| 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
 | 
| ivan66 | 
 Přidané 02-04-2012 21:47 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 1415 
Založený: 12.06.10 
  | 
Přeju hóóódně najetých km  
Raid se mi osobně fakt líbí. | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Medved 77 | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 02-04-2012 22:44 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1014 
Založený: 13.12.11 
  | 
Taky přeju hodně najetých km ale jak ho znám tak bude jenom leštit  a prohlížet foto který mu pošlu 
 Neper se,život ti dá do držky sám. | 
|   | 
 | 
 | 
| qwert | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 02-04-2012 23:05 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
A spravovat elektriku..  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| PetrAT | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 02-04-2012 23:16 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 2286 
Založený: 27.05.10 
  | 
Vzhledově paráda. Prostě Italové umějí udělat krásnou motorku 
Škoda té hrany na nádrží , co borec vytýká pro jízdu ve stupačkách . Prostě vzhled v tomto místě zvítězil nad funkčností   
 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx2 | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 03-04-2012 06:54 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 910 
Založený: 01.04.12 
  | 
PetrAT napsal:
Vzhledově paráda. Prostě Italové umějí udělat krásnou motorku 
Škoda té hrany na nádrží , co borec vytýká pro jízdu ve stupačkách . Prostě vzhled v tomto místě zvítězil nad funkčností   
  
Mě teda osobně nepřišlo zatím že by tam ta hrana vadila stupačky jsou dost vzadu možná myslíš při tom aby jsi moto podržel kolenama....nevím vyskouším dám vědět  
Jinak ta hrana je dobrá v dešti mám vyskoušeno 180km kalhoty jsou téměř suchý a to i zepředu což opět je nesrovnatelné s 1150 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx2 | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 03-04-2012 06:58 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 910 
Založený: 01.04.12 
  | 
Ludek napsal:
Taky přeju hodně najetých km ale jak ho znám tak bude jenom leštit   a prohlížet foto který mu pošlu    
  Jéééé a kdo povídal,že nikam na polnačky nejede...že máá umytou motorku asi ti budu muset ukázat jak vypadá endůro   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx2 | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 03-04-2012 08:01 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 910 
Založený: 01.04.12 
  | 
qwert napsal:
A spravovat elektriku..    
No to asi jo oddělal jsem nádrž a je to tam jak v Temelině  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Marselus | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 04-04-2012 06:19 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 751 
Založený: 11.08.10 
  | 
Kdo kupuje rozumem koupí v strom,kdo srdcem koupí ktm a kdo má prachy kupuje bmw  ,ale pokud italskou motorku tak rovnou dvě ať máš na čem jezdit než se dočkáš náhradních dílů  
 
Upravil Marselus dne 04-04-2012 06:21
 www.marselus.com 
Výroba motodoplňků | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx2 | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 04-04-2012 07:23 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 910 
Založený: 01.04.12 
  | 
Marselus napsal:
Kdo kupuje rozumem koupí v strom,kdo srdcem koupí ktm a kdo má prachy kupuje bmw   ,ale pokud italskou motorku tak rovnou dvě ať máš na čem jezdit než se dočkáš náhradních dílů     
Nestraš Kudláková   
Jinak první dojmy v terénu: 
motor se nijak nepřehřívá stabilně 85 stupnů u BMW 1150 by v těchto podmínkách už smrděl olej. 
Průchodnost terénem je o level jinde 
Hrana na nádrži naprosto nepřekáží při jízdě ve stupačkách  
Motor se musí držet ve vyšších ot .jak 1150 
Jinak z mý strany naprostá spokojenost co se týče jízních vlastností 
uvidíme až se to začne sypat  
Ceny spotřebáku: 
Svíčky NGK -95 kč   2 na válec 
Svičky Denso -100kč 
Olej Motul 15 W 50 185 kč/litr 
Olej filtr (vložka) 130kč Hiflo 
Brzdový desky nevím jsou zatím v poho 
Vzduchový filtr -mám KN takže cena mě taky nezajímá  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Marselus | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 04-04-2012 07:34 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 751 
Založený: 11.08.10 
  | 
smazak73 napsal:
Marselus napsal:
Kdo kupuje rozumem koupí v strom,kdo srdcem koupí ktm a kdo má prachy kupuje bmw   ,ale pokud italskou motorku tak rovnou dvě ať máš na čem jezdit než se dočkáš náhradních dílů    
Nestraš Kudláková   
Jinak první dojmy v terénu: 
motor se nijak nepřehřívá stabilně 85 stupnů u BMW 1150 by v těchto podmínkách už smrděl olej. 
Průchodnost terénem je o level jinde 
Hrana na nádrži naprosto nepřekáží při jízdě ve stupačkách  
Motor se musí držet ve vyšších ot .jak 1150 
Jinak z mý strany naprostá spokojenost co se týče jízních vlastností 
uvidíme až se to začne sypat  
Ceny spotřebáku: 
Svíčky NGK -95 kč   2 na válec 
Svičky Denso -100kč 
Olej Motul 15 W 50 185 kč/litr 
Olej filtr (vložka) 130kč Hiflo 
Brzdový desky nevím jsou zatím v poho 
Vzduchový filtr -mám KN takže cena mě taky nezajímá    
 
No taky jsem o ní uvažoval je fakt krásná ale bylo mi to rozmluveno lidmi kteří se živí servisem .  Ono je asi hlavně problém s dodacíma lhůtama některých dílů ale možná už je situace jiná .
 www.marselus.com 
Výroba motodoplňků | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx2 | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 04-04-2012 08:24 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 910 
Založený: 01.04.12 
  | 
 Marselus napsal: 
 
 
No taky jsem o ní uvažoval je fakt krásná ale bylo mi to rozmluveno lidmi kteří se živí servisem .  Ono je asi hlavně problém s dodacíma lhůtama některých dílů ale možná už je situace jiná .  
 
No lidi co se živí servisem já už dávno neposlouchám. 
Když jsem kupoval BMW to bylo taky keců drahý náhr. díly drahej servis se vším musíš na diagnostiku a to si zaplatíš atd atd.prostě povídačky naší kačky   
Tady u tý moto jsem se taky nasmál mluvil jsem a předchozím majitelem povídal že to měl v servisu měnily mu olej vzduch a svíčky  
Učtovali mu za svíčky 250kč za jednu neudělaný vodtrhy ..pro zajímavost vodtrh 2mm má bejt 0,6 až 0,7mm 
Olej Castrol 10 W 40 GPS nejhorší Castrol vůbec učtováno 260 kč litr  
navíc se do tohoto motoru vůbec nehodí.Prej vypláz za to všechno 7000kč  
Ještě mu dělali ventily když jsem schodil nádrž tak ani stopa po oddělávání vík   
Počítám že budu muset ještě udělat podtlaky | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| PetrAT | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 04-04-2012 09:02 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 2286 
Založený: 27.05.10 
  | 
To má karburátor a nebo vstřik? 
S těma otáčkama mluvil v tom klipu. Je potřeba jezdit na 3t ot 
Má to motor ze seperbýka   | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Marselus | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 04-04-2012 09:07 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 751 
Založený: 11.08.10 
  | 
 
Upravil Marselus dne 04-04-2012 10:21
 www.marselus.com 
Výroba motodoplňků | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx2 | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 04-04-2012 09:08 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 910 
Založený: 01.04.12 
  | 
PetrAT napsal:
To má karburátor a nebo vstřik? 
S těma otáčkama mluvil v tom klipu. Je potřeba jezdit na 3t ot 
Má to motor ze seperbýka     
To jo tak nějak to asi bude od 2000ot se ale taky sebere těch 3000ot je ideálních  
Jinak má to vstřik | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| stepan | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 04-04-2012 10:02 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 209 
Založený: 19.05.10 
  | 
 smazak73 napsal: 
[quote]Marselus napsal: 
Jinak první dojmy v terénu: 
motor se nijak nepřehřívá stabilně 85 stupnů u BMW 1150 by v těchto podmínkách už smrděl olej. 
  
 
Co větrák? Zapíná se? 
 
 
 
Průchodnost terénem je o level jinde 
  
 
Jakým směrem? | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| qwert | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 04-04-2012 10:29 
 | 
 
  
Člen
  
Příspěvek: 5521 
Založený: 13.05.10 
  | 
smazak73 napsal:
PetrAT napsal:
To má karburátor a nebo vstřik? 
S těma otáčkama mluvil v tom klipu. Je potřeba jezdit na 3t ot 
Má to motor ze seperbýka    
To jo tak nějak to asi bude od 2000ot se ale taky sebere těch 3000ot je ideálních  
Jinak má to vstřik   
 
Je vidět že motor dělal stejný konstruktér jako u lc8..  | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx2 | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 04-04-2012 12:10 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 910 
Založený: 01.04.12 
  | 
To. Stepan 
Ventilátor spína až někde kolem 102 stupňů 
V terénu hluboký vyjetý koleje od traktoru tam kde BMW rylo už padákama a válcema tohle jede na pohodu při výjezdech ....celý BMW má hodně váhy na předku a zadní kolo je odlehčený začne mnohem dřív hrabat  a břicho mluvím teda o normál 1150GS | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| xx2 | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 04-04-2012 14:12 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 910 
Založený: 01.04.12 
  | 
 Marselus napsal: 
To já zase poslouchám a mnohokrát se mi to už vyplatilo. Jsou to ale lidí které znám a věřím jim  . Ono je taky otázka jestli to odflákli v servise nebo kecal prodejce . Nechci tu mašinu vůbec hanit ,jen italum i z vlastní zkušenosti po tom co jsem vlastnil alfu a fiata nevěřím. Problemove auta hlavně elektrika. To nemluvím o cenách irigo dílů na alfu.  
 
Mě ji nehaníš já ji vzal právě proto abych si udělal vlastní usudek. 
A ne jen ten a tahle povídala. 
Jinak Italská motorka.......to je taky slovo do pranice 
motor Rotax  
vstřiky Bosch 
ráfky Berg ..made in Germany 
Brzdy Brembo italy ...ale používá i BMW 
Řídící jednotka Sagem ...France..(mimochodem používá i Triumph) 
Zadni tlumič Sachs -germany 
Takže italský jsou tam plasty,budíky,sedadlo a přední vidle Marssochi a to není zrovna nějaká sra.a a zadní kyvka  rám a to je tak asi všechno?! 
Spíš bych to viděl na moto made in EU 
 
Jinak mohl by jsi mi na to udělat rozšíření bočního stojanu a mřížku na chladič kdyby se ti chtělo 
 
Upravil xx2 dne 04-04-2012 14:36 | 
|   | 
 
 
 | 
 | 
| Medved 77 | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 04-04-2012 15:19 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 1014 
Založený: 13.12.11 
  | 
smazak73 napsal:
Marselus napsal: 
To já zase poslouchám a mnohokrát se mi to už vyplatilo. Jsou to ale lidí které znám a věřím jim  . Ono je taky otázka jestli to odflákli v servise nebo kecal prodejce . Nechci tu mašinu vůbec hanit ,jen italum i z vlastní zkušenosti po tom co jsem vlastnil alfu a fiata nevěřím. Problemove auta hlavně elektrika. To nemluvím o cenách irigo dílů na alfu. 
Mě ji nehaníš já ji vzal právě proto abych si udělal vlastní usudek. 
A ne jen ten a tahle povídala. 
Jinak Italská motorka.......to je taky slovo do pranice 
motor Rotax  
vstřiky Bosch 
ráfky Berg ..made in Germany 
Brzdy Brembo italy ...ale používá i BMW 
Řídící jednotka Sagem ...France..(mimochodem používá i Triumph) 
Zadni tlumič Sachs -germany 
Takže italský jsou tam plasty,budíky,sedadlo a přední vidle Marssochi a to není zrovna nějaká sra.a a zadní kyvka  rám a to je tak asi všechno?! 
Spíš bych to viděl na moto made in EUTed ještě záleží jakej je národnosti ten element mezi řidítkama,stupačkama a sedlem  
Jinak mohl by jsi mi na to udělat rozšíření bočního stojanu a mřížku na chladič kdyby se ti chtělo   
 Neper se,život ti dá do držky sám. | 
|   | 
 | 
 | 
| xx2 | 
 Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000 
Přidané 04-04-2012 19:41 
 | 
Člen
  
Příspěvek: 910 
Založený: 01.04.12 
  | 
Ludek napsal:
smazak73 napsal:
Marselus napsal: 
To já zase poslouchám a mnohokrát se mi to už vyplatilo. Jsou to ale lidí které znám a věřím jim  . Ono je taky otázka jestli to odflákli v servise nebo kecal prodejce . Nechci tu mašinu vůbec hanit ,jen italum i z vlastní zkušenosti po tom co jsem vlastnil alfu a fiata nevěřím. Problemove auta hlavně elektrika. To nemluvím o cenách irigo dílů na alfu. 
Mě ji nehaníš já ji vzal právě proto abych si udělal vlastní usudek. 
A ne jen ten a tahle povídala. 
Jinak Italská motorka.......to je taky slovo do pranice 
motor Rotax  
vstřiky Bosch 
ráfky Berg ..made in Germany 
Brzdy Brembo italy ...ale používá i BMW 
Řídící jednotka Sagem ...France..(mimochodem používá i Triumph) 
Zadni tlumič Sachs -germany 
Takže italský jsou tam plasty,budíky,sedadlo a přední vidle Marssochi a to není zrovna nějaká sra.a a zadní kyvka  rám a to je tak asi všechno?! 
Spíš bych to viděl na moto made in EUTed ještě záleží jakej je národnosti ten element mezi řidítkama,stupačkama a sedlem  
Jinak mohl by jsi mi na to udělat rozšíření bočního stojanu a mřížku na chladič kdyby se ti chtělo     
Hele co mi čmáráš do toho co jsem napsal   | 
|   | 
 
 
 |