Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
|
ivan66 |
Přidané 02-04-2012 21:47
|
Člen
Příspěvek: 1415
Založený: 12.06.10
|
Přeju hóóódně najetých km
Raid se mi osobně fakt líbí. |
|
|
|
Medved 77 |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 02-04-2012 22:44
|
Člen
Příspěvek: 1014
Založený: 13.12.11
|
Taky přeju hodně najetých km ale jak ho znám tak bude jenom leštit a prohlížet foto který mu pošlu
Neper se,život ti dá do držky sám. |
|
|
|
qwert |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 02-04-2012 23:05
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
A spravovat elektriku.. |
|
|
|
PetrAT |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 02-04-2012 23:16
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Vzhledově paráda. Prostě Italové umějí udělat krásnou motorku
Škoda té hrany na nádrží , co borec vytýká pro jízdu ve stupačkách . Prostě vzhled v tomto místě zvítězil nad funkčností
|
|
|
|
xx2 |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 03-04-2012 06:54
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
PetrAT napsal:
Vzhledově paráda. Prostě Italové umějí udělat krásnou motorku
Škoda té hrany na nádrží , co borec vytýká pro jízdu ve stupačkách . Prostě vzhled v tomto místě zvítězil nad funkčností
Mě teda osobně nepřišlo zatím že by tam ta hrana vadila stupačky jsou dost vzadu možná myslíš při tom aby jsi moto podržel kolenama....nevím vyskouším dám vědět
Jinak ta hrana je dobrá v dešti mám vyskoušeno 180km kalhoty jsou téměř suchý a to i zepředu což opět je nesrovnatelné s 1150 |
|
|
|
xx2 |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 03-04-2012 06:58
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
Ludek napsal:
Taky přeju hodně najetých km ale jak ho znám tak bude jenom leštit a prohlížet foto který mu pošlu
Jéééé a kdo povídal,že nikam na polnačky nejede...že máá umytou motorku asi ti budu muset ukázat jak vypadá endůro |
|
|
|
xx2 |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 03-04-2012 08:01
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
qwert napsal:
A spravovat elektriku..
No to asi jo oddělal jsem nádrž a je to tam jak v Temelině |
|
|
|
Marselus |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 04-04-2012 06:19
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
Kdo kupuje rozumem koupí v strom,kdo srdcem koupí ktm a kdo má prachy kupuje bmw ,ale pokud italskou motorku tak rovnou dvě ať máš na čem jezdit než se dočkáš náhradních dílů
Upravil Marselus dne 04-04-2012 06:21
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
xx2 |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 04-04-2012 07:23
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
Marselus napsal:
Kdo kupuje rozumem koupí v strom,kdo srdcem koupí ktm a kdo má prachy kupuje bmw ,ale pokud italskou motorku tak rovnou dvě ať máš na čem jezdit než se dočkáš náhradních dílů
Nestraš Kudláková
Jinak první dojmy v terénu:
motor se nijak nepřehřívá stabilně 85 stupnů u BMW 1150 by v těchto podmínkách už smrděl olej.
Průchodnost terénem je o level jinde
Hrana na nádrži naprosto nepřekáží při jízdě ve stupačkách
Motor se musí držet ve vyšších ot .jak 1150
Jinak z mý strany naprostá spokojenost co se týče jízních vlastností
uvidíme až se to začne sypat
Ceny spotřebáku:
Svíčky NGK -95 kč 2 na válec
Svičky Denso -100kč
Olej Motul 15 W 50 185 kč/litr
Olej filtr (vložka) 130kč Hiflo
Brzdový desky nevím jsou zatím v poho
Vzduchový filtr -mám KN takže cena mě taky nezajímá |
|
|
|
Marselus |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 04-04-2012 07:34
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
smazak73 napsal:
Marselus napsal:
Kdo kupuje rozumem koupí v strom,kdo srdcem koupí ktm a kdo má prachy kupuje bmw ,ale pokud italskou motorku tak rovnou dvě ať máš na čem jezdit než se dočkáš náhradních dílů
Nestraš Kudláková
Jinak první dojmy v terénu:
motor se nijak nepřehřívá stabilně 85 stupnů u BMW 1150 by v těchto podmínkách už smrděl olej.
Průchodnost terénem je o level jinde
Hrana na nádrži naprosto nepřekáží při jízdě ve stupačkách
Motor se musí držet ve vyšších ot .jak 1150
Jinak z mý strany naprostá spokojenost co se týče jízních vlastností
uvidíme až se to začne sypat
Ceny spotřebáku:
Svíčky NGK -95 kč 2 na válec
Svičky Denso -100kč
Olej Motul 15 W 50 185 kč/litr
Olej filtr (vložka) 130kč Hiflo
Brzdový desky nevím jsou zatím v poho
Vzduchový filtr -mám KN takže cena mě taky nezajímá
No taky jsem o ní uvažoval je fakt krásná ale bylo mi to rozmluveno lidmi kteří se živí servisem . Ono je asi hlavně problém s dodacíma lhůtama některých dílů ale možná už je situace jiná .
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
xx2 |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 04-04-2012 08:24
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
Marselus napsal:
No taky jsem o ní uvažoval je fakt krásná ale bylo mi to rozmluveno lidmi kteří se živí servisem . Ono je asi hlavně problém s dodacíma lhůtama některých dílů ale možná už je situace jiná .
No lidi co se živí servisem já už dávno neposlouchám.
Když jsem kupoval BMW to bylo taky keců drahý náhr. díly drahej servis se vším musíš na diagnostiku a to si zaplatíš atd atd.prostě povídačky naší kačky
Tady u tý moto jsem se taky nasmál mluvil jsem a předchozím majitelem povídal že to měl v servisu měnily mu olej vzduch a svíčky
Učtovali mu za svíčky 250kč za jednu neudělaný vodtrhy ..pro zajímavost vodtrh 2mm má bejt 0,6 až 0,7mm
Olej Castrol 10 W 40 GPS nejhorší Castrol vůbec učtováno 260 kč litr
navíc se do tohoto motoru vůbec nehodí.Prej vypláz za to všechno 7000kč
Ještě mu dělali ventily když jsem schodil nádrž tak ani stopa po oddělávání vík
Počítám že budu muset ještě udělat podtlaky |
|
|
|
PetrAT |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 04-04-2012 09:02
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
To má karburátor a nebo vstřik?
S těma otáčkama mluvil v tom klipu. Je potřeba jezdit na 3t ot
Má to motor ze seperbýka |
|
|
|
Marselus |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 04-04-2012 09:07
|
Člen
Příspěvek: 749
Založený: 11.08.10
|
Upravil Marselus dne 04-04-2012 10:21
www.marselus.com
Výroba motodoplňků |
|
|
|
xx2 |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 04-04-2012 09:08
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
PetrAT napsal:
To má karburátor a nebo vstřik?
S těma otáčkama mluvil v tom klipu. Je potřeba jezdit na 3t ot
Má to motor ze seperbýka
To jo tak nějak to asi bude od 2000ot se ale taky sebere těch 3000ot je ideálních
Jinak má to vstřik |
|
|
|
stepan |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 04-04-2012 10:02
|
Člen
Příspěvek: 209
Založený: 19.05.10
|
smazak73 napsal:
[quote]Marselus napsal:
Jinak první dojmy v terénu:
motor se nijak nepřehřívá stabilně 85 stupnů u BMW 1150 by v těchto podmínkách už smrděl olej.
Co větrák? Zapíná se?
Průchodnost terénem je o level jinde
Jakým směrem? |
|
|
|
qwert |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 04-04-2012 10:29
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
smazak73 napsal:
PetrAT napsal:
To má karburátor a nebo vstřik?
S těma otáčkama mluvil v tom klipu. Je potřeba jezdit na 3t ot
Má to motor ze seperbýka
To jo tak nějak to asi bude od 2000ot se ale taky sebere těch 3000ot je ideálních
Jinak má to vstřik
Je vidět že motor dělal stejný konstruktér jako u lc8.. |
|
|
|
xx2 |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 04-04-2012 12:10
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
To. Stepan
Ventilátor spína až někde kolem 102 stupňů
V terénu hluboký vyjetý koleje od traktoru tam kde BMW rylo už padákama a válcema tohle jede na pohodu při výjezdech ....celý BMW má hodně váhy na předku a zadní kolo je odlehčený začne mnohem dřív hrabat a břicho mluvím teda o normál 1150GS |
|
|
|
xx2 |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 04-04-2012 14:12
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
Marselus napsal:
To já zase poslouchám a mnohokrát se mi to už vyplatilo. Jsou to ale lidí které znám a věřím jim . Ono je taky otázka jestli to odflákli v servise nebo kecal prodejce . Nechci tu mašinu vůbec hanit ,jen italum i z vlastní zkušenosti po tom co jsem vlastnil alfu a fiata nevěřím. Problemove auta hlavně elektrika. To nemluvím o cenách irigo dílů na alfu.
Mě ji nehaníš já ji vzal právě proto abych si udělal vlastní usudek.
A ne jen ten a tahle povídala.
Jinak Italská motorka.......to je taky slovo do pranice
motor Rotax
vstřiky Bosch
ráfky Berg ..made in Germany
Brzdy Brembo italy ...ale používá i BMW
Řídící jednotka Sagem ...France..(mimochodem používá i Triumph)
Zadni tlumič Sachs -germany
Takže italský jsou tam plasty,budíky,sedadlo a přední vidle Marssochi a to není zrovna nějaká sra.a a zadní kyvka rám a to je tak asi všechno?!
Spíš bych to viděl na moto made in EU
Jinak mohl by jsi mi na to udělat rozšíření bočního stojanu a mřížku na chladič kdyby se ti chtělo
Upravil xx2 dne 04-04-2012 14:36 |
|
|
|
Medved 77 |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 04-04-2012 15:19
|
Člen
Příspěvek: 1014
Založený: 13.12.11
|
smazak73 napsal:
Marselus napsal:
To já zase poslouchám a mnohokrát se mi to už vyplatilo. Jsou to ale lidí které znám a věřím jim . Ono je taky otázka jestli to odflákli v servise nebo kecal prodejce . Nechci tu mašinu vůbec hanit ,jen italum i z vlastní zkušenosti po tom co jsem vlastnil alfu a fiata nevěřím. Problemove auta hlavně elektrika. To nemluvím o cenách irigo dílů na alfu.
Mě ji nehaníš já ji vzal právě proto abych si udělal vlastní usudek.
A ne jen ten a tahle povídala.
Jinak Italská motorka.......to je taky slovo do pranice
motor Rotax
vstřiky Bosch
ráfky Berg ..made in Germany
Brzdy Brembo italy ...ale používá i BMW
Řídící jednotka Sagem ...France..(mimochodem používá i Triumph)
Zadni tlumič Sachs -germany
Takže italský jsou tam plasty,budíky,sedadlo a přední vidle Marssochi a to není zrovna nějaká sra.a a zadní kyvka rám a to je tak asi všechno?!
Spíš bych to viděl na moto made in EUTed ještě záleží jakej je národnosti ten element mezi řidítkama,stupačkama a sedlem
Jinak mohl by jsi mi na to udělat rozšíření bočního stojanu a mřížku na chladič kdyby se ti chtělo
Neper se,život ti dá do držky sám. |
|
|
|
xx2 |
Aprilia ETV Caponord/Rally raid 1000
Přidané 04-04-2012 19:41
|
Člen
Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12
|
Ludek napsal:
smazak73 napsal:
Marselus napsal:
To já zase poslouchám a mnohokrát se mi to už vyplatilo. Jsou to ale lidí které znám a věřím jim . Ono je taky otázka jestli to odflákli v servise nebo kecal prodejce . Nechci tu mašinu vůbec hanit ,jen italum i z vlastní zkušenosti po tom co jsem vlastnil alfu a fiata nevěřím. Problemove auta hlavně elektrika. To nemluvím o cenách irigo dílů na alfu.
Mě ji nehaníš já ji vzal právě proto abych si udělal vlastní usudek.
A ne jen ten a tahle povídala.
Jinak Italská motorka.......to je taky slovo do pranice
motor Rotax
vstřiky Bosch
ráfky Berg ..made in Germany
Brzdy Brembo italy ...ale používá i BMW
Řídící jednotka Sagem ...France..(mimochodem používá i Triumph)
Zadni tlumič Sachs -germany
Takže italský jsou tam plasty,budíky,sedadlo a přední vidle Marssochi a to není zrovna nějaká sra.a a zadní kyvka rám a to je tak asi všechno?!
Spíš bych to viděl na moto made in EUTed ještě záleží jakej je národnosti ten element mezi řidítkama,stupačkama a sedlem
Jinak mohl by jsi mi na to udělat rozšíření bočního stojanu a mřížku na chladič kdyby se ti chtělo
Hele co mi čmáráš do toho co jsem napsal |
|
|