Před časem jsem psal, že závodní tým Touratech doplní hvězda ze světa rallye sportu - Dirk von Zitzewitz. Jeho speciál na řeckou rallye Hellas Rally Raid 2016 dostává finální podobu, kterou maličko poodhalili kolegové z divize Touratech Suspension při testování motorky před 14 dny a dnes oficiálně první fotky...
''
V kategorii velkých dvouválců pojede 15 násobný šampion endura a mnohonásobný účastník různých rallye včetně Dakaru na upravené Africe Twin s podvozkem Touratech Suspension. Přední vidle byly osazené cartridgemi Touratech se zvýšeným zdvihem o 20mm, kola jsou pletená na ráfcích Excel s novými středy z duralu. Zadní tlumič má zvětšený zdvih o 25mm. Ergonomii pro rallye jízdní styl zlepšují jinak tvarovaná a zvýšená řídítka. Výfukový systém dodal AC Schnitzer a koncovka je Remus. Kokpit má zesílenou konstrukci z kompozitů a nese všechny rallye navigační přístroje včetně roadbooku a rallye GPS. Prototyp testovali na šesti různých etapách - v bahně, kamení, lesních pěšinkách i v písku. Motto Touratech Racing Teamu je - tvrdší testy nejsou možné, takže pokud motorka vydrží, měla by vydržet všechno i při závodech.
''
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
TomasTT: je to tak trochu s nadsázkou, ale vzhledem k penězům, které Honda cpala do kampaně, bych se tomu ani nedivil. Předpokládám, že to není DCT
Upravil vilemx dne 13-04-2016 17:11
Když se dívám na tu fotku rozebraný motorky, tak tahle DCT není a bylo by šílený, kdyby byla
Podle neofiko zpráv to byla verze s ABS, které vyhodili. Proč nekoupili rovnou bez ABS nevím. Kola jsou lehčí, kapotáže taky, jsou tam normální enduro kryty rukojetí. Nepochybně nějaký kilo udělá nový svod bez katu. Prý to jezdí úžasně, tvrdí testovací jezdec Lars. Ale to říkal i o enduro přestavbě Husq. Nuda
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
vilemx napsal:
Asi zbytečná otazka, vy to máte v TT otypované jen na jeden kotouč?
My to v Touratechu máme sériové ale na závodní motorce určené na rallye nebývají věci tak, jak to bylo homologované. Tohle je závodní motorka. Vzhledem k tomu, že tam jsou taky nehomologované středy a ráfky a předpokládám výfuk bez katalyzátoru a závodní řídítka ... tak to je celkem jasné, že tohle na silnici nepatří.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Za mě jen jedno překvapení, jede rally s rozděleným sedlem? Ale jinak hezký, jen se obávám, kolik bude zase propagandy kolik ta motorka dá, ale každej rychle zapomene, že to má úplně jinej podvozek zajimavej by byl nástřel ceny přestavby
Tomas_7 napsal:
Za mě jen jedno překvapení, jede rally s rozděleným sedlem? Ale jinak hezký, jen se obávám, kolik bude zase propagandy kolik ta motorka dá, ale každej rychle zapomene, že to má úplně jinej podvozek zajimavej by byl nástřel ceny přestavby
Taky jsem se na to ptal ale předpokládám že to je kvůli tomu, že ty výlisky na dělená sedla mají hotový kdežto na jednodílné ne. Takže by to asi nestihli.
Můj odhad tak 250 tisíc plus mínus
a práci nepočítám.
2 kompletní kola, výfuk, svod, zadní tlumič, přední cartridge, 2x xenon, řídítka, rallye set přístrojů, šusplech, padák na motor, karbonový kapoty, držáky.. To tak bude sedět.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Tak tady je pár fotek rallye motorky na startu Hellas.
Jak vidíte, sedlo se stihlo, stejně jako rallye šusplech a další drobnosti.
Po prologu je Dirk první v kategorii dvouválců a 16. celkově.
''
''
''
Upravil TomasTT dne 11-05-2016 00:43
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
Nevím jestli tam třeba neříkal ještě nějaké podrobnosti k poškození, ale co jsem si dokázal všimnout, tak rozbil zrcátko a levý kryt páčky... to není tak špatné skóre ne?
"Míra dálky je toulka..."
No jo ale ten padací rám natlačený až v plastech to je špatně.A ten pád přitom nebyl nějak dramatický..Já mám blastry po pádech odřené ale nikdy se nepolámaly.Tohle taky myslím mohli udělat kvalitněji..
Na videu pri páde bolo vidieť aj údaj o rýchlosti. Bolo tam 14MPH. Padáky myslím SW Motech. V čase 8:11 je vidieť aj dieru v bočnom plaste pravdepodobne od chladiča.
Na tú CRF som bol celkom namotaný, ale asi si radšej kúpim KTM 990R.
Najhoršia smrť je z vydesenia, takže pohoda, klídek, tabáček.
Ty sériový blástry jsou fakt k ničemu. Možná teoreticky chrání proti větru ale i na to jsou moc malé. Divím se, že neulomil páčku.
Tomáš Kocanda
touratech@touratech.cz www.touratech.cz
normální test obyč lidí na africe z afriky... občas si i postěžuje na to co normální lidi už ví a není to plné marketingových keců: http://www.africa...rdict.html If you see the flash, it's already too late