Marselus napsal:
To já zase poslouchám a mnohokrát se mi to už vyplatilo. Jsou to ale lidí které znám a věřím jim . Ono je taky otázka jestli to odflákli v servise nebo kecal prodejce . Nechci tu mašinu vůbec hanit ,jen italum i z vlastní zkušenosti po tom co jsem vlastnil alfu a fiata nevěřím. Problemove auta hlavně elektrika. To nemluvím o cenách irigo dílů na alfu.
Mě ji nehaníš já ji vzal právě proto abych si udělal vlastní usudek.
A ne jen ten a tahle povídala.
Jinak Italská motorka.......to je taky slovo do pranice
motor Rotax
vstřiky Bosch
ráfky Berg ..made in Germany
Brzdy Brembo italy ...ale používá i BMW
Řídící jednotka Sagem ...France..(mimochodem používá i Triumph)
Zadni tlumič Sachs -germany
Takže italský jsou tam plasty,budíky,sedadlo a přední vidle Marssochi a to není zrovna nějaká sra.a a zadní kyvka rám a to je tak asi všechno?!
Spíš bych to viděl na moto made in EUTed ještě záleží jakej je národnosti ten element mezi řidítkama,stupačkama a sedlem
Jinak mohl by jsi mi na to udělat rozšíření bočního stojanu a mřížku na chladič kdyby se ti chtělo
Hele proč tady vystupuješ jako Luděk když ti tady stejně nikdo jinak neřekne
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vsBtdLrz3Y4&feature=fvst[/youtube]
smazak73 napsal:
Hele proč tady vystupuješ jako Luděk když ti tady stejně nikdo jinak neřekne
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vsBtdLrz3Y4&feature=fvst[/youtube]
Ták a jsem prozrazen na víkend hlásej chumelení tak zase pujdu chrápat a ty mě neruš
Neper se,život ti dá do držky sám.
Chtěl jsem se zeptat, jak je to u Aprilií s dostupností náhradních dílů? V tomhle směru jsem slyšel jen samé špatné zprávy (ale jsou to zdroje typu "jedna paní povídala" ).
Časem zřejmě z Dakara přesedlám na něco většího a Caponord působí moc fajn, jenom bych ho nerad měl pořád jen v garáži očekávaje náhradní díly...
Nechrápu dělal jsem spojku kapalinu pán povídal že je to hotový a včera to šlo jaksi špatně do neutrálu tak jsem se jal to odvzdušnit a kapalina v nádobce nikde Vyměnil jsen ji tek s toho černej bordel ....a pak někomu věř olej udělám taky kdo ví co všechno napovídal
No když jsem prodal LT a šel jsem za mechanikem s tím že se rozhoduju mezi Caponordem,má krásné tvary a moc jich tady nejezdí a Varaderem,tak řekl jednoznačně Aprilku nebrat ne že jedna paní povídala,ale je fakt že na díly se čeká,nejen na Aprilii,ale na Italky vůbec,takjsem koupil Varana,ale už zas koukám po LT
Cami
Darek napsal:
Chtěl jsem se zeptat, jak je to u Aprilií s dostupností náhradních dílů? V tomhle směru jsem slyšel jen samé špatné zprávy (ale jsou to zdroje typu "jedna paní povídala" ).
Časem zřejmě z Dakara přesedlám na něco většího a Caponord působí moc fajn, jenom bych ho nerad měl pořád jen v garáži očekávaje náhradní díly...
No já nevím co potřebuješ vědět ...spotřebák seženeš kdekoliv a jaký náhr díly máš na mysli konkretně co s těma dílama furt máte páčky atd kdekoliv díly do motoru všechno téměř schodný s KTM spojka ,olej napínáky atd tyhle fámy jsou pto malý kluky ne kup udžovanej kus a uvidíš sám
Dobíjení dělá VAPE Kroměříž nebo Ignitech v Přelouči
Jestli se ti vyser.u budíky atd je to hold smůla ale to je raketa u všech mašin
Cami napsal:
No když jsem prodal LT a šel jsem za mechanikem s tím že se rozhoduju mezi Caponordem,má krásné tvary a moc jich tady nejezdí a Varaderem,tak řekl jednoznačně Aprilku nebrat ne že jedna paní povídala,ale je fakt že na díly se čeká,nejen na Aprilii,ale na Italky vůbec,takjsem koupil Varana,ale už zas koukám po LT
Podívejte se pánové já tu motorku nikomu nevnucuju....aby bylo jasno
Jestli se tady se mnou chcete hádat že je nejlepší to a to tak nato fakt nemám náladu.
Jen tady průběžně píšu co jsem na tom dělal co se mi vysypalo atd aby jste byly v obraze .....jinak běž klído do LT nebo třeba Hárleje je mi to šumák Varadero je taky určo dobrá motka ale já ji prostě nechci no...toď vše
Já prostě za žádnejma mechanikama nechodím vždycky jsem si na mašině dělal všechno sám a když vidím a slyším jak to někteří pánové
vojebávaj tak je mi zle.
Taky ti to mohl říct proto že s tím nemá zkušenosti neví kde se co objedná atd ...příště se ho líp zeptej proč
Upravil xx2 dne 06-04-2012 19:13
smazak73 napsal:
No já nevím co potřebuješ vědět ...spotřebák seženeš kdekoliv a jaký náhr díly máš na mysli ...
Jasně, upřesním to. Dívám se na to jako běžný uživatel - např. odejde startér, vodní pumpa, nějaká elektronika... Dám to k nějakému šikovnému mechanikovi na opravu, ten musí sehnat díly... Sežene je? A jak rychle? Musím čekat týden nebo měsíc? Nebo je někde v ČR sklad, který ten díl dodá do dalšího dne? V tom nemám jasno, spotřebák si vyměním i sám nebo s drobnou asistencí.
Edit: Jinak mě se právě Aprilie dost líbí, tak se snažím ty neblahé řeči vyvrátit
Upravil Darek dne 06-04-2012 19:53
smazak73 napsal:
No já nevím co potřebuješ vědět ...spotřebák seženeš kdekoliv a jaký náhr díly máš na mysli ...
Jasně, upřesním to. Dívám se na to jako běžný uživatel - např. odejde startér, vodní pumpa, nějaká elektronika... Dám to k nějakému šikovnému mechanikovi na opravu, ten musí sehnat díly... Sežene je? A jak rychle? Musím čekat týden nebo měsíc? Nebo je někde v ČR sklad, který ten díl dodá do dalšího dne? V tom nemám jasno, spotřebák si vyměním i sám nebo s drobnou asistencí.
Edit: Jinak mě se právě Aprilie dost líbí, tak se snažím ty neblahé řeči vyvrátit
Řeknu ti narovinu ,že nad tím jsem nikdy nepřemýšlel. Proč by měl odcházet starter nebo vodní pumpa ?? A i kdyby tak je to rotax a ne Aprilie takže zase KTM .......ale nikde nepíšou že by se to někde sypalo spíš ta elektrika .Jestli to chceš kupovat na dva tři roky a potom něco jinýho novějšího tak v poho jestli na furt tak běž do BMW ale ne do 1200 to je to samý za jiný peníze
Jinak tady u nás je člověk kterej Apríie dělá léta a náhr díly prej do týdne ale taky nevím proto jsem, to vzal abych to věděl v reálu a dám Vám vědět
Co jsem koukal po netu tak páčky atd se dělají v replice za téměř prd
Upravil xx2 dne 06-04-2012 20:16
To Smazak: Ta pumpa a startér to byl jen takový příklad. Šlo mi o to, jestli servis sežene rychle jakýkoliv náhradní díl v případě jeho poruchy.
Protože právě s tím měl jeden kamarád problémy. Ale byla to jiná Aprilka, ne Caponord. A ve mě zůstal dojem - Aprilia = nedostupné náhradní díly.
smazak73 napsal:
No já nevím co potřebuješ vědět ...spotřebák seženeš kdekoliv a jaký náhr díly máš na mysli ...
Jasně, upřesním to. Dívám se na to jako běžný uživatel - např. odejde startér, vodní pumpa, nějaká elektronika... Dám to k nějakému šikovnému mechanikovi na opravu, ten musí sehnat díly... Sežene je? A jak rychle? Musím čekat týden nebo měsíc? Nebo je někde v ČR sklad, který ten díl dodá do dalšího dne? V tom nemám jasno, spotřebák si vyměním i sám nebo s drobnou asistencí.
Edit: Jinak mě se právě Aprilie dost líbí, tak se snažím ty neblahé řeči vyvrátit
Řeknu ti narovinu ,že nad tím jsem nikdy nepřemýšlel. Proč by měl odcházet starter nebo vodní pumpa ?? A i kdyby tak je to rotax a ne Aprilie takže zase KTM .......ale nikde nepíšou že by se to někde sypalo spíš ta elektrika .Jestli to chceš kupovat na dva tři roky a potom něco jinýho novějšího tak v poho jestli na furt tak běž do BMW ale ne do 1200 to je to samý za jiný peníze
Máš tam chybku.Motor KTM není Rotax.Mají jen společného konstruktéra (prý),ale jinak jso to odlišné motory.KTM původně motor od Rotaxu chtěla,ale ten v té době vyvíjel právě tenhle motor pro Aprilii,takže z nedostatku kapacit z toho sešlo.Proto se KTM pustila do vývoje vlastníma silama.Je možné,že některé díly budou společné díky stejným subdodavatelům,ale jinak je každý jiný a to zásadně.
Jinak ti Rally Raid musím pochválit.Jedno z nejhezčích cestovních endur (..až po LC8 samozřejmě ) Italové prostě design umí.
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
Darek napsal:
To Smazak: Ta pumpa a startér to byl jen takový příklad. Šlo mi o to, jestli servis sežene rychle jakýkoliv náhradní díl v případě jeho poruchy.
Protože právě s tím měl jeden kamarád problémy. Ale byla to jiná Aprilka, ne Caponord. A ve mě zůstal dojem - Aprilia = nedostupné náhradní díly.
Hele já fakt taky nevím kámoš to má druhým rokem ložiska
v kole a olej napínák a dobíjení to je prostě slabost.
smazak73 napsal:
No já nevím co potřebuješ vědět ...spotřebák seženeš kdekoliv a jaký náhr díly máš na mysli ...
Jasně, upřesním to. Dívám se na to jako běžný uživatel - např. odejde startér, vodní pumpa, nějaká elektronika... Dám to k nějakému šikovnému mechanikovi na opravu, ten musí sehnat díly... Sežene je? A jak rychle? Musím čekat týden nebo měsíc? Nebo je někde v ČR sklad, který ten díl dodá do dalšího dne? V tom nemám jasno, spotřebák si vyměním i sám nebo s drobnou asistencí.
Edit: Jinak mě se právě Aprilie dost líbí, tak se snažím ty neblahé řeči vyvrátit
Řeknu ti narovinu ,že nad tím jsem nikdy nepřemýšlel. Proč by měl odcházet starter nebo vodní pumpa ?? A i kdyby tak je to rotax a ne Aprilie takže zase KTM .......ale nikde nepíšou že by se to někde sypalo spíš ta elektrika .Jestli to chceš kupovat na dva tři roky a potom něco jinýho novějšího tak v poho jestli na furt tak běž do BMW ale ne do 1200 to je to samý za jiný peníze
Máš tam chybku.Motor KTM není Rotax.Mají jen společného konstruktéra (prý),ale jinak jso to odlišné motory.KTM původně motor od Rotaxu chtěla,ale ten v té době vyvíjel právě tenhle motor pro Aprilii,takže z nedostatku kapacit z toho sešlo.Proto se KTM pustila do vývoje vlastníma silama.Je možné,že některé díly budou společné díky stejným subdodavatelům,ale jinak je každý jiný a to zásadně.
Jinak ti Rally Raid musím pochválit.Jedno z nejhezčích cestovních endur (..až po LC8 samozřejmě ) Italové prostě design umí.
Trošku jsem se v tom vrtal a olej filtr napínáky rozvodu,spojka komplet je shodný s KTM a řekl bych že i ten startér, alternátor a vodní pumpa taky ale to není ničím podložený
LC8 taky není cestovní enduro ,ale přerostlá kroska
Jinak děkuji
Upravil xx2 dne 06-04-2012 20:30
smazak73 napsal:
No já nevím co potřebuješ vědět ...spotřebák seženeš kdekoliv a jaký náhr díly máš na mysli ...
Jasně, upřesním to. Dívám se na to jako běžný uživatel - např. odejde startér, vodní pumpa, nějaká elektronika... Dám to k nějakému šikovnému mechanikovi na opravu, ten musí sehnat díly... Sežene je? A jak rychle? Musím čekat týden nebo měsíc? Nebo je někde v ČR sklad, který ten díl dodá do dalšího dne? V tom nemám jasno, spotřebák si vyměním i sám nebo s drobnou asistencí.
Edit: Jinak mě se právě Aprilie dost líbí, tak se snažím ty neblahé řeči vyvrátit
Řeknu ti narovinu ,že nad tím jsem nikdy nepřemýšlel. Proč by měl odcházet starter nebo vodní pumpa ?? A i kdyby tak je to rotax a ne Aprilie takže zase KTM .......ale nikde nepíšou že by se to někde sypalo spíš ta elektrika .Jestli to chceš kupovat na dva tři roky a potom něco jinýho novějšího tak v poho jestli na furt tak běž do BMW ale ne do 1200 to je to samý za jiný peníze
Máš tam chybku.Motor KTM není Rotax.Mají jen společného konstruktéra (prý),ale jinak jso to odlišné motory.KTM původně motor od Rotaxu chtěla,ale ten v té době vyvíjel právě tenhle motor pro Aprilii,takže z nedostatku kapacit z toho sešlo.Proto se KTM pustila do vývoje vlastníma silama.Je možné,že některé díly budou společné díky stejným subdodavatelům,ale jinak je každý jiný a to zásadně.
Jinak ti Rally Raid musím pochválit.Jedno z nejhezčích cestovních endur (..až po LC8 samozřejmě ) Italové prostě design umí.
Trošku jsem se v tom vrtal a olej filtr napínáky rozvodu,spojka komplet je shodný s KTM a řekl bych že i ten startér, alternátor a vodní pumpa taky ale to není ničím podložený
LC8 taky není cestovní enduro ,ale přerostlá kroska
Jinak děkuji
smazak73 napsal:
No já nevím co potřebuješ vědět ...spotřebák seženeš kdekoliv a jaký náhr díly máš na mysli ...
Jasně, upřesním to. Dívám se na to jako běžný uživatel - např. odejde startér, vodní pumpa, nějaká elektronika... Dám to k nějakému šikovnému mechanikovi na opravu, ten musí sehnat díly... Sežene je? A jak rychle? Musím čekat týden nebo měsíc? Nebo je někde v ČR sklad, který ten díl dodá do dalšího dne? V tom nemám jasno, spotřebák si vyměním i sám nebo s drobnou asistencí.
Edit: Jinak mě se právě Aprilie dost líbí, tak se snažím ty neblahé řeči vyvrátit
Řeknu ti narovinu ,že nad tím jsem nikdy nepřemýšlel. Proč by měl odcházet starter nebo vodní pumpa ?? A i kdyby tak je to rotax a ne Aprilie takže zase KTM .......ale nikde nepíšou že by se to někde sypalo spíš ta elektrika .Jestli to chceš kupovat na dva tři roky a potom něco jinýho novějšího tak v poho jestli na furt tak běž do BMW ale ne do 1200 to je to samý za jiný peníze
Máš tam chybku.Motor KTM není Rotax.Mají jen společného konstruktéra (prý),ale jinak jso to odlišné motory.KTM původně motor od Rotaxu chtěla,ale ten v té době vyvíjel právě tenhle motor pro Aprilii,takže z nedostatku kapacit z toho sešlo.Proto se KTM pustila do vývoje vlastníma silama.Je možné,že některé díly budou společné díky stejným subdodavatelům,ale jinak je každý jiný a to zásadně.
Jinak ti Rally Raid musím pochválit.Jedno z nejhezčích cestovních endur (..až po LC8 samozřejmě ) Italové prostě design umí.
Trošku jsem se v tom vrtal a olej filtr napínáky rozvodu,spojka komplet je shodný s KTM a řekl bych že i ten startér, alternátor a vodní pumpa taky ale to není ničím podložený
LC8 taky není cestovní enduro ,ale přerostlá kroska
Jinak děkuji
Oba motory zkonstruoval pan Helveg..
Až si to přečte to se zase bude naparovat jako páv a bude schánět polepy Ktm
Neper se,život ti dá do držky sám.