28.3. 2024 10:18
Navigace
· Úvodní stránka
· Diskuzní fórum
· Zprávy
· Články
· Odkazy
· Kalendář

· Pravidla portálu
· Návody
· Vyhledávání
· Kontakt
Poslední články
· CENDURO BABÍ LÉTO ...
· TIP NA VÝLET: AUTO ...
· Stretnutie Mototuris...
· TEST DEXSHELL OVERCA...
· CENDURO VÍTANIE JAR...
Reklama
Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             
Poslední komentáře
Články
Na ktm 950 adventure mam sadu E 07 a jsem na vy...
to svedikgs: poslal jsem ti PM
Cauko ako to je zo zaslanim na SK?Co to stoji v...
moja XRV (Africa Twin) a Mitas: E-09: Predok s...
Zprávy
26-[b]29[/b]
Také přeji vše nejlepší do Nového roku,sp...
Jo kamaráde ,není termín ten,aby se hodil v...
Škoda,že je zrovna DR BIG sraz. Jel Bych se p...
Partnerské weby
Diskuze Fóra
Nejnovější diskuze
· Honda XL750 Transalp
· Moto Guzzi Stelvio
· Motodoplňky Marselus
· GENEZE - vše pro zážitek z jízdy
· Zamykatelné držáky telefonů
Nejdiskutovanější
· Moravský OFF [6039]
· Východní čechy [3300]
· Morava - vyjížďky, setkání, srazy, akce ... [3186]
· Severní Čechy - vyjížďky a jiné akce. [2376]
· Motodoplňky Marselus [975]
Google Translate
Hledání
Reklama
Číst diskuzi
CENDURO :: CESTOVÁNÍ - motocykly :: JAPONSKÉ ZNAČKY
 Tisk diskuze
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Meli
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 20-07-2012 11:51
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10

Řikám, že by bylo zajímavý založit diskusi „napříč CENDURO spektrem“ kde by jsme všem co o té či oné motoce uvažují mohli napovědět svejma poznatkama a zkušenostma. Třeba já byl po koupi V-Stroma strašně překvapenej jak je to nízký - a nikde se to dřiv nedočetl...

Tohle je můj pohled na aktuální trh – subjektivní pocit člověka, kterej chce cestovat ve dvou většinou po asfaltu ale tu a tam rád vyrazí na polňačku.
V-Strom 650 od r.v. 07
+ výborné pohodlí ve dvou
+ spotřeba 4 – 5 litrů i ve dvou se 3 kufry
+ 22 l nádrž = luxusní dojezd.
+ 19“ kolo vepředu na asfaltu v zatáčkách je lepší než 21“
+ provoz bez závad
- pro naložení 2 lidí a kuframa jsem musel dát progres tužší pružiny a přepákovat zadek jinak nepřejede ani retardér u tesca
- celkově nízká motorka (svody pod motorem) i bez zatížení
- loukoťová kola náchylnější k poškození (díra na silnici kámošovi na litru letos na dovolený pěkně ohnula ráfek)
- jen 650 (ano, existuje litr ale u něj navíc všichni řeší spojku a blbé převodování, min o litr větší spotřeba)
- krátké zdvihy (odpovídající silničnímu zaměření)
Celkově – Super bezproblémová mašina na pohodlné cestování i blbnutí v zatáčkách u který ale musíte skousnout ten fakt, že offroad limity (myšleno i přejíždění obrubníku a najíždění na chodník apod.) jsou horší než u Fazera nebo SV.

Ale – jak jsou na tom ostatní motorky?
Která je tak bezproblémová, pohodlná a úsporná jako DL650?

Vyjádří se majitelé k těmto moto? :
BMW 800GS se zadíraj motory, menší nádrž, pohodlí?
KTM 990 Adv. – každý týden montuju?, spotřeba a dojezd na nádrž nic moc, vibrace?, pohodlí?
BMW 1200 GS/ADV. – pominu válce do stran a že zrovna můj známej kterej koupil funglovku se toho kvůli problémům s počítačem raděj zbavil…
Tiger 800xc – Tříválec do terénu nee? Spolehlivost? Ne/povedená celková koncepce?(raději nebudu jmenovat kdo ti toto tvrdil) Co ten přístup v Pražském zastoupení k holčině co pořídila ne-XC verzi – nedrží volnoběh? Tak držte trochu plyn…

Jednoválce neberu kvůli výkonu a vibracím – prostě beru to ze svého pohledu – pohodlí pro dva.

Jiné alternativy v cenové kategorii 100 – 200 tis. za ojetinu max 5 let starou?
Časem - Super Tenere 1200?

P.S.: Na žádné z jmenovaných alternativ (krom DL1000) jsem nejel ani neznám osobně vlastníka - tak budu rád za příspěvky...
Upravil Meli dne 20-07-2012 11:53
Bvízka se k bvízce naklání
 
http://meli.cz
rop
#2 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 12:09
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 70
Založený: 04.10.11

Musím reagovat:
BMW 800GS se zadíraj motory, menší nádrž, pohodlí?


Zadíraní motorů je fáma z BMWGS, co do nádrže - já ujel na plnou nádrž naložený 380km, polovina po dálnici v rychlosti více jak 130kmWink Co do pohodlí - mám prasklé tři ploténky a díky tak haněného podvozku znovu můžu jezdít. Jediné co je nepohodlné jsou zvýšené vibrace a origo sedadloSad.

Tak to je můj postřeh Wink
 
qwert
#3 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 12:15
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Nemám 990 adv,nemůžu se vyjádřit.Mám najeto skoro 150000 jen na 950..Smile
 
HonzaH
#4 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 12:47
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 712
Založený: 24.05.10

Také nemám 990 Adv "jen" 950 Adv hmm

ale i tak to klidně popíšu..už jsem to někde psal tak si snad vzpomenu na vše

950/990 Adv

velké ENDURo - tj. motorka co se nezalekne terénu, cestování mimo zpevněné cesty luxus, výkon na silnici taky super

klady
luxusní podvozek - neznám sériové cenduro co by mělo tak propracovaný podovzek, dobré zdvihy, pevný rám, super nastavitelný - opravdu jeto zcela jiná jízd aterénem než jiné motrky, vysoká průchodivost - svěltá výška luxusní i u nízké verze, rozměry kol na terénní gumy 21/18, solidní ergometrie - malé korčení kolen, docela slušná ochrana před počasím
robustní stavba a páduvzdornost - pružné a odolné plasty, kompaktní tvar máloco se při doložení urve
hodně informací na webu z velkých adventure a terénu - hodně pomůže

nevýhody
malý rejd, je to rally stroj, otáčení na úzké cestě opruz
pro mě bych uvítal větší dojezd - spotřeba není na 100k "litr" špatná (cca 6,5 včetně terénu - rozmení od 5,5-10) ale s 20 litry nádrže bych u adventure uvítal větší nebo menší spotřebu
špatně svítí, případvné světla se hodí pokdu člověk míří někam kde ot nezná nebo jezdí častěji v noci
docela vysoká (existují však 2 verze nižší/vyšší) - menší osoby si musí hodně zvykat, znám i nepříliš vysoké jezdce ale pořád to není ono - krátá noha je krátká noha
na silnici jsou znát vysoké zdvihy i rozměry kol (21) ale na cestování to nevadí dá se s tím jet svižně
vyšší náklady - spotřební materiál a komponenty vyžadují větší údržbu než méně vyšponované motorky - daň za výkon a odlehčení
Tankování do dvou nádrží je pomalejší než do jedné a díky tvaru nádrže nahoře uzká tak kdo to neví tak se často pocáká benzínem (pumpy s obsluhou v podstatě pravidelně)

Pověst/Fámy/připomínky
KTM - každý týden montuji - ano i ne - vyžaduje pečlivou údržbu - pak je spolehlivá a funkční, díky tomu co umí často dostává hodně zabrat a bez údržby může jít brzo do kytek
za mě spolehlivost OK - problematické místa jsou jasně daná a není problém si na ně dávat pozor (vodní pumpa) + poctivá údržba
charakter motoru na mě až moc závodní a výkonný, ale se svodem 2-1 se to zlepšilo stejně jako zpomalním převodů
KTM vs. BMW - ktm je míň pořdá si vás bude někdo dobírat, není nic pro vznětlivé povahy hilarious
nesedne každému - nekupovat bez vyzkoušení a to pokud možno co nejdelšímu, nestačí ulicí tam a zpátky

na lc8 jsem sepisoval i známé nedostaky + kontrolu před cesou pokud by to někoho zajímalo
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
 
jencekgs
#5 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 13:18
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1269
Založený: 03.05.10

HonzoH, super popisthumbs up
Tak já napíšu své zkušenosti s 1100GS i když je starší jak 5 let, ale myslím si že tu bude dýl jak Stromek.

Mám na ní najeto cca50tis.
Jízdní vlastnosti jsou super pro můj styl jízdy, tzn nejpomalejší ze všech. Je to takový měďa. Jede jedno kam, jedno kdy, jedno jak dlouho. Při tomto způsobu je spotřeba pod 5l. Sportovnějším jezdcům nemusí vyhovovat charakter motoru. Mě vyhovuje hodně.
Hodně se mi líbí jak brzdí motorem.
O terénu moc mluvit nemůžu protože moc v terenu neumím. Na suchu a pomalu je to dostačující (Albánie). V terenu to prostě na 950/990 nemá ani náhodou ať se kdo chce čertí jak chce.
Podvozek se mi na cestě líbí hodně. Troufám si klopit mnohem víc než dříve na VFR (asi i ty široká řidítka a zkušenosti)
Žere olej, na 8500km dovolené jsem dolil 0,75l. Vzhledem k tomu vedru jaké bylo si myslím že je to dobré. A při té ceně oleje to neberu jako nedostatek

Místa pro dva i bagáž je dostatečná.
Troufnu si říct že levný provoz. Levný spotřební materiál. 10tis km interval.

Nějaké zápory
Vadí mi origo sedlo. Dost mě z něj bolí prdel Letos vyřešeno AirHawk. Budu přemýšlet zda nechat přešít.
Ochrana před větrem s origo plexi hrozná. Vyřešeno MRA Vario + nádstavec
Omezovač zrychlení (známo jako matky v plechovém kýblu při prudkém otočení plynem v nížších otáčkách).

Závady:
Odešlo mi ABS. Známá chyba BMW. Teď na dovolené snímač ve spojkové páčce. Nejde startovat s kvaltem. Budu řešit, ale myslím že je to prkotina.

Dodal bych jen závěrem že žádná motorka není dokonalá. Každá má své plusy i mínusy. Záleží na každém co preferuje.

Rád bych se svou Rablou zestárl a jen se modlím ať stárne rychleji než já.Wink
Upravil jencekgs dne 20-07-2012 13:20
S Rablenkou cestou necestou
 
qwert
#6 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 13:54
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

Honzo nechápu tuhle větu:charakter motoru na mě až moc závodní a výkonný, ale se svodem 2-1 se to zlepšilo..Podle grafu z motorovky toho amíka co ten svod vymyslel máme ted ve spodku o 2 koně víc..
 
Medved 77
#7 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 14:09
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 1014
Založený: 13.12.11

qwert napsal:
Honzo nechápu tuhle větu:charakter motoru na mě až moc závodní a výkonný, ale se svodem 2-1 se to zlepšilo..Podle grafu z motorovky toho amíka co ten svod vymyslel máme ted ve spodku o 2 koně víc..
Jedna paní povídala že prej jsou ty koně pěkně nenažraný sežerou i trávu kolem silniceGrin
Neper se,život ti dá do držky sám.
 
http://loskutak77.rajce.idnes.cz/
Meli
#8 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 15:07
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10

Zadíraní motorů je fáma z BMWGS....

To s tim motorem rád slyšim... i když Šíma na tom nedojel a teď co byl cestopis v motoroute z Mongolska tak taky ne... ale je pravda že negativní info se šíří a působí 100x hůř než kladné...

A co info od bývalého majitele BMW R1200GS s tim, že se toho zbavil kvůli problémům s "počitačem" - a do F800GS nešel kvůli tomu že to má stejné problémy? - Info cca z roku 2007-08

Jinak prosím o potvrzené informace - vše co píšu že mi "někdo řekl" mám od lidí které mohu jmenovat... Jinak samo cením mnohem víc osobní názory...
Upravil Meli dne 20-07-2012 15:08
Bvízka se k bvízce naklání
 
http://meli.cz
HonzaH
#9 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 15:56
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 712
Založený: 24.05.10

qwert napsal:
Honzo nechápu tuhle větu:charakter motoru na mě až moc závodní a výkonný, ale se svodem 2-1 se to zlepšilo..Podle grafu z motorovky toho amíka co ten svod vymyslel máme ted ve spodku o 2 koně víc..


celkově je ten motor hodně točivý a velkou výkonovou špičkou , má malé= setrvačné hmoty, velký střih ventilů - prostě celkově není moc dělaný na malé otáčky a jízdu kadla-kadla jako třeba afrika nebo trnasalp, naštěstí se svodem 2-1 se zlešil spodek na úkor vršku což mi vhovuje, motor se sebere od nižších otáček ale nad 7,5tis je slabší, ale nad 7,5tis jezdím minimálně a to že tam není 98 ale jen 96 koní je mi fakt jedno blushing
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
 
HonzaH
#10 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 15:58
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 712
Založený: 24.05.10

Ludek napsal:
Jedna paní povídala že prej jsou ty koně pěkně nenažraný sežerou i trávu kolem silniceGrin


já mám průměrnou spotřebu od 5,2 do 6,8 s tím, že spotřeba jízdního režimu je od 5 do 10 litrů, v dunách na písku jsme měl cca 10 al etam to není smysluplné to počítat na 100 km

jina ktřeba lobo6 si vede na 990 spotřebu na spritmonitoru a tam to máš přesně spočítáné a tvráva kolem cesty tam rozhodně neníthumbs up
------------------------------------------
Kač Kač 950 2004 - už je pryč
Kač Kač 690 2009
 
Meli
#11 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 16:55
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 626
Založený: 06.08.10

A co problémy s KTM z této cesty?

http://lc8.cz/vid...oko__1_dil
http://lc8.cz/vid...roko_2_dil
Bvízka se k bvízce naklání
 
http://meli.cz
lobo6
#12 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 17:36
Člen

Příspěvek: 210
Založený: 30.08.10

Kdyby to někoho zajímalo, nejen spotřeba ale všechny náklady KTM Adventure R od nuly do zatím patnáctitisíc kilometrů. Za zmínku stojí nejnižší spotřeba bylo to v Maďarsku na dálnici za BMW (vtipálkům zdůraznuji že ne na laně) hilarious

http://www.spritm...68053.html
 
Sergej
#13 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 18:14
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 274
Založený: 14.07.11

k Vstromu- vela podobneho co spominal Meli.

- rocnik 09-.. aj ked odlievane kolesa, to co skrivis na liatom tak podla mna to iste aj na spicoch,, pokial tam niesu nejake EXCEL rafky.
-cestujem len sam,- tam mi vykon vyhovuje krasne, sportovy charakter.Na ceste vynikajuce vlasnosti.

-nevyhody- pre enduro- zdvihy, svetla vyska, plasty,
- jednoducho kto sa nauci vie v terene na tom dost pojazdit, ale je limitovany podvozkom.a musi vediet si premysliet cestu, potom sa da toho dost pojazdit.

Inak na momentalnom trhu niet inej moto, co sa tyka cestovnych vlasnosti ako toto, +spolahlivost, a ten motor Grin

CElkovo pozem povedat, ze je to motorka dobra pre staleho majitela tak aj na prechod k vacsej motorke. Clovek ktory chce cestu si vyberie BMW, a ten kto ma off- nutkanie ako ja pojde do KTM Smile
Sergej
http://sergejdesign.blogspot.sk/
https://www.facebook.com/sergejdesign/
eshop: http://www.sergejdesign.com/
 
xx4
#14 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 18:27
Člen

Příspěvek: 1660
Založený: 02.05.10

Motorek které spadají do kategorie Cendura jsem vlastnil víc,takže to vezmu víc zeširoka a popořadě.

Yamaha TDM 850 typ 4TX:
Výborná cestovní motorka,která by si zasloužila ve své pozdější verzi TDM 900 vylepšit a posunout k OFF cestování (spíš moje zbožné přání pray ) Na silnici velice stabilní,horší ochrana před větrem s origo štítkem,šotoliny opravdu jen omezeně a s rozumem,naprosto spolehlivá.Spotřeba se mi vžycky pohybovala kolem 6L/100km.
Co mi pilo krev,byla spotřeba oleje a ne úplně domyšlené provedení kontroly jeho hladiny.Dost mi vadilo sedlo,ale to je můj problém který se táhne napříč téměř všema motorkama které jsem jezdil.Mám holt zhýčkanou zadnici Grin.Často na tuhle motorku vzpomínám a nebýt mých choutek sjíždět občas i mimo asfalt,jezdil bych ji asi dodnes.

GS1150:U téhle motorky se to ve mně dost pere.Na jedné straně jsou krásné vzpomínky na cestování,ale na druhé straně taky vzpomenu nepěkné chvilky,kdy mě vypekla a nechala na silnici stát jak hydrant na rohu.Její údržba mě stála dost peněz.Shock
Na silnici výborná,díky telelevru je to v zatáčkách stíhačka neskutečná,která klame tělem.Spotřeba 5,5-8l /100km blushing.
V terénu projede hodně,ale jede se stylem ala německý tank,takže pomalu.Víc podvozek nezvládá.I když.......Jsou lidé,kteří s tím dovedou jezdit neuvěřitelnou "střelbu" i v tom terénu.Lidé s Qwert company nejspíš vědí o kom píšu Grin.
Sedlo opět u mě problém helpless a přední štítek jsem vyměnil za větší a širší z modelu Adventure+nástavec Touratech.

KTM LC8 (950).O téhle motorce už je tady toho popsaného dost,ale pár věcí bych dodal.Tradičně jediná věc,která mi vysloveně vadí je sedlo (jak jinak Grin)
Spotřeba 5-7l/100,spolehlivá-ano rýpalové,tahle motorka mě ve štychu nikdy nenechala.Samozřejmě proběhla výměna spojkového prasátka a tradičně palivového čerpadla.( v rámci pravidelného servisu-opět poznámka pro rýpaly)Repase čerpadla mě stála 500kč.Koupil jsem ještě jedno a v případě potřeby jen prohodím.Jinak jen výměny spotřebáku a běžný servis.Najeto naprosto spokojených 72tis km.
Psát o podvozku by bylo nošení sov do Athén,ale přeci jen......
Poslední dobou jsem si s nastavením podvozku dost hrál a vždycky mě fascinuje ta proměna motorky.Pár kliknutí a je to tvrdý silniční sporťák.Pár kliknutí zpět a houpe se to jak Goldwing.Pohodlíčko jako v papučích.Potom zase pár kliknutí a šup mimo cestu na mnou tolik oblíbené rychlé šotoliny ( k tomuhle ta motorka byla stvořena a je to sakra znát).Řekl bych,že jsem si našel motorku,která naprosto vyhovuje mému jízdnímu stylu,chuti jezdit i tam kde není asfalt,nebo si střihnout jen takovou "obyčejnou" turistiku.
Jen to sedlo,to je peklo........Grin

Meli napsal:
A co problémy s KTM z této cesty?

http://lc8.cz/vid...oko__1_dil
http://lc8.cz/vid...roko_2_dil


To se občas stává.Na GS mi třeba an výletě upadl kontakt na spínačce.Prostě jen tak z ničehož nic.Jeden blbý káblík a těch problémů s tím.....Shock
Upravil xx4 dne 20-07-2012 20:35
"Ti, kdož se vzdají důležitých svobod, aby získali trochu bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." (Benjamin Franklin. 1759)
 
magoss
#15 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 20:25
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 856
Založený: 26.08.10

jsem rád že pavelgs zmínil i jiné stroje.. a zrovna konkrétn BMW 1150 gs mám ho teprve krádce ale jak napsal pavel na silnici v zatáčkách opravdu ďábel!!! když to tak vemu mám ho dva roky ak ousek naježdíno cca 40 tis km vesměs vše po silnici a opravdu zpokojenost největší!!já se vejdu se spotřebou nějak pod 5 l a max 6 l ale všichni co semnou jezdí říkaj že semnou je to fajn na spotřebu:-D:-(
co se týká terénu..nevím podle mě v terénu když Člověk umí se dá jezdit na všem!!! je to hooodně o řidiči!!! ale jinak podle mě BMW do terénu zas až tak moc nepatří kuli váze a také prostupnst terénu kuli vřídkům co má do boku..prosím nekamenovat!!!
jinak podle mého BMW je fajn motorka když ovšem jezdí..jak se tam něco pokazí je to na prodání ledviny :-( také to znám z letošního jara:-(
Víte, já jsem jediný Pučmeloud na světě občaneblushingGrin
 
http://www.ffa.vutbr.cz/~xvpokornag/
xx2
#16 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 21:30
Člen

Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12

Tak že tohe je průřez cestovnních endur na trhu jo ....Trošku mi to zase zavání soubojem mezi BMW aKTM
Jinak Caponord relly raid ..hodně příjemná moto sere se na ni kde co ....srovnatelně s KTM
Na KTM nemá si myslím já zatím jsem projel všechno co po mě kdo chtěl,spíše horší nebo nulový kvality jezdce helpless
Je to hodně zatracovaná moto nýbrž nese označení Ital .
Rozhodně i v normální verzi dá na prdel Varanoj a V stromoj v litru o 650 nemluvím
Můžu srovnavat s BMW 1150GS ...při mých kvalitách enduro jezdce je to prostě někde jinde Grin
Jediný plus který připisuju BMW jsou rozbitý asfaltový cesty kde BMW příjemě šehlí nerovnosti i když v tom vzadu mlátí jak ve starý almaře ...Ital poskakuje po stejný silnici jak tenisák
Průser je též ve spotřebě 6,9 až 7,5 ale dá se to řešit jinou mapouthumbs up
Upravil xx2 dne 20-07-2012 21:38
 
xx2
#17 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 21:45
Člen

Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12

A další Enduro do pranice ...Podle mě neuvěřitelnej stroj kterej vydrží spousu věcí
Triumph Tiger ...ale ne ta nová sračka 800 co tady uvádíte ,ale stará dobrá poctivá práce thumbs up
 
tonybeny
#18 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 22:17
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 129
Založený: 31.12.11

na starý dobrý tigry 900/955 se zapomíná, protože jsou ošklivýSmile
 
qwert
#19 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 20-07-2012 22:58
Avatar člena

Člen

Příspěvek: 5521
Založený: 13.05.10

smazak73 napsal:
Tak že tohe je průřez cestovnních endur na trhu jo ....Trošku mi to zase zavání soubojem mezi BMW aKTM
Jinak Caponord relly raid ..hodně příjemná moto sere se na ni kde co ....srovnatelně s KTM
Na KTM nemá si myslím já zatím jsem projel všechno co po mě kdo chtěl,spíše horší nebo nulový kvality jezdce helpless
Je to hodně zatracovaná moto nýbrž nese označení Ital .
Rozhodně i v normální verzi dá na prdel Varanoj a V stromoj v litru o 650 nemluvím
Můžu srovnavat s BMW 1150GS ...při mých kvalitách enduro jezdce je to prostě někde jinde Grin
Jediný plus který připisuju BMW jsou rozbitý asfaltový cesty kde BMW příjemě šehlí nerovnosti i když v tom vzadu mlátí jak ve starý almaře ...Ital poskakuje po stejný silnici jak tenisák
Průser je též ve spotřebě 6,9 až 7,5 ale dá se to řešit jinou mapouthumbs up


Tak už Capem přijed,otestujem ho..Wink
 
xx2
#20 Vytisknout diskuzi
CENDURO – PRO TOHO KDO VYBÍRÁ
Přidané 21-07-2012 05:42
Člen

Příspěvek: 910
Založený: 01.04.12

qwert napsal:
Tak už Capem přijed,otestujem ho..Wink

Je to zlý dělám o víkendech
Ale mohlo by to dopadnout v srpnu mám dva víkendy po sobě volný,na jeden den to k Vám nemá cenu určitě jezdit.
 
Přejít na fórum:
Přilášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Cenduro
· Přidat k oblíbeným
· Nastavit jako výchozí
Kdo je On-line
· Hosté On-line: 34

· Členové On-line: 0

· Registrovaní členové: 2,336
· Nejnovější člen: David1983
Reklama
Počasí
RSS vlákna na stránce
RSS - Fórum
RSS - Novinky
RSS - Články
RSS - Odkazy
Reklama
Vygenerované za: 0.10 sekund 355,888,066 návštěv