Tu Jawu si koupí spousta lidí.Odhaduju prodej tak na 5000 kusů ročně.Většina se prodá do Ruska a do Jižní Ameriky ale i nás to půjde na dračku.Tak třeba,koupí si to můj táta,jeho dva bratři,dva bratři od mámy,pět bratranců,dvě sestřenice,jejich šest dětí,já dva kusy (jeden origo a jeden na přestavbu) můj syn a dcera,jeden vnuk a z manželčiny strany její dva bratři (tchán bohužel vloni zemřel a nedočkal se této významné chvíle,jinak by do toho šel) dva synovci a tchýnin soused.A to je jen jedna rodina která se už zJAWILA za komančů.Jestli jsem dobře počítal tak je to 28 JAW 350 OHC do jedné rodiny.A to určitě nejsme sami...
Vlastimile, tolik kusů co koupí Tvoje rodina, tak JAWA vyrobí nejdříve za rok až dva! Nechte něco ostatním zájemcům.... Koneckonců kupte jednu a můžete si jí půjčovat....
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain)
podle mého čistě soukromého názoru se jedná o děsivý paskvil , Jawa se asi potřebovala zbavit ležáků Minarelli, jinak si nedokážu vysvětlit proč dali tento nepovedený motor, se kterým se do budoucna nemůže počítat do nového modelu 2017, on to vlastně není nový model, jen jakási překopávka. Kdo jezdil motor Minarelli ví, že není o co stát, cukatůra pod 3000 ot/min byla naprosto děsivá, jel jsem ho ve dvou Apriliích Pegaso a byla to jízda vesměs velice nepříjemná. Nevím jak ho měly naladěné Yamahy XT/XTZ, ale podle toho co citlivě v článku píšou, tak v Jawce to bude stejné jako v Aprilii.
Pro mne je daleko snesitelnější model 350 OHC s čínským klonem motoru XR400. Tam by stačila vyhodit lambda a poladit jednotka a chod motoru by se mohl přiblížit XR 400, což byla úžasná motka
Už jsem to někde psal - JAWA je jeden velký tunel - žije z dotací a jednou za "pár let něco porodí"... Vzpomeňte si na velké plány z dřívějška - co z nich zbylo? Čína s polepy JAWA. Janeček se v hrobě obrací!
Odstřihnout od státních peněz, nechat zbankrotovat a bude klid.
Neodpoutávej se nikdy od svých snů! Když zmizí, budeš dál existovat, ale přestaneš žít..."
(Mark Twain)