 200tis km je snad jediná výjimka a za tu dobu dělali min. 2x volnoběžku. Ano, pegaso s 50tis. jsem viděl v servisu když jsem utopil svůj motor na 12ctku a ten válec z pegasa šel na novej nikasil. Bylo to pegaso z 96 roku. A hlavně z té italky nezačni dělat nejlepší super stroj navíc bez poruch(je jenom jedna nesmrtelná značka, BMW ) , nešvar Pegasa je volnoběžka a elektrika, relátko na dobíjení odešlo snad každýmu co znám a měl Pegaso, včetně mě. Ty zimní starty jsou na nic u těch Mikuny karburátorů, jak je to se stříkačkou nevím.
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
Tabi napsal:
Ahoj Václave,dlouho jsem tady nebyl,tak doufám,že ti pegaso slouží.Musím zase trochu obhájit Aprilii,Ty už jsi Luky1 viděl někoho s pegasem aby musel při 50tis.km dělat generálku motoru?Rotax ,jak určitě víte,je made in Austria.Říká se,že je to nesmrtelnej motor,a neznám důvod s tím nesouhlasit.Nejsou totiž ani vyjímky s najetými 200 tis.kilometry bez GO.Když se u pegasa pohlídá dobíjení,nejlepší je to teda předělat,tak je potom baterka v co nejlepší kondici,tím pádem netrpí tolik volnoběžka.No a je taky dobrý tankovat 100 oktanový benzín,nebo aspoň nějakou lepší 98ku.Výrobce přímo uvádí jako palivo 100ku,tak proč to tomu motoru nedopřát.Osobně nemám nikdy problém nastartovat i po delší odstávce,jenom je třeba mít baterku v dobrý kondici,nejlépe jí dobít,když motorka fakt dlouho stála,pak zacpu přívod vzduchu do sání a v pohodě nastartuju.Ta motorka možná potřebuje větší péči něž některé ostatní,ale když jí má,tak šlape.
Tak těch 200tis km je snad jediná výjimka a za tu dobu dělali min. 2x volnoběžku. Ano, pegaso s 50tis. jsem viděl v servisu když jsem utopil svůj motor na 12ctku a ten válec z pegasa šel na novej nikasil. Bylo to pegaso z 96 roku. A hlavně z té italky nezačni dělat nejlepší super stroj navíc bez poruch(je jenom jedna nesmrtelná značka, BMW ) , nešvar Pegasa je volnoběžka a elektrika, relátko na dobíjení odešlo snad každýmu co znám a měl Pegaso, včetně mě. Ty zimní starty jsou na nic u těch Mikuny karburátorů, jak je to se stříkačkou nevím.
No Luky beru to
Ale mám výhrady....mikumi není zrovna ital
Jak to funguje v servisu všicni...ehm věršina zná opíše se tachometr a nikdo to tam neřeší...kdo ti zaručil ,že ta moto měla najeto 50tis...doporučuju rozhoď si to doma a kašli na servisy
A ty relátka v tom máš asi pravdu ..no prostě žerou špagety ...i když třeba u Capo je použitý start relé zn. a teď dávej bacha...... je to jak říkáš pravá německá kvalita....doplň si sám ......
Tabi napsal:
Ahoj Václave,dlouho jsem tady nebyl,tak doufám,že ti pegaso slouží.Musím zase trochu obhájit Aprilii,Ty už jsi Luky1 viděl někoho s pegasem aby musel při 50tis.km dělat generálku motoru?Rotax ,jak určitě víte,je made in Austria.Říká se,že je to nesmrtelnej motor,a neznám důvod s tím nesouhlasit.Nejsou totiž ani vyjímky s najetými 200 tis.kilometry bez GO.Když se u pegasa pohlídá dobíjení,nejlepší je to teda předělat,tak je potom baterka v co nejlepší kondici,tím pádem netrpí tolik volnoběžka.No a je taky dobrý tankovat 100 oktanový benzín,nebo aspoň nějakou lepší 98ku.Výrobce přímo uvádí jako palivo 100ku,tak proč to tomu motoru nedopřát.Osobně nemám nikdy problém nastartovat i po delší odstávce,jenom je třeba mít baterku v dobrý kondici,nejlépe jí dobít,když motorka fakt dlouho stála,pak zacpu přívod vzduchu do sání a v pohodě nastartuju.Ta motorka možná potřebuje větší péči něž některé ostatní,ale když jí má,tak šlape.
Tak těch 200tis km je snad jediná výjimka a za tu dobu dělali min. 2x volnoběžku. Ano, pegaso s 50tis. jsem viděl v servisu když jsem utopil svůj motor na 12ctku a ten válec z pegasa šel na novej nikasil. Bylo to pegaso z 96 roku. A hlavně z té italky nezačni dělat nejlepší super stroj navíc bez poruch(je jenom jedna nesmrtelná značka, BMW ) , nešvar Pegasa je volnoběžka a elektrika, relátko na dobíjení odešlo snad každýmu co znám a měl Pegaso, včetně mě. Ty zimní starty jsou na nic u těch Mikuny karburátorů, jak je to se stříkačkou nevím.
No Luky beru to
Ale mám výhrady....mikumi není zrovna ital
Jak to funguje v servisu všicni...ehm věršina zná opíše se tachometr a nikdo to tam neřeší...kdo ti zaručil ,že ta moto měla najeto 50tis...doporučuju rozhoď si to doma a kašli na servisy
A ty relátka v tom máš asi pravdu ..no prostě žerou špagety ...i když třeba u Capo je použitý start relé zn. a teď dávej bacha...... je to jak říkáš pravá německá kvalita....doplň si sám ......
Neříkám že je Pegásko špatné, je jako každá jiná motorka a jako taková má i mouchy, nevýhoda je že pro cestování v zátěži nebo nedej bože ve dvou plus bagáž je to na houno a žere pak jak protržená. Dílenské spracování je věc druhá, plasty nesedí a nalévací otvor do chladiče+nádobku přepadu vymejšlel snad idio.t. Taky ten plastovej šust plast je u endura výsměch. Mikuny jsou japonský, ale jsou v Pegasech od tuším 96 roku do té doby než dali stříkačku. Kdybych měl bejt tak nedůvěřivej jako ty tyk snad mašinu ani nekoupím, ještě že BMW se dá poznat jestli je stočené(blbne přístrojovka a čidla ABS ukazujou nesmyslné hodnoty) samo že to jde obejít jako všechno ale už to není o vrtačce a pár hodinách na přemotání, je to složitější a taky to dost stojí. Ale na ten nikasil jsem zažil i Lc4, a po něm se vysypaly po nastartování šály a repask kliky pak chlapci dělali taky, kolik ta měla naběháno nevím.
Upravil Luky1 dne 15-11-2012 23:59
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
Luky1 napsal:
Neříkám že je Pegásko špatné, je jako každá jiná motorka a jako taková má i mouchy, nevýhoda je že pro cestování v zátěži nebo nedej bože ve dvou plus bagáž je to na houno a žere pak jak protržená. Dílenské spracování je věc druhá, plasty nesedí a nalévací otvor do chladiče+nádobku přepadu vymejšlel snad idio.t. Taky ten plastovej šust plast je u endura výsměch. Mikuny jsou japonský, ale jsou v Pegasech od tuším 96 roku do té doby než dali stříkačku. Kdybych měl bejt tak nedůvěřivej jako ty tyk snad mašinu ani nekoupím, ještě že BMW se dá poznat jestli je stočené(blbne přístrojovka a čidla ABS ukazujou nesmyslné hodnoty) samo že to jde obejít jako všechno ale už to není o vrtačce a pár hodinách na přemotání, je to složitější a taky to dost stojí. Ale na ten nikasil jsem zažil i Lc4, a po něm se vysypaly po nastartování šály a repask kliky pak chlapci dělali taky, kolik ta měla naběháno nevím.
GS 650 na tom snad byla líp pod zátěží když má stejnej motor?
A co se týče tý spolehlivosti, s tím taky nemůžu souhlasit. Sám jsem měl Pegaso 94, prodával jsem ho s 55 tis km a motor rozhodně nebyl na odpis. a veřím, že do 150tis bude fungovat stejně. Pak se opotřebení válce řeší výměnou, nenarazil jsem na nikoho kdo by tomu dělal nikasil páčto pístní sada není k sehnání... Koukni na zahraniční weby kolik mají Rotaxy 650 najeto bez nějakejch větších zásahů...
Ke startování: s karbcema Mikundy BST 33 startovalo vždy na první brknutí, i v -15ºC a startuje dodnes (jsem v kontaktu se spokojeným majitelem)
Novější Pegasa startovaly studený hůř kvůli nešťastný konstrukci airboxu a stříkačky stály za pendrek... Emisní normy to zprznily...
Modely 92-96 byly veleúspěšný a u nás jsou značně nedoceněný... Proč by taky BMW nechalo dělat F650 v Itošce? Viděly prodejní úspěchy Pegas a zájem o ně.
Toť vše :-D
ETV 1000 Long Way Edition
KTM LC4 ADVENTURE.
Honda CBX 1000 ´81
Aprilia SR50 (70)
No tato debata zřejmě nemá smysl, je mi jasné že nad BMW není. Všichni co máte Pegaso si udělejte v 50tisících "nikasil" a vy co máte BMW 650 tak budete jezdit furt protože máte BMW!!!!!!!!! A je jedno že tam ě je stejný motor akorát s jinou hlavou. Luky1 jsi spokojený??? Určitě ano!
A co se tyce volnobezky,ta taky neni az tak problematicka jak vsichni tvrdi. Chyba je spis v majiteli a jeho pristupu. Staci mit 14Ah baterku v dobrym stavu a cisty kontakty. Pak nijak netrpi a vydrzi mraky...
ETV 1000 Long Way Edition
KTM LC4 ADVENTURE.
Honda CBX 1000 ´81
Aprilia SR50 (70)
Cyberzef- Naprosto s tebou souhlasím akorát my si jsme shopný přiznat že Caponord není dokonalej a má své mouchy. Narozdíl od majitelů BMW ty mají samozřejmě nejlepší moto na světě!
CapoBaba napsal:
No tato debata zřejmě nemá smysl, je mi jasné že nad BMW není. Všichni co máte Pegaso si udělejte v 50tisících "nikasil" a vy co máte BMW 650 tak budete jezdit furt protože máte BMW!!!!!!!!! A je jedno že tam ě je stejný motor akorát s jinou hlavou. Luky1 jsi spokojený??? Určitě ano!
Jen jsem psal co jsem zažil a viděl. O spolehlivosti Italek jsou napsané romány
Kdyby jsi se podíval pozorněji, tak jsem psal že BMW určitě není nejlepší motorka ale mě vyhovuje, stejně jak tobě tvůj Capouš
Chápu že každej bude hájit stroj co má v garáži ale zase to nepřehánějme.
BMW R1200GS together and forever http://luky2.rajc...
CapoBaba napsal:
Cyberzef- Naprosto s tebou souhlasím akorát my si jsme shopný přiznat že Caponord není dokonalej a má své mouchy. Narozdíl od majitelů BMW ty mají samozřejmě nejlepší moto na světě!
jo s tím problém nemám, má mouchy který jdou jednoduše odstranit a pak je v pohodě
ETV 1000 Long Way Edition
KTM LC4 ADVENTURE.
Honda CBX 1000 ´81
Aprilia SR50 (70)