jj už to začíná-porodní bolesti, maníkovi v UK blblo DCT tak, že jezdil po zadním, aniž by chtěl, jinému reznou špice po pár kilometrech-skoro jako kdysi u nové JAWY, už chybí jenom klasika-čerpadlo a regulátor ale inženýři z Hondy to opraví a druhá generace bude dokonalá
Hmm, Sršeň tedy spokojen... už se těším na nějakou pořádnou recenzi od někoho komerčně nezaujatého Ať víme jak to je s tím těžištěm.
"Míra dálky je toulka..."
Hmm, tak pěkný.
Vlastně to je světlo za 1/10 ceny celé motorky
Upravil TomasTT dne 06-04-2016 18:09
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Je to uložené s vůlí a ten hondí systém nevypadá až tak špatně
Mně to přijde, že to jsou použitelné kufry
Ve srovnání s tím co nabízeli k Varaderu a Alpovi
Samozřejmě cena je nesmysl . Pokud neudělají nějakou nabídku "travel" jak to bylo v minulosti
PetrAT napsal:
Je to uložené s vůlí a ten hondí systém nevypadá až tak špatně
Mně to přijde, že to jsou použitelné kufry
Ve srovnání s tím co nabízeli k Varaderu a Alpovi
Samozřejmě cena je nesmysl . Pokud neudělají nějakou nabídku "travel" jak to bylo v minulosti
Ne mluvím o kufrech Zega ..alias touratech a o těch jejich držácích .
V nerezu ..ok použitelnost tak max. rovná polí cesta.
Zastoupení touratech tam nemělo ...ale stála tam nová afra s kufry zega..kdo tam byl.asi ví
Jasně, maximálně rovná cesta, utrhne to dítě....
Afrika s našimi kufry stála na stánku Recallu a byla to soukromá motorka majitele a nejspíš nechtěl, aby mu s tím někdo něco dělal. Ty puky a rámy se dělají 25 let a pochopitelně na silnicích a cestách jsou tisíce poztrácených kufrů, jak to z těch motorek odpadává.
Vtipný je, že když je to tak špatný systém, tak proč to 1:1 používá asi 30 různých dalších výrobců a nevymysleli nic vlastního. Jestli utrhneš ten kufr z rámu, tak jseš rambo, protože horní puky mají ocelovou závoru průřezu asi tak 15 x 10mm a dolní střihové packy z plastu, které mají upadnout při střetu s autem nebo skálou apod. Rukou to prostě urvat nejde.
Zrovna tady je shodou okolností asi ta motorka, kterou jsi "zkoušel" i s jejím majitelem a vzkazuje ti, že je to naprostý nesmysl že by měl obavy o to, aby se kufr "neulomil" ale kdyby viděl, jak mu lomcuješ s kuframa na motorce, tak tady je takový vhodný video na tohle téma:
[youtube]4Ux_DTeuR_o[/youtube]
Upravil TomasTT dne 07-04-2016 14:22
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
TomasTT napsal:
Jasně, maximálně rovná cesta, utrhne to dítě....
Afrika s našimi kufry stála na stánku Recallu a byla to soukromá motorka majitele a nejspíš nechtěl, aby mu s tím někdo něco dělal. Ty puky a rámy se dělají 25 let a pochopitelně na silnicích a cestách jsou tisíce poztrácených kufrů, jak to z těch motorek odpadává.
Vtipný je, že když je to tak špatný systém, tak proč to 1:1 používá asi 30 různých dalších výrobců a nevymysleli nic vlastního. Jestli utrhneš ten kufr z rámu, tak jseš rambo, protože horní puky mají ocelovou závoru průřezu asi tak 15 x 10mm a dolní střihové packy z plastu, které mají upadnout při střetu s autem nebo skálou apod. Rukou to prostě urvat nejde.
Zrovna tady je shodou okolností asi ta motorka, kterou jsi "zkoušel" i s jejím majitelem a vzkazuje ti, že je to naprostý nesmysl že by měl obavy o to, aby se kufr "neulomil" ale kdyby viděl, jak mu lomcuješ s kuframa na motorce, tak tady je takový vhodný video na tohle téma:
[youtube]4Ux_DTeuR_o[/youtube]
Nikdo s ničím nelomcoval.
To uchycení kufru je správné (používám ho taky). Zkoušeli jsme pouze co dělá podsedadlový rám a podle mě jeto stejné jako na staré afře.
Na polní cestu v plný naloži ten rám vydrží v horším terénu si myslím,že ne.
Nevěděl jsem že je to soukromé moto.Možná by byla vhodná cedulka.
Proč myslíš,že jsme vybrali zrovna tuhle?
Dobrý uchycení kufrů-těžko bych to zkoušel na originálech -tam je to o ničem.