hmm měnit to nebudu dokud nebudou na odpis gumové... jinak zase jsme z jednoho vlákna udělali vlákno o něčem úplně jiném
If you see the flash, it's already too late
smazak73, o startovacím relátku nevím
mě odešlo palivové čerpadlo při 82tkm a regler při 108tkm
existují náhrady
podtlakovka Mikuni za 1300,-
regler druhovýroba 1700,-
takže nic dramatického, spíše je blbé že to prdne někde dál od baráku a nějak se musíš dostat dom (tím myslím že mě jedno odešlo v Rumunsku a druhé v Albošce )
PetrAT napsal:
smazak73, o startovacím relátku nevím
mě odešlo palivové čerpadlo při 82tkm a regler při 108tkm
existují náhrady
podtlakovka Mikuni za 1300,-
regler druhovýroba 1700,-
takže nic dramatického, spíše je blbé že to prdne někde dál od baráku a nějak se musíš dostat dom (tím myslím že mě jedno odešlo v Rumunsku a druhé v Albošce )
No a už to leze jak z chlupatý deky .....proč nepíšete závady jen jak je krásná
A tady je instruktáž, jak na to, když čerpadlo vysadí někde na cestě
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=M5mG7fjEIrI&feature=player_embedded[/youtube]
Upravil John dne 16-08-2012 22:14
Ten nový ročník je u Afriky označení RD07A, které se dělalo v letech 1996 - 2003 a lišily se jen v barevném provedení do roku 2000 a pak už byla jen trikolora a černá do 2003. Takže se dá vybrat i za rozumé peníze
A neboj se ani 50.000 km na tachometru
Upravil John dne 16-08-2012 23:06
Dnes mají motorky skoro všechny "jen" 50.000 najeto
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain)
afriky, tenery a u ostatních starších strojů se člověk nemusí bát ani 100 000 km na tachometru, (který mimochodem nenajdeš, páč má palubka jen 5 míst pro čísla, takže na 100 000 km máš zase novou motorku s 0 km
viděl jsem motor rozdělanej u supertenery po 140 000 km a člověk jen pro svůj vnitřní pocit to protáhnul honovací hlavou.. motor jak novej.. jo tenkrát se umělo dělat... když to má olej a všechno funguje (mazání, vzduchové filtry apod.) tak to snad nejde oddělat...
počítejte s tím že pod 50 tis km by to byla sakra náhoda kdyby se na něco takového narazilo
ale jak tu někdo psal.. tenkrát se ještě přemýšlelo.. a těch pár much co ty motorky maj jako třeba zmíněné regulátory dobíjení (problém většiny starších strojů.. není se čemu divit.. vedro, bordel, špatnej přístup na chlazení... nic nevyddrží 30 let bez poruch... nic ! (a že to vydrží 20 let provozu a pak se to označuje jako hrozná závada ? o tom si myslím svoje... leckde se u nové motorky posere něco po 2 letech... to jsou závady, tohle ne...
a navíc tohle jsou spotřební věci... jako třebas brzdové kotouče apod... jednou vyměníš a máš klid.
já mám ještě původní regler na originál místě pod sedlem (u super tenery) kde opravdu není přístup vzduchu... jsem zvědavej kdy mi odejde ) ale každej rok rozdělávám všechnu elektriku (konektory prostříkávám a vyfoukávám stlač. vzduchem.. dost to taky pomůže.. jde tomu trošku předcházet a hlavně, všichni víme co může odejít na cestě a není to více věcí než na prstech jedné ruky.. a na to se dá připravit.. ostatní je skoro nemožné
If you see the flash, it's already too late