Suzuki DR 350
|
qwert |
Přidané 22-11-2014 17:46
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
Lišit počtem zubů se může to propojení klikovky a převodovky.. |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 18:44
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Ano, primární převod je v motoru a ten nezměníš.
''
Ale díval jsem se na www.gearingcomman... a tam to mají vyplněné dobře.
Upravil Barney dne 22-11-2014 18:58
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 20:46
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
barney , dimi650ta
a v čem teda byly motorky rozdílné (jízdně rozdílné)?
|
|
|
|
dimi650ta |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 20:50
|
Člen
Příspěvek: 196
Založený: 23.01.11
|
qwert napsal:
Lišit počtem zubů se může to propojení klikovky a převodovky..
Už rozumím. Díky. Akorát podle Barneyho fotky je to pod pravým víkem. Jde nějak poznat bez demontáže toho víka jaký primární převod v motoru mám? |
|
|
|
dimi650ta |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 20:57
|
Člen
Příspěvek: 196
Založený: 23.01.11
|
PetrAT napsal:
barney , dimi650ta
a v čem teda byly motorky rozdílné (jízdně rozdílné)?
Měli jsme je vyměněné na tak krátkou dobu, že jsem žádné jiné jízdní vlastnosti nestačil zpozorovat (cca 5 km skoro po rovině po lesních cestičkách). Zdál se mi jen jiný zvuk motoru, takový hlubší, jako když vyděláš ten gumový restriktor, co vede pod sedlem do vzduchového filtru nebo když máš laděný výfuk. Ale Barney říkal, že ho z airboxu nevydělával a výfuk má originál stejně jako já. |
|
|
|
qwert |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 21:02
|
Člen
Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10
|
dimi650ta napsal:
qwert napsal:
Lišit počtem zubů se může to propojení klikovky a převodovky..
Už rozumím. Díky. Akorát podle Barneyho fotky je to pod pravým víkem. Jde nějak poznat bez demontáže toho víka jaký primární převod v motoru mám?
No pokud to není nějak zakodované ve vinku tak nevím.
Upravil qwert dne 22-11-2014 21:03 |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 21:45
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
dimi650ta napsal:
qwert napsal:
Lišit počtem zubů se může to propojení klikovky a převodovky..
Už rozumím. Díky. Akorát podle Barneyho fotky je to pod pravým víkem. Jde nějak poznat bez demontáže toho víka jaký primární převod v motoru mám?
na základě těch převodových poměrů a jednoho protočení kliky ??
no, už jsme Míťo dloho ze školy, co ?
asi bude jednodušší sundat víko
ale na co to potřebuješ ?
ladit se dá sekundár |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 21:54
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Napadá mě jen, na airboxu když sundáš sedačku je napsaný nějaký kód (14D2 třeba), mrkni na to.
Zdá se mi, že to je napsané i na přírubě mezi karburátorem a airboxem, zvenku.
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 22:01
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
PetrAT> Přece aby si mohl na gearingcommander nasimulovat, jak rychle to při jaké kombinaci sekund. kolečka / rozety pojede.
Jinak rozdíly, Dimi má měkčí sedačku, šla mu líp mačkat ta spojka (ještě jsem lanko nekoupil) a při brzdění motorem mu výfuk víc "bublá", to mi ne.
Šnorchl z airboxu vydělaný nemám, bez něho to řve ještě 3x tolik. Asi v průběhu let kvůli limitům a emisím dělali úpravu (viz to označení airboxu). Jo a ještě máš z výfuku na konci zahnutou trubičku dolů, to taky nemám.
Upravil Barney dne 22-11-2014 22:01
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
dimi650ta |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 22:11
|
Člen
Příspěvek: 196
Založený: 23.01.11
|
barney napsal:
PetrAT> Přece aby si mohl na gearingcommander nasimulovat, jak rychle to při jaké kombinaci sekund. kolečka / rozety pojede.
Jinak rozdíly, Dimi má měkčí sedačku, šla mu líp mačkat ta spojka (ještě jsem lanko nekoupil) a při brzdění motorem mu výfuk víc "bublá", to mi ne.
Šnorchl z airboxu vydělaný nemám, bez něho to řve ještě 3x tolik. Asi v průběhu let kvůli limitům a emisím dělali úpravu (viz to označení airboxu). Jo a ještě máš z výfuku na konci zahnutou trubičku dolů, to taky nemám.
Tu zahnutou trubičku tam dal původní majitel, aby mu kouř z výfuku neočuzoval zadní blatník... ;-) |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 22-11-2014 22:19
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
barney napsal:
PetrAT> Přece aby si mohl na gearingcommander nasimulovat, jak rychle to při jaké kombinaci sekund. kolečka / rozety pojede.
Jinak rozdíly, Dimi má měkčí sedačku, šla mu líp mačkat ta spojka (ještě jsem lanko nekoupil) a při brzdění motorem mu výfuk víc "bublá", to mi ne.
Koukám na ten gear komander. Docela to sedí . Dost jsem laboroval se sekundárem a vcelku to odpovídá skutečnosti
Bublání do výfuku se děje i s fabrickým nastavením
Kdyby toho bylo víc, tak možná chudá směs
Třeba proto Míťa má tak nízkou spotřebu. A nebo že by to měl hybridní DR ?? |
|
|
|
dimi650ta |
Suzuki DR 350
Přidané 23-11-2014 11:18
|
Člen
Příspěvek: 196
Založený: 23.01.11
|
PetrAT napsal:
dimi650ta napsal:
qwert napsal:
Lišit počtem zubů se může to propojení klikovky a převodovky..
Už rozumím. Díky. Akorát podle Barneyho fotky je to pod pravým víkem. Jde nějak poznat bez demontáže toho víka jaký primární převod v motoru mám?
na základě těch převodových poměrů a jednoho protočení kliky ??
no, už jsme Míťo dloho ze školy, co ?
asi bude jednodušší sundat víko
ale na co to potřebuješ ?
ladit se dá sekundár
Nehledej za mým dotazem nic složitého. Prostě mě jen napadlo to, že když Japoncům stálo za to od roku 1997 dávat do motorů pro země U.K., Francie, Německo, Itálie do primárního převodu zase poměr zubů 62/22 a na sekundární převod 43/15, kdežto pro ostatní země primár.převod 64/20 a sekundární 41/15, tak to bude muset jít poznat podle nějakých čísel, aniž bys musel kuchat motor... Ale třeba se pletu... |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 23-11-2014 15:47
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Dimi> Mrkni na karburátor, tam je ten kód taky.
''
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
dimi650ta |
Suzuki DR 350
Přidané 23-11-2014 17:51
|
Člen
Příspěvek: 196
Založený: 23.01.11
|
barney napsal:
Dimi> Mrkni na karburátor, tam je ten kód taky.
''
Mám tam uvedeno 14EL, pod tím K772, je to r,v. 1998, dovoz ze Slovenska, sek. převod 15/41. Karburátory s označením EL14 byly pro zemi určení Švýcarsko. Čistě teoreticky bych pod víkem měl tedy mít primární převod 64/20....
Upravil dimi650ta dne 23-11-2014 17:52 |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 23-11-2014 18:05
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
Ano Švýcarsko, takže nejspíš tam máš 3.20 (64/20).
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
John |
Suzuki DR 350
Přidané 24-11-2014 20:21
|
Člen
Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11
|
Tak jsem dnes po návratu z vyjížďky uviděl na tachometru pěkné číslo
John přiložený následující obrázek:
[181.71Kb]
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E |
|
|
|
xx6 |
Suzuki DR 350
Přidané 24-11-2014 20:53
|
Člen
Příspěvek: 1454
Založený: 10.05.10
|
Johne, jezdis ještě někdy na afre? |
|
|
|
Barney |
Suzuki DR 350
Přidané 24-11-2014 21:30
|
Člen
Příspěvek: 1102
Založený: 02.05.10
|
''
Cestovatelka Danielle Murdoch na DR 350, "Australia to Africa"
>> http://motomonkey...ia-africa/
„Jedeme zkratkou pánové. Je to sice dál, ale zato horší cesta...“
DR 350 S |
|
|
|
John |
Suzuki DR 350
Přidané 24-11-2014 22:19
|
Člen
Příspěvek: 263
Založený: 26.03.11
|
daliss napsal:
Johne, jezdis ještě někdy na afre?
Afrika byla uložena k zimnímu spánku, aby po jarním probuzení zase svěže jezdila adventure výpravy další sezónu. Teď s bráchou (Honda CRF 250L) provozujeme zimní enduro vyjížďky kolem komína a užíváme si terénů a cestiček, které jsme si v létě najeli na horských kolech. A třeba dnes jsme se dostali do takových míst, které jsme nenavštívili ještě ani pěšky nebo na kole a bylo tam krásné prostředí pro lehká endurka
Honda XRV 750 AfricaTwin a Husaberg FE 550 E |
|
|
|
PetrAT |
Suzuki DR 350
Přidané 25-12-2014 14:17
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
Včera Ježíšek přinesl, dnes namontoval
Zpracování výborné
Stupačka je o dost širší a delší proti originálu
Montáž zabere asi 10 minut
Výškově je stupačka asi o 1cm výš proti origo , takže je potřeba upravit řadičku a brzdu
'' |
|
|