Proč NE! BMW GS
|
PetrAT |
Přidané 31-10-2010 19:12
|
Člen
Příspěvek: 2285
Založený: 27.05.10
|
bartus napsal:
Hlásím, že spojkový koš na smrkovi jsem nechával opravovat taky
Co se děje se spojkovým košem u V-Stromu?
Zrovna dnes jsem poslouchal LC8 s najetýma 80tkm a spojkový koš už bylo dost slyšet. Ale stejný problém mají Afriky s nájezdem kolem 100tkm
Průser je v tom, že nový koš není zrovna levný |
|
|
|
vaclav valasek |
Proč NE! BMW GS
Přidané 31-10-2010 19:12
|
Člen
Příspěvek: 15
Založený: 11.09.10
|
Možná by nebylo marné, kdyby nějaký ortodoxní ctitel a majitel Géesa přijel za mnou do Bruntálu Udělali bychom čenž a ruku v ruce pak popsali své pocity. Krajina Jeseníků je nejenom na podzim navíc velmi krásná , jsou tu uzoučké klikaté silničky i lehčí terén. Mohl by přijet i s přítelkyní či manželkou. Ubytování a strava zdarma. Beztak měl tento srtovnávací test napadnout odborné časopisy už dávno. Většinou je ale jejich vlastník z Německa a asi se bojí výprasku jako při hledání Krále Alp. |
|
|
|
petr_t |
Proč NE! BMW GS
Přidané 31-10-2010 19:24
|
Člen
Příspěvek: 691
Založený: 15.05.10
|
vaclav valasek napsal:
Možná by nebylo marné, kdyby nějaký ortodoxní ctitel a majitel Géesa přijel za mnou do Bruntálu Udělali bychom čenž a ruku v ruce pak popsali své pocity. Krajina Jeseníků je nejenom na podzim navíc velmi krásná , jsou tu uzoučké klikaté silničky i lehčí terén. Mohl by přijet i s přítelkyní či manželkou. Ubytování a strava zdarma. Beztak měl tento srtovnávací test napadnout odborné časopisy už dávno. Většinou je ale jejich vlastník z Německa a asi se bojí výprasku jako při hledání Krále Alp.
jestli chceš skusit 11 dojeď do Ostravy a já nebo Moranka ti ji půjčíme třeba na celý den ,jen ta výměna pro nás lákavá není.
s větrem ve vlasech |
|
|
|
Waltr |
Proč NE! BMW GS
Přidané 31-10-2010 19:31
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
václave, test neprobíhal s manželkami, to by ještě museli na Stromek čekat
Jinak mě tvé interpretace dobře baví, a ještě bych přibral k testování třeba tříkolku od piaagia.
Někdy stačí ke štěsí být jen rebel, a někdy i bez přesvědčení o vlastní pravdě...což ovšem nemusí být tvůj příklad.
A....myslím že kdyby jsi rovnou napsal že se chceš prostě na GS svést, určitě někdo půjčí a nemusíš vymýšlet tyhle scénáře.
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|
|
itchy |
Proč NE! BMW GS
Přidané 31-10-2010 19:43
|
Člen
Příspěvek: 784
Založený: 02.05.10
|
Je to rebel |
|
|
|
3X |
Proč NE! BMW GS
Přidané 31-10-2010 19:54
|
Člen
Příspěvek: 1698
Založený: 02.05.10
|
5 stránek o ničem PROČ BMW NE!
|
|
|
|
prouky |
Proč NE! BMW GS
Přidané 31-10-2010 19:55
|
Člen
Příspěvek: 75
Založený: 23.08.10
|
neber mi mojí hračku, mám ji od června, chci slyšet jen slova chvály, moc jsme se ještě neužili. |
|
|
|
3X |
Proč NE! BMW GS
Přidané 31-10-2010 20:04
|
Člen
Příspěvek: 1698
Založený: 02.05.10
|
prouky napsal:
neber mi mojí hračku, mám ji od června, chci slyšet jen slova chvály, moc jsme se ještě neužili .
tak to jsi ve špatném vlákně, musíš tady http://www.cendur...ead_id=221
BMW je o ničem |
|
|
|
Waltr |
Proč NE! BMW GS
Přidané 14-11-2010 16:28
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
Tak jsem na GS foru narazil na tenhle příspěvek...snad se autor nebude zlobit, a Václavovi to udělá jistě radost.
,,V srpnu jsem se stal majitelem nového GS ADV. Vyměnil jsem za Stroma DL 1000. Na podzim jsem už toho nestačil moc najezdit. První dojmy : BOHA BRZDÍ TO SUPER !!!! I v zatáčkách, v náklonu a ani se to nehne. Spotřeba do 6 l po zajetí. Jak už někdo napsal : " Do zatáčky to jde na myšlenku ". ESA - přepínání za jízdy boží. Nejvíce využívám režim sport. Před koupi jsem si ho půjčil pořádně projet. Když jsem s tím vyjel, měl jsem to na comfortu, v zatáčkách mi to přišlo nějaké divné, jakoby to plavalo. Říkal jsem si : ty v..e každý je z toho posraný, chválí to asi jen proto že je to BMW. Pak jsem přepl do sportu a ejhle... Úplně jiná motorka. clap. Váha se ztratí okamžitě při rozjezdu, oproti stromu je lehčí i ovladatelnost na místě. Terén jsem si zkusil jen šotolinu a lesní cestičky, do většího mám krátké nohy.... Trochu to pořešilo snížené sedlo.
Doufám že se mi vyhnou ty nemoci, nerad bych to vezl odněkud ze zahraničí na lafetě.
Teď bych potřeboval poradit jaké základní doplňky pro bezpečnost dokoupit. A nemyslím tím zrovna laďák. Wink Asi na začátek chráničky na nádobky, dorazy vidlí atd. Chtěl bych totiž i do lehčího terénu."
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|
|
stepan |
Proč NE! BMW GS
Přidané 14-11-2010 17:09
|
Člen
Příspěvek: 209
Založený: 19.05.10
|
Waltr napsal:
Tak jsem na GS foru narazil na tenhle příspěvek...snad se autor nebude zlobit, a Václavovi to udělá jistě radost.
,,V srpnu jsem se stal majitelem nového GS ADV. Vyměnil jsem za Stroma DL 1000. Na podzim jsem už toho nestačil moc najezdit. První dojmy : BOHA BRZDÍ TO SUPER !!!! I v zatáčkách, v náklonu a ani se to nehne. Spotřeba do 6 l po zajetí. Jak už někdo napsal : " Do zatáčky to jde na myšlenku ". ESA - přepínání za jízdy boží. Nejvíce využívám režim sport. Před koupi jsem si ho půjčil pořádně projet. Když jsem s tím vyjel, měl jsem to na comfortu, v zatáčkách mi to přišlo nějaké divné, jakoby to plavalo. Říkal jsem si : ty v..e každý je z toho posraný, chválí to asi jen proto že je to BMW. Pak jsem přepl do sportu a ejhle... Úplně jiná motorka. clap. Váha se ztratí okamžitě při rozjezdu, oproti stromu je lehčí i ovladatelnost na místě. Terén jsem si zkusil jen šotolinu a lesní cestičky, do většího mám krátké nohy.... Trochu to pořešilo snížené sedlo.
Doufám že se mi vyhnou ty nemoci, nerad bych to vezl odněkud ze zahraničí na lafetě.
Teď bych potřeboval poradit jaké základní doplňky pro bezpečnost dokoupit. A nemyslím tím zrovna laďák. Wink Asi na začátek chráničky na nádobky, dorazy vidlí atd. Chtěl bych totiž i do lehčího terénu."
A jak to souvisí s tímto vláknem? |
|
|
|
Waltr |
Proč NE! BMW GS
Přidané 14-11-2010 19:15
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
Nevím proč cituješ ale když už jsi to načal, zkus si ještě zkopírovat první příspěvek.
Ps: Aspoň ten jsi si mohl přečíst.
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|
|
stepan |
Proč NE! BMW GS
Přidané 14-11-2010 23:06
|
Člen
Příspěvek: 209
Založený: 19.05.10
|
Waltr napsal:
Nevím proč cituješ ale když už jsi to načal, zkus si ještě zkopírovat první příspěvek.
Ps: Aspoň ten jsi si mohl přečíst.
Jestli jsi to tam dával, jako reakci na první příspěvek, tak naopak nechápu, proč jsi necitoval ty, páč jinak se to hodí spíš do vlákna Proč BMW
Upravil stepan dne 14-11-2010 23:06 |
|
|
|
Waltr |
Proč NE! BMW GS
Přidané 15-11-2010 07:21
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
Hele 5 stránek se tady bavíme tím proč neměnit BMW když máš Stroma. Tak mi to přišlo docela trefné od majitele Stroma....ale to už je jedno.
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|
|
vaclav valasek |
Proč NE! BMW GS
Přidané 18-11-2010 20:38
|
Člen
Příspěvek: 15
Založený: 11.09.10
|
Možná by stálo za připomenutí, že není Strom jako Strom. Když vyjel ten menší, byl o tolik lepší nežli litr, že to stálo silnějšího bráchu život. Jeho výrobu proto ukončili. Takže uvedené zkušenosti jsou trochu mimo mísu. Umí si někdo předsavit, že BMW 535 podlehne 3x po sobě v odborném srovnávacím testu Německého odborného časopisu! Fiatu Cinkvecento??? A slavnému GS se to se Stromkem podařilo. Takže moje potíže s hledáním možného nástupce nejsou až tak vymyšlené.v |
|
|
|
Waltr |
Proč NE! BMW GS
Přidané 18-11-2010 23:44
|
Člen
Příspěvek: 752
Založený: 14.05.10
|
Dobrý vašku já si to umím představit. Je to jednoduché, tabulka cena a je to. Asi jako s brášky 1l a 065l. Ale určitě je je lepší dovolená v madarsku než v Dominikánské republice. stojí totíž méně.
Takže pokud si myslíš že se s ženou a třemi kufry povozíš po Alpských průsmycích na 650 jako na 1000 kup si raději lístek na vlak.
Co jsem to jenom chtěl....? |
|
|
|
Pardal |
Proč NE! BMW GS
Přidané 19-11-2010 07:26
|
Člen
Příspěvek: 1138
Založený: 04.06.10
|
hele ty testy jsou svym způsobem stale jen testy... ale v tom že 650 je lepší než 1000 V strom naprosto souhlasim, to ze je V strom lepsí než Gs naprosto nesouhlasim. na 650 jsem jezdil rok, na 1000 jen obcas a na GSA 4 roky. Každemu ale vyhovuje neco jineho.
cestovaní na moto - to je vášeň |
|
|
|
Steh |
Proč NE! BMW GS
Přidané 19-11-2010 08:28
|
Člen
Příspěvek: 132
Založený: 02.08.10
|
Waltr napsal:
Dobrý vašku já si to umím představit. Je to jednoduché, tabulka cena a je to. Asi jako s brášky 1l a 065l. Ale určitě je je lepší dovolená v madarsku než v Dominikánské republice. stojí totíž méně.
Takže pokud si myslíš že se s ženou a třemi kufry povozíš po Alpských průsmycích na 650 jako na 1000 kup si raději lístek na vlak.
''
Takhle jsem jezdili po alpách ve dvou a stromek si jen spokojeně brumlal. Samozřejmě nebude mít nikdy výkon jako GS ale ne pro každého je motorka jen o výkonu...
Ride all day ! |
|
|
|
tobig |
Proč NE! BMW GS
Přidané 19-11-2010 08:41
|
Člen
Příspěvek: 647
Založený: 02.05.10
|
Furt stejně každý mele svou.....
Copak nemáme každý jinou fantazii, potřebu, lásku i chuť ?
To je jako napsat, že moře je lepší než hory....
Pro mně určitě - vodního hrocha, ale pro horolezce asi těžko...... |
|
|
|
Maco |
Proč NE! BMW GS
Přidané 19-11-2010 08:49
|
Člen
Příspěvek: 56
Založený: 16.11.10
|
tobig napsal:
Furt stejně každý mele svou.....
Copak nemáme každý jinou fantazii, potřebu, lásku i chuť ?
To je jako napsat, že moře je lepší než hory....
Pro mně určitě - vodního hrocha, ale pro horolezce asi těžko......
Tak s týmto sa plne stotožňujem.
100 ľudí, 100 chutí...... |
|
|
|
stepan |
Proč NE! BMW GS
Přidané 19-11-2010 09:08
|
Člen
Příspěvek: 209
Založený: 19.05.10
|
Pardal napsal:
hele ty testy jsou svym způsobem stale jen testy... ale v tom že 650 je lepší než 1000 V strom naprosto souhlasim, to ze je V strom lepsí než Gs naprosto nesouhlasim. na 650 jsem jezdil rok, na 1000 jen obcas a na GSA 4 roky. Každemu ale vyhovuje neco jineho.
Kucí a v čem je Stromek 650 lepší, než 1000. Já jel jen na 1000, takže nemohu srovnávat, ale podle fotek ty motorky vypadaj stejně, já si vždycky myslel, že 650 má akorát slabší motor |
|
|